Nano - Kursen 5 dobles i 2018. Minst!

Merlin
NANO 29.12.2017 kl 11:23 39997

Nano - er i gang med Paradigme og Archer 1.

Godkjenning av Paradigmeoppsettet er kun en formalitet.

Archer-1, kombinasjonsstudien av Betalutin og Rituximab er som kjent gått direkte til fase 2.

LOA for Betalutin er nær 100%. Iflg. Luigi Costa er Betalutin allerede et produkt som vil nå markedet.

Nano vil etter min forståelse oppnå betinget markedsadgang meget raskt, antagelig allerede før sommeren.

Ikke minst "seamless design" gjør at allerede avleste data brukes i det videre og gjør at Nano slipper å begynne på nytt hver gang i hver fase. Det gjør også at antall pasienter kan reduseres, i og med at man kan inkludere tidligere forsøk. Større designfleksibilitet gjør at endringer og modifikasjoner kan foretas underveis om nødvendig. Det lar seg gjøre å konkludere raskere og rimeligere.

Betinget markedsadgang gjør at brukerne betaler for forsøkene. De får behandling mye tidligere, investorene behøver ikke finansiere så mye, da studiene betales av brukerne. Denne nye måten å få godkjennelse på er ikke reflektert i kursene i Biotechselskapene. Men det kommer de til å bli etter hvert!

Betalutin viser enestående gode egenskaper. Nano sitter på meget verdifulle patenter for radionuclider målstyrt til CD-37.

Luigi Costa har tidligere vist til stor interesse fra Big Pharma. Man må regne med at spesielt Roche, verdens største med.selskap, som eier av Rituximab, der patentet er gått ut, vil være spesielt interessert i å få Betalutin inn i sin portefølje. Betalutin vil passe som hånd i hanske for Roche, markedsmessig, organisatorisk, og også i forhold til at Nano benytter Rituximab i combobehandling med Betalutin. Roche har ikke noe i nærheten av en erstatter for Rituximab, men Betalutin vil kunne bli det! Betalutin kan bli en mange ganger blockbuster!

Men Nano har ventet med å inngå forhandlinger til Nano får frem det fulle verdipotensialet i Nano.

Det tidspunktet nærmer seg med stormskritt!

Vi må derfor regne med at Nano kanskje allerede er i partner/oppkjøpsforhandlinger med Big Pharma. Et bud kan komme om ikke lenge.

2018 blir dermed et svært spennende år for oss Nano aksjonærer. Lykke til og Godt nytt År!
Nyheter om en såkalt "hovedkonkurrent" til Betalutin, Idelalisib kan være til beroligelse og viser at idelalisib har så store bivirkninger at salget ikke økes. Det viser at Betalutin har meget store fordeler!

The analysis broadly indicates that idelalisib has faced serious side effects because of which the sales are not expected to grow significantly till 2021.

https://www.businesswire.com/news/home/20170106005598/en/Oncology-Drug-Report-Zydelig---Idelalisib--

I lys av de siste biotechoppkjøpene er det tydelig å merke en ganske annen tendens enn tidligere:

Biotech start-ups selges tidligere i prosessen.

Dette skyldes antagelig at man i motsetning til tidligere, nå vet mye mer om hvordan virkningsmekanismene innen kreftutvikling fungerer.

Som Jonas Einarsson var inne på i en av de siste podcatsene: Det er ikke i samme grad prøving og feiling som før, selskapene forstår i større grad hva de skal gjøre. Måloppfyllelsen blir sikrere.

Det bidrar nok, sammen med økt konkurranse om å få kjøpt de beste start-up prosjektene, til at Big Pharma er raskere på banen enn tidligere, og i mindre grad venter til det foreligger noen "fase III" data. Også FDAs/EMAs raskere prosess bidrar i samme retning.

Jeg ser derfor ikke bort fra overraskende tidlige bud på Nano. For Roche må Nano være så godt at de rett og slett ikke kan la Nano slippe unna.

