Nano - Kursen 5 dobles i 2018. Minst!

Merlin
NANO 29.12.2017 kl 11:23 39122

Nano - er i gang med Paradigme og Archer 1.

Godkjenning av Paradigmeoppsettet er kun en formalitet.

Archer-1, kombinasjonsstudien av Betalutin og Rituximab er som kjent gått direkte til fase 2.

LOA for Betalutin er nær 100%. Iflg. Luigi Costa er Betalutin allerede et produkt som vil nå markedet.

Nano vil etter min forståelse oppnå betinget markedsadgang meget raskt, antagelig allerede før sommeren.

Ikke minst "seamless design" gjør at allerede avleste data brukes i det videre og gjør at Nano slipper å begynne på nytt hver gang i hver fase. Det gjør også at antall pasienter kan reduseres, i og med at man kan inkludere tidligere forsøk. Større designfleksibilitet gjør at endringer og modifikasjoner kan foretas underveis om nødvendig. Det lar seg gjøre å konkludere raskere og rimeligere.

Betinget markedsadgang gjør at brukerne betaler for forsøkene. De får behandling mye tidligere, investorene behøver ikke finansiere så mye, da studiene betales av brukerne. Denne nye måten å få godkjennelse på er ikke reflektert i kursene i Biotechselskapene. Men det kommer de til å bli etter hvert!

Betalutin viser enestående gode egenskaper. Nano sitter på meget verdifulle patenter for radionuclider målstyrt til CD-37.

Luigi Costa har tidligere vist til stor interesse fra Big Pharma. Man må regne med at spesielt Roche, verdens største med.selskap, som eier av Rituximab, der patentet er gått ut, vil være spesielt interessert i å få Betalutin inn i sin portefølje. Betalutin vil passe som hånd i hanske for Roche, markedsmessig, organisatorisk, og også i forhold til at Nano benytter Rituximab i combobehandling med Betalutin. Roche har ikke noe i nærheten av en erstatter for Rituximab, men Betalutin vil kunne bli det! Betalutin kan bli en mange ganger blockbuster!

Men Nano har ventet med å inngå forhandlinger til Nano får frem det fulle verdipotensialet i Nano.

Det tidspunktet nærmer seg med stormskritt!

Vi må derfor regne med at Nano kanskje allerede er i partner/oppkjøpsforhandlinger med Big Pharma. Et bud kan komme om ikke lenge.

2018 blir dermed et svært spennende år for oss Nano aksjonærer. Lykke til og Godt nytt År!
Nyheter om en såkalt "hovedkonkurrent" til Betalutin, Idelalisib kan være til beroligelse og viser at idelalisib har så store bivirkninger at salget ikke økes. Det viser at Betalutin har meget store fordeler!

The analysis broadly indicates that idelalisib has faced serious side effects because of which the sales are not expected to grow significantly till 2021.

https://www.businesswire.com/news/home/20170106005598/en/Oncology-Drug-Report-Zydelig---Idelalisib--

I lys av de siste biotechoppkjøpene er det tydelig å merke en ganske annen tendens enn tidligere:

Biotech start-ups selges tidligere i prosessen.

Dette skyldes antagelig at man i motsetning til tidligere, nå vet mye mer om hvordan virkningsmekanismene innen kreftutvikling fungerer.

Som Jonas Einarsson var inne på i en av de siste podcatsene: Det er ikke i samme grad prøving og feiling som før, selskapene forstår i større grad hva de skal gjøre. Måloppfyllelsen blir sikrere.

Det bidrar nok, sammen med økt konkurranse om å få kjøpt de beste start-up prosjektene, til at Big Pharma er raskere på banen enn tidligere, og i mindre grad venter til det foreligger noen "fase III" data. Også FDAs/EMAs raskere prosess bidrar i samme retning.

Jeg ser derfor ikke bort fra overraskende tidlige bud på Nano. For Roche må Nano være så godt at de rett og slett ikke kan la Nano slippe unna.

Også den økonomiske tyngde i de store pharmaselskapene er god. De satser i større og større grad på oppkjøp, fremfor å utvikle egne produkter. Det betyr også at de må være langt fremme, både i tid og i tilbud, skal de ha håp om å danke ut konkurrentene.

Den nye approachen til Big Pharma vil aksjonærene i et start-up selskap som Nano få stor glede av.

