Kursmål 25 - DNO resultat etter skat på 100 mill 3 kv

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
27.04.2022 kl 15:57
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Kvike11
DNO 31.10.2021 kl 12:25 474500

Tror på resultat på ca 100 millioner dollar efter skat i 3 kvartal.
Kursen skal betydeligt op,
Nordsø produktionen giver bedste resultat nogensinde.
Måske kurderne snart er på plads efter en reorganisering af Kurdistans departement for naturressourcer. lidt kuffer bytteri og , alle har fået deres penge, og DNO kan nu starte produktionen
Produktionen fra licensen Baeshiqa er udsat .
Investering som nå er udsat kunne ha givet produktion på 15.000 fat om dagen, ifølge DNO.
Med den indtjening der er idag, ser jeg kursen på den anden side af kurs 25 og gerne tilbagekøb af aktier i større stil.
Tilbagekøb vil ikke få indflydelse på RAKs ejerandel i henhold til loven
Anywhere
12.01.2022 kl 12:24 7102

Til alle merkelige innlegg om at DNO skal ned til 10 i dag eller opp til 12, følger hovedindeks, følger olje ned, men ikke opp.
En slik nitidig dag til dag fokus er sjelden fruktbar. Se heller mer på trendene og det tekniske bildet over noe tid, så ser man at aksjen har sitt liv som de fleste andre aksjer, og at man i swingperioder kan forsøke å ta posisjoner som man holder eller fjerner gjennom perioden. Men da må man heve seg noe bort fra å lese mellom 2 tidspunkter på 40 minutter og tro at man vet svaret på dagens og fremtidens vandring i aksjen.
Anywhere
12.01.2022 kl 12:33 7089

Og for tiden er det vanskelig å fornekte en både lang og kort opptrend, og teknisk er det likeledes vanskelig å ikke se for seg at aksjen skal kortsiktig til 12,9 i alle fall. Fin trade fortsatt det.
Ruda9
12.01.2022 kl 14:46 6882

Pengene renner inn i kassen til DNO for tiden. Fortsetter oljeprisen å stige, blir veien til 20 kort
cinet
12.01.2022 kl 15:31 6848

Pengene spruter inn i produserende oljeselskap, som DNO. Markedet er begynt å våkne, og ser at det grønne skiftet vil øke presset på alle energikilder, også vårt svarte gull.
kvirrevi
12.01.2022 kl 15:56 6819

Fin dag å ha DNO på kistebunn. Burde klare å la være å tenke på dette, og ta DNO frem igjen for en vurdering mot slutten av 2022, men det er ikke lett.
PaleRider
12.01.2022 kl 16:52 6701

Enkelte klarer ikke å se tegninga, enda noen maler den rett foran dem.
Hva er det enkelte ikke skjønner?

Her er fakta:
Siste 5 år: DNO + 31%, AKER BP +135, EQUINOR +86%, PEN +297%, Olja fra 55 USD til 85 USD = +55%
Siste 3 år: DNO -20%, AKER BP +37%, EQUINOR +48%, PEN +55%, Olja fra 61 USD til 85 USD = + 40%

Utviklingen er katastrofalt svak relativt til andre oljeselskaper.
Utviklingen er katastrofalt svak også relativt til oljeprisen.

Så følger DNO andre oljeselskaper? NEI, ikke over tid
Så følger DNO oljeprisen? NEI, ikke over tid.

DNO presterer ELENDIG for å si det mildt.

DNOs P/E er vel nå rundt 3
På børsen er den vel over 10. Mange oljeselskaper på OSE rundt 10. Det innebærer at de verdsettes mer enn 3 ganger høyere enn DNO.

Utbyttet til DNO er også skandaløst.
2% ble det vel i fjor. Genel Energy ga vel minst 10% og Gulf Keystone Petroleum 20%. Begge disse to har større risiko enn DNO siden de kun operer i KRG. De hadde også høyere P/E sist jeg så på det. Det tilsier at de ble høyere verdsatt tross større risiko. Hvordan er det mulig?

