Gevinstsikring og tvangssalg i Pen.

bålfreak
PEN 30.10.2018 kl 14:59 22923

Fryktsomme og overbelånte tullebukker fortsetter nedsalget i Panoro. Aksjen er nå mer attraktiv enn på lenge. Investeringscaset er mer enn intakt og det vil komme mange positive nyheter på løpende bånd. Oljeprisen er mer enn høy nok som den er til at oljeselskapene vil tjene grovt med penger.Sannsynligheten for at oljeprisen vil stige ytterligere er høy jfr sanksjonene mot Iran og avtagende og ulønnsom skiferoljeproduksjonen i USA ( på lott sikt)

Det er jo nå man har en gylden mulighet til å kjøpe Panoroaksjen med en betydelig rabatt.

Man må ha kontroll over følelsene sine dersom man skal handle med aksjer.........., og selvfølgelig magamål når det gjelder å lånefinansiere kjøp av aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
mimsa
31.10.2018 kl 20:07 7490

Faktisk er jeg enig med deg her Fluefiskeren. Dette hadde vært et utrolig kjedelig og ubrukelig forum om alle bare var positive. Det virker som om Jajaja har tatt det for gitt at her blir det funn. Dette kan gå begge veier, men hva skjer om PEN må gå veien alene, og dette ikke blir drivverdig? Har PEN de økonomiske muskler til å takle en misslykket borring? Tunisia har historisk sett vært en trist afære, som gjenspeiles i dagens lave produksjon i Tunis.Det er jo bra at Jajaja har fått blod på tann etter kun en dag med oppgang. Vi så hvordan det gikk ved forrige nyhet om flowen på Dussafu, som jeg mener er langt viktigere en denne. Da var det opp litt første dagen, for så å falle den påfølgende uken. Markedet er fortsatt svært usikkert, så jeg synes det er vel tidelig for Jajaja å ta en så arrogant holdning. Ellers får dere ha en riktig god aften og lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Jajaja
31.10.2018 kl 20:25 7439

Fluefiskeren ... Du har rett ang. "nedlatende" tone fra meg. Sorry! Jeg trengte den.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Jajaja
31.10.2018 kl 21:10 7144

Poenget mitt å imøtegå påstanden om at _ MANGE_ er skeptiske til Tunisia. Hva med et tellekorps? Skeptikerne er i hovedsak to stk på dette forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
31.10.2018 kl 21:14 7130

Jajaja

Alt i orden. Fint at du sier slik. Ikke alle ville gjort det.

Når det gjelder Tunisia er det ihvertfall tre av oss som ikke jubler uhemmet, men kanskje blir det bedre enn jeg frykter. Svaret har vi vel ikke før om et år minst.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
polion
31.10.2018 kl 21:43 7050

Det har faktisk lykkes meg å få tak i denne analysen:

Mengden av positive PEN-meldinger ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Den stigende trenden av positiviteter indikerer at bedriftens fundamentale pondus styrkes fortløpende. Dette er noe både fremtidige q-resultater og ytterligere positive meldinger vil bekrefte. Aksjen har for tiden vært oversolgt, men trenden indikerer øket volumutvikling og et meget positivt momentum, noe som vil resultere i videre kursoppgang både på kort og lang sikt. Hva for øvrig gjelder Tunisia, er det allerede en del større aksjonærer som vet adskillig mer enn de egentlig burde ha lov å vite. Eks.vis så har de to store DNO-aksjonærene oto1 og polion allerede vært i samtaler med den tidligere eieren av området. Oto1 må selvsagt svare for seg selv, men polion har allerede bekreftet at han ble mildt sagt meget forbløffet over hva vi her kan forvente oss i fremtiden.

