Jeg heier på flyselskapet Flyr.
https://www.dn.no/marked/dnb-markets-om-flyselskapet-flyr-vi-sliter-med-a-forsta-hvorfor-noen-vil-investere-i-dette-tapsprosjektet/2-1-1095141
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse på markedet er et godt eksempel på det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. Så billig har kanskje ikke vært nødvendig.
Flyr må få inn litt penger for å selge og gjennomføre flyturer også. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nærings- og arbeidsliv, bør støtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BØR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min påstand er at Norge vil tjene på å få frem Flyr. Og kunne vi fått til å tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr må støttes, ikke kritiseres. De har startet på riktig tidspunkt, og fremstår som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet på et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse på markedet er et godt eksempel på det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. Så billig har kanskje ikke vært nødvendig.
Flyr må få inn litt penger for å selge og gjennomføre flyturer også. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nærings- og arbeidsliv, bør støtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BØR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min påstand er at Norge vil tjene på å få frem Flyr. Og kunne vi fått til å tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr må støttes, ikke kritiseres. De har startet på riktig tidspunkt, og fremstår som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet på et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Redigert 24.11.2021 kl 17:15
Du må logge inn for å svare
pengex
28.11.2021 kl 15:43
6094
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Men de glemte å skru opp prisen før de la på rabatten...ha ha ha.
Redigert 28.11.2021 kl 15:45
Ilusion
28.11.2021 kl 21:21
5962
Xxl gikk fea 100kr til 3.5 ..Emisjon og vips i 27kr
Flyr sine ruter er firtsatt operativ ..Vinteren er rolig i flybransjen .
Når mars kommer har flyr fåt emi kronene .flere fly og vi lærer oss å leve med en ny mutasjon annenvær måned.
Sommeren blir kanon..Og fyllingsgraden bedre å bedre rappporteres fra nå 3 des og videre..Bare billettprisene som må opp.Det kommer seg i fra april’ish
Flyr sine ruter er firtsatt operativ ..Vinteren er rolig i flybransjen .
Når mars kommer har flyr fåt emi kronene .flere fly og vi lærer oss å leve med en ny mutasjon annenvær måned.
Sommeren blir kanon..Og fyllingsgraden bedre å bedre rappporteres fra nå 3 des og videre..Bare billettprisene som må opp.Det kommer seg i fra april’ish
Ilusion
28.11.2021 kl 21:23
5982
Mao .løøp å kjøp..Blir ikke mye billigere denne nå.
5-6kr til sommern
5-6kr til sommern
Triggly
29.11.2021 kl 21:28
5793
4. Kvartal blir vel enda dårligere enn forrige. Nei, her vil emisjonene komme på løpende bånd.
Skulle ikke forundre meg at de får presset aksjen under krona før emisjonsprisen settes, med god hjelp av hylekoret i media som skriker om nedstengninger. Samtidig mister selskapet millioner av kroner hver dag med flypriser på 200 kr til Alicante.
Skulle ikke forundre meg at de får presset aksjen under krona før emisjonsprisen settes, med god hjelp av hylekoret i media som skriker om nedstengninger. Samtidig mister selskapet millioner av kroner hver dag med flypriser på 200 kr til Alicante.
Jensemann123
30.11.2021 kl 10:46
5645
Perfekt storm ser ut til å ramme flyindustrien….
Men, Flyr vil få det tøffere enn de andre.
Ved oppbygging av enhver bedrift så er «flaks» nødvendig.
Her ligger det an til maksimal uflaks…og ditto resultat.
Men, Flyr vil få det tøffere enn de andre.
Ved oppbygging av enhver bedrift så er «flaks» nødvendig.
Her ligger det an til maksimal uflaks…og ditto resultat.
Hartepool
13.12.2021 kl 23:45
5299
Flyr skal konvergere mot null.
Skandalestyret er ansvarlig for en totalt unødvendig nestenkonkurs.
Ingen dato …no nothing .
Noen taper selvsagt alt, og ingen ved sine fulle fem gidder å kjøpe en aksje før under tegningsperioden.
Nå som nesten ingen flyr , renner de siste slantene ut av kassen…og styret sitter bare og glor på fiaskoen.
Skandalestyret er ansvarlig for en totalt unødvendig nestenkonkurs.
Ingen dato …no nothing .
Noen taper selvsagt alt, og ingen ved sine fulle fem gidder å kjøpe en aksje før under tegningsperioden.
