Kursmål 25 - DNO resultat etter skat på 100 mill 3 kv
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
27.04.2022 kl 15:57
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Tror på resultat på ca 100 millioner dollar efter skat i 3 kvartal.
Kursen skal betydeligt op,
Nordsø produktionen giver bedste resultat nogensinde.
Måske kurderne snart er på plads efter en reorganisering af Kurdistans departement for naturressourcer. lidt kuffer bytteri og , alle har fået deres penge, og DNO kan nu starte produktionen
Produktionen fra licensen Baeshiqa er udsat .
Investering som nå er udsat kunne ha givet produktion på 15.000 fat om dagen, ifølge DNO.
Med den indtjening der er idag, ser jeg kursen på den anden side af kurs 25 og gerne tilbagekøb af aktier i større stil.
Tilbagekøb vil ikke få indflydelse på RAKs ejerandel i henhold til loven
Kursen skal betydeligt op,
Nordsø produktionen giver bedste resultat nogensinde.
Måske kurderne snart er på plads efter en reorganisering af Kurdistans departement for naturressourcer. lidt kuffer bytteri og , alle har fået deres penge, og DNO kan nu starte produktionen
Produktionen fra licensen Baeshiqa er udsat .
Investering som nå er udsat kunne ha givet produktion på 15.000 fat om dagen, ifølge DNO.
Med den indtjening der er idag, ser jeg kursen på den anden side af kurs 25 og gerne tilbagekøb af aktier i større stil.
Tilbagekøb vil ikke få indflydelse på RAKs ejerandel i henhold til loven
Tm3P
19.01.2022 kl 08:54
9075
Jeg kommer til å kjøpe tilbake hvis den faller mye utover dagen. Og jeg kommer heller ikke til å selge hvis den åpner veldig langt ned.
Anywhere
19.01.2022 kl 08:54
9186
Forbasket, skulle hatt usikkerheten et par timer til for trade-opplasting...SteveP får på ny en på trynet:)
Anywhere
19.01.2022 kl 09:00
9117
Nyhetsverden får nå matet litt inn at profesjonelle investorer ser DNO som lukurativ investering, så det skal vel kanskje litt til å se aksjen mye ned med det første.
La mitt kjøp på 12,31, men kan ha vært for kjip..
Bra omsetning fra start, så aksjen holder sitt trøkk. Ha en fin dag!
La mitt kjøp på 12,31, men kan ha vært for kjip..
Bra omsetning fra start, så aksjen holder sitt trøkk. Ha en fin dag!
Redigert 19.01.2022 kl 09:06
Du må logge inn for å svare
Tm3P
19.01.2022 kl 09:15
8975
Faller mindre enn Equinor selv om det skjedde en eksplosjon i rørledningen som transporterer oljen dens nede i et risikofylt området. For i bakvendtland..
Mye som tyder på at ting har snudd nå.
Mye som tyder på at ting har snudd nå.
Anywhere
19.01.2022 kl 09:34
8836
Tm3P, som du ser så var det ikke mange timene den oljeledningen ikke kunne frakte olje. Det er tyrkisk prioritet å holde den åpen for å si det slik...
Det er i bakvendtland at DNO har ligget tildels under 10 kroner pr aksje de siste måneder. Det var for så vidt greit for formuesberegning ved nyttår, men retning er mer riktig nå, og fortsatt er oppsiden 100% på relativt kort sikt i min verdivurdering.
Jeg vet at f.eks Harald Espedal er inne på de samme tanker:)
Merk også at Stensrud (Espedals gode våpendrager i mange år) handlet friskt opp på aksjonærlistene i Archer like før sin bortgang...Posten til Stavanger forvaltning er 4. største aksjonær i Archer og vokste i høst...
Det er i bakvendtland at DNO har ligget tildels under 10 kroner pr aksje de siste måneder. Det var for så vidt greit for formuesberegning ved nyttår, men retning er mer riktig nå, og fortsatt er oppsiden 100% på relativt kort sikt i min verdivurdering.
Jeg vet at f.eks Harald Espedal er inne på de samme tanker:)
Merk også at Stensrud (Espedals gode våpendrager i mange år) handlet friskt opp på aksjonærlistene i Archer like før sin bortgang...Posten til Stavanger forvaltning er 4. største aksjonær i Archer og vokste i høst...
