JINHUI Q3--Et sterkt regnskap nto kontantstrøm 65 mill usd.

Slettet bruker
JIN 16.11.2021 kl 08:47 35994

De har en EK på 350-400 mill usd og en Cash situasjon som er i samsvar med forfall kjøp av 5 skip som de har ervervet,mangler 1 skip q4.
Skipene finansieres av kontantstrøm og allerede cash situasjon.
I q3 la de depositum for 17 mill usd,og nedbetalte gjeld med 10 mill usd.
Derfor ingen utbytte,de vil holde cash situasjonen gjennom q4.
Utbytte for q2 ble betalt med 3,2 mill usd i q3.
Når q4 er over nå med lavere rater vil de seile med 4 flere skip enn ved q1-2021 og opprettholder en sterkere kontantstrøm for q4 og 2022.
Dette er måten Jin opererer,gjeld og cash foran utbytte og jeg er enig,da slipper de overaskelser senere om markedet dabber.
De kunne sikkert lånt opp og gitt utbytte på både 10 og 20 kr,eller selge halve flåten.
Spørsmålet er hva betales for aksjen,den er jo som mange skriver gratis og pr dd betales 50 øre for kanskje 1,50 nkr.
Nedturen i går pga 0 utbytte er surmuling da det helt sikkert kommer flere utbytter de små er bedre om cash holdes styrket,de vet at markedet svinger fra måned til måned.
Årets sunneste og sterkeste regnskap jeg noen gang har sett er mitt svar.
Kjøpskandidat kursmål 16.5nkr -50 kr.

Slettet bruker
14.12.2021 kl 12:20 3593

Det er ikke kjøpt skip den siste tiden og kapitalbufferen er nok på plass.
Nå har Supermax og Panmax ligget stabilt og er absolutt i beite for og få et nydelig res for q4.
Bunnen er et sted,men hvor er vel ingen som vet.
Kjøper litt på tur ned i håp om at det snur på et punkt.
Lim Gordon
14.12.2021 kl 13:54 3475

Ja, vi deler vel, de fleste av oss, frustrasjonen over at mange måneders ventetid ikke belønnes med annet enn det vi er vitne til i Jin-kursen for tiden. Og det blir spennende å se hvilken konklusjon brødrarna brothers trekker av det, om de er fornøyd med at prisen holdes lavt for tiden eller de deler vår frustrasjon. Deler de det siste, finns det vel minst tre remedier til å få opp kursen, hvorav aksjeutbytte og aksjeoppkjøp er to av dem. Lykkes ikke det kan de jo ta det tredje i bruk, nemlig å skifte børs til Nasdaq, som Star gjorde med rimelig hell. En fjerde mulighet er, selvfølgelig, at de gir f--- og bare lar humla suse. Det siste virker jo svært usannsynlig, men det ser sannelig ut til at de har klart å gjøre seg upopulære her, ingen megleranalyser, og Finansavisen holder seg for nesen. I motsetning til Star, som fortsatt blir analysert av en Oslomegler.
Redigert 14.12.2021 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.12.2021 kl 14:15 3461

Capsize er visst ned 16 eller 20% ifølge annen tråd på gogl.
Jin blir dratt ned av svingningene der og sikkert pandemien som skaper usikkerhet.
Men det burde vel være et klokkeklart kjøp på dette nivået teknisk?
Skal se på finansavisen når ratene i max og panmax kommer det er der jeg får tilgang .
Her er fra i gårCapesize-ratene faller 2,3 prosent til 39.127 dollar, panamax faller 2,5 prosent til 25.616 dollar mens supramax-ratene er tilnærmet uforandret på 28.076 dollar.


tankardjr
14.12.2021 kl 14:16 3461

Vel jinhui ledelsen får all skylden. Den er nok bare 20 prosent av skylda. Se på gogl den ligger på 71 kr. Helt elendig kursutvikling. De tjener masse penger men kursen går ned. Jinhui aksjen elsker å fulgte etter gogl på vei ned. Men noen ganger så skyter jinhui opp masse kursmessig som en solo bulk aksje. Ratene er ikke dårlig nå, men det er forventet dårlige rater siden Kina skal ha blue sky over sitt idrettsarrangement. Dessuten er cape historisk sett litt svakt i Q1. Dette smitter over på jinhui. Folk orker ikke å vente 2 til 3 måneder til at dette snur. Nei det beste er å sitte nå og vente ut denne nedturen. Trenger ikke du ikke penger akkurat nå så er det best å vente.
Slettet bruker
14.12.2021 kl 14:28 3448