Anbefaling: KJØP ! 14-måneders kursmål: NOK 38,70.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Alby
31.10.2018 kl 21:49 7027

Polion

Jeg må si du har humor, fikk du mye snop i kveld ? :-)

Noe mer matnyttig. Ser ut som vi skal få en god dag i morgen, USA går godt :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Jajaja
31.10.2018 kl 22:06 6980

Mimsa: "Det virker som om Jajaja har tatt det for gitt at her blir det funn." Hvor har du det fra? Nå må du slutte å dikte.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Jajaja
31.10.2018 kl 22:16 6935

Ja, jeg trenge den "oppvekkeren". Enig, fasit for Tunisia er først klar, når endelige tall er kjent for utgifter/mengde olje produsert/oljepris. Før den tid, er det spørsmål om hva som skal gambles mer el mindre på. Noen velger å vente til flere faktorer er bedre opplyst, mens andre gambler på å være tidlig ute.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 22:17 6929

USA og Russland pumper olje alt de kan før sanksjonene mot Iran. Tydelig at de ikke ønsker for høy oljepris. Under 75 kr i kveld. Kursen får ta den veien den tar de neste 14 dagene.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
polion
31.10.2018 kl 22:26 6889

Alby: Humor? Jeg serverte bare en blåkopi av en analyse som jeg fant. Jeg skal gi deg beskjed når det er polion's egne innlegg som trykkes på forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 22:48 6890

75kr var fryktelig billig da
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
mimsa
01.11.2018 kl 00:22 6798


Jajaja,

Din tulling!!! Dersom du ser litt nærmere på dine uttalelser er det du som starter synsingen, og beskylder meg for å være besserwisser. Da må du tåle svar på tiltale. Du antar at jeg sitter å grubler på hva jeg skal si, som om jeg har ingen rett til fortsatt å være skeptisk. Jeg har fortsatt svært liten tro på Tunisia prosjektet, mens du hentyder at jeg tar feil fordi jeg ikke komenterer nyheten. Med en sån uttalelse må jo du være ganske sikker på at der blir funn siden du insinuerer at jeg nærmest burde skamme meg for nå er alt såre vel igjen etter at aksjen gikk opp for første gang på ei uke. Det er ingenting mer i dagens meldingen enn at de har tenkt å sette igang borring. Kom tilbake å sleng med leppa den dagen de har funnet noe drivverdig, da skal jeg muligens ta deg på alvor.

"Mange? I hovedsak Mimsa som har avskrevet Tunisia som "et rent tapsprosjekt", og kanskje 1 til som uttaler skepsis. Noen ganger er det slik at slike "besservissere" får gehør slik at det tuller på seg med enda flere deltakere i det lille "koret". Det har ikke skjedd ennå. I dag sitter de antagelig og tenker på hva de nå skal si, helt stille så langt - i dag"
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Alby
01.11.2018 kl 09:29 6607


Polion

Da må du beklage, den var så god at jeg mer trodde på en spøk fra deg ??
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Jajaja
01.11.2018 kl 09:43 6563

Hehe, mulig det "tuller på seg" nå?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
01.11.2018 kl 10:09 6498

Har egentlig gitt opp å forstå aksjekursen til PEN. Den holdes i fast grep av shorterne og traderne på lavt volum. Fastholder at dette grepet ”unødvendig” har senket kursen med minst NOK 3 – gitt man tar en referanse mot BWO og i E&P segmentet. Det må bli opp til markedet å korrigere for dette.

Hva som imidlertid er det aller viktigste nå er hvordan oljeprisen utvikler seg. PEN kan leve godt med dagens oljepriser. Men absolutt en fordel om den blir liggende rundt $80, som er den generelle oppfatningen i markedet og en pris OPEC synes finne passende. Det ”pumpes” per i dag på Dussafu olje i en størrelse rundt 12.500 fat per dag og med BW Adolos kapasitet på 1.35 mill fat, vil det ta ca. 3 måneder å fylle henne opp. 72 timers testen på Dussafu ble unnagjort 21. september. Tar man slutten av september betyr dette at det kan bli lifting ultimo desember. Oljeprisen har absolutt betydning gjeldende for desember måned. Dette sammenfaller bra med OPECs møte 6. desember. Dvs. Skulle oljeprisen få et kunstig lavt nivå, vlir det trolig bli bestemt på OPEC møte at prisen korrigeres opp.