Redigert 19.01.2022 kl 09:39
Oljen blir transportert via annen rørledning, ingen påvirkning på eksporten. Synd for deg SP🤡
https://www.rudaw.net/english/business/19012022
🚀🚀🚀🚀🚀
https://www.rudaw.net/english/business/19012022
🚀🚀🚀🚀🚀
Prewia
19.01.2022 kl 10:33
8547
Kul hur olika man ser på oljebolag, lundin kom i dag med en valutaförlust på nästan en miljard, o aktien stiger, tänktanken att det varit DNO,
Sen står ju ägarna i domstol för folkfördrivning, vet inte men värderas de 8nte typ 10 ggr högre än DNO. Ytterst märkligt.
Viskas ju i Sverige om att domstolsaken ligger bak9m att man släpper kontrollen över oljan till Norge,
Sen står ju ägarna i domstol för folkfördrivning, vet inte men värderas de 8nte typ 10 ggr högre än DNO. Ytterst märkligt.
Viskas ju i Sverige om att domstolsaken ligger bak9m att man släpper kontrollen över oljan till Norge,
Prewia
19.01.2022 kl 11:52
8447
När de gäller kurser på olika oljebolag ligger väl de flesta nära all time high, så dock inte i DNO, de ligger långt från all time high. Är väl bara africa oil som har liknande , långt från alltime high
velkjent
19.01.2022 kl 12:03
8423
Det er vel klimahypokonderne, som påvirker oljeselskapene negativt i dag. Oljeprisen er jo opp ca. en dollar fra nivået da OSE stengte i går- Jeg regnet med at DNO skulle passere 13 i dag, men innser at det midlertidige ledningsuhellet i Tyrkia kan ha betydning.
kvirrevi
19.01.2022 kl 13:25
8237
Jeg tror det er et visst tidslagg, men det ser ut som CFM fortsatt sitter med shorten sin i DNO. Jeg tror de ligger på ca. minus 15 mill. nå. Jeg tipper de har tenkt til å sitte over 10.feb, standhaftige som de synes å være.
omans
19.01.2022 kl 15:54
7890
Det var første test av 13, i fjor var det 3 tester, som til slutt resulterte i respect av motstand, og fall til under 10.
Jeg tror det bryter opp i andre eller tredje forsøk denne gangen, dersom oljeprisen ikke får pullback. eller Kurdistan eksploderer.
Jeg tror det bryter opp i andre eller tredje forsøk denne gangen, dersom oljeprisen ikke får pullback. eller Kurdistan eksploderer.
Redigert 19.01.2022 kl 15:58
Anywhere
19.01.2022 kl 16:00
7909
Prewia, hvilket budskap har du egentlig? At DNO er for lavt priset? Hva gjør du med det?
Anywhere
19.01.2022 kl 16:42
7824
Oljepris der vi nå er så er vi på langt høyere grunnlag nå for å trykke oss gjennom 13 pådirekten i morgen den dag!
velkjent
19.01.2022 kl 17:53
7665
Brent over 89 dollars. Rart at oljeprisen går ned like før OSE stenger og øker etterpå!
Føre var
20.01.2022 kl 09:05
6804
Ryker 13,00,- forholdsvis kjapt i dag? I så fall hvor høyt går vi videre på direkten:)
Redigert 20.01.2022 kl 09:08
Fholm
20.01.2022 kl 10:01
6594
https://www.dno.no/en/investors/debt-financing/
DNO ASA, the Norwegian oil and gas operator, today announced that the Financial Supervisory Authority of Norway on 18 January 2022 approved the prospectus prepared in connection with the listing on the Oslo Stock Exchange of the Companys 7.875 percent USD 400 million senior unsecured callable bonds issued on 9 September 2021 with maturity in September 2026 (ISIN: NO0011088593). Trading in the bonds is expected to commence on or about 21 January 2022
spent på hvordan markedet reagerer her
DNO ASA, the Norwegian oil and gas operator, today announced that the Financial Supervisory Authority of Norway on 18 January 2022 approved the prospectus prepared in connection with the listing on the Oslo Stock Exchange of the Companys 7.875 percent USD 400 million senior unsecured callable bonds issued on 9 September 2021 with maturity in September 2026 (ISIN: NO0011088593). Trading in the bonds is expected to commence on or about 21 January 2022
spent på hvordan markedet reagerer her
kvirrevi
20.01.2022 kl 12:37
6478
Noen dager etter at DNO ga en oppdatering på status for produksjon og inntekter, har jeg tenkt over igjen hvor positiv informasjonen var.