Min hypotese er at DNO prises svakt pga.
- En svak ledelse og svakere styre. De klarer ikke å kjøpe tilbake billige aksjer.
- Mer enn svak informasjon. De synes å ville informere minst mulig. Om betaling, og hva som skjer på Bashiqa og Brasse m.m.
- Notering på Oslo Børs
- DNO har et betydelig lån de betaler forbrukslånsrente på. Samtidig har de snart nesten like mye penger i banken. Trolig til rundt null rente. Ingen oppegående folk tar opp forbrukslån og setter pengene i banken. Da taper en garantert.
Lånene er på 2X400 mill. USD Gitt en snittrente på 8,13% og kr/USD på 8,7 kr så gir det en årlig kostnad på 566 mill kr. Trekk fra hva de får i rente, kanskje 1%, så er tapet på nesten 500 mill. kr. En halv mrd. i året. Nesten 20% av selskapsverdien.
Til sammenligning betalte de ut et utbytte på 195 mill. kr. Skjønner dere hvor håpløst dette er?

Alt dette kunne DNO gjort noe med, men de vil eller evner ikke.
Ingenting tyder på at ledelsen ønsker en fair prising. Lite tyder på at de skaper særlig med verdier, ikke aksjekurs, ikke oppkjøpene de har gjort. Evnen til å styre risiko synes også begrenset.
Redigert 12.01.2022 kl 16:54 Du må logge inn for å svare
oto1
12.01.2022 kl 19:07 6532

Er vel på tide å komme med en liten motvekt mot alt dette negative oppgulpet som PaleRider kommer med.

ikke det at alt han skriver nødvendigvis er feil, men det er forskjell på å se bare problemer, og det å se muligheter..

Så hva er status til DNO nå?

Jo, med oljepris på ca 85, en produksjon på ca 110k fat/d i Kurdistan, en produksjon på ca 13k fat/d i Norge/UK, og hyggelige gasspriser så har DNO cash inn på ca 400 mill USD per kvartal.
Dette fordeler seg på følgende vis:

- Kurdistan 240 mill USD. ca 80 mill usd per mnd basert på ca 54 mill USD i eksportinntekter, ca 7 mill usd i override betalinger og ca 17 mill USD i gjeldsbetaling.
Dette er tatt fra mitt estimat for oktober der tallene var omtrent like (oljepris 83,5). Fasit får vi straks med betalingen som kommer hver dag som helst.

- Norge: 100 mill USD. Inntektene for 3Q var på usd 104 mill på sammenlignbar produksjon og snitt oljepris på usd 73,5 for kvartalet.

- Tilbakebetalt skatt: usd 60 mill fordelt på 56 mill usd fra NCS (37,5 mill usd hver andre mnd) og 3,6 mill usd fra UK sektor (blir betalt som en engangssum på 14,4 mill usd i 3Q).

Til sammen altså ca 400 mill usd per kvartal.....

Hvor mye DNO har tenkt å bruke i år vet jeg ikke, men om vi antar 800 mill usd (200 mill per kvartal), så er vi nok ikke så langt unna fasit.

Dvs at DNO håver inn ca 200 mill USD per kvartal i fri cashflow med denne oljeprisen vi ser nå.
Med dollarkurs på 8,50 og 970 mill aksjer så utgjør det ca 7 kr per aksje per år.

Så er nok DNO litt i tenkeboksen med hva de skal bruke disse pengene til.
Foreløpig har de bare brukt litt over 20 mill usd i utbytte og resten til å bygge en solid cashbeholdning (anslått til over 700 mill usd ved utløp 21).
En solid cashbeholdning så vi nytten av i 2020, og den situasjonen selskapet kom i da ønsker de nok å unngå skjer igjen.

Men om de får 800 mill i årlig fcf så kommer DNO til å gjøre noe fremover. Muligheter er:

- Kvitte seg med lån. Det tar et halvt år med dagens fcf å kvitte seg med det ene lånet på 400 mill usd.
- Kjøpe produksjon. Med dagens oljepris neppe billigste man kan gjøre.
- Kjøpe egne aksjer. Med dagens aksjekurs trolig noe av den billigste produksjonen man kan kjøpe.
- Øke utbytter.

Selv tror jeg mest på en kombinasjon av 1, 3 og 4 ovenfor. Men det eneste som jeg er sikker på er at DNO kommer til å gjøre noe.

Med FCF på 7 kr/aksje så skulle normal prising av DNO vært mellom 42 og 56 kr/aksje (P/FCF mellom 6 og 8).
Vi får ikke den prisingen all den tid markedet fortsatt er usikker på betalinger fra KRG, og de færreste tror på en oljepris over 80 som snitt i år. selv om oljeprisestimatene begynner å komme opp her og der.
Men at DNO skal til 20 innen relativt kort tid ser jeg på som opplagt.