Ratene vi ser blir solgt i spot fremover i tid altså januar-mars allerede så det blir diskontert for q1 det en ser nå.
Om du tror ratene er lavere i jan- mars vil det påvirke q2.
Ratene blir et forhånds solgt produkt selv om det heter spot.
Noen spot kontrakter kan være 3-6 mnd også.
Rater vi ser i dag kan derfor bli noe unyansert mot frem i tid.
Panamax ned 4,1 % nå 24.575 dollar mens supramax er ned 0,1 % nå 28.051 dollar.
Det er fortsatt veldig sterke rater for Jin segment og ikke så urolig.
Redigert 14.12.2021 kl 14:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.12.2021 kl 15:42 3349

Tynt volum og ned på ingen ting annet enn et segment de ikke er i har rater ned 16%.
For Jin er markedet som i går og meget høyt vel 28 000 usd pr dag.
Stoplooser som slo inn vel?
såpe i øynene
14.12.2021 kl 16:07 3308

Det er ganske utrolig det vi er vitne til. Nå verdsettes altså skipene til Jin for under 50 millioner Nok Pr. Skip. Noen av disse er nylig kjøpt for mellom 100 og 150 mill. Samtidig har hvert enkelt skip en netto inntjening på mellom 100 og 150 tusen kr dagen. Hver eneste dag sitter Jin igjen med mellom 2 og 3 millioner netto. Dvs. Over 2 øre dagen Pr. Aksje. Bare siden desember startet har de altså tjent Ca. 30 øre aksjen. Finnes ikke et selskap som er i nærheten av slik inntjening i forhold til pris på børsen. Selv med halvparten av dagens inntjening ligger de i toppen. Er nok en belånt stopp loss som røk i dag. Benyttet muligheten til å laste litt mer. Det skal jeg fortsette med når kapital er tilgjengelig og muligheten byr seg. Det vil ikke forundre meg i det hele tatt om denne trader rundt 40 ved utgangen av neste år. Er ikke ofte en finner slike gaver før jul.
Natt1369
14.12.2021 kl 17:02 3235

Lang ventetid i Kina for tiden, særlig i Lanshan, der Jin Rong lå 16 dager for anker, før de de fikk komme i havn.
Supramax blir nok å holde seg stabil i uoverskuelig framtid. 🤘🎉
Natt1369
14.12.2021 kl 17:16 3251

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:6330883/mmsi:538004184/imo:9579743/vessel:BLACK_PEARL/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c

Hovedgrunnen til at så få skip tør å gå i havn i Jinzhou! 💣💀🤘
Redigert 14.12.2021 kl 17:19 Du må logge inn for å svare
Let it be
14.12.2021 kl 18:26 3191

Som du skriver ble det kjøpt i år 5-6 skip for i mellom 100 og 150 Mill. I et relativt høyt fraktmarked, og derav økt pris på innkjøpte skip.
Poenget med dette er at faller markedsutsiktene, faller fraktinntektene og deretter skipsverdiene. I ett slik tilfelle har ikke JIN fått noe annet ut av de store inntektene, enn å dekke inn fallet i skipsverdiene som er kjøpt inn. Og skulle fraktinntektene virkelig falle sterkt, som noen predikerer, vil det være svært negativt å sitte med gamle skip som snaut går i balanse. Hva JIN ledelsen ser i å ha en bråte gamle skip er meg en gåte. De skulle ikke ha kjøpt et eneste brukt skip i år. Skulle ha ventet til gode muligheter kom. Med bankkontoen full.
Slettet bruker
14.12.2021 kl 18:56 3182

Når skips prisene var på bunnen, for et par år tilbake, da solgte Jin som varmt hvetebrød.
Prisene på bulk skip siger nå falle, Jin kjøpte vel så langt syklusens dyreste rust holk, fra Belco.

