Skjer det noe i det hele tatt?

Aksjesparer
PCIB 06.12.2021 kl 12:15 3998

Etter å ha forlatt PCIB for mange år siden er det litt rart å lese på trådene her igjen.
De fleste som var med den gangen har vel gitt seg og er borte herfra.
Jeg burde vel ha hovert med: "Hva var det jeg sa"...etter all pepper jeg fikk for at jeg kalte denne aksjen for "høyrisiko de luxe".
Det var ikke måte på hvor udugelig å blind jeg var. Men, dette er mange år siden nå.

Det tilside.
Er det noen som er oppdatert og kan gi meg en kortfattet orientering om hva som er PCIB`s stilling pr nå?
Økonomi, hva kan være fremtidige drivere...osv?

"aksjesparer"
Redigert 07.12.2021 kl 07:07 Du må logge inn for å svare
HP17
06.12.2021 kl 21:17 3807

Skjer vel ikke veldig mye her. Nå selger nok mange for å få fradrag for tap på skatten for 2021. Vil ikke overraske meg om kursen faller ned til kr 5-6 før den stabilisere seg?
Slettet bruker
06.12.2021 kl 22:14 3746

Aksjesparer

PCIB ser ut til og vaere en keiser uten klaer aksje. Ledelsen har riktignok presentert forskningsdata som tilsier at PCIB leverer 4,5, 8 10 30 og opp til 50% bedre enn dagens gullstandard paa de forskjellige omraadene de tilbyr leveringsteknologi. Dvs. fimaChem, fimaVacc og fimaNac,

Men naar BP tester ut dette preklinisk og faar de samme resultatene vender de allikevel tommelen ned, og velger isteden og fortsette med en leveringsteknologi som leverer mange ganger daarligere enn hva vi tilbyr. Dette maa bety at PCIB holder noe informasjon tilbake, for dette henger ikke paa greip.

Og samtidig som andre Biotek selskaper foerer sin forskning videre, skylder ledelsen i PCIB paa at det maa bestilles rom???? for vaar forskning, og at det forsinker forskningen med flere aar pga. Covid.????? Saavidt jeg vet har sykehusene mange hundre rom, for ikke og si tusen, uten at dette hjelper paa fremgangen til IGGK studiet som til stadighet blir mer og mer forsinket. Det er hele to aar til vi kan forvente resultater fra IGGK studiet i foelge PCIB ledelsen.

Paa meg virker det som om de jobber alt for og holde aksjonaerene varme med uttrykk som naa spisser vi teknologien, etc. selv om det ser ut som at bakgrunnen for dette er mer at de skal faa beholde sine loenninger enn at vi kan haape paa noe fremskritt. Den store aarsaken dog til at dette ser mer og mer stygt ut, er at PCIB og Radiumhospitalet har jobbet i mange aar med dette uten og komme noen vei. Vi snakker ett tosiffret antall aar +++ naa uten at oppfinner og PCIB kan peke paa en medisin de vet fimaVacc og fimaNac vil virke sammen med.

Derfor lukter det desverre vondt av hele selskapet. En stram vond lukt desverre. Saa stram at spoers om vi ikke er lurt opp i stry?? Og derfor ser det ogsaa ut til at du har hatt rett hele tiden, desverre. Og at det beste(les verste) vi kan vente oss er nok en emisjon;-((( For BP skyr av en eller annen grunn PCIB som pesten.
Redigert 07.12.2021 kl 08:41 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.12.2021 kl 21:36 3453


PCI Biotech: Update on regulatory interactions for the RELEASE trial
.
.

PCI Biotech acknowledges the feedback from the authorities and has concluded not
to further pursue adoption of real-world data to supplement experimental control
arm data in a randomised first line setting under the current regulatory
environment. The company continue with full focus on RELEASE assessing all
opportunities to address retention and recruitment.

https://live.euronext.com/en/node/7783670

PCIB kommer til å falle kraftig, de har ikke levert noe og ikke minst pasienter på kontrollgruppen møter ikke på undersøkelse, hvis antallet stiger til en vis prosent er PCIB i trøbbel.
Redigert 07.12.2021 kl 21:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.12.2021 kl 23:38 3339

PCIB har helt mistet kontrollen over release studiet. Det sier egentlig alt om ledelsen i PCIB. Det virker som de ikke tror nok paa eget studie naar de er saa slappe med og iverksette ekstra ordinaere tiltak for og faa fart paa studiet.

Dette henger godt sammen med keiser uten klaer, som har hovedfokus paa og melke aksjonaerene for emisjoner slik at de kan hente solide loenninger paa saa lenge som mulig uten og levere noe selv. For naar PCIB ikke gjoer noe med problemet, virker det som de er saare fornoeyde med dagens situasjon.Og release studiet blir selvfoelgelig veldig dyrt naar det koster 4 millioner kr. av vaare penger for og teste hver eneste pasient. Og med denne farten kan det ta mange aar foer de blir ferdige, for Covid vil vaere her i mange aar, om ikke for ever? Med rundt 20 pasienter behandlet pr. aar, saa vil vi vel skrive rundt 2027/2028 foer studiet kan ferdigstilles.;-(((

Slik at hvis PCIB skal sitte og vente paa at Covid forsvinner foer vi kan forvente oss ett release studie resultat. vil det fort kunne bli baade 2 og 3 emisjoner til foer vi er der. Slik at Walday maa faa ut fingeren og gjoere noe med situasjonen. For det gaar ikke an aa sitte og tvinne tommeltotter og vente paa at Covid skal forsvinne. Gjoer de det, kan PCIB fort ende opp som ett konkursbo.
Redigert 08.12.2021 kl 00:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2021 kl 07:51 3153

Leser i VG i dag at Omikron har foert til at antall Covid smittede i Soer Afrika har 10 dobblet seg paa 4 uker!