Så da kan man enten smile og se på inngang i DNO som tidenes kjøpsmulighet, eller man kan grave seg ned i eder og galle og fandens oldemor.

Så kan jeg jo også minne på RAKP som skal prises til minst1,5 x DNO kurs. med dagens kurs som er lavere enn DNO's så er jo den faktisk enda billigere, og bør minst holde tritt med dno på oppgangen, og bør stige vesentlig mer.

NB: Utbytte. PaleRider vet utmerket godt at utbytte på 0,2 kr/aksje er halvårlig. men han har rett i at det utgjør bare 2%, når aksjekursen er 20.
45 mill USD er imidlertid ikke DNO's utbyttekapasitet i et scenario der de drar inn 800 mill usd i året. men det er ikke slik at pengene forsvinner på mystisk vis, og planene kommer altså etter hvert hva de skal bruke de til.
Jonky
12.01.2022 kl 19:28 6470

Lånekostnadene nevnt som løper klarer du ikke finmale overhodet altså?
oto1
12.01.2022 kl 19:51 6394

Lånekostnadene (ca 16 mill usd per kvartal) er med i forbruket på usd 200 mill per kvartal.

Jeg har altså beregnet 200 mill usd per kvartal, eller 800 mill usd per år.
Her er hva dno har brukt de siste 3 årene som sammenligning: https://prnt.sc/26cwqeg
Redigert 12.01.2022 kl 20:13 Du må logge inn for å svare
sveipen
12.01.2022 kl 20:08 6346

Slik det ser ut i dag, er vel dette en dårlig måte å bruke pengene på.
Utbetaling utbytte 2022... 190 eller 380mill.
Renter på lån som står på konto...600 mill.
Om ikke lånet blir brukt, ser dette enda dummere ut.
oto1
12.01.2022 kl 20:19 6338

sveipen.

Ja, jeg er enig i at det å ha mye penger på bok, og samtidig betale renter på lån ikke er optimalt for å si det forsiktig.

Men som jeg var inne på i innlegget mitt så trenger dno en velfylt kasse for å unngå å havne i skvis om oljeprisen faller slik vi så i 2020.
Da var kassen for lav, og når den viktigste inntektskilden stoppet opp, så fikk dno et problem.
Reddet av gong gong'en, men neppe en situasjon dno ønsker å havne i igjen.
Særlig ikke Bijan som er noe av det mest konservative som finnes..

Men nå er kassen den doble av det den var dengang, og en solid buffer mot nye overraskelser.
Jeg for min del er nesten like konservativ som Bijan, så jeg håper de bruker 400 mill usd før sommeren og kvitter seg med det ene lånet.
De ca 35 mill usd vi da sparer i renteutgifter per år kan man heller bruke på å nesten doble utbyttet f. eks.
sveipen
12.01.2022 kl 20:42 6265

Er enig i det du skriver der Oto1, men det er viktig at pengene kan arbeide for å skaffe større verdier, høyere aksjekurser og større avkastning for sine aksjonærer.
Det gjør de ikke når de står på konto til 1% rente.
Og det blir ikke bedre når man samtidig betaler 8% på lån som ikke brukes til noe.
Tror mye av misnøyen blandt aksjonærene bunner i den ekstremt lave aksjekursen, noe alle ser er feil.
Tror at både utbyttet og aksjen må gi større troverdighet i markedet, om store investorer igjen skal få troen på dette, og kursen skal nærme seg det nivået den burde hatt.
Fluefiskeren
12.01.2022 kl 21:24 6145

«DNO given go-ahead for North Sea Oselvar disposals
Jan. 12, 2022
DNO has approval from Norway’s Petroleum Safety Authority to remove subsea facilities from the Oselvar field in the southern Norwegian North Sea.»

https://www.offshore-mag.com/regional-reports/north-sea-europe/article/14223542/dno-given-goahead-for-north-sea-oselvar-disposals
oto1
12.01.2022 kl 22:14 6003

sveipen.

De aller fleste er vel enig i at børskursen er lav, det er vi enig i ja.
Men om jeg ikke kjente DNO, og leste innlegg fra enkelte skribenter her på tivoli, så ville jeg blitt vettskremt.
Skulle tro DNO er et jallaselskap med en håpløs ledelse og nesten på konkursens rand.