Men hva skal et rederi gjøre ,når di ikke vil utbetale cashen til aksjonærene? Jo de kjøper skip og slik vil det fortsette til evig tid.
Ikke tro denne røver gjengen vil legge om noe taktikk, aksje kursen blåser de lang masj i, det har de bevist over lang tid.

Men skulle de derimot trenge penger ved et tidspunkt, da vil de nok blåse opp aksje lursen før emisjon.
Et shipping selskap som ikke betaler ut dividender er ikke invester bare.

Golden Ocean som emiterte på 53 kroner for litt over 1/2 år siden på 53 kroner har allerede utbetalt 12 kroner siden da, q4 blir det 7-8 kroner igjen.
Det er stor forskjell på kvalitet kontra kvantitet, slik vil også markedet alltid prise , samme rakkern hvor mye Jin tjener, det har ikke betydning.
såpe i øynene
14.12.2021 kl 19:21 3149

Sannheten er vel at de skipene ble kjøpt grisebillig. Kontraherer en nå er en heldig hvis en får levert før 2025. Prisene på de skipene vil føre til at en trenger helt andre rater for å tjene penger. Slik myndighetene fortløpende holder på å endre på krav for nyere skip er det ingen med vett som kjøper nytt heller. Vi går en supersyklus i møte, og det finnes ikke et rederi som er mer klar en Jin for å håve inn med tanke på at en har de desidert laveste utgiftene. Selv håper jeg de fortsetter med kjøp av skip godt inn i 2022. Iallefall når en får kjøpt og betalt de ned på et øyeblikk. Slik det er i dag kan de jo betale ned 2 skip i kvartalet. Er jo egentlig helt utrolig at det er mulig. Aksjen har aldri vært så billig som i dag. Hvis du kjøpte for 4 for over 1 år siden er allerede pengene til dagens kurs tjent i løpet av dette året. Så 4 var dyrt sammenliknet med dagens gave kurs. Burde trade mellom 30 og 50 spør du meg.
Slettet bruker
14.12.2021 kl 19:29 3136

Mener du – andre mener det motsatte.

Har vanskelig for å forstå at markedsbildet i supra-segmentet forklarer kursutviklingen til JIN. Tror heller forklaringen ligger i en kombinasjon av for mange ukyndige og overdrevent spekulative investorer med helt urimelig krav til selskapet, samt mangelfull guiding fra selskapet selv.
Ser ut som den første delen av problemet løser seg selv i disse dager – er det lov å tro at den andre delen også løser seg når vi nærmer oss februar?
Superoptimist
14.12.2021 kl 19:44 3274

THIRD QUARTER AND NINE-MONTH REPORT FOR THE QUARTER AND NINE MONTHS ENDED 30 SEPTEMBER 2021

HIGHLIGHTS FOR THE NINE MONTHS ENDED 30 SEPTEMBER 2021
- Revenue for the period: US$88 million
- Net profit for the period: US$110 million included reversal of impairment loss on owned vessels of US$65.5 million
- Basic earnings per share: US$1.008

HIGHLIGHTS FOR THE THIRD QUARTER OF 2021
- Revenue for the quarter: US$40 million
- Net profit for the quarter: US$19 million
- Basic earnings per share: US$0.177

The Board of Jinhui Shipping and Transportation Limited (the 'Company') is pleased to announce the unaudited condensed consolidated results of the Company and its subsidiaries (the 'Group') for the quarter and nine months ended 30 September 2021.

Dry bulk shipping market showed strong sign of rebound amid global economic recovery and the market is supported by strong cargo flow that outpaced vessel supply throughout the quarter. The market is characterized by robust freight rates driven by a general increase in demand for commodities worldwide with the surge of global seaborne trade of steel and iron ores, grain, soybean and other agricultural commodities. Baltic Dry Index opened at 3,383 points at the beginning of July and rose to the peak of the quarter at 5,197 points and closed at 5,167 points by the end of September 2021. The average of BDI of the third quarter of 2021 was 3,732 points, which compares to 1,522 points in the same quarter in 2020.

The Group reported a revenue for the third quarter of 2021 of US$40,405,000, representing an increase of 183% as compared to US$14,257,000 for the same quarter in 2020. The consolidated net profit for the quarter was US$19,384,000 as compared to a consolidated net profit of US$854,000 was reported in the third quarter of 2020. Basic earnings per share was US$0.177 for the third quarter of 2021 as compared to basic earnings per share of US$0.008 for the corresponding quarter in 2020. The improved operating result for the quarter was primarily due to the strong rebound of market freight rates in dry bulk shipping sector in 2021 and the increase in number of owned vessels that leads to a significant increase in the chartering freight and hire revenue for the third quarter of 2021.