Nå som nesten ingen flyr , renner de siste slantene ut av kassen…og styret sitter bare og glor på fiaskoen.
Redigert 13.12.2021 kl 23:46
Kratos
14.12.2021 kl 08:28
5166
Jeg doblet beholdningen min med FLYR i går og kjøper mer om den faller mer denne uken. Se på hva cash beholdning vil være post-emi og hvordan selskapet er posisjonert ifht. konkurrentene. FLYR kommer til å gå 3-4x ila. 2022. Synd for dere som er redde for virus og nye lock-downs. Bra for meg.
Mikkol
07.01.2022 kl 09:57
4525
Har du ikke annet å bruke pengene på? Kan jo like godt sette fyr på pengen dine.... Blir overrasket om Flyr eksisterer i 2023!
danmark1
07.01.2022 kl 10:02
4617
Flyr er bedre stillet end de gamle selskaber. Til foråret/sommeren vil selskabet være et helt andet sted, med fine indtægter.
Piggvar 2
07.01.2022 kl 10:09
4611
Å heie på et selskap blir man aldri en vinner i aksjemarkedet. Det gjør du når Liverpool spiller :)
Klausre
07.01.2022 kl 10:26
4901
Litt usikker på hva du spør om, men for deg og meg vil snittkursen kunne variere ift. hvor mange aksjer du har i dag og hvilket snitt. Jeg har eks. 12k aksjer a snitt 1,9372. Får da tilbudt 21 052 aksjer i Emisjonen med en kurs a 0,95.
Nytt snitt for meg hvis jeg kjøper blir 1,31.
Kursen på OSB er det markedet som setter. Pt er den på 1,41/1,42 ser jeg, så markedet har så langt lagt seg ca. på kursen 0,95+0,45 (kurs pt. for omsatt tegningsrett) (tegningsretten)
Nytt snitt for meg hvis jeg kjøper blir 1,31.
Kursen på OSB er det markedet som setter. Pt er den på 1,41/1,42 ser jeg, så markedet har så langt lagt seg ca. på kursen 0,95+0,45 (kurs pt. for omsatt tegningsrett) (tegningsretten)
Hartepool
07.01.2022 kl 11:16
4860
All time low aksjer + retter.
Når 250 mill nye aksjer a’ 90 øre velter inn over markedet blir det tungt for aksjekursen.
Når 250 mill nye aksjer a’ 90 øre velter inn over markedet blir det tungt for aksjekursen.
Flyr-emisjon er overtegnet
Flyselskapet Flyr melder i en børsmelding om tegninger for over 375,6 millioner aksjer. Det vil si en overtegning på omtrent 43 prosent.
Fristen til å tegne seg i emisjonen utløp på fredag.
etter Gardermoen, Flesland, Værnes og Sola. Med Torp hakk i hæl. Og
Tromsø like bak der igjen.
Flyselskapet Flyr melder i en børsmelding om tegninger for over 375,6 millioner aksjer. Det vil si en overtegning på omtrent 43 prosent.
Fristen til å tegne seg i emisjonen utløp på fredag.
etter Gardermoen, Flesland, Værnes og Sola. Med Torp hakk i hæl. Og
Tromsø like bak der igjen.
Redigert 24.01.2022 kl 13:57
Single Malt
25.01.2022 kl 16:56
4192
Lurer på hvem av disse 2 rullesteinsinvestorene som klarer komme seg først ut, Spetalen eller Fredly
Sonatrach
31.01.2022 kl 07:55
3426
Det ventes kraftige covid lettelser i morgen. Ikke bare i Norge! Men hele Europa. Utelukkende positivt for FLYR (og andre flyselskaper). Jeg tipper vi passerer 1.50 med letthet i dag.
Redigert 31.01.2022 kl 08:04
Bomerang
31.01.2022 kl 09:34
3358
Tror ikke denne tar seg opp førr spettet og fredly har sålt seg ut.
danmark1
31.01.2022 kl 15:28
3167
I Danmark kører det hele normalt fra i morgen. Eksperter og myndigheder forventer ikke flere restriktioner på grund af Corona i det hele taget. Der går ikke lang tid, før Europa er helt åben uden restriktioner.
Sonatrach
31.01.2022 kl 15:50
5183
Hva faen skjedde i FLYR akurat nå? Spetalen eller Fredly som tok rennafart?