En klart høyere produksjon i Kurdistan, noe høyere produksjon i Norge, og der høy olje- og gasspris fører til vesentlig høyere inntekter i 4Q. Hva mer kan vi forvente oss. Gleder meg til oppdateringer, analyser og ikke minst DNOs 4Q presentasjon og resultat.
En klart høyere produksjon i Kurdistan, noe høyere produksjon i Norge, og der høy olje- og gasspris fører til vesentlig høyere inntekter i 4Q. Hva mer kan vi forvente oss. Gleder meg til oppdateringer, analyser og ikke minst DNOs 4Q presentasjon og resultat.
Kvike11
20.01.2022 kl 13:22
6451
Kan kun være positivt de vil låne penge, måske der er et stort opkøb på vej,og de vil sikre finanserne til det.
Ingen er hvis i tvivl om at de tejner penge som aldrig før,
selv med en dårlig dag på børsen , stiger DNO.
Alle regner med kurs over 20
Ingen er hvis i tvivl om at de tejner penge som aldrig før,
selv med en dårlig dag på børsen , stiger DNO.
Alle regner med kurs over 20
Prewia
21.01.2022 kl 10:23
5721
Trenden fortsätter i DNO, helt otroligt i dag ner 4-5 procent oljan ner 0,5 övriga oljebolag i stort still, tala om negativ aktie
HAS
21.01.2022 kl 10:54
5639
Er det ikke på tide å innse at denne aksjen er et funn for tradere som bruker svingninger i oljeprisen for alt det er verdt? Selskapet tjener ustyrtelig med penger med denne oljeprisen selv om den svinger noen kroner, så det er bare å senke skuldrene:)
Redigert 21.01.2022 kl 10:57
oto1
21.01.2022 kl 13:26
5419
Vi kan vel forvente en oppdatering av status på Baeshiqa kanskje?
har de fått ansatt personellet i de stillingene de utlyste mon tro?
Ellers kunne jeg tenkt meg info fra investorpresentasjoner angående boringer i NCS, men DNO mener vel at dette er informert om allerede, så tvilsomt om de tar med mye av dette i 4q presentasjonen.
Planene for Tawke for 22 er allerede lagt. Kanskje vi får mer info om det?
Ellers forventer jeg bare en knallsterk rapport som skulle gi grunnlag for kurs langt over dagens.
har de fått ansatt personellet i de stillingene de utlyste mon tro?
Ellers kunne jeg tenkt meg info fra investorpresentasjoner angående boringer i NCS, men DNO mener vel at dette er informert om allerede, så tvilsomt om de tar med mye av dette i 4q presentasjonen.
Planene for Tawke for 22 er allerede lagt. Kanskje vi får mer info om det?
Ellers forventer jeg bare en knallsterk rapport som skulle gi grunnlag for kurs langt over dagens.
kvirrevi
21.01.2022 kl 14:06
5353
Takk for innspill oto1
Jeg kommer også til å ha et blikk på gassinntektene til DNO i 4Q. Gassprisen steg vel for alvor til himmels i 4Q, og 4Q burde gi en god pekepinn på hva som vil komme av inntekter fra salg av gass de neste par kvartalene.
Med størrelsen på kontantbeholdningen 31.12 og den genereringen av cash som vi kommer til å se vil det være helt underlig om DNO ikke opplyser noe om hva de planlegger å bruke alle disse midlene på, jeg forventer vel egentlig en overraskelse, og kanskje håper jeg på et oppkjøp a la Spririt Energy (må nevne at jeg langtifra kjenner detaljene i den handelen), dvs. kjøp av betydelig produksjon og begrensede fjerningsforpliktelser. Jeg tenker at kjøp av løpende produksjon er det som passer best for DNO i dagens situasjon, og så har selskapet en god del planer for utbygging i årene fremover.
Veldig spennende blir det også med guiding på utvikling av produksjonen i Kurdistan. Hvis du har det tilgjengelig vil jeg gjerne se "formelen" for hvordan DNO avlønnes for salg av olje, jeg kan også tenke meg å legge dette inn i et regneark for å kunne være mer nøyaktig.
Og DNO har orientert lite om hva de kan få til på NCS i 2022, håper de sier noe om det.