Også den økonomiske tyngde i de store pharmaselskapene er god. De satser i større og større grad på oppkjøp, fremfor å utvikle egne produkter. Det betyr også at de må være langt fremme, både i tid og i tilbud, skal de ha håp om å danke ut konkurrentene.

Den nye approachen til Big Pharma vil aksjonærene i et start-up selskap som Nano få stor glede av.

Redigert 21.01.2021 kl 03:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2018 kl 13:00 11906

Tekinvestor ble laget av en arrogant nissefar som jeg personlig tror sitter selv tunglastet i Nordic Nanovector og ikke tåler å bli motsagt, han sitter nok med et gedigent, urealisert tap og stenger ut alle som ikke er konform. Ikke noe særlig å skryte over.....
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Goody
11.02.2018 kl 17:48 11698

Ikke alt/meget jeg er enig med dig i AS - men den der er jeg helt enig med dig i.
Hvis man blot antyder at man stiller sig lodt kritisk til NANO og ledelsen i NANO på Tekinvestor, så bliver folk kicket ud straight away.
Så ja, ham der har TI har nok et kæmpe tab i NANO.
Slettet bruker
11.02.2018 kl 18:38 11752

Enig med deg AS, selv om jeg heller ikke er enig med deg om at NANO skal falle til 5 Kroner ila 2018, så er tekinvestor en plass for der fjøsnissene kan boltre seg og bekrefter hverandre opp i det uendelige. Alle som er kritiske til NANO blir fortere fjernet enn Giske fra ledervervet sitt! Folk som Nanodusten og Oildust er fantastiske eksempler...

Synes nesten litt synd på han som må slette alle fordi han ikke tåler andre sine meninger, håper han kommer med en oppklaring om hvor stor posisjon han har i NANO og eventuelt hvor mye han har tapt, det ville hjulpet troverdigheten til tekinvestor ganske så mye, inntil da må en bare anta at admin der sitter med betydelige tap!
Slettet bruker
12.02.2018 kl 09:45 11417

Jeg kan bare notere at mitt "nissekjøp" av NANO sist uke var perfekt timet og i ferd med å bli et nytt gullkjøp.
Som sagt, jeg er ikke negativ til NANO, bare til å sitte på nedover som et passivt fjols - når det går nedover. Selger på første tegn til utflating/fall, der NANO er deilig tidlig svært så tydelig på disse bevegelsene før de kommer.
Derfor har jeg alltid cash klar når aksjen har tatt en nedtur igjen.
Nå er spørsmålet selvsagt: Når sikrer jeg ut gevinsten? Når vi 74 i dag er jeg nok ute igjen, for etter denne lille oppturen kommer snart en tilsvarende nedtur.
For bare masteklamrerne tror at også denne lille oppgangen varer evig (til over 400+).
Virkeligheten er selvsagt at aksjen vil fortsette å svinge i lang tid ennå.
Nå er spørsmålet selvsagt når jeg skal ta gevinst igjen. Hva tror dere? Hvor frekk bør man være/hvor lenge før man begynner å miste margin?
Nanofreak :)
12.02.2018 kl 09:59 11484

Komisk å lese trollene stryke hverandre etter hårene hehe, gode busser dere? ;)
Tror ikke han som driver Tekinvestor har aksjer i Nano, han har aldri deltatt i debatten der om Nano.
Men når flere av oss der inne rapporterer noen troll i en tråd, om det er Funcom, Nano, Targovax, Pcib eller hva det skulle være, så ser moderatoren over meldingene og gir advarsel først, så utestengelse.
I tilfellet aksjespesialisten her, og noen andre, så blir de umiddelbart sparket ut nå, da de flere ganger har prøvd med nye nick å lage bruker der inne. Men når IQ,en ikke er større enn skonummeret så avslører de seg jo selv hehehe :D
Slettet bruker
12.02.2018 kl 10:54 11451

der kom Nanodusten på banen igjen ja, dere får jo noen skvett i trusene bare dere får mistanke om at her kan det være noen som kanskje kommer med noen syn som ikke helt passer overens med at NANO kommer til å bli solgt noen kan eller et ferdig produkt før 2025, når Costa har fått nok opsjoner hehehe...
Slettet bruker
27.02.2018 kl 09:49 10587