På den annen side er det ikke sikkert at dette blir nødvendig, for markedet kan ikke vite hvordan USAs oljesanksjonering mot Iran vil slå ut. Det vil bli struping av Irans export, men mest trolig blir det uansett en sterk reduksjon i export, som innledningsvis Saudi Arsabia er bedt om å supplere. Markedet bør betvile landets evne til å ta alt alene. Russland vil trolig trø til og det synes være gjengs oppfatning nå at oljeflyten er tilstrekkelig i markedet. Men dette er før man med sikkerhet kan si hva som blir konsekvensene av oljesanksjoneringen mot Iran. Dette vites trolig ikke før tidligst i neste uke.

Det vil bli mindre ledig olje på markedet, det spørs bare hvor mye. USA er forventet vil gi unntak for selekterte land, helt eller delvis.

“India and the US have broadly agreed on a waiver. India will cut import by a third, which is a significant cut,” a source said.

https://economictimes.indiatimes.com/industry/energy/oil-gas/us-agrees-to-grant-india-waiver-from-iran-sanctions/articleshow/66454042.cms?utm_source=twitter_amp&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharebuttons&from=mdr

Mitt standpunkt er fremdeles at president Trump har ordnet seg slik at det ikke blir noe fart i oljeprisen før etter mellomvalget, 6. november. Først da vil markedet kunne se de reelle kreftene som styrer oljeprisen. For Panoros Q3, 13. november sammenfaller dette bra. Ingen vet per i dag hvordan Saudi Arabia vil stille seg dersom USA militært og strategisk innser at den grusomme feiden i Jemen bare må bringes til full stans. Får demokratene makten i representantenes hus, kan også Saudi Arabia settes under ytterligere press.

Oljeprisen vil fluktuere, særlig pga. geopolitiske hensyn. Fra første lifting i desember på Dussafu vil imidlertid oljeprisen ha største betydning for verdien PEN skal ha.


Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
polion
01.11.2018 kl 10:19 6456

Alby, det er helt i orden og absolutt ingen sure miner fra min side. Sånn generelt, synes jeg at alle seriøse og troverdige analyser skal og bør publiseres. Like mye som på meg selv, tenker jeg selvsagt også på mine medaksjonærer. "La viktig info komme hele folket til gode", bør være et godt motto.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2018 kl 10:47 6393

Jeg tenker som deg at kursen er i et jerngrep nå. I dag er volumet lavt og slik sett er trenden som forventet med tanke på det fundamentale som er kjent. Geopolitiske faktorer og oljepris vil skyve oss i alle retninger. Oljeprisen er så vidt under der OPEC ønsker å ha den, 75-80 dollar. Intervallet der inntjening og etterspørsel balanseres. Olja kan bikke litt lavere, men det blir kortvarig og av mindre betydning tror jeg.

Slik jeg ser det er aksjekursen til PEN i et slags limbo akkurat nå. Inntil Q3 er sluppet pluss punktene du har nevnt og nye analyser ligger på bordet, er det antagelig ingen som klarer å sette riktig pris på PEN.

Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2018 kl 10:53 6367

Polion. Kjærkommen analyse, men er det ikke litt nærme Q3? Hvor gammel er analysen, før eller etter melding ang Tunisia? Norsk eller utenlandsk?


Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
01.11.2018 kl 11:11 6330

Tillater meg å vise til Swedbank´s BWO analyse av 29 okt, som gjengitt tidligere her på forumet:

Swedbank oppgarderer BWO. Ser frem til ressursoppdatering på Tortue i Dussafu.

• We upgrade BW Offshore from Hold to Buy following recent share price weakness, with an unchanged TP of NOK68. The share is down 16% since our downgrade and 25% since the top in September, with the case still intact. We continue to see solid deleveraging as the key characteristic of BWO, and with several triggers in the next 6-9 months, we believe it is again a good opportunity to jump on this story of impressive cash flow.
36% upside after recent soft performance
BWO’s share price is down 16% since our downgrade two months ago, and down 25% versus its September peak. It is also among the weakest Norwegian oil service names over the last month. Although BWO gained from a very strong share price development in late summer, we find the recent underperformance to be unwarranted.