Given the remarkable rebound in dry bulk shipping market, the management reviewed the Group’s fleet and considered acquiring additional vessels could generate steady stream of income for the Group. During the first nine months period, the Group entered into agreements to acquire five vessels and took delivery of three vessels. Revenue for the first nine months of 2021 increased 177% to US$88,488,000, comparing to US$31,981,000 for the same period in 2020. The Company recorded a consolidated net profit of US$110,139,000 for the first nine months of 2021 while a consolidated net loss of US$22,802,000 was reported in the first nine months of 2020. Basic earnings per share for the period was US$1.008 as compared to basic loss per share of US$0.209 for the first nine months of 2020.

As at 30 September 2021, the Group had twenty one owned vessels which included two modern Post-Panamaxes and nineteen modern grabs fitted Supramaxes.

For details, please see attachment on http://www.newsweb.no.
This information is subject of the disclosure requirements acc. to §5-12 vphl (Norwegian Securities Trading Act).
Slettet bruker
14.12.2021 kl 20:09 3218

De gamle skipene du snakker har 15-25 år levetid igjen.
Det er ikke god nok teknologi i nye skip i dag som gjør det fornuftig og bestille nye skip,derfor er nye bestillinger innen segmentet på stedet nesten 0.
Resultetet blir at fartstiden senkes over det hele.
Faktum er at Jin eier alt og seiler inn nto cash som er over 4000 usd pr dag.
De gjenstående betalingene er i cash og det de nå tjener over 11 000 usd day kan nok bli et utbytte eventyr.
Hvorfor 11 000 jo de trenger den raten minimum i et år for og sitte med 100 mill usd cash om 3 kvartaler,men da vil de sitte med kun 30 mill usd i lån på 1-3 år fremover gitt dagens regnskap.
Alt ovenstående 11 000 usd pr dag vil bli bonus på bok for jin og eierne.
I og med at det er et datter selskap vil nok utbyttene komme ved q4 og årsresultatet.
At de bruker 30 mill usd eller mere forundrer meg ikke,og da er det 2,7 kr eller mer.(da kommer 30-40 kr aksjen)
Ek på over 400 mill usd blir 420-440 mill usd ved q4 før evt utbytte da.
Redigert 14.12.2021 kl 20:23 Du må logge inn for å svare
Natt1369
14.12.2021 kl 20:16 3203

Jinhui solgte skip, Golden Ocean vannet ut aksjonærene istedenfor.
Med relativt få aksjer utenom topp 20 (20 mill.), så skal det ikke rare omsetningen til for at den faller like raskt som den stiger. Regner med at innen 28. desember, så har du endret mening, akkurat som ifjor! 🤡
Den som tier samtykker, så regner med jeg traff noen ømme punkt her forleden! 🤡
Tatt med stillongsen nede, enda en gang! 🙈🤣
tankardjr
14.12.2021 kl 21:07 3123

Dette tror jeg du får rett i at vi blir kvitt kortsiktige tradere med våte underbukser både foran og bak. Tallene i regnskapet er knallsterke, markedetet er der og det er umulig å bestille et riktig miljøvennlig skip som med sikkerhet kan seile 25 til 30 år. Da blir det de langsiktige som fanger opp aksjene og volumet vil nærme seg 0 hvis aksjen faller videre. Dette har skjedd før i jinhui at volumet forsvinner helt når kursen blir for lav. En sikker indikator på at vi at vi kun skal opp på sikt
Slettet bruker
14.12.2021 kl 21:45 3046

Hvis en ser på dagens flåte og selskap i 3 år fremover er Jin uten tvil det selskapet som tjener desidert mest penger med dagens rater pr aksje.
Grunnen er at de har gjeldsgrad pr skip på 4,5 mill usd pr skip og en cash på 4,5 mill usd pr skip,ta med bunkers og proviant og nedbetalte eiendommer og med en ek på svimlende 400 mill usd eller 3,6 mrd og et utbytte til nå på 0,27øre for 2021.
Alle faktorer er bullish.
De kan komme med faste utbytter og ekstraordinære bytter.
Kjøp av nye brukte skip blir mindre prioritert når markedet er så dyrt som nå.
Vet overhodet ikke hva som er en bedre aksje om utbytter kommer q4 eller ved årsrapport..
Lim Gordon
14.12.2021 kl 21:54 3018