Redigert 21.01.2021 kl 03:06 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
01.02.2018 kl 10:05 11860

Jeg ser på ansettelsen som et tiltak for å bedre informasjonsflyten til markedet. Det er jo det vi alle har bedt om! Et selskap med negative meldinger i pipen ville aldri gått til dette skrittet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 13:36 11223

Dagens kurs: 71,25. Dvs. ned ca. 15% siste mnd., og ned ca. 23% siste år.

To naturlige spørsmål bør stilles igjen:
- Hvordan tror Merlin det går med femdoblingen nå?
- Og ikke minst: hvor er Merlin? :-)

PS: BGBIO kunne vært et godt alternativ for dem som ikke er mastbundne og kan klare å tenke fritt: BGBIO gikk i balanse i går da alt annet falt og er akkurat nå opp over 10%. Ikke verst, og spesielt gledelig for meg som har den som hovedaksje i porteføljen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 16:03 11253

Du er velkommen til å forklare substansen i BGBIO og da uten klipp og lim fra artikler. Med egne ord altså. Og da forklare resultatene som er kommet og sammenligne dem med andre selskaper på OB, gjerne Nano som du følger så tett.
Min vurdering:
Oppgangen i dag skyldes kun en ting, at en ubetydelig bjellesau har tatt inn bgbio i sin portefølge. Hyggelig at folk ønsker å gjøre andre rike, for all del :) Men å kalle dette en oppgang med substans er ikke annet enn ufrivillig humor i hverdagen. For oss andre vel og merke.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Kongen
07.02.2018 kl 16:28 11109

Korsar, aksjespesialist og løkenesherre. Hvorfor ble kontoene deres slettet fra gamleforumet?
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 16:33 11243

Jeg forstår det må være vondt å ha satset på feil hest (NANO) i over ett år nå. Bl.a. i strid med mine advarsler.
Men det blir rimelig umodent å la frustrasjonen gå ut over den aksjen du heller skulle satset på (BGBIO; mange ganger forklart hvorfor av meg siden april i fjor), og den personen som tydeligst har advart deg mot å sitte og sanke opp stadig større tap i NANO.
Men på den annen side, slik er du også en typisk del av NANO-hylekoret, for alt det er verdt
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 16:55 11220

Er jeg en typisk del av Nano - hylekoret? Fordi? Vennligst forklar.

Hvor du har det fra at jeg er frustrert over at jeg ikke sitter i BGBIO? Kunne sikkert gått inn i den seint desember / tidlig januar, på den annen side gikk jeg akkurat tidlig nok i PCIB og fikk knallgevinst der. Og jeg går ikke inn i biotek - selskaper der jeg ikke ser det er faglig grunnlag for oppgang. Det er det fortsatt ikke i BGBIO, men det kommer sikkert. Kunne sikkert fått mer gevinst her, men som sagt luft og kjærlighet fungerer kun en kortere periode.

Men selvfølgelig; forstår godt du er fornøyd med gevinsten. På den annen side så er resultatene for vage til at jeg ville satset på det. Det mest håndfaste som er produsert av bgbio ~5% CR for deres cpi. Statistisk sett er 50% av pasientene ikke mottakelig, men det er en gang ikke testet ut i studien. I verste fall er alle de 34-36 pasientene mottakelige (det aner vi ikke) og da er responsraten ytterst elendig. I motsatt fall er alle de som har fått en eller annen respons de som er mottakelige. Da er resultatene...helt så der.

Status i dag er at bgbio har en mcap som er dobbelt så høy som trvx, og de har like stor oppgang i dag. Trvx presenterte interimdata, bgbio at en bjellesau har kjøpt seg inn. Og trvx har presentert mer positive data enn bgbio i det siste, med forbehold om at dette er interimdata som ikke skal overdrives betydningen av. At bgbio har 2x mcap av trvx er en vits, men ob styres av hyper og elendig verdivurdering av selskapene.

For all del, hvis du kan komme med sterkere data og tolkninger av dette: hversågod. Ikke at jeg tror du gjør det da.