Redigert 31.01.2022 kl 15:53
Sonatrach
31.01.2022 kl 16:12
5077
Vel, jeg dobblet innsatsen på ca 1,02! When in trouble, double.......;)
jokke
31.01.2022 kl 16:46
4964
Bomerang skrev Fra emisjonen?
Ja, fra emisjonen. Men jeg tror vi fikk svar på det i dag når den kollapset, de er på konto tilgjengelig for salg.
danmark1
31.01.2022 kl 17:24
4846
Det har de været i flere dage. Jeg ved ikke, hvad der udløste udsalget, men tror, det må bero på en fejl.
Bomerang
31.01.2022 kl 17:29
4819
Spetalen og Fredly betalte mer en 1kr for aksjerna tror ikke de selger med førlust???
Lucky -uke
31.01.2022 kl 18:05
4700
seismicrec skrev Alle garantistene betalte 95 øre
Er nok mange 95 øres aksjonærer som vil ut dem neste dagene, dette er nok en gjeng som fortsatt har batteri i kalkulatoren sin.. da er det lett å regne ut hva fremtiden bringer
seismicrec
31.01.2022 kl 18:08
4693
250 mill aksjer på vps i ettermiddag i tillegg til eksisterende aksjer.
26 mill omsatt i dag.
Garantistene var ute etter garantiprovisjonen, alt over 95 øre er bonus.
Oljepris på 90 $ sukrer ikke akkurat caset.
26 mill omsatt i dag.
Garantistene var ute etter garantiprovisjonen, alt over 95 øre er bonus.
Oljepris på 90 $ sukrer ikke akkurat caset.
Single Malt
01.02.2022 kl 09:28
4202
de klarer kanskje å få ut alt over 0,95 men er vel godt i pluss snittmessig om en del går under og.
danmark1
01.02.2022 kl 10:07
4121
Der sker ikke noget, der er unormalt efter en emi. Omsætningen er ikke specielt stor. Jeg tror, de fleste kan se, hvor vi står til sommer, når Europa er fuld åbent igen. Flyr står i en god position i forhold til andre flyselskaber. Det løser sig fra nu af.
danmark1
01.02.2022 kl 10:54
4038
Som jeg tidligere har skrevet, er Europa først ude af Corona. Vi ser, at aktiviteten trods Corona har været høj og det ser ud til at forstærkes. Arbejdsløsheden i Tyskland er faldende og indkøbschefsindex er stigende til 58,7. Det giver 100% effekt på Flyr.
Lucky -uke
01.02.2022 kl 10:59
4014
Omsetningen er lav grunnet at man må under emi kursen for å dumpe ut mye aksjer.. lite volum i kjøp.
Når man leser artikkelen i E24 i går skjønner man at dem sitter allerede nå og planlegger neste emosjon.
https://e24.no/boers-og-finans/i/WjXRjk/flyr-advarer-regjeringen-situasjonen-vi-naa-befinner-oss-i-er-dypt-alvorlig
Når man leser artikkelen i E24 i går skjønner man at dem sitter allerede nå og planlegger neste emosjon.
https://e24.no/boers-og-finans/i/WjXRjk/flyr-advarer-regjeringen-situasjonen-vi-naa-befinner-oss-i-er-dypt-alvorlig
Jguiden
01.02.2022 kl 11:03
3997
Jeg vet at de klarer seg i minst 8måneder til før de må hente mer penger om markedet ikke henter seg inn(ifølge ledelsen). Men svææært mye tyder på Europa åpner opp og vi kommer til å ha et reiserush til våren/sommeren. Tror ikke jeg kjenner noen som ikke har tenkt til å reise iløpet av de neste 6-7månedene.
Jguiden
01.02.2022 kl 11:05
3986
Og det ryktes at det har blitt bestilt vanvittig mange sydenreiser for sommeren iløpet av januar. Og dette vil bare øke med gjenåpning nå. Synes flyr ledelsen har gjort en del feil, men jeg tror oppriktig at de kan klare seg nå. Alle vil ut å reise, og flyr scorer veldig veldig høyt hos de som har flydd med flyr.
danmark1
01.02.2022 kl 11:18
3939
I Danmark er efterspørgslen på rejser eksploderet med genåbningen.
Bomerang
01.02.2022 kl 12:01
3855
Denne uken selger seg hjørneinvestorerne ut ?????så neste uke blir det oppgang.