Insta to år frem
Sitter med en pen bunke her og vurderer videre opplasting. Plager meg litt at vi er lavere i kurs nå enn før Q3. Q3 suste inn over forventningene, og Insta tjener penger som gress, har godt omdømme, og med stigende renter ser det vel ut som at de skal tjene enda mere fremover. Ønsker å bli en mer diversiert bank, samt vekst i nabolandene lover godt. Om ikke lenge må det vel vurderes utbytte utbetaliner her? Eller er det for tidlig, vil videre vekst prioriteres? Jeg vurderer sterkt en dobling her, da keg mener nedsiden må være minimal, og oppsiden meget bra. Er langt under kursmål, som for meg er en liten gåte. noen med kvalifiserte meninger som støtter synet på Instabank? Har ingen tidligere erfaringer med nisjebanker, men får de snart en ny vår og hvor står denne to år frem i tid?
Redigert 03.12.2021 kl 10:41
Du må logge inn for å svare
McCartney
29.06.2022 kl 17:59
2510
Jep, Lunar er tydeligvis blakk og ingen vil spytte inn penger der.
Da får vi sitte videre med Instabank og la de gjøre den gode jobben fremover. Forøvrig godt å slippe å se at sleipe Dansker overtar noe som helst fra Norge 😁
Ps. Spørs om ikke penga hos Lunar forsvant inn i sonsorsluket hos Haas Formel1 team….
https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/lunar-inngar-samarbeid-med-haas-formel-1-team?publisherId=17847913&releaseId=17932726
Da får vi sitte videre med Instabank og la de gjøre den gode jobben fremover. Forøvrig godt å slippe å se at sleipe Dansker overtar noe som helst fra Norge 😁
Ps. Spørs om ikke penga hos Lunar forsvant inn i sonsorsluket hos Haas Formel1 team….
https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/lunar-inngar-samarbeid-med-haas-formel-1-team?publisherId=17847913&releaseId=17932726
Redigert 29.06.2022 kl 18:12
Hartepool
29.06.2022 kl 22:46
2449
Overraskende melding, og selvsagt skuffende for de som satt fast i «garnet».
Min umiddelbare reaksjon på budet var at det var en god pris, men bankens fart og dyktige ledelse ville gi en kurs rundt 5,- om 15-20 måneder frem i tid.
Det tror jeg fremdeles.
Dersom det ikke blir oppkjøp…løpet er ennå ikke kjørt, Lunars eiere er søkkrike og goldman sachs har vært rådgiver og pengeinnhenter.
Kistefos er ikke verdens enkleste motpart dersom noen har surret tingene til,
Skulle det ikke bli transaksjon ,er det ca 40 mill aksjer på arbirasjefondenes vps…..hva skjer med disse aksjene ?
Min umiddelbare reaksjon på budet var at det var en god pris, men bankens fart og dyktige ledelse ville gi en kurs rundt 5,- om 15-20 måneder frem i tid.
Det tror jeg fremdeles.
Dersom det ikke blir oppkjøp…løpet er ennå ikke kjørt, Lunars eiere er søkkrike og goldman sachs har vært rådgiver og pengeinnhenter.
Kistefos er ikke verdens enkleste motpart dersom noen har surret tingene til,
Skulle det ikke bli transaksjon ,er det ca 40 mill aksjer på arbirasjefondenes vps…..hva skjer med disse aksjene ?
The dart throw
30.06.2022 kl 23:12
2334
Pilkasteren kjøper nok noen av disse aksjene blir prisen riktig 😀😀
Regner med Hartepool også forsyner seg godt er prisen riktig :-):-):-)
Mvh The Dart Throw :-):-):-)
Regner med Hartepool også forsyner seg godt er prisen riktig :-):-):-)
Mvh The Dart Throw :-):-):-)
seismicrec
01.07.2022 kl 20:31
2267
Pilkasteren har rett.
Hartepool kjøper igjen dersom transaksjonen mot all formodning feiler.
Lunar er ferdige dersom de ikke gjennomfører,og en markedsverdi før oppkjøpet på 12-14 milliarder er gone.
Tror ikke hovedeier Kinnevik lar det skje.
Fristen er 30 sept for gjennomføring av transaksjonen.
Arbitrasjeinvestorene skal ut uansett.
De har 30-40 mill aksjer ….minst.
Å kjøpe nå kan gi en svært hyggelig forretning på 3 mndr sikt.
Jeg velger å avvente til sept.
Hartepool kjøper igjen dersom transaksjonen mot all formodning feiler.
Lunar er ferdige dersom de ikke gjennomfører,og en markedsverdi før oppkjøpet på 12-14 milliarder er gone.
Tror ikke hovedeier Kinnevik lar det skje.
Fristen er 30 sept for gjennomføring av transaksjonen.
Arbitrasjeinvestorene skal ut uansett.
De har 30-40 mill aksjer ….minst.
Å kjøpe nå kan gi en svært hyggelig forretning på 3 mndr sikt.
Jeg velger å avvente til sept.
Redigert 01.07.2022 kl 20:32