Triggers: updated reserves, refinancing, contract extensions
We see three important triggers for the BWO share over the next 6 to 9 months. First, a potential updated reserve estimate on the Tortue area of Dussafu is expected in Q4 (potentially at the Q3 presentation on 20 November).


Legges Swedbank´s kurmål for BWO på NOK 68 til grunn, viser dette et avvik fra dagens kurs (NOK 52.90) på 22%. Gjøres samme øvelse for PEN og med Teodor´s kursmål på NOK 23 og Arctic´s på NOK 25, viser dette et avvik på henholdsvis 32% og 37%. Dette avviket skyldes etter mitt syn spesielt shorternes og tradernes aggressive adferd. Dvs. min på stand om at aksjekursen i seg selv har falt alt for mye for PEN – et unødvendig fall på NOK 2-3, så finner man samme trend hva angår dagens aksjekurs vs. kursmål.

PEN har falt forholdsmessig vesentlig mer enn hva som strengt tatt oppleves for øvrige E&P selskap i markedet.

Igjen, dette får markedet selv finne ut av og korrigere.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Spitzer
01.11.2018 kl 11:28 6296

Tulleanalyse.

Bør legge ved link eller henvise til kilde - ellers er det ikke noe å lese annet enn som et tulle-/humorinnslag.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
polion
01.11.2018 kl 12:16 6206

Imprex, takker for interessen og for at du prissetter en god analyse - mistenker deg for å være PEN-patriot og aksjonær. Og som svar på det du spør om; tett opp til Q3 med hensikt (en taktisk manøver), analysen er sylfersk og etter Tunisia-meldingen. I tillegg er den på norsk slik at jeg slapp å bruke google-translateren. Du finner hele analysen på finn.no
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
01.11.2018 kl 12:30 6169

Hvilken sylfersk analyse er det snakk om? Uten direkte link er dette snakket irrelevant.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
polion
01.11.2018 kl 12:34 6147

Sylfersk og sylfersk fru Blom, alt er relativt. Er eks.vis 37 timer sylferskt ?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Alby
01.11.2018 kl 13:01 6102


Finn.no ? har de sider med børsstoff ?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
01.11.2018 kl 13:23 6045

Alt er bare tull og tøys Alby. Tenkte om det var en analyse man ikke hadde fått med seg, men garantert ikke hva det vrøvles her om. Ikke annet enn tidtrøyte.

Ad short posisjonen: Tror ikke det er mange aksjene som det fås tak i. Vi får se 15:30 i dag om posisjonen er endret. Med så lavt volum og reell handel skal det holde hardt om ikke aksjekursen blir skrudd betydelig oppover ved inndekning.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
polion
01.11.2018 kl 14:25 5942

Alby, ja det er mye bra man kan kjøpe på finn.no. Siste gang kjøpte jeg både en brukt kommode m/3 skuffer og så denne PEN-analysen som nå i ettertid kanskje viser seg å være altfor god for dette forumet. Løyp og kjøyp !
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
d12m
01.11.2018 kl 18:29 5749

"Har egentlig gitt opp å forstå aksjekursen til PEN. Den holdes i fast grep av shorterne.."

Kanskje er jeg litt stygg nå, men det der med å skylde på shortere når kursen ikke gjør "som den skal" må jeg le litt av. Hørte det samme omtrent daglig på diskusjonsfora som omhandler Fingerprint. Viste seg at det ikke var shorterne den gang heller, gitt.