Les Merlins startinnlegg en gang til, og still deg spørsmålet (etter å ha lest dagens presentasjon og notert deg at aksjen er ned 5-6%) om en smule selvkritikk for bred feilinformasjon snart er på sin plass?
YNWA250505
27.02.2018 kl 09:53 10679

Kan ikke du heller fortelle oss hva som Merlin skal ta selvkritikk for "bred feilinformasjon". Hva er feilinformasjonen? Er det mange punktet? Er det ett?
Slettet bruker
27.02.2018 kl 10:06 10593

At dere gidder, emi kurs 145,- nå halvert. Selv "London mannen" stakk av. Farma er farma risky business. MEN, hell og lykke videre.
Slettet bruker
27.02.2018 kl 10:24 10515

Kjære YNWA250505
Hvis du fremdeles ikke er i stand til å se alle feilene i Merlins startinnlegg - igjen grundig dokumentert av dagens presentasjon, så er det ikke mer jeg kan hjelpe med :-)

Men det høres ut som du mener aksjen burde gått OPP på dette?!
YNWA250505
27.02.2018 kl 12:58 10320

Du snakker om å tåkelegge og tåkeprate. Kom med alle feilene i Merlins innlegg. Rams dem opp en etter en er du grei. At du ikke blir imponert over NANO og for eksempel Betalutin for stå for din regning. Da har du bare bestemt deg for å være imot NANO og alt de drive med. Men de er blant de aller beste i verden på sitt felt, men hold bare på i Bergen du og gjør noen småtrader på 1-2 kroner i NANO innimellom det er deg vel unt. Men å prate dritt om forskningen til NANO er helt håpløst. Du mener vel samtidig at NANO ikke har en solid økonomi når Sjefen står og forteller dette til oss alle at den er meget sterk. Du mener Costa farer med løgner og prøver å tåkelegge resultater? Eier du ikke skam i livet. Mener du at du har bedre greie på dette en NANO selv? NANO snakker aldri om kursen, du snakker kun om kursen. Det som betyr noe i enden er at de lykkes og det har de allerede gjort. Betalutin kommer på markedet et enormt marked. Det kan ikke du eller andre gjøker stoppe.
Slettet bruker
27.02.2018 kl 15:17 10154

I tillegg til din utbredte bruk av skjellsord er alt du sier feil og uten forståelse for NANOs reelle situasjon.
Nå har imidlertid analytiker Morten Larsen akkurat gått ut og pekt på det jeg allerede har beskrevet i over et halvt år her i spaltene, sitat Hegnar nå:

"Nordic Nanovector faller tirsdag etter å ha presentert resultater for 4. kvartal. Analytiker Morten Larsen i ABG Sunndal Collier mener ifølge TDN Finans aksjen er svak på grunn av forsinkelser i Archer-1-studien, samt økt bekymring over mulige forsinkelser i Paradigme-studien.
«Vi har anslått mindre enn to millioner dollar i salg fra Betalutin i 2020, så det er plenty med tid til å nå det salget selv om godkjenningen kommer i midten av 2020. Aksjen er ned 5-10 prosent i dag på mindre utsettelser», sier Larsen i en oppdatering."

Så du får begynne å kjefte på enda en idiot, som ikke forstår "det fundamentale" i NANO så godt som deg :-)

goodoil
27.02.2018 kl 15:37 10095

Ser at korsar har endel rett i det kortsiktige bilde, men er ikke like sikker på at denne kurs nedgangen er helt pga litt forsinkelser, heller mye mot at det er et stunt fra short holdere, de har en tendens til og leke med denne aksjen.
YNWA250505
27.02.2018 kl 15:57 10080