For øvrig vil jeg anbefale deg å vurdere normal høflighet og tone i hverdagen. På farmasi oppfører du deg (pluss de andre hverdagspsykopatene AS og PS m.fl) så ufyselig at jeg godt forstår at gamleforumet er i fortsatt full drift. Merkelig, siden du faktisk har gode og fornuftige innlegg i andre fora. Men men..
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 17:47 11472

ILAV,
jeg ufyselig rundt NANO?! Det er helt andre som har stukket seg skikkelig ille ut her på forumet, og det er den gjengen som har tyrannisert bort all vettug diskusjon rundt NANO. Jeg forsøkte med saklig fornuft en stund, men ble anbefalt sinnssykehus... Parallelt med at de har hengt over admin for å få utestengt alle som har prøvd å diskutere aksjen saklig. Jeg er derfor selvsagt hard i klypa mot fortsatt meningsløs haussing og mobbing av saklig kritikk rundt NANO, fordi det beviselig - og stikk i strid med denne pøbelgjengens ringe forstand - har vært skadelig også for NANO. De har altfor lenge fått lov å operere som den børsanalfabetiske 400-klubben med selvoppnevnt ekspertise om "det fundamentale". Merlins startutgytelser på denne tråden forteller det meste.

Alle som sympatiserer med dette uansvarlige og kunnskapsløse sludderet fortjener all den kustus de kan få.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Kongen
07.02.2018 kl 18:08 11435

Korsar din nisse
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2018 kl 22:04 11270

Ja, du har tidvis vært uspiselig her. I et av mine første innlegg her (der jeg var kritisk/uenig med deg) ble jeg øyeblikkelig konfrontert med at jeg var en av nano - hauserne og at jeg sikkert hadde et kursmål på 600 innen utgang av uka. Da som nå har jeg ikke kursmål, jeg har en tidshorisont på når jeg forventer resultater/ferdigstillelse. Og at sluttresultatet er bedre enn algeta. Ja, i desember -16 regnet jeg med kursen lett dro forbi 200 i januar -17 og var ikke i nærheten av salg på ATH. Fordi jeg ga meg fullstendig faen på kort sikt.

På den annen side er dette et diskusjonsforum og folk må få være uenig. Meningsløs usaklighet, direkte baissing og elendig oppførsel slik som aksjespesialist, pensjonssparer m.fl driver på hindrer meningsutveksling og ødelegger infoflyt. Jeg innrømmer glatt at jeg eks har tjent bra i pcib pga innleggene til Snøffelen.
Det går an å filtrere vekk det som ikke gir verdi. Og så er det mulig bruke prinsippet med " water under the bridge"; jeg ser ikke poenget med å repetere kritikken av 400 kr klubben i det uendelige, de fleste eksponentene er ikke her inne uansett.

Poenget er at forumet blir det brukerne ønsker at det skal være. Hvis folk ønsker monologer og skitslenging så blir det få igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.02.2018 kl 09:36 10960

Jeg solgte meg som nevnt ut i går etter kjøpsinvitten ifm 66-turen tidligere i uka. Regner med det var flere som benyttet anledningen til en fisketur da?
Spørsmålet nå er selvsagt om det skal bys på en ny fisketur snart, eller om aksjen vil klare å klatre litt ut av dødvannet?
Foreløpig helt signalløs.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Kongen
08.02.2018 kl 15:49 10940

Elegant neglisjering av innlegget mitt. Dere fikk rapportert det jeg la ut under tickeren NISSER også så jeg. Godt jobbet, så slapp dere å svare på spørsmålet, og det var bare 300 stykker som rakk å lese det. Men det må være småflaut å bli bannet fra et diskusjonsforum? Tenkte kanskje du ville begrunne utestengelsen da de fleste som har vært borti nicket ditt tror det er fordi du var et troll som bare spredde eder å galle i alle tickere du skrev på.
Virker jo som du har forandret deg mye etter at du ved tidenes lykketreff bare kunne lage deg en bruker til på det nye forumet. Som vanlig begrunnede analyser og du informerer oss andre før du gjør tradsa dine, ikke en dag etter siden da hadde det jo virket som ren bløff. Du holder deg også veldig nøytral så det ikke er lett for hver person her å se når du prøver å snakke opp eller ned en aksje. Det setter jeg pris på.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2018 kl 13:21 10560

Hvor er Merlin?
Vi burde vel hørt fra ham snart? Om hvordan det går med 5-gangen (minst!), om "det fundamentale", om at alt er "on track" som alltid, og alt det andre som markedet ikke forstår og i stedet sender aksjen under 70 nå.
Jeg blir rent urolig jeg: Ingen igjen av den gamle 400-klubben til å forklare oss hva vi innleggingstruede ikke forstår tøddelen av fremdeles?