Tror vi kommer lengre ved å akseptere at verden ikke alltid er rosenrød og at noen ganger så står kurs i ro/synker uten at shortere spiller en hovedrolle. Hva med at det er god, gammeldags usikkerhet preger kursen?
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
d12m
01.11.2018 kl 18:31 5746

Når det gjelder oljeprisen så får vi se, men jeg mistenker at Trump spiller et lite spill bak lukkede dører pga det kommende valget. Etter det er gjennomført så vil en gjerne oppleve annen utvikling enn akkurat nå..
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
01.11.2018 kl 18:48 5719

d12m

Du må gjerne klippe og lime fra mine innlegg, men det forventes ay dette gjøres basert på den setting de ble publisert. Jeg sier ikke at det er unaturlig at PEN aksjen har falt ikurs. jeg sier den har falt vesentlig for mye.

For din ære limes inn et innlegg av i dag du neppe kan ha fått med deg. Skjønner du vil ha billige aksjer. Til neste gang så siterer du kanskje mine innlegg i riktig kontekst:


gunnarius
I dag kl 11:11 609

Tillater meg å vise til Swedbank´s BWO analyse av 29 okt, som gjengitt tidligere her på forumet:

Swedbank oppgarderer BWO. Ser frem til ressursoppdatering på Tortue i Dussafu.

• We upgrade BW Offshore from Hold to Buy following recent share price weakness, with an unchanged TP of NOK68. The share is down 16% since our downgrade and 25% since the top in September, with the case still intact. We continue to see solid deleveraging as the key characteristic of BWO, and with several triggers in the next 6-9 months, we believe it is again a good opportunity to jump on this story of impressive cash flow.
36% upside after recent soft performance
BWO’s share price is down 16% since our downgrade two months ago, and down 25% versus its September peak. It is also among the weakest Norwegian oil service names over the last month. Although BWO gained from a very strong share price development in late summer, we find the recent underperformance to be unwarranted.

Triggers: updated reserves, refinancing, contract extensions
We see three important triggers for the BWO share over the next 6 to 9 months. First, a potential updated reserve estimate on the Tortue area of Dussafu is expected in Q4 (potentially at the Q3 presentation on 20 November).


Legges Swedbank´s kurmål for BWO på NOK 68 til grunn, viser dette et avvik fra dagens kurs (NOK 52.90) på 22%. Gjøres samme øvelse for PEN og med Teodor´s kursmål på NOK 23 og Arctic´s på NOK 25, viser dette et avvik på henholdsvis 32% og 37%. Dette avviket skyldes etter mitt syn spesielt shorternes og tradernes aggressive adferd. Dvs. min på stand om at aksjekursen i seg selv har falt alt for mye for PEN – et unødvendig fall på NOK 2-3, så finner man samme trend hva angår dagens aksjekurs vs. kursmål.

PEN har falt forholdsmessig vesentlig mer enn hva som strengt tatt oppleves for øvrige E&P selskap i markedet.

Igjen, dette får markedet selv finne ut av og korrigere.


Redigert i dag kl 11:12

NOTE til d12m:

Når det gjelder din anførsel til oljeprisen og mellomvalget, er vi helt på linje. Administrasjonen til Trump vil komme med "Iran-dirketivet" om noen dager.

Helt klart vil oljeprisen har stor betydning for alle E&P selskap.

Det er oljeprisen på angjeldende tidspunkt for lifting som bestemmer verdien. For Dussafu må antas første lifting ultimo desember og på Aje normalt per fjerde måned. Siste ble gjort "post period August", dvs. lifting på Aje trolig i desember eller januar 2019. Dette er de to sentrale lifting-tidspunkt som trolig vil gjelde for PEN i denne runde.



Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
d12m
01.11.2018 kl 20:36 5606

Heisann. Der dro du opp den andre floskelen som konkurrere med shortergrep. Nemlig at alle innlegg som ikke hyller = å ønske seg billige aksjer
Jeg har allerede de aksjene jeg ønsker meg i panoro så det kan du ta helt med ro.

Poenget mitt er at du nok kommer lengre dersom du ikke lever oå en livsløgn om at det er en stor konspirasjon der ute som holder kurser nede
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Ruter8
01.11.2018 kl 20:49 5576

Synes innleggene som diskuter selskapet, med faktabaserte vurderinger der de beste innleggene.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
01.11.2018 kl 20:50 5571

Bare turtoe feltet i Dassafu forsvarer 14 kr i Panoro i følge analyse! Helt Kokkelimonke aksjekursen nå...
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
01.11.2018 kl 20:59 5564

Så du mener at short posisjonen ikke har noen som helst betydning for aksjekursen i en aksje som PEN med meget lavt volum i handelen?

