Aksjen er Oversolgt ! Klar for Rekyl nå
Denne ligger an til reprising i en kraftig rekyl nå.
Blir rekylen forsterket av short-skvis ?
Blir rekylen forsterket av short-skvis ?
Fendi80
02.02.2022 kl 09:47
2905
Ser at hverken Finansavisen, E24 eller DN har skrevet noe om det.
Hvis nok folk her inne sender dem melding på tips, så kanskje dem gjør det.
Er på høy tid at Link får litt oppmerksomhet.
Hvis nok folk her inne sender dem melding på tips, så kanskje dem gjør det.
Er på høy tid at Link får litt oppmerksomhet.
Pimpernell
02.02.2022 kl 10:26
2864
Dette er (dessverre) en immateriell nyhet. RCS er ikke terminal agnostisk og vil ikke gi mye klingende mynt i kassa. Tele operatørene har brukt 20? år på å bli enige om standarden (for sent ute) og ikke alle teleoperatører har implementert funksjonen i nettet sitt. Jeg forstår godt at avisene ikke skriver om dette......... De kan heller snakke om noen av kundecasene sine, - de er virkelig verdt å skrive noe om. F.eks. DHL, som er en av de største kundene deres. De leverer geniale tracking og meldingstjenester for DHL i nesten 200 land. Utrolig avanserte løsninger som ville gitt de fleste et bilde av hva slags kapabiliteter LINK egentlig har.
MASTERCLASS
02.02.2022 kl 19:12
2758
Ingen tvil om at LINK har vært gjennom en total tillitskrise i markedet, og da bør selskapet være litt forsiktig å sende børsmeldinger som kan virke litt "paniske".
Nå er det bare hard core positive nyheter som kan snu den negative trenden. Så sent som for 1 måned siden var kursen 20,70 kroner, dvs. den må stige over 40 % for å komme tilbake til den kursen. (for ikke å snakke om en rabiate kursen på 60 kr for 1 år siden).
Selv et relativt godt Q4 vil ikke være nok til å dra denne over 20 kr igjen. Tror det krever strukturelle nyheter for at det skal skje. Og hvem vet, kan jo hende at noe skjer i "kullissene" nå etter kursmassakren som Link har vært gjennom.
kokkohill
02.02.2022 kl 20:34
2696
Når en pris vinnes så må nok det meldes , verre er det ikke.
Selvsagt kan noe skje relativt kjapt i kulissene når en verdensledende innen IT er pent priset. Men håper ikke at denne har vert jobbet bevisst med fra kulissene i lengre tid….
Selvsagt kan noe skje relativt kjapt i kulissene når en verdensledende innen IT er pent priset. Men håper ikke at denne har vert jobbet bevisst med fra kulissene i lengre tid….
Denne nyheten skal børsmeldes da det er selskapsrelevante nyheter. Nyheten er selvsagt ikke kursdrivene, men bidrar til en styrket posisjonering for Link i Cpaas markedet som gjør det enklere å skafte både kunder og lande fremtidige oppkjøp.
MASTERCLASS
03.02.2022 kl 09:51
2505
Du skriver mot bedre vitende. Helt feil at meldingen onsdag skal/må børsmeldes.
02.02.2022 08:00 XOSL LINK
LINK Mobility emerging as a global RCS leaderLINK Mobility emerging as a global RCS leaderWWLINK Mobility emerging as a global RCS leader
IKKE-INFORMASJONSPLIKTIGE PRESSEMELDINGER
Fendi80
03.02.2022 kl 09:53
2500
Ser også at børsmeldingen Link kom med i stad ikke har blitt skrevet om noen steder? Avtalen med Specsavers.
Det var denne meldingen også: LINK Mobility: Closing of Matelab Srl acquisition (IKKE-INFORMASJONSPLIKTIGE PRESSEMELDINGER).
Men det er relevant selskapsinformasjon som et hvert fornuftig selskap børsmelder!!
Men det er relevant selskapsinformasjon som et hvert fornuftig selskap børsmelder!!
Etter en konkurransedyktig anskaffelsesprosess kunngjør LINK Mobility (LINK), Europas ledende leverandør av mobilkommunikasjon, i dag at de har signert et langsiktig strategisk partnerskap med Specsavers, leder innen optometri, audiologi og helsetjenester. Partnerskapet gjør det mulig for Specsavers å utføre samtale-meldinger og markedskommunikasjon over SMS, Rich SMS og RCS.
I henhold til vilkårene i avtalen vil LINK UK tilby kommunikasjons-plattformene som vil transformere måten Specsavers kommuniserer på og engasjerer seg med sine kunder. Den femårige avtalen utnytter LINKs globale fotavtrykk, og støtter Specsavers i flere land, inkludert Norge, Irland, Spania, Nederland, Danmark, Finland, Sverige og Storbritannia.
Ved å bruke LINKs Communication Platform as a Service (CPaaS)-løsninger kan Specsavers sende kunder personlig kommunikasjon som påminnelser om avtaler, administrere samtale-meldinger relatert til kundehenvendelser og distribuere oppdateringer om selskapet og markedskommunikasjon.
