DNB anbefaler Airthings🚀🚀

Slettet bruker
AIRX 22.11.2021 kl 12:00 1401

Airthings ser spennende ut med ny analyse DNB fredag 19/11;

Ole-Andreas Krohn fra DNB har Airthings som én av fire anbefalte askjer - "DNB Markets spår en lys fremtid for produsenten av målere av radon og luftkvalitet".

https://finansavisen.no/nyheter/borsintervju/2021/11/19/7775744/dnb-analytikerens-favoritter-to-stabile-og-to-volatile-aksjer

Redigert 25.11.2021 kl 12:11 Du må logge inn for å svare
Pimpernell
24.11.2021 kl 08:05 1117

Her var det mye "gammelt nytt fra i fjor".... Airthings er absolutt spennende, og jeg er med. Men, det nytter ikke å komme med et lass av gamle hausse artikler. Allikevel, den siste fra 19. November er absolutt relevant. Det store spørsmålet er i hvor stor grad AIRX blir påvirket av chip/halvleder manglen i markedet. I siste kvartals presentasjon antok de at de vil miste ca kr. 20 mill i omsetning i Q4. Det kan vel kun bli mer, ikke mindre. Det som er interessant spm. er i hvor stor grad dette demper veksten fremover? Mistet omsetning, ja, - men også en missed opportunity til å "ta marekdet". Denne markedsforsinkelsen kan evt. slippe andre aktører lettere til inn i markedet? Jeg håper AIRX sikrer leveranser og tar den ledende posisjonen de sikter etter. Jeg ser ingen grunn til at AIRX ikke kan bevege seg mot kr. 20 mot slutten av året eller i løpet av Januar.