Jeg heier pÄ flyselskapet Flyr.
https://www.dn.no/marked/dnb-markets-om-flyselskapet-flyr-vi-sliter-med-a-forsta-hvorfor-noen-vil-investere-i-dette-tapsprosjektet/2-1-1095141
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse pÄ markedet er et godt eksempel pÄ det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. SĂ„ billig har kanskje ikke vĂŠrt nĂždvendig.
Flyr mÄ fÄ inn litt penger for Ä selge og gjennomfÞre flyturer ogsÄ. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nĂŠrings- og arbeidsliv, bĂžr stĂžtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BĂR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min pÄstand er at Norge vil tjene pÄ Ä fÄ frem Flyr. Og kunne vi fÄtt til Ä tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr mÄ stÞttes, ikke kritiseres. De har startet pÄ riktig tidspunkt, og fremstÄr som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet pÄ et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Jeg synes DN opptrer slemt i dag.
Vi trenger konkurranse i luftfarten. Flyrs deltagelse pÄ markedet er et godt eksempel pÄ det.
Det er mulig Flyr har solgt flybilletter litt vel billig. SĂ„ billig har kanskje ikke vĂŠrt nĂždvendig.
Flyr mÄ fÄ inn litt penger for Ä selge og gjennomfÞre flyturer ogsÄ. Istedenfor 312 kroner,
kunne de tatt 469 f.eks. Under 500 - 600 kroner er uansett billig for en flybillett, for en reise
av litt lengde.
Nordmenn, norsk nĂŠrings- og arbeidsliv, bĂžr stĂžtte opp om Flyr, fordi vi trenger konkurranse
i luftfarten. Det er det dette handler om.
FLY MED FLYR NORGE OG NORDEN.
NORDMENN BĂR SPRE BUDSKAPET I NORGE, NORDEN OG NORD EUROPA OM AT FLY MED FLYR.
Min pÄstand er at Norge vil tjene pÄ Ä fÄ frem Flyr. Og kunne vi fÄtt til Ä tilby norske flyselskaper billig fuel f.eks. ?
Flyr mÄ stÞttes, ikke kritiseres. De har startet pÄ riktig tidspunkt, og fremstÄr som attraktive for kundene.
Presisering 24. nov : Mht. selskapets uttrykk gjennom aksjen og aksjekursen, tar jeg intet ansvar for denne.
Det er en sak for seg. Her snakket jeg om flyselskapet som tilbyder av flyreiser. Det er ingen spesielt lett tid
for flyselskaper. Men Flyr ble startet pÄ et historisk gunstig tidspunkt. De fikk billig inngang, og har lave kostnader.
Redigert 24.11.2021 kl 17:15
Du mÄ logge inn for Ä svare
seismicrec
27.11.2021 kl 22:10
6148
Flypassasjerer har verdens korteste hukommelse.
Etter en mĂžkkaopplevelse med et flyselskap âŠÂ» aldri mer skal jeg fly med âŠÂ» , sĂ„ er detpĂ„`n igjen pĂ„ leting etter billige flybilletter.
Nas har jo tidligere verdensrekord i dÄrlig service ( ikke pÄ flyturen ) , men flyene ble fyllt like raskt.
Etter en mĂžkkaopplevelse med et flyselskap âŠÂ» aldri mer skal jeg fly med âŠÂ» , sĂ„ er detpĂ„`n igjen pĂ„ leting etter billige flybilletter.
Nas har jo tidligere verdensrekord i dÄrlig service ( ikke pÄ flyturen ) , men flyene ble fyllt like raskt.
freetexx
28.11.2021 kl 06:02
6127
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Vel og bra med god kundeservice, men den brusen er betalt med dine penger og delt ut gratis. Dette visualiserer hva som skjer med billettene ogsÄ, de deles ut nesten gratis pga konkurranse og du betaler det. Tusen takk. Det flyr gjÞr er Ä invitere Springsteen til Ä underholde pÄ hagefesten, men tar bare 100kr i dÞra pr hode. For hver konsert sÄ gÄr man massivt i tap. Covid gjÞr at etterspÞrsel etter flyreiser fortsetter Ä vÊre lav lenge fremover og etablerte selskaper vil forsvare sine markedsandeler. Hvor naiv kan man vÊre? ja flyr er billig pÄ bÞrs, men du betaler fortsatt for Ä fÄ lov til Ä sitte med eierandeler i et krematorium for penger
seismicrec
28.11.2021 kl 07:53
6094
Siden dette er et forum for investors, mÄ man se likt frem i tid; hva er strategien til nas og sas ?
