Jeg heier på flyselskapet Flyr.
https://www.dn.no/marked/dnb-markets-om-flyselskapet-flyr-vi-sliter-med-a-forsta-hvorfor-noen-vil-investere-i-dette-tapsprosjektet/2-1-1095141
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse på markedet er et godt eksempel på det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. Så billig har kanskje ikke vært nødvendig.
Flyr må få inn litt penger for å selge og gjennomføre flyturer også. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nærings- og arbeidsliv, bør støtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BØR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min påstand er at Norge vil tjene på å få frem Flyr. Og kunne vi fått til å tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr må støttes, ikke kritiseres. De har startet på riktig tidspunkt, og fremstår som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet på et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse på markedet er et godt eksempel på det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. Så billig har kanskje ikke vært nødvendig.
Flyr må få inn litt penger for å selge og gjennomføre flyturer også. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nærings- og arbeidsliv, bør støtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BØR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min påstand er at Norge vil tjene på å få frem Flyr. Og kunne vi fått til å tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr må støttes, ikke kritiseres. De har startet på riktig tidspunkt, og fremstår som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet på et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Redigert 24.11.2021 kl 17:15
Du må logge inn for å svare
Vi har også ønsket å skaffe nye fly (seks nye Boeing 737 Max fra neste år, sier Flyr.
Dette vet jeg ikke om jeg liker så godt.
Snakker vi om Max, og hva slags Max ? Eller er dette skrivefeil fir 737-800 ?
Dette vet jeg ikke om jeg liker så godt.
Snakker vi om Max, og hva slags Max ? Eller er dette skrivefeil fir 737-800 ?
En ting er aksjer.
I norsk næringsliv må vi bry oss om det som er viktig for at ting fungerer bra også.
https://dinside.dagbladet.no/reise/kan-bli-sjokkpriser-neste-sommer/74416627
Mht. Flyr, så tror jeg det hjelper om Norge heier på Flyr.
I norsk næringsliv må vi bry oss om det som er viktig for at ting fungerer bra også.
https://dinside.dagbladet.no/reise/kan-bli-sjokkpriser-neste-sommer/74416627
Mht. Flyr, så tror jeg det hjelper om Norge heier på Flyr.
Mikkol
08.11.2021 kl 15:09
11307
Men er du ikke på børs for å tjene penger? Fotballag eller skiløpere kan man heie på. Ser poenget ditt med at man skal "handle" norskt og slikt. Men om du ønsker å tjene penger er ikke Flyr selskapet å satse på!
De må ta litt mer for billettene. Og her handler det om å bygge opp et flyselskap. Det trenger støtte på veien
Heier på i flyverdenen. Aksjeverdenen kommer etterhvert.
Her er det tale om å bygge opp et flyselskap. Det har ikke høyprofitt fra dag 1.
Her er det tale om å bygge opp et flyselskap. Det har ikke høyprofitt fra dag 1.
De får innføre en opplåsningstid. Og oppfordrer Spetalen, Sissner og Fredly til å vise litt nasjonal lojalitet.
Cutter
08.11.2021 kl 14:37
11402
Enig med deg Strategi. Men utfordringen er er nok at ingen andre vil. Kun de kortsiktige traderne som tar denne. Langsiktige investorer holder seg unna. Mange varsellamper som blinker her nå. Synd men sant
Mikkol
08.11.2021 kl 14:35
11409
Hjelper ikke å heie på et selskap i aksjeverden. Selskapet blør penger og det er bare å innse. Dette er bare 1 av mange emisjoner i fremtiden. Vil man tape penger så sitt for all del rolig👍
Strategi
08.11.2021 kl 14:31
11431
Ledelsen i Flyr lærer ikke.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2021/11/08/7768216/spetalen-fredly-og-sissener-garanterer-for-flyr-emisjon
Tar med de verste av de verste i ny emisjon.
Disse gutta er kun ute etter egen vinning.
Spettet burde vært bannlyst og likeså Sissener.
Spettet og Tycoon industrier var med i forrige emisjon og dumpet aksjene kort tid etter, Sissener er kynisk.
Jeg tok dette opp med ledelsen i en stund etter forrige emisjon og ba de i neste emisjon finne langsiktige investorer.
Men…. Neida de kjører på de samme.
Skadelig for selskapet, skadelig for aksjonærene.
Lite gjennomtenkt.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2021/11/08/7768216/spetalen-fredly-og-sissener-garanterer-for-flyr-emisjon
Tar med de verste av de verste i ny emisjon.
Disse gutta er kun ute etter egen vinning.
Spettet burde vært bannlyst og likeså Sissener.
Spettet og Tycoon industrier var med i forrige emisjon og dumpet aksjene kort tid etter, Sissener er kynisk.
Jeg tok dette opp med ledelsen i en stund etter forrige emisjon og ba de i neste emisjon finne langsiktige investorer.
Men…. Neida de kjører på de samme.
Skadelig for selskapet, skadelig for aksjonærene.
Lite gjennomtenkt.
Og Norwegian bør stelle med andre ruter enn de Flyr steller med. Dette av lojalitet til Norge, og Norges ve og vel.
Arbeidsdeling Norwegian, til Norges beste. Styrk norsk luftfart sammen. Når Flyr blir mer flyvedyktig, kan Flyr
bli en konstruktiv partner for Norwegian og motsatt.
Flyr fortjener ros og støtte, ikke kritikk.
Vurdér å lage en Flyr pins Flyr, og få alle nordmenn, skandinaviere og nord-europeere til å gå med den.
Arbeidsdeling Norwegian, til Norges beste. Styrk norsk luftfart sammen. Når Flyr blir mer flyvedyktig, kan Flyr
bli en konstruktiv partner for Norwegian og motsatt.
Flyr fortjener ros og støtte, ikke kritikk.
Vurdér å lage en Flyr pins Flyr, og få alle nordmenn, skandinaviere og nord-europeere til å gå med den.
Redigert 08.11.2021 kl 14:10
Du må logge inn for å svare