Morten Larsen mener aksjen er svak hehehehehe. Joda jeg ser at kursen ikke er så sprek og at aksjen er svak. Men det er ikke selskapet som er svakt eller? Herregud ,mann, skal vi sitte her og lese innlegg etter innlegg fra en trader som kun er ute etter billige innganger eller skal vi faktisk høre på de som jobber i NANO. Ta og se presentasjonen og hør hva de selv sier. De er blant de aller beste i verden og jobbe for at de skal bli de best i verden og det er de vi tror på. Om det skjer i 2020 eller 2021 hva så. Betalutin skal på markedet, produktet virker og er muligens verdens beste produkt innenfor sitt felt. Bare fortsett å snakke om det fundamentale og aksjekursen hver eneste dag. Det rokker ikke ved NANO's resultater og som sagt de er blant de beste i verden. Hold deg til BGBIO du Korsar der er alt på stell. Til og med det fundamentale:-) Der er det støttekjøp hele tiden. Sist nå hele 50 aksjer for å dra kursen opp 0,20 øre. Tror du bvi ser BGBIO slutter på under kr 46 i dag? Men du har vel solgt på 48,30 du så for deg er det vel det samme. jeg kjøpte forresten NANO på 69 tallet i dag.
Slettet bruker
02.03.2018 kl 14:43 9688

Vel da har NANO igjen levert en måned helt i tråd med mine prognoser (nedre kursmål på 65 i første omgang). Nå kom det litt tidligere enn jeg antok i kombinasjon med et raskt brudd ned gjennom den solide støtten på 68. Derfor overrasker det ikke at aksjen derfor har fortsatt videre nedover, og har i dag vært helt nede på 60,8, der støtten har holdt foreløpig. Når vi samtidig vet at selskapet neppe vil kunne komme med kursdrivende nyheter før helt på slutten av året (i beste fall) så kan dette bli en ekkel opplevelse utover året for dem som har valgt å sitte på nedover - dvs. å fortsette sin blinde tro på haussergjengen her på forumet.

Jeg håper likevel at de mest innbitte og kritikkløse til sånne som Merlin på denne tråden ("5-gangen -minst!" i 2018) begynner å stille litt kritiske spørsmål de også. Det har vært et rimelig ensomt foretak å advare om ganske sikre nedgangstegn i over ett år nå, og til takk bare fått skjellsord.
Merlin holder forresten på ennå, i går - da aksjen fremdeles var på 67-tallet - slo han til med at nå var det virkelig tiden for å kjøpe seg inn i NANO. DE som hørte på ham der har altså skaffet seg et raskt 10% tap på en børsdag... Samme ufunderte haussing vi har sett for hver tikrone fall siden 120-tallet og nedover. Hvem tør å stå opp og innrømme hva de har tapt på disse "ekspertrådene" så langt?
Det bekymringsverdige er at denne haussingen hele veien foretas uten spor av børskunnskap om hvordan aksjer faktisk oppfører seg under ulike forhold.
Jaja, det får være nok om dette fra min side, jeg har for lengst innsett at sunn fornuft ikke biter på blytung inkompetanse.

Ha en fin helg!
Slettet bruker
19.03.2018 kl 09:06 9125

Denne trådstarten er så kostelig at den må få leve gjennom hele året 2018!
Slettet bruker
21.03.2018 kl 15:37 8979

Sjekk hva som sies i trådstarten en gang til. Deretter: Sjekk virkelighetens verden.
På gamleforumet har denne ekspertisen nå funnet ut at det er robotenes skyld at aksjen nå står i 56. Joa.
Bare ikke noen stiller spørsmål ved de eminente analysene hos dem som forstår "det fundamentale" så er vel enhver forklaring god nok der i gården :-)
Slettet bruker
21.03.2018 kl 17:36 8900

Merlin har vært en av de mest ødeleggende, mest løgnerske og falske skribenter som HO noensinne må ha sett!

Hans oppførsel er på ingen måte unnskyldbar, likevel prises han på gamleforumet hver gang han kommer med noen nye tulleinlegg, jeg håper admin etterhvert tar grep og fjerner denne realitetsfjerne skikkelsen som har kostet mange, mange mennesker store summer!