Hvorfor har de alle sine avganger samtidig med flyr?
Hvorfor har flyr lavest fyllingsgrad pÄ disse samtidige avgangene selv med laveste billettpris ?
PĂ„fyll av nye penger vil selvsagt holde liv i flyr , men penger vil de aldri tjene, det vil nas og sas sĂžrge for.
Den svenske og danske stat , samt Fredriksen , Sundt og folketrygden har dypere lommer enn sissener BrÄthen og Paulsen ⊠sÄ enkelt er det.
Hvorfor har de alle sine avganger samtidig med flyr?
Hvorfor har flyr lavest fyllingsgrad pÄ disse samtidige avgangene selv med laveste billettpris ?
PĂ„fyll av nye penger vil selvsagt holde liv i flyr , men penger vil de aldri tjene, det vil nas og sas sĂžrge for.
Den svenske og danske stat , samt Fredriksen , Sundt og folketrygden har dypere lommer enn sissener BrÄthen og Paulsen ⊠sÄ enkelt er det.
freetexx
28.11.2021 kl 08:11
6076
Jeg skal starte flyselskap, men jeg skal kun holde flyene med mannskap og koordinering av ruter. NAS, FLYR, SAS.. Evt nye aktÞrer etc kan trade plasser pÄ flyene mine pÄ en bÞrs ala strÞmbÞrsen for sÄ Ä selge billettene ute pÄ markedet. Flyene vil dermed alltid vÊre fulle, men passasjerer har da kjÞpt billettene pÄ ulike plasser hos ulike selskap til ulike priser. I grunn Äpner man for at hvem som helst kan formidle flyreiser ut ifra et standard oppsett
Hartepool
28.11.2021 kl 08:33
6073
Oppblomstringen av pandemien var en strek i regningen..selvsagt.
Langdistanse rammes hardest.
Innenlandsflyvninger og typiske « sydendestinasjomer» gÄr forelÞpig fri.
Men investors stormer ikke akkurat inn i flyaksjer nÄ, sÄ disse vil skli nedover.
For Flyr med sitt inkompetente styre og en emisjon som drar ut i tid vil den smarte investor vente pÄ eventuelle tegningsretter og overtegne dersom kursen blir lav nok.
Men den som husker siste nas- emisjon fÞr pandemien ,husker og at kursen lÄ ca 30% over emikurs da emisjonen startet ,men skled ned mot emisjonskurs i tegningsperioden.
Emisjonsaksjene blir ikke « billige» , de blir markedsriktige. Bare se pĂ„ alle dumpingemisjonene som er gjort i det sisteâŠkursene faller i etterkant under det man synes var veldig bra inngang.
Langdistanse rammes hardest.
Innenlandsflyvninger og typiske « sydendestinasjomer» gÄr forelÞpig fri.
Men investors stormer ikke akkurat inn i flyaksjer nÄ, sÄ disse vil skli nedover.
For Flyr med sitt inkompetente styre og en emisjon som drar ut i tid vil den smarte investor vente pÄ eventuelle tegningsretter og overtegne dersom kursen blir lav nok.
Men den som husker siste nas- emisjon fÞr pandemien ,husker og at kursen lÄ ca 30% over emikurs da emisjonen startet ,men skled ned mot emisjonskurs i tegningsperioden.
Emisjonsaksjene blir ikke « billige» , de blir markedsriktige. Bare se pĂ„ alle dumpingemisjonene som er gjort i det sisteâŠkursene faller i etterkant under det man synes var veldig bra inngang.
Redigert 28.11.2021 kl 08:45
Du mÄ logge inn for Ä svare
pengex
28.11.2021 kl 09:04
6042
Ser de er ute med 30% avslag. 245kr til Alicante . Hyggelig det men sikkert lite bĂŠrekraftig.
pengex
28.11.2021 kl 15:43
6004
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Men de glemte Ä skru opp prisen fÞr de la pÄ rabatten...ha ha ha.