Du må være et geni. Jeg trodde hele hensikten med å drive rederi var, som i annen business, å kjøpe billig og selge dyrt. Men du mener det er bedre å kjøpe dyrt og selge billig. I så fall er du i et særdeles godt selskap, for det er hovedgrunnen til at vi knapt har norske redere igjen. De bestilte skipene i et godt marked, mens de tjente penger og da de ble levert, i et dårlig marked, hadde de knapt råd til å betale dem. Verst var det i begynnelsen av 70-årene, da prøvde staten å redde tankrederne, men forgjeves. Nei, se til grekerne, de lar markedet betjenes av et minimum av det som forlanges, og klarer seg både i gode og dårlige tider. Det tror jeg kineserne også gjør.
Slettet bruker
15.12.2021 kl 15:50 2729

Du har ikke peiling på hva du driver med.
De som lyttet til mine råd for 1 år tilbake tjente drøssevis med penger på Jinhui, de som har hørt på den talentløse haussingen din , alt for sent forøvrig sitter nå med store tap i Jin.

Jeg har advart mot å kjøpe Jin siste 3 måneder, ikke bli sittende fast har jeg poengtert gang på gang på gang, nå ser en resultatene.
De som lyttet på hva jeg skrev kunne ungått dette sviende tap.

Så får hver og en selv vurdere hvem som er klovnen.
Når drybulk snur en gang på ny året, kjøp Golden Ocean og få store dividender tredd nedover ørene i stedet for å få latterlig øre dividende i Jin.
Når havne køene løsner opp neste år vil en se Supra rater ned på mot 10 k igjen, da skal vi se hvor gøy det er å ha kjøpt Jinhui på 14-18 kroner med et lass gamle rust holker og vil gå på Asia rabatt index,
Redigert 15.12.2021 kl 16:05 Du må logge inn for å svare
Natt1369
15.12.2021 kl 16:56 2650

Som vanlig kommer du med totalt udokumenterte påstander. I januar i år spådde du også supramax-ratene ned, men det motsatte skjedde. Det var ikke lenge du var positiv til jin, det er vel dokumentert her inne.
Man må tåle litt sjø, om en skal være investert i shipping!
3 måneder er da ingen langsiktig horisont, volatiliteten er vi alle kjent med.
Du er kanskje ikke kjent med at mange supramax skal inn å ettermontere bwts iløpet av 2022, og at flåteveksten er på 2% for det kommende året?
Å ettermontere bwts tar en måneds tid, så om havnekøene skulle løsne iløpet av neste år, vil det få svært lite å si angående ratene. 😎
Men for en trader uten baller, er vel Golden Ocean å foretrekke, særlig når capesize ratene stuper fram mot ol? 🤡
Slettet bruker
15.12.2021 kl 17:05 2629

Du har ikke peiling på hva du driver med, de fleste har nok gjennomskuet det nå.
Litt sjø? ned fra 18 til 10, her skal de som kjøpte på feil tidspunkt på dine hauss sitte til det gror mose på de, du kaller det litt sjø.
I værste fall går det årevis før aksjen igjen ser slike nivåer, det vil brødrene sørge for, faller raten til 15 k snurper utbytte posen helt igjen og ikke en cent for q4.
Da blir det nytt Jin krakk.