Helt enig, jeg forventer en kombinasjon av bunnsolid og sterkt, og der det kan være mye spennende i emning. DNO tror jeg kommer til å bekrefte det flere av oss her inne har sett for oss en god stund nå. Solgte litt for noen dager siden (er ikke vant med slike overskudd på kontoen etter elendighet i PGS og DOF over lang tid), men har gått fullt inn igjen nå, har ingen planer om å ikke sitte fullt inne den 10. feb, og det begynte å haste.
Jeg kommer også til å ha et blikk på gassinntektene til DNO i 4Q. Gassprisen steg vel for alvor til himmels i 4Q, og 4Q burde gi en god pekepinn på hva som vil komme av inntekter fra salg av gass de neste par kvartalene.
Med størrelsen på kontantbeholdningen 31.12 og den genereringen av cash som vi kommer til å se vil det være helt underlig om DNO ikke opplyser noe om hva de planlegger å bruke alle disse midlene på, jeg forventer vel egentlig en overraskelse, og kanskje håper jeg på et oppkjøp a la Spririt Energy (må nevne at jeg langtifra kjenner detaljene i den handelen), dvs. kjøp av betydelig produksjon og begrensede fjerningsforpliktelser. Jeg tenker at kjøp av løpende produksjon er det som passer best for DNO i dagens situasjon, og så har selskapet en god del planer for utbygging i årene fremover.
Veldig spennende blir det også med guiding på utvikling av produksjonen i Kurdistan. Hvis du har det tilgjengelig vil jeg gjerne se "formelen" for hvordan DNO avlønnes for salg av olje, jeg kan også tenke meg å legge dette inn i et regneark for å kunne være mer nøyaktig.
Og DNO har orientert lite om hva de kan få til på NCS i 2022, håper de sier noe om det.
Helt enig, jeg forventer en kombinasjon av bunnsolid og sterkt, og der det kan være mye spennende i emning. DNO tror jeg kommer til å bekrefte det flere av oss her inne har sett for oss en god stund nå. Solgte litt for noen dager siden (er ikke vant med slike overskudd på kontoen etter elendighet i PGS og DOF over lang tid), men har gått fullt inn igjen nå, har ingen planer om å ikke sitte fullt inne den 10. feb, og det begynte å haste.
Redigert 21.01.2022 kl 15:20
Anywhere
21.01.2022 kl 14:09
8232
Prewia, du er her kun når aksjen svinger mot nedsiden og klager. Var for et par dager siden opp 10%. Jeg synes det er en fest i aksjen disse dager. Få som gjør det like bra i min portis i alle fall, og så er det tidvis litt tradingmuligheter. Aksjen er topp slik sett, men har en langt høyere oppside enn 13 kroner, det er jeg saktens enig i.
Fluefiskeren
21.01.2022 kl 15:06
8126
Han er en gjennomgående negativ aksjonær.
Det han ikke sier noe om er dette:
BWE: ned 3.01 %
PEN: ned 4.73 %
PNOR: ned 3,78 %
OKEA: ned 1,99 %
DNO: ned 1,75 %
Det han ikke sier noe om er dette:
BWE: ned 3.01 %
PEN: ned 4.73 %
PNOR: ned 3,78 %
OKEA: ned 1,99 %
DNO: ned 1,75 %
Prewia
21.01.2022 kl 15:20
8109
Nu har oljan svängt upp på plus, o DNO , nästan 2 procent ner , sen påverkar det kanske att jag köpte DNO när de inte producerade något, o gav mer än vad kursen är nu ,när de produserade över 100000 fat, finns det nåt mer bolag som utvecklats så erbarmligt illa lupe under tiden 10 till 370 tex.
cinet
21.01.2022 kl 17:29
7932
Dno får betalt i snitt oljepris. Gjennomsnittet for des bar ca 76? Snittet for januar ser ut til å nærme seg 85+. Pæng spruter inn, slutt å klag ! Store nyheter på gang ( hva skal cash og nye låneopptak brukes til ? Hva finner de i nye letelisenser North Sea ? (13/5) operatør på 5 av 13, bare en Jack pot her så …..
