NOD mot 200 kroner
Nordic Semiconductor faller etter en Bloomberg-artikkel som hevder at Apple vil begynne å produsere halvledere for trådløse komponenter in-house.
ibyx
30.09.2024 kl 10:10
999
SEB oppgraderer til 135 og hever til kjøp, ABG nedgraderer til 145 og beholder kjøp.
Pappesken
27.09.2024 kl 14:42
1550
Det er mulig de er gode kjøp. Tenker ingenting om det.
Tenker bare det er greit å svare deg innimellom, så du kanskje blir bevisst dine tullete og meningsløse kommentarer. Men det tviler jeg.
Tenker bare det er greit å svare deg innimellom, så du kanskje blir bevisst dine tullete og meningsløse kommentarer. Men det tviler jeg.
Gullhaugen
27.09.2024 kl 12:41
1710
💰 ABT og denne er gode kjøp. Om du tenker noe annet så er det helt ok pappesken.
Redigert 27.09.2024 kl 13:18
Du må logge inn for å svare
Pappesken
27.09.2024 kl 12:38
1725
Du er her også. Hvor mange «tidenes kjøp» er du inne på iløpet av en uke?
Gullhaugen
27.09.2024 kl 10:08
1892
Klippet fra Shareville:
Hvis man setter 2024 revenue 500mUSD som base og så ekstrapolerer 17-20% cagr frem tom 2028, og så 2028 der de har EBITDA mål på 25% (historisk er 25% ebitda ~~20% ebit, trekker fra 22%skatt, får man en fair value range 130-200 nok, avhengig av hvilken p/e man setter, kanskje pe 15-20 er fair, hva vet jeg
En vekst på 70-100 millioner dollar i året er helt rått. Det vil jo balle på seg hvert år med 17-20 %
= tidenes kjøp nå :)
Hvis man setter 2024 revenue 500mUSD som base og så ekstrapolerer 17-20% cagr frem tom 2028, og så 2028 der de har EBITDA mål på 25% (historisk er 25% ebitda ~~20% ebit, trekker fra 22%skatt, får man en fair value range 130-200 nok, avhengig av hvilken p/e man setter, kanskje pe 15-20 er fair, hva vet jeg
En vekst på 70-100 millioner dollar i året er helt rått. Det vil jo balle på seg hvert år med 17-20 %
= tidenes kjøp nå :)
Fjellbris
27.09.2024 kl 09:30
1964
Mer kjøp:
Pareto, Arctic og Kepler nedjusterer kursmål, men mener kursfallet i går var overdrevet og anbefaler kjøp:
…….
27.09.2024 09:09:36
NOD: PARETO, ARCTIC OG KEPLER NEDJUSTERER KURSMÅL, GJENTAR KJØP
Oslo (Infront TDN Direkt): Pareto Securities, Arctic Securities, og Kepler Cheuvreux nedjusterer sine kursmål på Nordic Semiconductor i etterkant av selskapets kapitalmarkedsdag torsdag, men gjentar sine kjøpsanbefalinger.
Det fremgår av en oppdateringer fredag.
Pareto nedjusterer kursmålet sitt til 145 kroner pr aksje fra 175 kroner.
Meglerhuset har konkludert med at til tross for Nordics uttalelser om en "moderat" omsetningsvekst i 2025, at selskapet mest sannsynlig: 1) ikke har mistet noen av de større kundene, 2) mister ikke markedsandeler, 3) ser ut til å ta et negativt makrosyn på 2025, og/eller 4) ønsker bare å gi lavere forventninger før den nye nRF54-brikken begynner å generere betydelig omsetning.
Meglerhuset mener markedet har mistolket selskapets kommentar til å bety lavere enn markedsvekst på absolutt 2024-omsetning uten å justere for lagerkorreksjoner i første halvår 2024, og anser torsdagens kursfall på 24 prosent som overdrevet.
Arctic Securities nedjusterer sitt kursmål til 130 kroner pr aksje fra 160 kroner.
