SOFTOX - Den harde veien til suksess

Bliss
SOFTOX 01.12.2021 kl 21:45 83131

Dagens børsmelding har jeg ventet på lenge. Den var svært god og kjærkommen. Endelig er den største av de usikkerhetsfaktorene som har holdt kursen nede ryddet av veien. Jeg er også glad for den gode lånefinansieringen som Softox fikk i havn for en stund siden, slik at vi kunne glemme den emisjonen som ellers kunne sett dagens lys. Det er ikke lenger noen god grunn for investorene til å tvile på Softox.
Nå ligger veien åpen for et vell av gode og sterkt kursdrivende nyheter, mens nedsiden er betydelig redusert.
I hver av testfasene for de enkelte produktene til Softox vil de informere oss om når igangsettelsen er et faktum og om resultatene av de enkelte studiene.
Jeg tror vi får en serie av svært gode nyheter i tiden som kommer.
Størst av det hele er naturligvis SIS. En fortsettelse av de vellykkede testresultatene og selve markedslanseringen av SIS (om et års tid) vil være en verdenssensasjon. SIS vil være med å revolusjonere bekjempelsen av infeksjoner og markedet for dette vidundermiddelet vil naturligvis være formidabelt.
Oppskriften til oppløsningen (råvaren) til Softox er som kjent en patentbeskyttet syntese av hypoklorsyre og eddiksyre, som begge blir brukt av immunforsvaret vårt for å drepe virus, bakterier, sopp og parasitter. Oppløsningen til Softox har vist seg å virker bedre enn det disse stoffene gjør hver for seg!!!
Oppløsningen til Softox er enkel og det kan knapt overraske noen at den er svært effektiv. Vi kan være glad for at Softox har fått i boks hele 57 patenter som vil gjøre det umulig for andre selskaper å kopiere deres suksess.
Samtidig som vi kan forvente en sterk kursutvikling for Softox i tiden framover gleder det meg å være aksjonær i dette selskapet som til de grader kan være med å hjelpe oss uten av covid pandemien, og beskytte oss mot andre sykdomsfremkallende mikroorganismen i nå- og framtid.
Redigert 23.03.2023 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
skadi
25.01.2024 kl 10:04 897

Kjempefint børsmelding. 🤪🤔
Gullhaugen og Star, nå må dere handle mer på billigsalg.
Advarsel til alle andre: Nedsiden i forbindelse med den annonserte emisjonen på litt over 100 millioner kroner er dessverre fortsatt skyhøy.
rischioso
25.01.2024 kl 10:10 879

Ja, det gikk jo akkurat som forventet - en eksplosjon nedover ....

Blir interessant å følge med på hvilket nivå emien blir satt på. Legger vi dagens utfordrende markedssituasjon og ikke minst selskapets svake performance historie til grunn så kan det fort bli krona blank - mao, her er man ikke tjent med å skynde seg, men heller sitte på utsiden og se det an ...;)
Billyjojimbob
25.01.2024 kl 10:17 865

Oms for 63 k er knapt en kinaputt,hvis jeg hadde bestemt blir emi på snitt 5 siste børsdager,men regner med de som elsker bacon ikke bryr seg om det😁
Redigert 25.01.2024 kl 10:17 Du må logge inn for å svare
Star
28.02.2024 kl 03:51 549

Snart 01.03

Kommer løsning

4kr
rvmossi
28.02.2024 kl 07:24 498

Hva skjer 1/3?