Sannheten er jo den stikk motsatte. DNO er nå bunnsolid, tjener penger som gress, pengebingen vokser og de betaler utbytte.
Altså stikk motsatt av de fleste poppis selskap som har dukket opp de siste årene og som skal redde verden med underskudd, stadig kapitalbehov og med en børskurs i skyen (og det gjelder ikke bare IT selskap).

Tipper de aller fleste som også vil brenne av cashen til DNO snarest mulig, ikke aner hva som skjer i selskapet nå og de neste årene.

Kan nevne følgende:

Lete brønner i åt:
- Edinburgh, Kveikje, Overly, Røver Sør, Ofelia, Brage South, Uer og Zee

PUD i år:
- Brasse, Iris & Hades, Alve - Gjøk og Orion

- Produksjon og Utbygging:
- Ula området (Ula, Tambar, Oda), Brage infill brønner, Alve og Marulk infill brønner, Fenja utbygging (online H1 2023).

Plugging og forlating:
- Oselvar, Schooner & Ketch

Og i Kurdistan kommer forhåpentligvis Baeshiqa i produksjon i år.

Så det er ikke slik at DNO ikke har diverse planer på bordet. faktisk et ganske så heftig program.
Og det er DNO som best vet hva dette vil koste, og jeg foreslår at de får ta den planleggingen, de som kjenner dette best.
sveipen
12.01.2022 kl 22:40 5930

Men hvorfor jubler ikke investorer og aksjonærer for alt dette Oto1?
Kursen burde jo stått i minimum 20 kroner allerede nå.
Og om du har rett i at inntjening kan komme opp i 7 kroner pr. aksje, er jo dagens prising elendig.
40-45 kroner høres ut som et eventyr.
20 kroner er mer et mål for meg.
oto1
12.01.2022 kl 23:22 5837

sveipen

Jeg vet jo ikke hvorfor ikke flere kjøper dno aksjer.

Jeg skjønner det faktisk ikke i det hele tatt.

Men jeg har evnen til å ta livet med ro og vente på oppgangen som kommer før eller siden.
DNO kan ikke fortsette å tjene så mye som de gjør nå uten at det medfører en solid oppgang.
Noe annet er utenkelig og ville vært sensasjonelt egentlig.
Skrik
12.01.2022 kl 23:32 5808

Med Baeshiqa i produksjon og noen lovende ord fra DNB. Så kommer 20+ med denne oljeprisen..
oto1
12.01.2022 kl 23:57 5754

DnB er jo litt morsomme i DNO.

De har kursmål 7,50 men i investoroppdatering så ser de det som mer sannsynlig at DNO dobler seg enn Aker BP gjør det :)

https://video.qbrick.com/play2/embed/player?accountId=558131&mediaId=acaae3d1-00090085-6edfa331&configId=default&pageStyling=styled&autoplay=true&repeat=false&sharing=false

Fra ca min 18 (prøv Edge om det ikke virker i Chrome)
Redigert 12.01.2022 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2022 kl 00:09 5725

DnB hadde vel 30kr for noen år siden, tydeligvis noe som er totalt forandret iflg DnB da....Er det noe dere ikke har fått med dere ?
oto1
13.01.2022 kl 00:28 5710

Du får se prentasjonen selv og heller fundere over om det er noe DnB ikke har fått med seg ;)

For meg virker det som om de er lite oppdatert og lite interessert.
De om det.
Stokk Dum
13.01.2022 kl 00:43 5686

Hvorfor bruke tid (og penger) på svada fra disse gutta når vi får i bøtter og spann av verdifull info på Sirkuset.

mvh
omans
13.01.2022 kl 01:05 5676

Først må den opp til 13 og se om den kan bryte opp der i neste forsøk, det pleier være litt bedre odds andre gangen, og oljepris oppgang har substans, men OPEC+ kommer nok til å signalisere tiltak dersom 90-100 noteringer.
citius
13.01.2022 kl 07:13 5491


Siste fra DNB er kursmål 7,50 !!

Ikke noen drahjelp derfra
citius
13.01.2022 kl 07:21 5492


Har brukt litt tid på og finne ut hva som har skjedd.... :-)

Ikke uventet, så har mange forvaltere og fond sagt at "olje er ut"
altså de selger seg ut og kjøper seg ikke inn igjen, selv om utsiktene er gode

Hele ESG aspektet og måten man driver på
Driver selskapet fakling? Ut av pop-listen o.l.