Merlin du er av den værste sorten! Jeg håper at du en dag skammer deg for alt du spyttet ut

Forresten allerede nå må kursen 8-dobles ila. 2018 for at Merlin sin spådomm skal gå i oppfinnelsen. Noen som tør satse på det?

Hvem hadde trodd at spådommen hans skulle blitt knust allerede i Mars? Det er vanskelig å få det til skal eg si!

Jeg ser ikke bort fra at vi kan se rundt 70 kroner i Nano I DESEMBER, og mener at oppgangen på 20% kan skje over svært lang tid men likevel noenlunde sikker, dog er jeg ute av aksjen igjen skulle støttenivået rundt 53 ryke, for da kan aksjen for alvor dette under 30.

Husk det går en noenlunde sterk støtte mellom 53-55 ryker den, er det fritt fall for NANO.

Fy fader, makan til bløffemakerne som Merlin, Londonmannen og Fru. Pedersen skal en lete lenge etter. Har også lagt merke til at disse brukerne har forsvunnet fra meningsutvekslingen, jeg forstår godt hvorfor! men jeg hadde likevel ønsket meg en unnsykldning fra vedkommende, jaja... håpet dør sist!

En ting som er positiv å se at den bortkomne nevøen fra MicroInvest har tatt over de flere hundre tusen aksjene fra onkelen sin og nå stiller berettigete og kritiske spørsmål på TI! Stå på Micros sønn!
Slettet bruker
02.04.2018 kl 12:34 7626

Denne tråden kan bli et monument over de verste feilvurderingene rundt NANO.
Nå er vi omtrent over påske 2018 og kursen har - som jeg har advart om siden 120-tallet - falt videre til 49-tallet. Mens Merlin ved årsskiftet altså forventet 5-gangen - minst - før året var omme. Dvs. ca. 10-gangen nå - minst - siden aksjen var nærmere 100 kroner da startinnlegget hans ble skrevet.

Vi må bare holde denne tråden oppe og følge med gjennom året - og for Merlins del får vi bare håpe at det ikke blir 500% bom i 2018 som det ble i 2017.
For vi vil vel alle at NANO i 2020-21 til slutt skal ta av, med oss (som da omsider er blitt aksjonærer igjen) gaulende og jublende på ryggen!? :-)
Redigert 02.04.2018 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
diffish
02.04.2018 kl 12:44 7616

Men i alle dager da, nå må du slutte å ta opp denne gamle tråden. Merlin er/var en hausser som kom med ubegrunnede påstander. Det liker man like dårlig som de som kommer med løgner andre veien.

At kursen skulle gå 5-gangeren i 2018 forutsatte at flere ting var på plass, og at blant annet seamless design førte til færre pasienter. Vi har visst lenge at dette ikke er tilfellet.

Ja, det sier seg selv at innlegget til Merlin ikke har levert. Men nå har du "bumpet" den opp til topp 5 ganger på 5 uker. Det er 4 ganger for mye.
Slettet bruker
02.04.2018 kl 13:08 7607

diffish,
hvorfor må vi slutte å ta opp denne tråden?! Dette er jo det beste lærestykket vi har på forumet mht. hvordan man ikke skal vurdere en aksje og herunder heller ikke latterliggjøre dem som hadde en annen og mer kvalifisert vurdering. Det ser jo så pinlig ut i ettertid.
Vi ser heldigvis at mange nicks som stod for de mest meningsløse kursmålene og den verste mobbingen nå er borte, men likevel bør man kunne trekke denne tråden fram igjen til allmenn læring slik at vi får bedre og mer konstruktive vurderinger i tiden som kommer. For du mener vel ikke at forumet er tjent med at man fortsetter praksisen med at noen hausser en aksje hinsides enhver børsfaglig fornuft, og så prøver støttespillerne deretter å få utestengt dem som saklig advarer om galskapen?

diffish
02.04.2018 kl 18:11 7539

Korsar. Les det jeg skriver i 2. og 3. setning i første avsnitt. Jeg mener at man skal komme med fornuftige argumenter begrunnet med fakta, uansett om man har troa på om aksjen skal opp eller ned. Skal nye Hegnar ha noe for seg er det nødvendig at folk er tydelige på hva som er fakta (og kommer med referanser til hvor de har fått informasjonen sin) og hva som er ren synsing.

