DNO uke 44

Synergi
DNO 28.10.2018 kl 12:12 9445

DNO Uke 44

Timingen må være ypperlig for DNO til å handle i løpet av uken som kommer.

Flere som peker på at oljen har vært oversolgt og at det kommer et løft i prisen ifm sanksjonene mot Iran som slår inn 4. november.

«I desember er det både presidentvalg og parlamentsvalg i Libya og i februar i 2019 er det presidentvalg og parlamentsvalg i Nigeria. Det kan føre til ustabilitet og forstyrrelser i oljeproduksjonen.» https://e24.no/energi/olje/disse-to-afrikanske-landene-kan-faa-oljeprisen-over-100-dollar/24473414

Ser man på Faroe har verdien på aksjene sunket med ca 15% bare siste måneden. Hvis vi kan anta at DNO må ut med en premie på rundt 20% for å kjøpe de resterende prosentene så må de ut med ca 5 mrd NOK for resterende av Faroe. Slik det ser ut fremover bør det være en ypperlig timing å gjøre et tilslag før oljeprisen igjen setter fart.

Noen med tanker om hva som vil være det strategisk beste kjøpet for DNO og til hvilken pris? Jeg tror i hvertfall at det markedet er på jakt etter er noe som reduserer risiko og gir DNO flere ben å stå på, slik som DNO også har uttalt er et mål for perioden fremover.

Redigert 19.01.2021 kl 06:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.11.2018 kl 13:37 2868

20 er like om hjørnet. Plutselig kommer den dit. Presses bare ned nå av en eller annen grunn. Dagens kurs gjenspeiler ikke DNO hverken ang pengehold eller verdier på noen måte. Bare tull.. Ola Normann tror Norges setting med bomringer og miljø, luft og kjærlighet er verdens fasitsvar :)))) Bare latterlig. Denne eksploderer en dag.
Slettet bruker
03.11.2018 kl 14:08 2825

Huff nå ble jeg virkelig redd. Hvordan vet du at DNO en dag vil eksplodere? Da er det faen meg ingen ting tilbake av mine øre investert i DNO. Jeg trodde bare DNO ville falle sagte, men sikkert. Ikke utfaset igjennom en eksplosjon.
Har du en link?
Anywhere
05.11.2018 kl 16:28 2110

Da er alle ledende indikatorer i definert kjøpsmodus og aksjen står i bullish setup for de neste to uker.
Med bullish run de neste to uker er dette i så fall også aksjen å holde til langt over nyttår, og det kan bli vanskelig å trade da man fort misser større oppganger. Jeg ville nå kjøp og holdt i 2,5 måneder.
Slettet bruker
05.11.2018 kl 17:52 1980

Så får vi håpe at også investorene kommer i kjøpsmodus slik at det ikke bare blir tekniske signal å sette i banken. I det siste har jo DNOaksjonærene vist relativt stor salgsvilje.
Slettet bruker
05.11.2018 kl 17:59 1962

Triggere på løpende bånd framover. Vent å se..