Photocure- Cysview is rapidly becoming the standard of care

Medisinmannen
PHO 30.10.2018 kl 12:03 2130

Jeg skriver ikke så mye, copy/paste fra artikkelen er sterkt nok....

""Blue Light Cystocopy with Cysview is a game changer," said Dr. Adam Mellis of Georgia Urology. "It is rapidly becoming the standard of care for patients with bladder tumors.""

"I am such an advocate for it because it provides so many benefits for my patients," Dr. Mellis explained."

"Georgia Urology is the largest urology practice in Atlanta and throughout the Southeast. Georgia Urology has more than 30 locations and six ambulatory surgery centers."



https://markets.businessinsider.com/news/stocks/georgia-urology-physicians-use-innovative-technology-to-hunt-down-and-treat-bladder-cancers-1027631577


Det morsomme? Markedet venter på gjennombruddet og forstår enda ikke at gjennombruddet er en realitet.
Legoland
30.10.2018 kl 12:27 2077

Hadde begynt aa savne deg paa HO. Fint aa höre at pausen var selvvalgt. Stemningen paa HO ligger forut for markedet, men de som venter paa noe godt, venter ikke forgjeves.
rockpus
30.10.2018 kl 12:32 2053

Medisinmannen

Godt å se at du fortsatt har troen. Er 100% enig i dette:

"Det morsomme? Markedet venter på gjennombruddet og forstår enda ikke at gjennombruddet er en realitet. "
focuss
30.10.2018 kl 12:32 2053

MM
Så fint å høre fra deg. Og som vanlig kommer du med viktige ting.
dr. Stockman
30.10.2018 kl 12:38 2024

"Det morsomme? Markedet venter på gjennombruddet og forstår enda ikke at gjennombruddet er en realitet."

Er vel uansett litt trøsteløst å vente på utsiden. Når markedet endelig oppfatter gjennombruddet så er det litt for sent å komme i posisjon. Den som venter på noe godt...
rockpus
30.10.2018 kl 12:45 1993

Gjennombruddet er et faktum fordi alle forutsetninger stort sett er på plass. Høstingen starter for alvor i 2019.
Mange henger seg opp i resultatet for Q3 isolert sett. Det blir jo fullstendig feil.
focuss
30.10.2018 kl 12:45 1992

MM
Artikkelen du linker til inneholder en feil, nemlig denne: "Cysview is not for repetitive use". Som du vet ble Cysview godkjent for gjentatt bruk 16 februar som del av fase 3 studiet.
Londonmannen
30.10.2018 kl 13:02 1929

MM
Hyggelig å se deg i aktivitet igjen!
Sier meg enig med deg i at gjennombruddet er et faktum. Og om jeg ikke tar feil så skjedde det med fase 3 studien og FDA sin godkjennelse for repitive use of Cysview.

Men det er som da demningen brast i Munkebotn i Bergen; nødetatene var klar over at demningen brast, men det tok fortsatt noe tid før vannet nådde ned til bebyggelsen og allmuen.

Intilfellet PHO skjer det nå mye, trolig ufattelig mye i kulissene. Vi så en flik av det på Q2, får trolig se litt mer på Q3, men jeg antar at det blir 2019 som går inn i historien som det året da PHO fikk sitt gjennombrudd.
Legoland
30.10.2018 kl 13:26 1851

Vil bare presisere at det fundamentale gjennombruddet ligger bak oss. Det finansielle foran. Hvor langt er i mine öyne av mindre betydning siden det er barna som faar störst glede av investeringen i PHO. (Har selv til salt i gröten.)
Londonmannen
30.10.2018 kl 14:10 1757

Legoland
Vi er flere som er i samme situasjon som deg. Men jeg skal nok unne meg å bruke noe på meg selv også. Såvidt jeg vet har avkommet mitt til salt i grøten, alle som en.