Og ikke minst trist å miste faggruppen 400-kronersklubben nå når jeg har tatt plass igjen* og skal tjene store penger på det? Må jeg gjøre det uten faglig hjelp om "det fundamentale"?!

*regnet akkurat på en rekke faktorer (inkludert "det fundamentale!!) og funnet at jeg skal satse på nytt i NANO. Jeg kan nå røpe at jeg har kjøpt meg inn igjen, og med større post enn vanlig. For å være presis: For 1,2 mill foreløpig. Synker den på ny under 70 har jeg 600.000 til å justere med. Så vet dere det.



Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Kongen
09.02.2018 kl 15:12 10619

Korsar din nisse
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2018 kl 15:26 10615

Håper ikke admin ser hvordan du omtaler folk. Dette forumet er for meningsutvekslinger og ikke personangrep.
Kan ikke se at gjentatte kallenavn som "nisse" er aksjerelatert?
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Kongen
09.02.2018 kl 18:12 10526

du er jo den største nissen her inne i måten du omtaler aksjer på. Dårlig kamuflert dyssosial personlighet. Henger ut folk og kamuflerer det som om du snakker om aksjer. Tidenes mest manipulative skrivestil. Og det kommer bare bullshit ut av kjeften på deg. Jeg Leser hegnar forum for å få gode ideer til aksjer og har gjort det noen år uten å ha en bruker her. Men dag ut og dag inn blir jeg møtt av den bullshiten du klarer å presse ut ved hjelp av tastaturet ditt. Er helt drøyt så mye oppgulp du, pensjonssparer, aksjespesialist, løkenesherre m.fl klarer å spy ut iløpet av 24 timer. At admin her lar dere holde på er så synd for hegnar forum for dere fjerner ALL diskusjon rundt aksjer ved å komme med kamuflert dritt dag ut og dag inn. Og dere holder jo faen meg til på samtlige tråder her inne omtrent. Du er en nisse ferdig snakka. Og ja dette er et personangrep på deg i tilfelle du skulle være i tvil. Så fort deg å rapporter dette innlegget til admin så du kan holde på med pisset ditt uten at admin bryr seg.

Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2018 kl 18:33 10463

Velkommen tilbake i klubben :)

Kan jeg spørre om hva som var utslagsgivende for at du har kjøpt deg inn på nytt? Annet enn at Nano er superbillig nå? ;)
Redigert 21.01.2021 kl 02:06 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
09.02.2018 kl 19:01 10728

La oss håpe den detter til under 70 da og så måker du inn 600k til og så krakker aksjen ned til kr 20. da skriver du bare at du seff solgte deg ut lenge før du tapte ei krone. Og jeg mangler fortsatt svar på spesielt et spørsmål Korsar. Du klager på at enkelte hadde kursmål på kr 400 (om visse ting slo inn, noe det ikke gjorde) men når en idiot som hauser opp den aksjen du sitter i nemlig BGBIO fra rundt 35 kroner til kr 1000 i løpet av 2018 holder du kjeft. Og samme løken messer om NANO kurser ned mot kr 20 så holder du kjeft eller så er du enig. Da passer det deg litt bedre ikke sant. Hausser BGBIO når du sitter der og baisser NANO når du ikke er inne. Nå er plutselig NANO greit igjen og skulle den dette kjøper du mer? Så du har sett i din krystallkule at NANO skal oppover fremover. FLOTT og takk for det og fortsatt god bedring. Håper på et svar fra deg så jeg slipper å stille dette om og om igjen for det kommer jeg til å gjøre.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
09.02.2018 kl 21:03 10685

Stille som vanlig i fjøset til Korsar
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
tixis
10.02.2018 kl 22:09 10475

Enig. Enkelte er f..... meg dummere en den kiwi posen som ligger på bordet foran meg. Og da snakker jeg til forkleinelse for kiwi posen.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
11.02.2018 kl 12:56 10266

YNWA, det sier seg vel selv at han ikke svarer på relevante spørsmål?
Jeg er innom gamle HO en gang om dagen eller mindre for å se hva de få seriøse har å komme med, men der ødelegges det meste av focuss og noen andre.
Hit går jeg innom en sjelden gang, når jeg kjeder meg max, for å se hva slags oppgulp trollene som AS, pensjonssparer, korsar owv kommer med. For en god latter forlenger livet sies det ? for seriøs børsprat er jeg daglig på Tekinvestor, og litt på Shareville. Det siste har noen troll, men de kicker faktisk ut enkelte etter ca 2500 rapporteringer ??
Tekinvestor kicker de ut umiddelbart.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2018 kl 13:00 11705