Redigert 21.01.2022 kl 17:32
Anywhere
21.01.2022 kl 17:37
7943
Vel Prewia, du henger kun fast i historien, lite nyttig å syte over spilt melk. Du kan ikke gjøre en øddel med det. Du må fokusere fremover.
kvirrevi
21.01.2022 kl 18:23
7869
Basert på faktisk solgt produksjon i Nordsjøen i 4Q på 23 289 fat per dag (antar dette omfatter gass også), en oljepris på 79,6 dollar fatet og 92 dager i 4Q kommer jeg til at DNO har fått betalt 170 millioner USD i 4Q, vesentlig over mitt anslag på 100 MUSD. 170 millioner USD tror jeg er ganske nært siden gassprisen har vært så høy.
DNO fikk også 90,7 MUSD i skatterefusjon fra letevirksomhet på Norsk og Engelsk sektor i Nordsjøen og 182,8 MUSD fra virksomheten i Kurdistan.
Dette skulle gi totale innbetalinger (ikke inntekter, ref. at dette er lett å misforstå) til DNO på 443,5 MUSD i 4Q, og kontantbeholdningen passerte derfor trolig 800 MUSD før nyttår.
DNO fikk også 90,7 MUSD i skatterefusjon fra letevirksomhet på Norsk og Engelsk sektor i Nordsjøen og 182,8 MUSD fra virksomheten i Kurdistan.
Dette skulle gi totale innbetalinger (ikke inntekter, ref. at dette er lett å misforstå) til DNO på 443,5 MUSD i 4Q, og kontantbeholdningen passerte derfor trolig 800 MUSD før nyttår.
Redigert 21.01.2022 kl 19:09
Stokk Dum
21.01.2022 kl 18:32
7854
Tipper selv DNO bokfører inntekter (olje og gass) fra NS på 148MUSD i Q4.
mvh
mvh
Redigert 21.01.2022 kl 19:43
HAS
22.01.2022 kl 09:16
7508
https://www.upstreamonline.com/finance/mol-looking-to-divest-norwegian-assets/2-1-1099362
MOL Norge har mislykkes med det meste av leting på norsk sokkel etter at de kjøpte Ithaca i 2015. Etter alle skuffelsene vil de nå selge seg ut. Mye av jobben med å påvise hvor det ikke finnes olje er nå allerede gjort, så dette må da være en glimrende mulighet for DNO til å gjøre et røverkjøp?
Slik taler Store Høvding:
"Og vi står ved et veiskille slik mye av resten av bransjen er. Høster vi frukt fra trærne som ble plantet for en tid siden, eller planter vi nye trær? Og aksjonær -- mange aksjonærer ønsker, som at oljeselskapene skal gjøre høstingen, produsere og distribuere kontanter til aksjonærene, noen ser fortsatt gjennom vokse, for å se muligheter, hvor de andre aktørene trekker seg ut og det tror jeg er utfordringen som vi møter og andre selskaper også står overfor. Høster vi eller planter vi nye trær?"
MOL Norge har mislykkes med det meste av leting på norsk sokkel etter at de kjøpte Ithaca i 2015. Etter alle skuffelsene vil de nå selge seg ut. Mye av jobben med å påvise hvor det ikke finnes olje er nå allerede gjort, så dette må da være en glimrende mulighet for DNO til å gjøre et røverkjøp?
Slik taler Store Høvding:
"Og vi står ved et veiskille slik mye av resten av bransjen er. Høster vi frukt fra trærne som ble plantet for en tid siden, eller planter vi nye trær? Og aksjonær -- mange aksjonærer ønsker, som at oljeselskapene skal gjøre høstingen, produsere og distribuere kontanter til aksjonærene, noen ser fortsatt gjennom vokse, for å se muligheter, hvor de andre aktørene trekker seg ut og det tror jeg er utfordringen som vi møter og andre selskaper også står overfor. Høster vi eller planter vi nye trær?"
Redigert 22.01.2022 kl 11:50
R1234
23.01.2022 kl 09:34
6975
Klarte ikke å finne en klar nedsalgstrend av aksjonærlisten etter å ha gått gjennom. Det varierer i både selgere og kjøpere.
Litt usikker på caset fremover, hva som gjør dno nå til en god investering om en tenker kjøp på snittet nå?
Litt usikker på caset fremover, hva som gjør dno nå til en god investering om en tenker kjøp på snittet nå?
gogl mannen
23.01.2022 kl 11:02
6837
Noen tanker på en søndagsmorgen, mtp å få ut aksjonær verdiene.