Ifølge Arctic refererer selskapets moderate 2025-utsikter mest sannsynlig til Short-range-markedets vekst og ikke selskapets egne omsetningsvekst, som i det minste må justeres for første halvårs lagerjusteringer. Meglerhuset peker på at konsernsjef Vegard Wollan uttalte at selskapet forventer å opprettholde markedsandeler i 2025 og har fremdeles et godt forhold med sine nøkkelkunder, som indikerer at ingen høy-volum kunder er tapt.
Basert på meglerhusets tolkninger og estimatjusteringer fremholdes det at aksjen burde kun ha falt med 5-10 prosent.
Kepler Cheuvreux nedjusterer kursmålet til 135 kroner pr aksje fra 165 kroner.
Til tross for usikre utsikter for 2025 er meglerhuset positive til Nordics mål på mellomlang sikt og omtaler målene som ganske lovende.
"Vi opprettholder vår kjøpsanbefaling, ettersom virksomheten bunnet ut i første kvartal, konsernet har gått inn i en syklisk oppgang, og vi ser sterke muligheter for forbedrede marginer i løpet av de kommende årene. Risikoavkastningen er også fortsatt attraktiv for investorer på mellomlang sikt", skriver meglerhuset.
Pareto, Arctic og Kepler nedjusterer kursmål, men mener kursfallet i går var overdrevet og anbefaler kjøp:
…….
27.09.2024 09:09:36
NOD: PARETO, ARCTIC OG KEPLER NEDJUSTERER KURSMÅL, GJENTAR KJØP
Oslo (Infront TDN Direkt): Pareto Securities, Arctic Securities, og Kepler Cheuvreux nedjusterer sine kursmål på Nordic Semiconductor i etterkant av selskapets kapitalmarkedsdag torsdag, men gjentar sine kjøpsanbefalinger.
Det fremgår av en oppdateringer fredag.
Pareto nedjusterer kursmålet sitt til 145 kroner pr aksje fra 175 kroner.
Meglerhuset har konkludert med at til tross for Nordics uttalelser om en "moderat" omsetningsvekst i 2025, at selskapet mest sannsynlig: 1) ikke har mistet noen av de større kundene, 2) mister ikke markedsandeler, 3) ser ut til å ta et negativt makrosyn på 2025, og/eller 4) ønsker bare å gi lavere forventninger før den nye nRF54-brikken begynner å generere betydelig omsetning.
Meglerhuset mener markedet har mistolket selskapets kommentar til å bety lavere enn markedsvekst på absolutt 2024-omsetning uten å justere for lagerkorreksjoner i første halvår 2024, og anser torsdagens kursfall på 24 prosent som overdrevet.
Arctic Securities nedjusterer sitt kursmål til 130 kroner pr aksje fra 160 kroner.
Ifølge Arctic refererer selskapets moderate 2025-utsikter mest sannsynlig til Short-range-markedets vekst og ikke selskapets egne omsetningsvekst, som i det minste må justeres for første halvårs lagerjusteringer. Meglerhuset peker på at konsernsjef Vegard Wollan uttalte at selskapet forventer å opprettholde markedsandeler i 2025 og har fremdeles et godt forhold med sine nøkkelkunder, som indikerer at ingen høy-volum kunder er tapt.
Basert på meglerhusets tolkninger og estimatjusteringer fremholdes det at aksjen burde kun ha falt med 5-10 prosent.
Kepler Cheuvreux nedjusterer kursmålet til 135 kroner pr aksje fra 165 kroner.
Til tross for usikre utsikter for 2025 er meglerhuset positive til Nordics mål på mellomlang sikt og omtaler målene som ganske lovende.
"Vi opprettholder vår kjøpsanbefaling, ettersom virksomheten bunnet ut i første kvartal, konsernet har gått inn i en syklisk oppgang, og vi ser sterke muligheter for forbedrede marginer i løpet av de kommende årene. Risikoavkastningen er også fortsatt attraktiv for investorer på mellomlang sikt", skriver meglerhuset.