Tekinvestor ble laget av en arrogant nissefar som jeg personlig tror sitter selv tunglastet i Nordic Nanovector og ikke tåler å bli motsagt, han sitter nok med et gedigent, urealisert tap og stenger ut alle som ikke er konform. Ikke noe særlig å skryte over.....
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Goody
11.02.2018 kl 17:48 11497

Ikke alt/meget jeg er enig med dig i AS - men den der er jeg helt enig med dig i.
Hvis man blot antyder at man stiller sig lodt kritisk til NANO og ledelsen i NANO på Tekinvestor, så bliver folk kicket ud straight away.
Så ja, ham der har TI har nok et kæmpe tab i NANO.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2018 kl 18:38 11551

Enig med deg AS, selv om jeg heller ikke er enig med deg om at NANO skal falle til 5 Kroner ila 2018, så er tekinvestor en plass for der fjøsnissene kan boltre seg og bekrefter hverandre opp i det uendelige. Alle som er kritiske til NANO blir fortere fjernet enn Giske fra ledervervet sitt! Folk som Nanodusten og Oildust er fantastiske eksempler...

Synes nesten litt synd på han som må slette alle fordi han ikke tåler andre sine meninger, håper han kommer med en oppklaring om hvor stor posisjon han har i NANO og eventuelt hvor mye han har tapt, det ville hjulpet troverdigheten til tekinvestor ganske så mye, inntil da må en bare anta at admin der sitter med betydelige tap!
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2018 kl 09:45 11216

Jeg kan bare notere at mitt "nissekjøp" av NANO sist uke var perfekt timet og i ferd med å bli et nytt gullkjøp.
Som sagt, jeg er ikke negativ til NANO, bare til å sitte på nedover som et passivt fjols - når det går nedover. Selger på første tegn til utflating/fall, der NANO er deilig tidlig svært så tydelig på disse bevegelsene før de kommer.
Derfor har jeg alltid cash klar når aksjen har tatt en nedtur igjen.
Nå er spørsmålet selvsagt: Når sikrer jeg ut gevinsten? Når vi 74 i dag er jeg nok ute igjen, for etter denne lille oppturen kommer snart en tilsvarende nedtur.
For bare masteklamrerne tror at også denne lille oppgangen varer evig (til over 400+).
Virkeligheten er selvsagt at aksjen vil fortsette å svinge i lang tid ennå.
Nå er spørsmålet selvsagt når jeg skal ta gevinst igjen. Hva tror dere? Hvor frekk bør man være/hvor lenge før man begynner å miste margin?
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
12.02.2018 kl 09:59 11283

Komisk å lese trollene stryke hverandre etter hårene hehe, gode busser dere? ;)
Tror ikke han som driver Tekinvestor har aksjer i Nano, han har aldri deltatt i debatten der om Nano.
Men når flere av oss der inne rapporterer noen troll i en tråd, om det er Funcom, Nano, Targovax, Pcib eller hva det skulle være, så ser moderatoren over meldingene og gir advarsel først, så utestengelse.
I tilfellet aksjespesialisten her, og noen andre, så blir de umiddelbart sparket ut nå, da de flere ganger har prøvd med nye nick å lage bruker der inne. Men når IQ,en ikke er større enn skonummeret så avslører de seg jo selv hehehe :D
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2018 kl 10:54 11250

der kom Nanodusten på banen igjen ja, dere får jo noen skvett i trusene bare dere får mistanke om at her kan det være noen som kanskje kommer med noen syn som ikke helt passer overens med at NANO kommer til å bli solgt noen kan eller et ferdig produkt før 2025, når Costa har fått nok opsjoner hehehe...
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 09:49 10386

Les Merlins startinnlegg en gang til, og still deg spørsmålet (etter å ha lest dagens presentasjon og notert deg at aksjen er ned 5-6%) om en smule selvkritikk for bred feilinformasjon snart er på sin plass?
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.02.2018 kl 09:53 10478

