AZT Q3 presentasjonen

JosefK
AZT 08.11.2021 kl 19:57 1440


Den har nå funnet veien til Vimeo. https://vimeo.com/643399859

Jeg har selvfølgelig vært klar over at det er mye som rører seg. Men selv om jeg til tider bruker alt for mye tid på å finne ut hva, så var det en del her som var nytt og som for første gang sies offentlig.

Jeg benyttet en time på å høre igjennom en gang til og det vil jeg anbefale alle andre å gjøre det samme. For det dukker opp bits & pieces som er første gang man blir klar over.

Eksempelvis:

• Proteinaser i framstilling av mRNA produkter
• Satsingen på et kompetansesenter i Oslo

Helt nytt for meg. Og andre vil garantert finne noe de ikke visste fra før.

AZT er antakelig den eneste aksjen jeg er 100% komfortabel med for tiden. Ene og alene på grunn av nye corona restriksjoner.


Fünke
08.11.2021 kl 20:47 1379

Som jeg hørte var at de har produkter representert i crispr-teknologi, celle terapi og liquid biology. Høres ut som det er på et tidlig stadium, men dette er morgendagens teknologier som i løpet av de ti neste årene kommer til å vokse på lik linje med genterapi. Hvorfor differensiere aksjeporteføljen, når AZT allerede har gjort det for deg?
Frozen
11.11.2021 kl 12:48 966

Har nå også fått sett gjennom presentasjonen et par ganger til, og det er imponerende å oppleve hvor "fremoverlent" Holter og selskapet er mht fremtiden.

Mange nye produkter det kommende halvåret, økt mengde av større kunder som vurderer enzymene i flere prosjekter samtidig og et mye bredere marked innenfor praktisk talt alle alternative teknologier - og hvor kanskje alle kan defineres å være megatrender med enormt potensiale.

Bet spesielt merke til betegnelsen "plug and play", og at de omdefinerer segment til et langt bredere omfang.

Holter innledet med å skape litt usikkerhet mht om de når sin guiding for 2021 på kr 120 mill, men jeg er til gjengjeld veldig spent på oppdatert guiding når Q4 presenteres på nyåret.