Arv fra ondskapsfull onkel

Slettet bruker
30.10.2018 kl 12:03 682

Je er enearving tell min smellfete onkels dødsbo, som har tjen en pen formue på ren fandenskap.
Dæve'rn satte imidlertid ett krav for at je kan få utbetalt de 198 mill sveitserfranc i cash samt hans diverse gods i Marbella, Lichtenstein og Kongo.
At jeg kan dokumentere at je klarer å spise meg like fet som ham i løpet av ett år.
Nå: Softis med majones
Redigert 30.10.2018 kl 12:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2018 kl 12:39 670

Hva hjelper det et menneske om det vinner hele verden, men tar skade på sin kropp?

Nå: Grønn te med en dæsj sitron
Slettet bruker
30.10.2018 kl 13:21 655

Den geniale skuespilleren Marlon Brando fetet seg veldig opp for en stor rolle.
Problemet var at han aldri klarte å fete seg ned igjen se
Je tenker litt på det derre gett
Slettet bruker
30.10.2018 kl 13:37 649

Jeg tenker på deg som en litt småfet alminnelig mann i ukjent alder med noe dårlig bakkekontakt Korsar. Du skal også vite verdiene i Kongo kan bli nasjonalisert raskere enn du klarer å trykke majonesen ut av tuben og ditt prosjekt med status storfet derfor kan bli helt forgjeves.
Slettet bruker
30.10.2018 kl 13:52 645

Det er sikkert bra å arve, du blir ganske rik, men hvis du følger hans krav, får du kort glede av arven.
"Hva hjelper det om du vinner hele verden, men tar skade på din sjel", sjelen er i dette tilfelle deg.
Men forstår at det kan være fristende å prøve. Det høres ut som om han var en sær onkel.
Slettet bruker
30.10.2018 kl 14:48 628

Krona,
jeg er slett ingen "litt småfet alminnelig mann i ukjent alder med noe dårlig bakkekontakt". Je er en steinrik millionær med gjennomtrent kropp og kroppshøyde 2 m, rått dametekke, blir ofte anerkjent for god seksualteknikk av de mest begavede damene på området (herudner noen svært kjente i media-Norge), og har eget gods selv.
Det er derfor je betenker meg litt på å slippe meg neppå på denne måten.
Men je har klart å overbevise arveforvalter om at min onkel mente at je skulle oppnå samme vekt som hæinn. Han var 1,64 og trillrund, og veide 109 kg ved sin død. Det hæinn itte kunne vetta (siden hæinn itte har sett meg sia konfirmasjonen og vi var like høye) er at min mætsjvekt nå er 106 kg uten en valk.
Je må altså legga på meg 3 kg for å hente ut arven. Hirr hirr.
Men je vil ha penga raskt, derfor kjører jeg en lynrask fetekur på softis + majones, meierismør + hveteboller, osv., før je tæk den faste juleturen til Karibien med egen yacht (vel, den ligger der borte allerede da, je bære høppe ombord på St. Vincent). Da er det bare skalldyr og frukt tell je er nede på 106 att.
Har døkk overblikket nå?
Redigert 30.10.2018 kl 14:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2018 kl 16:34 601

NÅ: 108. Men je kjinne meg uvel se
Slettet bruker
30.10.2018 kl 22:40 575

Opp