Kan ikke du heller fortelle oss hva som Merlin skal ta selvkritikk for "bred feilinformasjon". Hva er feilinformasjonen? Er det mange punktet? Er det ett?
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 10:06 10392

At dere gidder, emi kurs 145,- nå halvert. Selv "London mannen" stakk av. Farma er farma risky business. MEN, hell og lykke videre.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 10:24 10314

Kjære YNWA250505
Hvis du fremdeles ikke er i stand til å se alle feilene i Merlins startinnlegg - igjen grundig dokumentert av dagens presentasjon, så er det ikke mer jeg kan hjelpe med :-)

Men det høres ut som du mener aksjen burde gått OPP på dette?!
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.02.2018 kl 12:58 10119

Du snakker om å tåkelegge og tåkeprate. Kom med alle feilene i Merlins innlegg. Rams dem opp en etter en er du grei. At du ikke blir imponert over NANO og for eksempel Betalutin for stå for din regning. Da har du bare bestemt deg for å være imot NANO og alt de drive med. Men de er blant de aller beste i verden på sitt felt, men hold bare på i Bergen du og gjør noen småtrader på 1-2 kroner i NANO innimellom det er deg vel unt. Men å prate dritt om forskningen til NANO er helt håpløst. Du mener vel samtidig at NANO ikke har en solid økonomi når Sjefen står og forteller dette til oss alle at den er meget sterk. Du mener Costa farer med løgner og prøver å tåkelegge resultater? Eier du ikke skam i livet. Mener du at du har bedre greie på dette en NANO selv? NANO snakker aldri om kursen, du snakker kun om kursen. Det som betyr noe i enden er at de lykkes og det har de allerede gjort. Betalutin kommer på markedet et enormt marked. Det kan ikke du eller andre gjøker stoppe.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 15:17 9953

I tillegg til din utbredte bruk av skjellsord er alt du sier feil og uten forståelse for NANOs reelle situasjon.
Nå har imidlertid analytiker Morten Larsen akkurat gått ut og pekt på det jeg allerede har beskrevet i over et halvt år her i spaltene, sitat Hegnar nå:

"Nordic Nanovector faller tirsdag etter å ha presentert resultater for 4. kvartal. Analytiker Morten Larsen i ABG Sunndal Collier mener ifølge TDN Finans aksjen er svak på grunn av forsinkelser i Archer-1-studien, samt økt bekymring over mulige forsinkelser i Paradigme-studien.
«Vi har anslått mindre enn to millioner dollar i salg fra Betalutin i 2020, så det er plenty med tid til å nå det salget selv om godkjenningen kommer i midten av 2020. Aksjen er ned 5-10 prosent i dag på mindre utsettelser», sier Larsen i en oppdatering."

Så du får begynne å kjefte på enda en idiot, som ikke forstår "det fundamentale" i NANO så godt som deg :-)


Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
goodoil
27.02.2018 kl 15:37 9894

Ser at korsar har endel rett i det kortsiktige bilde, men er ikke like sikker på at denne kurs nedgangen er helt pga litt forsinkelser, heller mye mot at det er et stunt fra short holdere, de har en tendens til og leke med denne aksjen.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.02.2018 kl 15:57 9879

Morten Larsen mener aksjen er svak hehehehehe. Joda jeg ser at kursen ikke er så sprek og at aksjen er svak. Men det er ikke selskapet som er svakt eller? Herregud ,mann, skal vi sitte her og lese innlegg etter innlegg fra en trader som kun er ute etter billige innganger eller skal vi faktisk høre på de som jobber i NANO. Ta og se presentasjonen og hør hva de selv sier. De er blant de aller beste i verden og jobbe for at de skal bli de best i verden og det er de vi tror på. Om det skjer i 2020 eller 2021 hva så. Betalutin skal på markedet, produktet virker og er muligens verdens beste produkt innenfor sitt felt. Bare fortsett å snakke om det fundamentale og aksjekursen hver eneste dag. Det rokker ikke ved NANO's resultater og som sagt de er blant de beste i verden. Hold deg til BGBIO du Korsar der er alt på stell. Til og med det fundamentale:-) Der er det støttekjøp hele tiden. Sist nå hele 50 aksjer for å dra kursen opp 0,20 øre. Tror du bvi ser BGBIO slutter på under kr 46 i dag? Men du har vel solgt på 48,30 du så for deg er det vel det samme. jeg kjøpte forresten NANO på 69 tallet i dag.
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.03.2018 kl 14:43 9487