Da må vi nok få lov til å være uenig på dette punkt. Det er ikke for ingenting at det fra min side til stadighet henvises til oppdatering fra Finanstilsynet, jf. short status. Det er 369.218 aksjer som skal inndekkes.

Wall Street og handelskrigen mellom USA og Kina er hva som virkelig kan holde kurser nede. Begge disse to kriteriene synes gi tegn på lettelse og lavere grad av frykt. Oljeprisen fluktuerer alltid, nå er den noe ned. Så får vi se for hvor lenge. Ikke minst hva som skjer før ukeslutt på Wall Street i morgen og oljesanksjoneringen av Iran, samt mellomvalget i USA. Mye vil bli avklart i neste uke. Alt dette før PENs Q3, 13. november.

Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
oto1
02.11.2018 kl 01:33 5358

gunnarius

Det er helt feil..

Det er kun shortposisjoner der en aktør har over 0,5% vi får vite om
SSR får vite om alle over 0,2%, men de som ligger mellom 0,2% og 0,5% får vi ikke vite noe om.
Og de som er under 0,2% vet ikke SSR noe om heller.

Så det kan være millioner av aksjer short i PEN for alt det vi vet.

At noen mener det er ubetydelig kan vi imidlertid være enig i at de neppe har skjønt en dritt.

Shortaktørene er proffe, de selger ned kurser på minimal omsetting (gjerne 2-3 aksjer i slengen), og det kan bety MYE.
Men de er likevel et must i alle aksjer da de skaper volatilitet, en mulighet for de som klarer å se gjennom dette, og er sikkert et kjempe irritasjonselement for de som ikke klarer det.

Aksjer skal selges når de er for dyre, og kjøpes når de er billige.
Og hvis man ikke klarer å gjøre hjemmeleksen så er man ulvemat.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
gunnarius
02.11.2018 kl 01:58 5337

Det er ikke feil hva jeg viser til ifm. short og Finanstilsynet. Det er bare unyansert. Kildematerialet hvor min shorthenvisning er hentet fra sier klart og tydelig:

The table below displays the sum of current open short positions that are larger or equal to 0,5%.

https://ssr.finanstilsynet.no/

Det kun hva Finanstilsynet har i sitt register jeg har omtalt, så vi er ikke uenig om et mulig øvrig omfang.

Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2018 kl 02:14 5316

Mønsteret du beskriver har vært der i hele oktober. Ofte 1-2 aksjer i slengen. Ulvene er vel i ferd med å bli mette snart. Skal se at de forlater bordet i nov.13 tiden. Må være dessert tid nå.
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2018 kl 08:26 5124

Overrasket at inndekning på shorten ikke er startet. Var rimelig sikker at det skulle vises på gårdagens oppdatering.
Håper de brenner seg skikkelig!
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
rek1
02.11.2018 kl 09:13 4999

PEN blir tydligvis lagt merke til Internasjonalt.... Hyggelig lesing dette :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
02.11.2018 kl 09:26 4946

TycoNy

Denne var intressant

“More upstream activities are lined up for Panoro in the Tunisian hydrocarbons market, which many consider one of the low-operating expenditure environments in North Africa, with the $2 million acquisition deal with Medco for the Hammamet Offshore Exploration Permit in which it had a 46% stake and Medco was the operator. The license expired at the end of September 2018.
In addition, Panoro strongly feels the withdrawal of U.K.'s Petrofac from the Tunisian upstream market after selling the 45 percent stake it held in Chergui interest to France's Perenco heralds the beginning of a growth period for independents in Tunisia as large oil companies train their investment eyes elsewhere.”
Redigert 21.01.2021 kl 02:14 Du må logge inn for å svare