Ved å integrere Adobes Campaign Classic Connector med LINKs CPaaS-løsninger, kan Specsavers velge å sende SMS, Rich SMS og Rich Communication Services (RCS)-meldinger avhengig av individuell kundepreferanse og typen av meldingen som sendes. LINKs teknologi sikrer at meldinger enkelt kan administreres og sendes sikkert av flere forretningsfunksjoner, inkludert markedsføring, CRM og kundeservice.
«Vi er glade for å ha blitt utnevnt av Specsavers til å bidra til å levere sin globale digitale strategi for å skape mer engasjerende kundekommunikasjon. Gjennom partnerskapet kan Specsavers bli ledende i å tilby sanntids og relevant kundekommunikasjon. Ved å dra nytte av muligheten til å bruke verktøy for samtalemeldinger, vil Specsavers være i stand til å ta i bruk mer innovasjon og forbedre kundeopplevelsen, og drive bedre kundetilfredshet, salg og inntekter,» sier Benoit Bole, Chief Operating Officer (COO) i Vest-Europa, LINK Mobility.
Sophie Smith, CRM Activation Lead hos Specsavers, forklarer hvorfor LINKs ekspertise vil være så viktig for suksessen: «I LINK har vi funnet en langsiktig strategisk partner som vil støtte vår visjon for forbedret kundeservice og engasjement. Teamet har en dokumentert, global ekspertise innen konkurransedyktige helsetjenester og detaljhandelsmarkeder som vi kan dra nytte av, noe som posisjonerer Specsavers til å begynne å levere på strategien vår og forbedre kommunikasjonen vår med nye teknologier og muligheter.»
LINKs CPaaS-teknologi er rangert som «en etablert leder» av Juniper Research fordi den kan støtte en rekke kommunikasjonskanaler, inkludert nye innovasjoner innen chatbot og AI-kommunikasjon, og kan kombineres med levering av en administrert tjeneste til merkevarer.
Avtalen med Specsavers følger nyheter om at LINK har blitt inkludert i National Health Service (NHS) SBS Patient / Citizen Communications and Engagement Framework i Storbritannia, kjøpte opp spansk-baserte Altiria og sikret en ny avtale med Eversource i USA. Disse begivenhetene forsterker alle LINKs posisjon som en global CPaaS-spiller.
I henhold til vilkårene i avtalen vil LINK UK tilby kommunikasjons-plattformene som vil transformere måten Specsavers kommuniserer på og engasjerer seg med sine kunder. Den femårige avtalen utnytter LINKs globale fotavtrykk, og støtter Specsavers i flere land, inkludert Norge, Irland, Spania, Nederland, Danmark, Finland, Sverige og Storbritannia.
Ved å bruke LINKs Communication Platform as a Service (CPaaS)-løsninger kan Specsavers sende kunder personlig kommunikasjon som påminnelser om avtaler, administrere samtale-meldinger relatert til kundehenvendelser og distribuere oppdateringer om selskapet og markedskommunikasjon.
Ved å integrere Adobes Campaign Classic Connector med LINKs CPaaS-løsninger, kan Specsavers velge å sende SMS, Rich SMS og Rich Communication Services (RCS)-meldinger avhengig av individuell kundepreferanse og typen av meldingen som sendes. LINKs teknologi sikrer at meldinger enkelt kan administreres og sendes sikkert av flere forretningsfunksjoner, inkludert markedsføring, CRM og kundeservice.
«Vi er glade for å ha blitt utnevnt av Specsavers til å bidra til å levere sin globale digitale strategi for å skape mer engasjerende kundekommunikasjon. Gjennom partnerskapet kan Specsavers bli ledende i å tilby sanntids og relevant kundekommunikasjon. Ved å dra nytte av muligheten til å bruke verktøy for samtalemeldinger, vil Specsavers være i stand til å ta i bruk mer innovasjon og forbedre kundeopplevelsen, og drive bedre kundetilfredshet, salg og inntekter,» sier Benoit Bole, Chief Operating Officer (COO) i Vest-Europa, LINK Mobility.
Sophie Smith, CRM Activation Lead hos Specsavers, forklarer hvorfor LINKs ekspertise vil være så viktig for suksessen: «I LINK har vi funnet en langsiktig strategisk partner som vil støtte vår visjon for forbedret kundeservice og engasjement. Teamet har en dokumentert, global ekspertise innen konkurransedyktige helsetjenester og detaljhandelsmarkeder som vi kan dra nytte av, noe som posisjonerer Specsavers til å begynne å levere på strategien vår og forbedre kommunikasjonen vår med nye teknologier og muligheter.»
LINKs CPaaS-teknologi er rangert som «en etablert leder» av Juniper Research fordi den kan støtte en rekke kommunikasjonskanaler, inkludert nye innovasjoner innen chatbot og AI-kommunikasjon, og kan kombineres med levering av en administrert tjeneste til merkevarer.
Avtalen med Specsavers følger nyheter om at LINK har blitt inkludert i National Health Service (NHS) SBS Patient / Citizen Communications and Engagement Framework i Storbritannia, kjøpte opp spansk-baserte Altiria og sikret en ny avtale med Eversource i USA. Disse begivenhetene forsterker alle LINKs posisjon som en global CPaaS-spiller.
J.P. MORGAN BANK LUXEMBOURG S.A. har solgt seg ned mye de siste 3 dager. Er snart ute av topp 20 listen.