***BRÆKING NEWS*** KARLSTAD - FIRE VOLDTEKTER PÅ EN TIME

Slettet bruker
29.10.2018 kl 19:44 683

Hei folkens:))


og...som kjent er Sverige foregangssamfunnet for et varmere samfunn i følge Araberpartilederen og imamryggsleikeren - Lørdag ble den tidligere så rolige småbyen Karlstad hjemsøkt av tre voldtekter i løpet av en time - en voldtekt ble anmeldt i Værmland - fra fredag kveld kan Zvenske tilkstander rykke nærmere...ZnageZz....


Under helgen har fyra misstänkta våldtäkter anmälts i Värmland.
Två av dem inträffade på samma uteställe i Karlstad och en tredje i närheten av detsamma, under samma kväll.
– Ingen är gripen, säger Urban Ståhl vid Värmlandspolisen.

https://www.expressen.se/gt/fyra-anmalda-valdtakter-pa-mindre-an-ett-dygn-/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
polemiker
29.10.2018 kl 20:59 663

Verdensmetropolen Karlstad med 4 overfallsvoldtekter i løpet av en time ja. Hvor mange det var i hele Sverige, får vi vel kanskje vite til neste år når statistikkene blir sluppet. Hvem som står bak dette burde de fleste nå ha fått med seg. På tross av det vil det komme noen titusener til før nyttår, så det er mange svenske kvinner som vil få kjørt seg i tiden fremover også.
børst
29.10.2018 kl 21:20 651

Sverige er på stø kurs mot status som feilet stat. Demokratiet har gått i vranglås og landet er uten regjering, mens væpnede banditter tar kontroll over stadig flere forsteder i de største byene. Nå er det bare den økonomiske kollapsen som gjenstår. Og det kan skje allerede i løpet av de neste to årene. Det er sent i syklusen nå.
Redigert 29.10.2018 kl 21:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.10.2018 kl 22:18 632

Med Ztøre og Hareideh i regjering vil folk fra Ahrabistan strømme til flyktningesmuglerne, komme til kontantstøtten, varme opp samfunnet og delta på voldtektsfestival
Load
30.10.2018 kl 08:51 594

Denne nye rekorden blir nok ikke stående lenge.
Her er det nok flere, både lag og enkeltutøvere som ligger i hardtrening for fortløpende og sette nye rekorder.
Betonghue
30.10.2018 kl 10:14 579

Den observante leser vil ha fått med seg at muslim-krapyl også forflytter seg over grensen. Kanskje Erna burde ta en "Donald"?
En skikkelig HØY mur mot islamist-staten!
Slettet bruker
30.10.2018 kl 17:18 518

Hei folkens:))

Og...merkelig stille fra radizzene når Zvenske tilstander nærmer seg riksgrensen med stormskritt - både Siv Jensen, etter opplysningsturen til Rosengård, og den tidligere Justisministeren med korset rundt halsen og smilet om munnen, etter studueturen til Rinkeby, ble razzifisert og nazzifisert da de advarte mot utviklingen i vårt naboland - "når sannheten blir ubehagelig" blir det stille i fjøset fra de som latterliggjorde/nazzifiserte...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
30.10.2018 kl 17:46 511

Det blir så fort ampert her når jeg begynner å pirke borti disse voldtekstrådene. Så jeg tenkte jeg skulle la denne passere i stillhet.
Slettet bruker
30.10.2018 kl 18:09 500

Hei Zoten/venner:))


Og...høre deg kommentere voldtekts tråder der fremmedkulturelle er involvert i Zverige er som å se en dårlig skrekkfilm der pyromanen bruker bensinkanna for å slukke brannen, Zoten...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
30.10.2018 kl 18:24 491

Men jeg har et hjerte av gull og skal spare deg for påkjenningen denne gangen. Jeg skal ikke en gang sjekke sakene videre. Kos dere i fred, jeg skal ikke blande meg inn.
Slettet bruker
30.10.2018 kl 18:31 486

Hei Zoten/folkens:))

Og...den er grei Zoten - skal holde deg løpende orientert hvis noen av six pence gutta med stokk og sykkel med bruskassa på bagasjebrettet blir dratt for retten:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
30.10.2018 kl 20:28 471

Det er mye nervøsitet. Det er midterms, det er Krf, det er andre ting
Og det er flere neddratte underbukser på rappen.