Redigert 28.11.2021 kl 15:45
Du mÄ logge inn for Ä svare
Ilusion
28.11.2021 kl 21:21
5872
Xxl gikk fea 100kr til 3.5 ..Emisjon og vips i 27kr
Flyr sine ruter er firtsatt operativ ..Vinteren er rolig i flybransjen .
NÄr mars kommer har flyr fÄt emi kronene .flere fly og vi lÊrer oss Ä leve med en ny mutasjon annenvÊr mÄned.
Sommeren blir kanon..Og fyllingsgraden bedre Ă„ bedre rappporteres fra nĂ„ 3 des og videre..Bare billettprisene som mĂ„ opp.Det kommer seg i fra aprilâish
Flyr sine ruter er firtsatt operativ ..Vinteren er rolig i flybransjen .
NÄr mars kommer har flyr fÄt emi kronene .flere fly og vi lÊrer oss Ä leve med en ny mutasjon annenvÊr mÄned.
Sommeren blir kanon..Og fyllingsgraden bedre Ă„ bedre rappporteres fra nĂ„ 3 des og videre..Bare billettprisene som mĂ„ opp.Det kommer seg i fra aprilâish
Ilusion
28.11.2021 kl 21:23
5892
Mao .lÞÞp Ä kjÞp..Blir ikke mye billigere denne nÄ.
5-6kr til sommern
5-6kr til sommern
Triggly
29.11.2021 kl 21:28
5703
4. Kvartal blir vel enda dÄrligere enn forrige. Nei, her vil emisjonene komme pÄ lÞpende bÄnd.
Skulle ikke forundre meg at de fÄr presset aksjen under krona fÞr emisjonsprisen settes, med god hjelp av hylekoret i media som skriker om nedstengninger. Samtidig mister selskapet millioner av kroner hver dag med flypriser pÄ 200 kr til Alicante.
Skulle ikke forundre meg at de fÄr presset aksjen under krona fÞr emisjonsprisen settes, med god hjelp av hylekoret i media som skriker om nedstengninger. Samtidig mister selskapet millioner av kroner hver dag med flypriser pÄ 200 kr til Alicante.
Jensemann123
30.11.2021 kl 10:46
5555
Perfekt storm ser ut til Ă„ ramme flyindustrienâŠ.
Men, Flyr vil fÄ det tÞffere enn de andre.
Ved oppbygging av enhver bedrift sÄ er «flaks» nÞdvendig.
Her ligger det an til maksimal uflaksâŠog ditto resultat.
Men, Flyr vil fÄ det tÞffere enn de andre.
Ved oppbygging av enhver bedrift sÄ er «flaks» nÞdvendig.
Her ligger det an til maksimal uflaksâŠog ditto resultat.
Hartepool
13.12.2021 kl 23:45
5209
Flyr skal konvergere mot null.
Skandalestyret er ansvarlig for en totalt unĂždvendig nestenkonkurs.
Ingen dato âŠno nothing .
Noen taper selvsagt alt, og ingen ved sine fulle fem gidder Ă„ kjĂžpe en aksje fĂžr under tegningsperioden.
NĂ„ som nesten ingen flyr , renner de siste slantene ut av kassenâŠog styret sitter bare og glor pĂ„ fiaskoen.
Skandalestyret er ansvarlig for en totalt unĂždvendig nestenkonkurs.
Ingen dato âŠno nothing .
Noen taper selvsagt alt, og ingen ved sine fulle fem gidder Ă„ kjĂžpe en aksje fĂžr under tegningsperioden.
NĂ„ som nesten ingen flyr , renner de siste slantene ut av kassenâŠog styret sitter bare og glor pĂ„ fiaskoen.
Redigert 13.12.2021 kl 23:46
Du mÄ logge inn for Ä svare
Kratos
14.12.2021 kl 08:28
5076
Jeg doblet beholdningen min med FLYR i gÄr og kjÞper mer om den faller mer denne uken. Se pÄ hva cash beholdning vil vÊre post-emi og hvordan selskapet er posisjonert ifht. konkurrentene. FLYR kommer til Ä gÄ 3-4x ila. 2022. Synd for dere som er redde for virus og nye lock-downs. Bra for meg.
Mikkol
07.01.2022 kl 09:57
4435
Har du ikke annet Ä bruke pengene pÄ? Kan jo like godt sette fyr pÄ pengen dine.... Blir overrasket om Flyr eksisterer i 2023!
danmark1
07.01.2022 kl 10:02
4527
Flyr er bedre stillet end de gamle selskaber. Til forÄret/sommeren vil selskabet vÊre et helt andet sted, med fine indtÊgter.