En av de andre faktorene er at DNO forsvant ut av OBX i 2021
Det betyr at de som styrer på hovedindeksen selger seg ned/ut

https://finansavisen.no/nyheter/kommentar/2021/03/11/7640682/bw-lpg-bw-offshore-dno-og-frontline-kastes-ut

BW LPG, BW Offshore, DNO og Frontline kastes ut

Lener man seg på historikken så ser det bekmørkt ut for selskapene som byttes ut av OBX-indeksen neste måned.

Dette betyr at det er færre som velger aksjer som DNO.......
MAO så må DNO overprestere for å få god og velfortjent kursløft

DET betyr at DNO absolutt må benytte vedtaket fra GF om tilbakekjøp av aksjer

OG selskapet må øke utbyttet slik at det blir mer attraktivt å sitte som aksjonær over tid

Oljen på 84/85 USD skulle jo plassert DNO i 15 - 20 kr-range
citius
13.01.2022 kl 07:25 5496



Fra artikkelen:


"I går kveld kom Oslo Børs med sin halvårlige oppdatering om hvilke aksjer som går inn og ut av OBX-indeksen ved neste oppdatering i april.

De som kastes ut denne gangen er BW LPG, BW Offshore, DNO og Frontline.

Hadde man ikke visst bedre kunne man ha mistenkt Oslo Børs for å jobbe proaktivt for å bedre ESG-ryktet til OBX-indeksen, men kommunikasjonssjef Geir Harald Aase ved Oslo Børs forsikrer om at hovedkriteriet for inkludering på listen er handelsvolum i aksjen.

«Selskaper blir rangert på omsetning siste seks måneder, hvor de seks mest handlede dagene ekskluderes fra beregningen. Ettersom OBX-indeksen er en handlebar indeks med derivater og børsnoterte produkter knyttet til utviklingen, ser vi også på avtaler for utlån av aksjer i selskapene som går inn. Selskaper som rangerer innen topp 25 kan altså ekskluderes hvis det ikke er gode nok låneavtaler», skriver han på e-post.

Med unntak av Aker Solutions er det fornybar energi og IT, i form av REC Silicon, Adevinta og Nordic Semiconductor, som preger nykommerne på listen. Det er i stikk i strid med det som har preget verdens aksjemarkeder den seneste måneden, hvor verdiaksjer generelt, og olje- og gasselskaper spesielt, har vært i vinden.

Denne rotasjonen vekk fra hydrokarboner kan virke overraskende, men gitt de relativt enkle og forutsigbare utvalgskriteriene skulle man tro at det er en ganske smal sak for observante markedsaktører å forutsi hvilke aksjer som skal inn og ut av indeksen på forhånd.

Aksjestrateg Paul Harper i DNB Markets spådde eksempelvis korrekt hvilke fire aksjer som skulle ut av OBX-indeksen denne gang.

Har man fått prentet inn hypotesen om effisiente markeder, vil man da tenke seg at de samme markedsaktørene hadde solgt unna eller shortet de selskapene som er på vei ut av OBX-indeksen sånn at mye av den negative effekten ble tatt ut på forhånd.

Den gang ei! Ser man på listen over aksjene som er blitt nappet ut av OBX-indeksen de seneste fire årene er tendensen klokkeklar: De raser i verdi.

Tre måneder etter kunngjøringen om utkastelse fra OBX-indeksen er snittavkastningen på minus 20,4 prosent. Etter seks måneder er snittavkastningen falt videre til minus 26,2 prosent.

Da har vi lagt til grunn aksjenes sluttkurs dagen etter at Oslo Børs har sluppet nyheten, slik at man har hatt god tid til å snu seg rundt også etter nyheten.

Hovedindeksen har i de tilhørende periodene i gjennomsnitt falt med 1,5 prosent etter tre måneder og steget med rundt 4 prosent etter seks måneder, og gjør sånn sett ingen store utslag på de relative resultatene.

Det skal sies at det er særlig to tilfeller som trekker snittet kraftig ned; PGS’ utvikling siden desember 2019 og Norwegian Air Shuttle etter vrakingen i juni i fjor, men de teller jo de også.