Redigert 27.09.2024 kl 09:49
Gullhaugen
27.09.2024 kl 08:55
2043
Mammon
26.09.2024 kl 15:22
2670
NOD pumpet opp for etter siste kvartalstall slik at de store skulle kunne dumpe møkka hehe
mistenker det kommer en emisjon her snart...
mistenker det kommer en emisjon her snart...
Bullinvestor
26.09.2024 kl 14:25
2850
Ja det sier mye om markedet og hvor lite kontroll dem har. Fond, Hermanrud, Aasulv med mange fler prøver vel febrilsk å roe markedet. Spørs om noen av høvdingene har ramlet ut på stoploss🙈 Når Ose har ligget rundt ATH i lang tid så vil det få store ringvirkninger for selv de solide selskapene når nedturen en gang kommer..
Uansett perspektiv fremover så er det vel ingen som ønsker å kjøpe denne aksjen for dyrt. Gullprisen og oljeprisen sier endel nå. Hold på hatten!
Uansett perspektiv fremover så er det vel ingen som ønsker å kjøpe denne aksjen for dyrt. Gullprisen og oljeprisen sier endel nå. Hold på hatten!
Redigert 26.09.2024 kl 14:40
Sequia
26.09.2024 kl 14:11
2917
Må være en av årets verste CEO presentasjoner. Helt forferdelig. US kontoer må virkelig begynne å lure.
Fjellbris
26.09.2024 kl 12:50
3112
20% ned på dagens oppdatering er voldsomt, når en slik nyhet var forventet å senke kurs 9-10%. Mye stopp loss som utløses, la oss håpe ledelsens presentasjon nå senere i dag og utdyping tar NOD opp igjen ivertfall 10% på kort sikt. Hviirker som en kraftig overreaksjon dette. Mål 20% oms. økning de neste 10 år er fortsatt meget bra.
……
26.09.2024 11:58:00
KOMMENTAR: NORDIC SEMICONDUCTOR FALLER KRAFTIG PÅ NEGATIV OSLO BØRS
Oslo (Infront TDN Direkt): Oslo Børs handles lavere torsdag, hvor sjømat- og shippingaksjer bidrar positivt, mens oljerelaterte aksjer utvikler seg svakt
I forbindelse med at Nordic Semiconductor torsdag avholder sin kapitalmarkedsdag, meldte selskapet i morges en ambisjon om å levere gjennomsnittlig årlig omsetningsvekst på mer enn 20 prosent gjennom resten av tiåret. Det vil da gjøre det mulig å oppnå lønnsomhetsmålet på 25 prosent ebitda-margin innen fem år, mens i 2025 er målet å levere vekst med en flat kostnadsbase, skriver selskapet.
Flere meglerhus anser selskapets kortsiktige syn som negativt hvor det noteres at ambisjonen om 20 prosent omsetningsvekst er godt under konsensus på 32 prosent. Det anslås dermed en nedjustering av konsensus-estimater for 2025 og 2026, og aksjen forventes å handles ned 9-10 prosent i dag.
I Short-range virksomheten forventer selskapet moderat vekst med kun begrenset effekt av den nye nRF54 Series i 2025, og tiltagende vekst fra 2026 og fremover.
ABG Sundal Collier noterer at Short-range-utsiktene er skuffende ettersom meglerhuset hadde forventet en bedring i 2025 på grunn av lagernormaliseringer. Det vil dermed være interessant å følge med på kommentarer fra ledelsen under presentasjonen om selskapet bare er forsiktig eller om det er noe negativt som forklarer hvorfor de kun forventer en beskjeden bedring i 2025, påpeker meglerhuset.
Ifølge Arctic Securities har konsensus tilsynelatende vært litt for aggressiv på 2025-bedringen med en 32 prosent omsetningsvekst.
"I samtale med IR-teamet i morges er inntrykket at analytikere har vært for optimistiske ved å anta et betydelig bidrag fra 54-serien allerede i 2025, mens selskapet i dag peker på 2026. Den mellomlangsiktige utviklingen kan imidlertid være rimelig, med konsensus på 20 prosent omsetningsvekst i 2026 og vårt inntrykk av at mange har sett til en pre-covid-vekstbane på rundt 15 prosent", skriver meglerhuset.