Dine 5 innlegg oppsummeres som "Aksjekursen stuper, se hvor feil Merlin tok", og da mener jeg at man begynner å nærme seg mobbing. Men det er kanskje bare min mening.

Når det skal sies er jeg helt enig med en av dine tråder hvor du kommenterer at brukeren Jimmi på gamleforumet blander mellom kliniske og preklimiske Humalutin-data, uten at noen reagerer. Skulle gjerne kommentert på det selv, men det er ikke lenger mulig å registrere seg på gamleforumet.
Slettet bruker
02.04.2018 kl 18:55 7527

diffish har du fått med deg hvordan Korsar, AS, Hammers, Maynard og jeg ble behandlet i fjor fordi vi påpekte faremomentene ved NANO investeringen?? Se litt på gamle tråder før du beskylder Korsar å drive med mobbing
diffish
02.04.2018 kl 19:40 7493

Jeg mener man skal holde seg for god for å drive med mobbing uansett hvilken side man er på. Når det gjelder gamle Hegnar har jeg ikke fulgt for mye med på de hundrevis av tråder som er laget om NANO,

Konseptet med at må be om tilgang for å kommentere flere av dine og AS sine innlegg er heller ikke særlig positivt for en god diskusjon.

Det største problemet med nye Hegnar er kanskje heller at admin ikke gjør noe for å skape struktur på forumet. Alt for mange får holde på å slenge ut kommentarer uten at det får konsekvenser. Det være seg kommentarer om andre brukere, alvorlige påstander om ledelsen i selskaper, samt innlegg som baserer seg på rykter eller luft. At folk skriver på en måte som antyder at de godter seg over andres elendighet iforhold til om de sitter i en aksje når den går opp eller ned synes jeg også er barnslig. Men slik er det vel når mennesker får opptre anonymt på nett.
Slettet bruker
02.04.2018 kl 20:24 7477

Jeg vil understreke at jeg holder mine tråder åpne for alle. Det er gledelig når folk prøver å bruke dette til en reell meningsbrytning om en aksje, slik jeg syns diffish som en av få gjør med sine innlegg nå. Kred for det.
Men jeg har dessverre fått betalt for "åpen linje" her på nyeforumet ved at en del rene nettroll har gått løs på mine analyser uten verken vett, kunnskap eller forstand, bare med krav om at jeg skal være med på den vettløse haussingen av NANO eller bli mobbet ut. Jeg driver imidlertid for og mot vurderinger av alle aksjer, og lar meg selvsagt ikke presse til slikt av folk som har tatt så ufattelig feil om NANO at de heller burde krype i dekning snart. Men som vi ser, noen kommer tilbake med friskt mot og nytt nick - og like hjelpeløs forståelse av aksjen :-)

NANO kan bli interessant som longobjekt om 2-3 år. Så de gamle NANO-hausserne/mobberne bør ha god tid til å gå på børskurs i mellomtiden.

Nå har admin ryddet opp i litt, så får vi se om dette går seg bedre til etter hvert :-)
Redigert 02.04.2018 kl 20:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.04.2018 kl 09:49 7387

directorx,
nei, det forstår jeg ikke, for admin har sagt at man ikke skal kunne operere med 2 nick på det nye forumet.
Det er jo derfor mange av de verste på NANO-trådene ikke har kommet over på det nye forumet, for der hindres man i å kjøre multinick-baserte hetsekampanjer mot vantro.
Slettet bruker
10.04.2018 kl 09:21 7198

"Lærekurve" er et pussig fenomen: Etter måneder med fall og "de fundamentale" trygt i skjul, kom 2 dager med oppgang, og vipps fikk vi faktisk raskt denne tråden på gamleforumet, som er i samme sjanger som herværende:
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2430067