Hvordan det går med de fire aksjene som nå går ut av OBX-indeksen er umulig å si. Kanskje følger de trenden fra de seneste årene eller de kan gjøre som ExxonMobil. Etter over 90 år som en del av Dow Jones-indeksen ble oljeselskapet skiftet ut i slutten av august i fjor. Den gang stod aksjen i 40 dollar, nå står den i 60.
hofa
13.01.2022 kl 08:07 5381

DNBs anal lytiker er sikkert lilledick XL.😂
Anywhere
13.01.2022 kl 09:31 5191

Det er atmosfærisk elv som har truffet deler av Norge, riktignok noe mindre effekt enn fryktet.
Det samme er i ferd med å skje på investorsiden; en atmosfærisk elv av investering i NOK-noterte aksjer, og særlig verdi-aksjer og energi-aksjer. DNO vil være en av dem. Inntjening i selskapene forblir stor lenge og NOK vil styrke seg videre slik det ser ut, det er en fin kombo!
Prewia
13.01.2022 kl 09:35 5197

Köpte på 1,50 sålde i dag på 2.20, nu får vi hoppas på nedgång
halvpris
13.01.2022 kl 10:09 5094

EIA i går

De amerikanske råoljelagrene var ned 4,6 millioner fat i forrige uke til 413,3 millioner fat. På forhånd var det ventet at lagrene skulle være ned 1,9 millioner fat, ifølge Trading Economics.
kvirrevi
13.01.2022 kl 10:38 5029

Artig artikkel

Vi får nå tro DNO med dagens olje og gasspris "står han av". Det overrasket forresten meg at DNO i det hele var inne på denne lista. DNO vil vel fort kunne komme inn igjen med den oppturen som venter, der dette trolig vil føre til høyere likviditet og vesentlig høyere omsetning.
Fluefiskeren
13.01.2022 kl 11:05 4944

Fra Pareto

« DNO - Attractive play on higher oil prices that results in both higher cash flow and lower risk on Kurdistan payments (i.e. potential for
multiple expansion). We estimate an annual FCF of >30% at Brent USD 80/bbl and think the company could trigger a repricing of its stock
by providing more details on capital allocation plans. This may occur in connection with the 2021 full year results 10 February. BUY, TP
NOK 16»
kvirrevi
13.01.2022 kl 11:23 4907

Da har vi med oss Pareto i intervallet 15-20 kr for DNO.

Pareto virker å ha en riktig nøktern vurdering av DNO, og de peker på 10. februar som en viktig dag for reprising. Det er jeg helt enig i.

Godt å ha Pareto med på laget. Det er vel ingen meglerhus som er negative til DNO?

Redigert 13.01.2022 kl 15:39 Du må logge inn for å svare
Føre var
13.01.2022 kl 11:27 4884

Vi får se, kansje vi trasker videre oppover i dag, har litt tro på det. Oljepris på 85,- og stigende forbruk.
Redigert 13.01.2022 kl 11:29 Du må logge inn for å svare
Prewia
13.01.2022 kl 11:32 4868

Som väntat oljan på nästan 85, DNO ner över 1 procent, myglarna håller på,
Prewia
13.01.2022 kl 12:22 4755

Så trillad3 man i den vanliga fällan sälja på dagslägsta, var går vi nu 3 kr igen eller
omans
13.01.2022 kl 17:13 4468

Det er vel et pust i bakken her.
Ennå en stund til 10. februar.
Markedet er tvilende til det helt stor selv med oljepris 84-85.
Om det er så fantastisk som noen skriver om, vil jo 10. februar bekrefte dette.
Noen skriver om DNB analyse 7,5. Men de er visst noviser der.
Tallene på presentasjonen må tale for seg selv, er eneste som gjelder.
Volume
13.01.2022 kl 18:42 4323

DNO har jo fått tildelt mange lisenser på sokkelen, men jeg hører lite til hvorledes aktiviteten er. Dog så fikk jeg med meg at de er med i ett funn. Er det noen som er oppdatert på dette området?
oto1
13.01.2022 kl 19:27 4244

Volume

Hvis du leser innlegget mitt fra i går, kl 22:14, så har du der de 4 funnene som det leveres utbyggingsplan (PUD) i år.
Videre er dno med i alle fall 4 ytterlige funn. Bergknapp, Røver Nord, Gomez og Mugnetind.
Gomez og Mugnetind er tvilsomme på kommersialitet, Bergknapp og Røver Nord blir nok bygd ut.

Og i samme innlegg er det en oversikt over letebrønner i år. Kan vel her trekke frem Edinburgh (potensielt storfunn), samt Kveikje og Røver Sør som ligger i et område der det kommer det ene funnet etter det andre for tiden.