Arctic noterer også at kommentarer og guiding på cIoT-segmentet var forventet i forkant av kapitalmarkedsdagen, og frykter at markedet vil bli noe skuffet i dag.
"Nordic har ikke noe nytt kommersielt å legge til her ser det ut til og vi frykter dermed at markedet ikke vil gi selskapet tvilen til gode gitt den lave visibiliteten og selskapets tidligere historikk for ikke å nå sine fastsatte mål for cIoT", skriver meglerhuset.
……
26.09.2024 11:58:00
KOMMENTAR: NORDIC SEMICONDUCTOR FALLER KRAFTIG PÅ NEGATIV OSLO BØRS
Oslo (Infront TDN Direkt): Oslo Børs handles lavere torsdag, hvor sjømat- og shippingaksjer bidrar positivt, mens oljerelaterte aksjer utvikler seg svakt
I forbindelse med at Nordic Semiconductor torsdag avholder sin kapitalmarkedsdag, meldte selskapet i morges en ambisjon om å levere gjennomsnittlig årlig omsetningsvekst på mer enn 20 prosent gjennom resten av tiåret. Det vil da gjøre det mulig å oppnå lønnsomhetsmålet på 25 prosent ebitda-margin innen fem år, mens i 2025 er målet å levere vekst med en flat kostnadsbase, skriver selskapet.
Flere meglerhus anser selskapets kortsiktige syn som negativt hvor det noteres at ambisjonen om 20 prosent omsetningsvekst er godt under konsensus på 32 prosent. Det anslås dermed en nedjustering av konsensus-estimater for 2025 og 2026, og aksjen forventes å handles ned 9-10 prosent i dag.
I Short-range virksomheten forventer selskapet moderat vekst med kun begrenset effekt av den nye nRF54 Series i 2025, og tiltagende vekst fra 2026 og fremover.
ABG Sundal Collier noterer at Short-range-utsiktene er skuffende ettersom meglerhuset hadde forventet en bedring i 2025 på grunn av lagernormaliseringer. Det vil dermed være interessant å følge med på kommentarer fra ledelsen under presentasjonen om selskapet bare er forsiktig eller om det er noe negativt som forklarer hvorfor de kun forventer en beskjeden bedring i 2025, påpeker meglerhuset.
Ifølge Arctic Securities har konsensus tilsynelatende vært litt for aggressiv på 2025-bedringen med en 32 prosent omsetningsvekst.
"I samtale med IR-teamet i morges er inntrykket at analytikere har vært for optimistiske ved å anta et betydelig bidrag fra 54-serien allerede i 2025, mens selskapet i dag peker på 2026. Den mellomlangsiktige utviklingen kan imidlertid være rimelig, med konsensus på 20 prosent omsetningsvekst i 2026 og vårt inntrykk av at mange har sett til en pre-covid-vekstbane på rundt 15 prosent", skriver meglerhuset.
Arctic noterer også at kommentarer og guiding på cIoT-segmentet var forventet i forkant av kapitalmarkedsdagen, og frykter at markedet vil bli noe skuffet i dag.
"Nordic har ikke noe nytt kommersielt å legge til her ser det ut til og vi frykter dermed at markedet ikke vil gi selskapet tvilen til gode gitt den lave visibiliteten og selskapets tidligere historikk for ikke å nå sine fastsatte mål for cIoT", skriver meglerhuset.
Redigert 26.09.2024 kl 12:52
Bullinvestor
26.09.2024 kl 12:07
3246
Ned 18% i dag er ikke småpenger for di som er vektet av betydning. Denne var jo på 70 tallet i april, da sto jeg over og det kommer jeg til å gjøre i dag for jeg tror mye skal ned her. Hermanrud har jo selv spådd nedtur på 15-20%.. var jo voldsomt til stjernetreff at det sku treffe hans egen aksje..