Hvis det samme skjer verden rundt, ligger IGGK studiet tynt an. For hvis ikke PCIB ledelsen makter og skaffe forskningsstasjoner (sykehus/klinikker) som lover og behandle IGGK pasienter selv om Covid herjer, kan dette fort flytte release resultatet beyond H2 2023. For greier ikke PCIB dette, kan det fort bli 2024, eller 2025 foer vi ser ett release resultat;-((( Og i verste fall enda lenger til.
Redigert 09.12.2021 kl 07:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.12.2021 kl 16:30 2832

Traadstarter, nei det skjer ingenting bortsett fra at PCIB fortsetter og holde informasjon tilbake om hvorfor BP ikke er interessert i en leveringsteknologi PCIB paastaar leverer bedre enn alt annet.
Redigert 12.12.2021 kl 16:49 Du må logge inn for å svare
kattaklore
12.12.2021 kl 19:51 2757

Noen som har gode argumenter for å beholde aksjen?
Ebit
12.12.2021 kl 20:35 2705

Spør Jubel og heiagjengen på TI.
sokaratest
12.12.2021 kl 21:06 2666

Det er jo nå det snur for Pcib - lite smart å kvitte seg med aksjer som snart stiger som en rakett
kattaklore
12.12.2021 kl 21:50 2619

Det var vel ikke basert på noe annet en tro og håp sokrates og det skaper jo ingen interesse for aksjen. Jeg har sittet lenge og har vært tålmodig. Jeg synes ikke meldinger fra selskapet tilsier at det er noe nytt på gang, så det er fristende å realisere tapet på dette skatteåret. Har du selv aksjer i selskapet eller er det bare ironi?
Slettet bruker
12.12.2021 kl 22:30 2568

Informasjon paa TI er den farligste infoen og kjoepe aksjer etter. 14 aar har gaatt og PCIB har ikke solgt noe som helst. Ingenting. Og PW sier selv at BP ikke er interessert i Chem og Vacc, og Astra Zeneca viste med all tydelighet at de ikke er interessert i Nac heller;-(((

Og da gjenstaar det kun emisjon for og bevise det vi allerede har bevist en gang til. Vi som sitter med aksjer i PCIB er noen molboer;-)))

Det ser ut som at PCIB's teknologi vil lide samme skjebne som elektroporasjon. Nothing.
Redigert 12.12.2021 kl 22:33 Du må logge inn for å svare
JohnnyT
13.12.2021 kl 00:41 2490

Gjør som krakkulf, folkens. Selg dere ut!
kattaklore
14.12.2021 kl 15:15 2265

Eller gjør som meg, plukket noen tusen til på dagens nivå. Sikkert ikke så lurt, men litt spenning må man jo unne seg ;-)
kattaklore
14.12.2021 kl 17:29 2195

Noen måtte kaste ut i auksjonen. Virker jo som man ville presse den ned og det virket jo....
sebra 1
14.12.2021 kl 17:54 2144

Vi husker at du og "Mai Britt" solgte og forlot ja, og at du så gikk all in i Norwegian.Tror ikke du har noe som helst og hovere over selv om du sikkert vil hevde at du solgte för raset.Tror de fleste av de "gamle" er borte men de som måtte väre igjen befinner seg nok på tekinvestor.
kattaklore
14.12.2021 kl 18:43 2114

Hvem er det beskriver i innlegget over?
sebra 1
14.12.2021 kl 20:32 2047

Trådstarter.
Aksjesparer
16.12.2021 kl 16:12 1839

...Og hvem er (eller var) du "Sebra 1" i den tiden.
Jeg forlot Pcib ja, da mulighetene etter min form for synsing var nærmest ikke eksisterende. Jeg kalte det høyrisiko.
Og når det gjelder NAS...
Det har faktisk vært en av de beste investeringer jeg har gjort.
Men, det er jo noen år siden nå.

"aksjesparer"
Slettet bruker
16.12.2021 kl 22:09 1716

Det er morsom med Ti, der sitter man og synser i dag paa samme maate som man synset for 5 og 10 aar siden. fimaVacc og fimaNac kan benyttes til baade det ene og det andre og resultatene er fantastiske;-))) Noeyaktig det samme har vaert skrevet hvert aar de siste 11 aarene hvor jeg har vaert aksjonaer. Desverre har alt vist seg og vaere fantasier.

Med andre ord alt er som foer, samtidig som PCIB kursen faller og faller. Vi vil snart se den under kr. 10, og hvor nye chem forsinkelser vil bli meldt paa Q4 presentasjonen.
Aksjesparer
25.01.2022 kl 10:06 1312

Det var en gang (for mange år siden), en som sa at han så med egne øyne at tumørene ble sorte og....ble borte.
Noen som husker hvilken "fagperson" dette var?
Litt av hele caset faller vel bort nå. Jeg vet ikke hva som skal gjøre dette til noe i det hele tatt.
Som jeg alltid har sagt var dette "Høyrisiko de luxe".
Nå er det vel ikke det en gang....

"aksjesparer"