Piggvar 2
07.01.2022 kl 10:09
4521
Ă
heie pÄ et selskap blir man aldri en vinner i aksjemarkedet. Det gjÞr du nÄr Liverpool spiller :)
Klausre
07.01.2022 kl 10:26
4811
Litt usikker pÄ hva du spÞr om, men for deg og meg vil snittkursen kunne variere ift. hvor mange aksjer du har i dag og hvilket snitt. Jeg har eks. 12k aksjer a snitt 1,9372. FÄr da tilbudt 21 052 aksjer i Emisjonen med en kurs a 0,95.
Nytt snitt for meg hvis jeg kjĂžper blir 1,31.
Kursen pÄ OSB er det markedet som setter. Pt er den pÄ 1,41/1,42 ser jeg, sÄ markedet har sÄ langt lagt seg ca. pÄ kursen 0,95+0,45 (kurs pt. for omsatt tegningsrett) (tegningsretten)
Nytt snitt for meg hvis jeg kjĂžper blir 1,31.
Kursen pÄ OSB er det markedet som setter. Pt er den pÄ 1,41/1,42 ser jeg, sÄ markedet har sÄ langt lagt seg ca. pÄ kursen 0,95+0,45 (kurs pt. for omsatt tegningsrett) (tegningsretten)
Hartepool
07.01.2022 kl 11:16
4770
All time low aksjer + retter.
NĂ„r 250 mill nye aksjer aâ 90 Ăžre velter inn over markedet blir det tungt for aksjekursen.
NĂ„r 250 mill nye aksjer aâ 90 Ăžre velter inn over markedet blir det tungt for aksjekursen.
Flyr-emisjon er overtegnet
Flyselskapet Flyr melder i en bÞrsmelding om tegninger for over 375,6 millioner aksjer. Det vil si en overtegning pÄ omtrent 43 prosent.
Fristen til Ä tegne seg i emisjonen utlÞp pÄ fredag.
__________________________________________
Nordmenn elsker norskeide norske flyselskap.
Og vi jobber for at disse skal bli aktÞrer ved Rygge flyplass nÄr den
gjenÄpner, og etterhvert inntar rollen som norges femte travleste flyplass
etter Gardermoen, Flesland, VĂŠrnes og Sola. Med Torp hakk i hĂŠl. Og
TromsĂž like bak der igjen.
Flyselskapet Flyr melder i en bÞrsmelding om tegninger for over 375,6 millioner aksjer. Det vil si en overtegning pÄ omtrent 43 prosent.
Fristen til Ä tegne seg i emisjonen utlÞp pÄ fredag.
__________________________________________
Nordmenn elsker norskeide norske flyselskap.
Og vi jobber for at disse skal bli aktÞrer ved Rygge flyplass nÄr den
gjenÄpner, og etterhvert inntar rollen som norges femte travleste flyplass
etter Gardermoen, Flesland, VĂŠrnes og Sola. Med Torp hakk i hĂŠl. Og
TromsĂž like bak der igjen.
Redigert 24.01.2022 kl 13:57
Du mÄ logge inn for Ä svare
Single Malt
25.01.2022 kl 16:56
4102
Lurer pÄ hvem av disse 2 rullesteinsinvestorene som klarer komme seg fÞrst ut, Spetalen eller Fredly
Sonatrach
31.01.2022 kl 07:55
3348
Det ventes kraftige covid lettelser i morgen. Ikke bare i Norge! Men hele Europa. Utelukkende positivt for FLYR (og andre flyselskaper). Jeg tipper vi passerer 1.50 med letthet i dag.
Redigert 31.01.2022 kl 08:04
Du mÄ logge inn for Ä svare
Bomerang
31.01.2022 kl 09:34
3280
Tror ikke denne tar seg opp fÞrr spettet og fredly har sÄlt seg ut.
danmark1
31.01.2022 kl 15:28
3089
I Danmark kÞrer det hele normalt fra i morgen. Eksperter og myndigheder forventer ikke flere restriktioner pÄ grund af Corona i det hele taget. Der gÄr ikke lang tid, fÞr Europa er helt Äben uden restriktioner.