Vel da har NANO igjen levert en måned helt i tråd med mine prognoser (nedre kursmål på 65 i første omgang). Nå kom det litt tidligere enn jeg antok i kombinasjon med et raskt brudd ned gjennom den solide støtten på 68. Derfor overrasker det ikke at aksjen derfor har fortsatt videre nedover, og har i dag vært helt nede på 60,8, der støtten har holdt foreløpig. Når vi samtidig vet at selskapet neppe vil kunne komme med kursdrivende nyheter før helt på slutten av året (i beste fall) så kan dette bli en ekkel opplevelse utover året for dem som har valgt å sitte på nedover - dvs. å fortsette sin blinde tro på haussergjengen her på forumet.

Jeg håper likevel at de mest innbitte og kritikkløse til sånne som Merlin på denne tråden ("5-gangen -minst!" i 2018) begynner å stille litt kritiske spørsmål de også. Det har vært et rimelig ensomt foretak å advare om ganske sikre nedgangstegn i over ett år nå, og til takk bare fått skjellsord.
Merlin holder forresten på ennå, i går - da aksjen fremdeles var på 67-tallet - slo han til med at nå var det virkelig tiden for å kjøpe seg inn i NANO. DE som hørte på ham der har altså skaffet seg et raskt 10% tap på en børsdag... Samme ufunderte haussing vi har sett for hver tikrone fall siden 120-tallet og nedover. Hvem tør å stå opp og innrømme hva de har tapt på disse "ekspertrådene" så langt?
Det bekymringsverdige er at denne haussingen hele veien foretas uten spor av børskunnskap om hvordan aksjer faktisk oppfører seg under ulike forhold.
Jaja, det får være nok om dette fra min side, jeg har for lengst innsett at sunn fornuft ikke biter på blytung inkompetanse.

Ha en fin helg!
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2018 kl 09:06 8924

Denne trådstarten er så kostelig at den må få leve gjennom hele året 2018!
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2018 kl 15:37 8778

Sjekk hva som sies i trådstarten en gang til. Deretter: Sjekk virkelighetens verden.
På gamleforumet har denne ekspertisen nå funnet ut at det er robotenes skyld at aksjen nå står i 56. Joa.
Bare ikke noen stiller spørsmål ved de eminente analysene hos dem som forstår "det fundamentale" så er vel enhver forklaring god nok der i gården :-)
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2018 kl 17:36 8699

Merlin har vært en av de mest ødeleggende, mest løgnerske og falske skribenter som HO noensinne må ha sett!

Hans oppførsel er på ingen måte unnskyldbar, likevel prises han på gamleforumet hver gang han kommer med noen nye tulleinlegg, jeg håper admin etterhvert tar grep og fjerner denne realitetsfjerne skikkelsen som har kostet mange, mange mennesker store summer!

Merlin du er av den værste sorten! Jeg håper at du en dag skammer deg for alt du spyttet ut

Forresten allerede nå må kursen 8-dobles ila. 2018 for at Merlin sin spådomm skal gå i oppfinnelsen. Noen som tør satse på det?

Hvem hadde trodd at spådommen hans skulle blitt knust allerede i Mars? Det er vanskelig å få det til skal eg si!

Jeg ser ikke bort fra at vi kan se rundt 70 kroner i Nano I DESEMBER, og mener at oppgangen på 20% kan skje over svært lang tid men likevel noenlunde sikker, dog er jeg ute av aksjen igjen skulle støttenivået rundt 53 ryke, for da kan aksjen for alvor dette under 30.

Husk det går en noenlunde sterk støtte mellom 53-55 ryker den, er det fritt fall for NANO.

Fy fader, makan til bløffemakerne som Merlin, Londonmannen og Fru. Pedersen skal en lete lenge etter. Har også lagt merke til at disse brukerne har forsvunnet fra meningsutvekslingen, jeg forstår godt hvorfor! men jeg hadde likevel ønsket meg en unnsykldning fra vedkommende, jaja... håpet dør sist!

En ting som er positiv å se at den bortkomne nevøen fra MicroInvest har tatt over de flere hundre tusen aksjene fra onkelen sin og nå stiller berettigete og kritiske spørsmål på TI! Stå på Micros sønn!
Redigert 20.01.2021 kl 20:48 Du må logge inn for å svare