Golden har til sammenligning falt fra 100 til 70, men her har aksjonærene fått 12 kroner dividende på 2 kvartaler, q4 vanker det 8 nye kroner.
Det er stor forskjell på kvalitet kontra kvantitet, det skal du se fremover, men det er ditt valg om du ønsker tjene eller tape penger på børs.
Redigert 15.12.2021 kl 17:09 Du må logge inn for å svare
oppturen
15.12.2021 kl 17:10 2610

? 15K er jo fantastiske rater for JIN ??
kodenavn
15.12.2021 kl 17:12 2603

Egenkapital pr. 30.9.2021: 346.825 USD = 3,15 mrd NOK = 28.92 NOK pr. aksje
Med bra inntjening i dette kvartalet er EK nå over 30.- pr. aksje
EPS ca. 6,50 (EPS i 2021 ca. 10,80 pga tilbakeførte nedskrivninger)
Aksjekurs 10,40
Noen lavere priset på Oslo Børs ?
Kursen vil på et tidspunkt eksplodere.
Slettet bruker
15.12.2021 kl 17:12 2596

Vi er vel litt klovner alle sammen (meg selv inklusiv) som trodde at aksjeinvestorer ville sette pris på et særdeles godt posisjonert regionalt selskap med særdeles god kontantstrøm, ingen nettogjeld, god likviditet på bok og som er aktivt innenfor et meget interessant markedssegment av shipping. Som attpå til handles til under 40% av substans/likvideringsverdier.

Vi burde selvfølgelig skjønt at det heller lønner seg å tømme selskapet for penger for å betale store kortsiktige utbytter i stedet for å utvide flåten sin helt i starten av en tørrbulk supersyklus.

Men du Lonsitinbulk, du er ikke en klovn nei. Du spådde jo aksjekursen nedover helt siden siste gang kursen var i 10 kroner - hele veien opp til 18 kroner - så det er klart du har hatt rett hele tiden.

Så Longsitinbulk - la oss få spådommen din for Jinhui kursen fremover gjennom 2022 da. Bedre å få det avklart på forhånd, slik at vi andre klovner eventuelt kan hylle deg med jevne mellomrom som du fortjener gjennom det kommende året. Får jeg kursmålet ditt så lover jeg deg å forsøke på en månedlig hyllest til deg - quid pro quo selvfølgelig at du tilsvarende aksepter at du er klovnen hvis kursmålet ditt ikke holder.
Slettet bruker
15.12.2021 kl 17:16 2577

Spiller ingen rolle hva dette rederiet tjener, aksjonærene ser uansett ikke noe til pengene.
Hva er neste unnskyldning for ikke å dele med de Norske aksjonærene?
Trolig at raten er ned fra 40 til 20 og at nå må vi være forsiktige med penge bruken eller lignende, samtidig som brødrene forsyner seg selv grovt i kista.
Eller lånene som forfaller i 2022

Spennende blir det å se, eneste som er sikkert er at smuler blir det til Norske venner okke som, selv om rederiet ikke har tjent mer på 15 år
Og som sagt, når havnekøene løsner neste år, da vil ratene på Supra falle,
Så blir spørsmålet, hva kan Jin falle til hvis vi ser 10K rater igjen?
Sist raten lå i 10 k, da kostet Jinhui aksjen 3,5 kroner, ikke glem det, dere som er bull på eldre, rusten Kinesisk små bulk
Redigert 15.12.2021 kl 17:21 Du må logge inn for å svare
bulkinvest
15.12.2021 kl 17:34 2521

Artig å lese hva longsit skriver, å få han til å innrømme en feiltagelse er umulig, det er jo ren underholdning å høre argumentene hans! Prisen nå er jo et scoop og på linje med prisen Januar 21 da den stod i 3,5, med andre ord kjøp!
Superoptimist
15.12.2021 kl 17:40 2495

Har du klaget til OSE over dette? OSE har jo utviklet seg til å bli landets største legale spillebule! Ikke noe finansinstrument for privat næringsliv nei, bare kapitalististisk rottereir!
Natt1369
15.12.2021 kl 18:18 2439

Når havnekøene løsner, betyr det kun en ting, og det er at coronaviruset har sluppet taket.
Enhver idiot, til og med du, vet hvor det bærer med ratene da, og det er ikke ned for å si det sånn! 🤡

Nå ble gjeldstaket akkurat hevet i usa, og da er det fritt frem for infrastruktur pakken til Biden. Og mye skal også bygges opp igjen etter tornadoens herjinger der borte.
Om det fundamentale var lovende fra før av, så er det ikke akkurat blitt noe mindre framover. 😎
Hvis du ser deg blind på aksjekursen som faller, så går du glipp av tidenes mulighet!
Tipper at den eneste grunnen til at du fortsetter å stikke hodet fram, er at du er livende redd for at noen av utbytte kronene ifra Golden Ocean, skal finne veien til børsens desidert mest underprisede aksje! 🤘🎉
Redigert 15.12.2021 kl 18:49 Du må logge inn for å svare
Natt1369
15.12.2021 kl 19:04 2369

https://finansavisen.no/forum/thread/122492/view

Longsitinbulk
20.12.2020 kl 22:14
9967
Vi får se om Silvercoin Industries med Haakon Sæter snart dukker opp på aksje listene, han pleier å være en kløpper på Jin når den snur opp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:55