Vet at det er litte aktuelt, men alikevell interessant å leke med tanken om å skille offshore delen av DNO i eget selskap. Oljeproduksjon i Kurdistan og produksjon offshore er helt forskjellige bransjer, og DNO har jo i realiteten to parallelle organisasjoner for hvert område. Det krever relativt liten innsats, og de to selskapene kan fokusere på å rendyrke sitt område. Aksjer i det nye selskapet utstedes til eksisterende DNO aksjonærer.
Jeg er heller skeptisk til at DNO skal gjøre gode oppkjøp i disse tider, og foretrekker heller god kapitalkontroll og fokus på å utvikle eksisterende assets.
Vet at det er litte aktuelt, men alikevell interessant å leke med tanken om å skille offshore delen av DNO i eget selskap. Oljeproduksjon i Kurdistan og produksjon offshore er helt forskjellige bransjer, og DNO har jo i realiteten to parallelle organisasjoner for hvert område. Det krever relativt liten innsats, og de to selskapene kan fokusere på å rendyrke sitt område. Aksjer i det nye selskapet utstedes til eksisterende DNO aksjonærer.
Jeg er heller skeptisk til at DNO skal gjøre gode oppkjøp i disse tider, og foretrekker heller god kapitalkontroll og fokus på å utvikle eksisterende assets.
Redigert 23.01.2022 kl 11:06
HAS
23.01.2022 kl 11:19
6939
https://geo365.no/company-news/fortsatt-vekstambisjoner-i-2020/
Coronaen medførte vel litt forsinkelse i disse ambisiøse planene, så det er grunn til å forvente at investeringsiveren er stor med så mye kapital på bok. Selskapet har tydeligvis store ambisjoner i Nordsjøen, men det kan godt være at målene kan nås gjennom allerede påbegynte prosjekter.
Kanskje en glimrende idé å dele selskapet. For å ha det litt moro på en søndag kan jeg da foreslå 2 Kurdistan-akjser mot 1 Nordsjø. Da kan man vekte seg som man vil etter risiko/gevinst. Eller at Rak får kjøpe Kurdistadelen for en billig penge. Noen som våknet nå...?:)
Coronaen medførte vel litt forsinkelse i disse ambisiøse planene, så det er grunn til å forvente at investeringsiveren er stor med så mye kapital på bok. Selskapet har tydeligvis store ambisjoner i Nordsjøen, men det kan godt være at målene kan nås gjennom allerede påbegynte prosjekter.
Kanskje en glimrende idé å dele selskapet. For å ha det litt moro på en søndag kan jeg da foreslå 2 Kurdistan-akjser mot 1 Nordsjø. Da kan man vekte seg som man vil etter risiko/gevinst. Eller at Rak får kjøpe Kurdistadelen for en billig penge. Noen som våknet nå...?:)
Redigert 23.01.2022 kl 11:39
Ondi05
23.01.2022 kl 15:01
6771
Den ene delen trenger kapital fra den andre delen, så foreløpig er det ikke en god idé. De trenger høyere stabil produksjon på ncs for å splittes.
Dølle
23.01.2022 kl 15:22
6736
Våkner og dupper om hverandre i denne super treige materie. Med en offensiv ledelse alla Røkke hadde DNO dundra til 20-30 iløpet av 1 mnd.
Enig Dølle. Norges eldste oljeselskap har aldri hatt noen suksess, er vel styringen av selskapet det er noe feil med. Røkke hadde nok gjort Dno til noe mye større.
HAS
23.01.2022 kl 16:24
6661
Hele bransjen har vært på bunnen, og oppturen har såvidt begynt. Nå renner pengene inn, og selskapet har mange jern i ilden både i Nordsjøen og Kurdistan. Kanskje greit å vente med å felle noen dom før vi får informasjon og resultater q4 om et par uker.
Så langt kan DNO smykke seg med en 3. plass på børsen i år.
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2022/01/23/7806881/arets-vinner-og-taperaksjer
Redigert 23.01.2022 kl 16:54
Anywhere
23.01.2022 kl 16:35
6636
Om det så hadde hjulpet med annen ledelse, så får dere klage til aksjonærene. Det er de som velger styre og som igjen ansetter ledelse.
Fluefiskeren
23.01.2022 kl 16:59
6585
Hadde reserver og produksjon også økt 2-3 ganger? Det er vel det som teller i det lange løp i tillegg til geopolitiske forhold med risiko samt oljepris. Alt dette kunne ikke Røkke ha forandret på. Og langt i fra alt han tar i blir til gull.
HAS
24.01.2022 kl 07:19
5966