Slettet bruker
10.09.2018 kl 09:33 4867

:)
Lotepus
10.09.2018 kl 09:41 4840

sitat fra Merlin desember 2017

Nano vil etter min forståelse oppnå betinget markedsadgang meget raskt, antagelig allerede før sommeren.

hkirk
10.09.2018 kl 10:47 4770

NanoVekter/Lotepus.
Kan ikke dere slutte med denne dritten nå? Løfting og kommentering av denne typen gamle tråder er bare ren ødeleggelseslyst og mobbing. Null informasjosverdi, bare rett og slett spam.
Skal dere på død og liv skrive, kom med noe av verdi. Vi andre er også i stand til å tenke selv, og vi trenger ikke denne typen av vemmeligheter.
Lotepus
10.09.2018 kl 16:05 4630

Er vel bedre du kjefter på Merlin som lager slike fantasi tråder ?
Slettet bruker
10.09.2018 kl 16:15 4609

Støtter Lotepus mht hvor kritikken bør rettes: Merlin starter en tråd med en overskrift som roper ut: "Kursen 5 dobles i 2018. Minst!"
Når mer edru mennesker finner det nødvendig å kommentere denne galskapen (nå har han jo tatt helt av, nå skal NANO i "4000 - minst") så er det altså "baissing" og "mobbing". Den eneste personrettede mobbing som foregår her er NANO-hausserne som angriper blindt alle som ikke hausser med dem.

PS: Minner om at kursen nå: 52,60, i fallende trend. Altså et stykke til 4000+ ennå.....
Men vi skal altså trues til å ta denne Merlin alvorlig, eller bli meldt til admin igjen? Her råder fagkunnskapen, ja.....

PS2: Det endte på 53,20. Teknisk sett er dette et "ingenmannsland", midt mellom støtte på 49-50 og motstand på 69-70. Man må derfor anta at aksjen i morgen vil søke mot det ene eller andre "faste" punkt her, det er åpenbart litt for "dynamiske" tider (preget av uro om hva som faktisk skjer i selskapet, underinformering igjen...) til at aksjen vil ligge rolig i ufundert landskap nå. Aksjen er altså i ferd med å teste 50, min nedre støtte for høsten 2018. Det er ikke helt beroligende for dem som sitter tungt inne nå. Men min analyse er fremdeles at den bør klare å holde seg over 50. Hvis ikke må vi fram med helt andre forutsetninger (kvalifisert mistanke om framdriftssvikt) for å estimere kurs videre. Da selger jeg i hvert fall ikke PHO for å sette spellepenga i NANO.
Redigert 10.09.2018 kl 16:48 Du må logge inn for å svare
Panis
10.09.2018 kl 17:42 4508

Bare lurer på hvorfor vi skal ta day-traderen Korsar mer alvorlig enn Merlin?
Skal vi se hva du tippet kursen ville stå i året 2017 (altså i fjor, ikke lenge siden kun 9 mnd)...
——————————-

NANO: Storeslem ikke før neste år?" Korsar NANO 30.12.2016 kl 15:57 4765
Dette er en arkivert tråd!
Hehe, jeg fikk alltid nabogutten til å grine når jeg på første nyttårsdag fortalte ham at han "dessverre ikke hadde fått julegaver i år".
Nå på lille nyttårsaften må vi snu på dette: Vi får (trolig) ikke storeslem før neste år. Vart du skræmt no? Hehe.

Skal vi dermed tippe hvordan aksjen vil gå neste år? Jeg drar en nyttårsfrekkas:

a) Påske: 145 (nye meldinger)
b) 1.juli: 139 (Pareto skaper ferieuro)
c) 1. okt.: 188 (etter shortskvis)
d) 31.12.17: 298 (melding om forventet konkret kommersialisering)

Ta kopi og drit meg ut om ett års tid! :-)
——————————————————-
Bare så alle kan se hva du tippet for 2017... Siden du er så opptatt av Merlin så tippet han 400,- til jul 2017 og du lå på 298,- ikke langt under. Dere tok feil begge to, men jeg stoler mer på Merlin enn deg.