Dette er omtrent den eneste påstanden jeg kan være enig i.
Så nå som Håkon Sæter faktisk har kjøpt med begge hendene i oktober/november, så mener du kanskje at han har mistet touchen??
Du som har så veldokumenterte påstander, kan kanskje forklare meg hvorfor han isåfall tar feil denne gangen! ;)
Slettet bruker
15.12.2021 kl 19:17 2342

Ja, det vet jeg, det vil påvirke små bulk svært negativt.
Havne køer er en vesentlig grund til at Supra så 40 k.

Igjen beviser du at du ikke har peiling på hva du snakker om.
Slettet bruker
15.12.2021 kl 19:23 2330

Du må gjerne fortsette å laste opp gamle innlegg, det er det samme for meg, du kan gjerne prøve å idiot forklare andre, men det er du som taper penger.

Det som ble skrevet for 1 år tilbake, 1/2 år tilbake eller 3 måneder tilbake er historie og er lite relevant i dag.
Aksje markedene og shipping markedene forandrer seg fort, en må klare å evne å omstille seg, eller ender en som en taper og en klovn, eller hva?.

Redigert 15.12.2021 kl 19:25 Du må logge inn for å svare
Natt1369
15.12.2021 kl 19:29 2307

Den som ikke har peiling, er den som kommer med udokumenterte påstander.
Havnekøene innen supramax er betydelig for tiden, med opp til en måned ventetid for anker.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:689184/mmsi:477749800/imo:9447469/vessel:JIN_YUE/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c

Supramax-ratene var like stabil på samme tidspunkt ifjor, så at dette kommer til å løsne med det første, er å tro på julenissen!
Redigert 15.12.2021 kl 19:31 Du må logge inn for å svare
Natt1369
15.12.2021 kl 19:33 2299

https://finansavisen.no/forum/thread/122492/view

Longsitinbulk
20.12.2020 kl 22:14
9967
Vi får se om Silvercoin Industries med Haakon Sæter snart dukker opp på aksje listene, han pleier å være en kløpper på Jin når den snur opp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:55

Dette er omtrent den eneste påstanden jeg kan være enig i.
Så nå som Håkon Sæter faktisk har kjøpt med begge hendene i oktober/november, så mener du kanskje at han har mistet touchen??
Du som har så veldokumenterte påstander, kan kanskje forklare meg hvorfor han isåfall tar feil denne gangen! ;)
Slettet bruker
15.12.2021 kl 19:44 2273

Virker da unektelig som de fleste skjønner, det ser en på aksje retningen.
Du er nok en av få som ikke skjønner
Slettet bruker
15.12.2021 kl 19:48 2261

Sikker Haakon Sæter som tar tapet, han vil nok ikke sitte støkk i Jin, vet bede en så den karen.
Redigert 15.12.2021 kl 19:49 Du må logge inn for å svare
Natt1369
15.12.2021 kl 19:52 2243

Arrogansen vil nok bite deg i halen, denne gangen også.
Gleder meg til å plukke fram enda flere godbiter fra den kanten iløpet av tiden framover. 🤡
Kun udokumenterte påstander og svada, du har fjernet all tvil angående kunnskapsnivået ditt.
Tipper du har tradet vekk all gevinsten du har skrytt av, siden du virker så bitter! 🤡🤡🤡

Å låne øre til Rasputin, kommer det intet bra utav! 😂😂🤣
Redigert 15.12.2021 kl 19:53 Du må logge inn for å svare
Natt1369
15.12.2021 kl 19:56 2225

Akkurat det får vi svar på allerede 02. januar. 😎
Merkelig da, at han skulle fortsette å kjøpe når ratene stupte i oktober/november.
Vet hvem jeg ville lyttet til, for å si det sånn. 😁