Gullhaugen
26.09.2024 kl 11:59
3274
Tidenes kjøps mulighet nå. 20% årlig vekst er kolossalt 💰💰
Short algoritmene klarer å utløse stop loss i dag delux 😁
Short algoritmene klarer å utløse stop loss i dag delux 😁
Redigert 26.09.2024 kl 12:01
Bullen
26.09.2024 kl 10:52
3398
Kjøpe kortsiktig og regne med at ledelsen prater kursen opp senere i dag?
Gullhaugen
26.09.2024 kl 10:48
3421
Serboss skrev Kanskje dagen for kjöp...
Snart tomt på salgssiden nå. Kun short som driver å spreller frem og tilbake med sine short aksjer
Redigert 26.09.2024 kl 10:52
Sequia
26.09.2024 kl 09:22
2120
Serboss skrev Voldsomt i dag -13%, hva skjer ?
He he hva skjer? Kapitalmarkedsdag om fremtiden og mål og det ser ikke akkurat veldig bull ut. Vent til US åpner...
Fjellbris
25.09.2024 kl 15:55
2321
tjeste skrev Skulle vært postet på AKER BP-tråden?
Jepp, sorry den kom på feil tråd, sletter den.
Men, Roger Berntsen kjøper/anbefaler NOD ivertfall😀
…..
Tre av aksjene Berntsen har mest tro på – Mowi, SalMar og Lerøy Seafood Group – befinner seg i oppdrettssektoren.
Dessuten har han lenge vært positiv til Tomra Systems. Også norske markedsledere som Orkla og Telenor er i porteføljen, og i tillegg kommer Borregaard, Nordic Semiconductor og Norwegian Air Shuttle.
Anbefalinger
Mowi
Salmar
Lerøy Seafood
Tomra Systems
Borregaard
Orkla
Telenor
Nordic Semiconductor
Norwegian Air Shuttle
https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/25/8184127/roger-berntsen-borsutviklingen-avhenger-av-sentralbankene
Men, Roger Berntsen kjøper/anbefaler NOD ivertfall😀
…..
Tre av aksjene Berntsen har mest tro på – Mowi, SalMar og Lerøy Seafood Group – befinner seg i oppdrettssektoren.
Dessuten har han lenge vært positiv til Tomra Systems. Også norske markedsledere som Orkla og Telenor er i porteføljen, og i tillegg kommer Borregaard, Nordic Semiconductor og Norwegian Air Shuttle.
Anbefalinger
Mowi
Salmar
Lerøy Seafood
Tomra Systems
Borregaard
Orkla
Telenor
Nordic Semiconductor
Norwegian Air Shuttle
https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/25/8184127/roger-berntsen-borsutviklingen-avhenger-av-sentralbankene
Redigert 25.09.2024 kl 15:56
tjeste
25.09.2024 kl 13:04
2391
Fjellbris skrevInnlegget er slettet
Skulle vært postet på AKER BP-tråden?
Tekanalyse
21.09.2024 kl 01:36
2702
Hermanrud om hvorfor han har lastet opp i NOD:
– På Nordic Semiconductur har jeg noen voldsomme regnark.
Selskapets teknologi er han ikke god på, der har mange andre bedre forutsetninger enn ham selv.
– Jeg kjøper ikke NOD fordi jeg tror chipen er så bra.
Men Hermanrud har funnet noe annet i regnearkene, noe han tror den gemene hop har misforstått.
– Hva da?
– Noe med lagerdynamikken.
– Hva med den?
– Det vil jeg holde for meg selv. Mange ting er fint å diskutere, men når jeg tror jeg har sett noe annet enn andre, kan det være lurt å holde det for seg selv.
– På Nordic Semiconductur har jeg noen voldsomme regnark.
Selskapets teknologi er han ikke god på, der har mange andre bedre forutsetninger enn ham selv.
– Jeg kjøper ikke NOD fordi jeg tror chipen er så bra.
Men Hermanrud har funnet noe annet i regnearkene, noe han tror den gemene hop har misforstått.
– Hva da?
– Noe med lagerdynamikken.
– Hva med den?
– Det vil jeg holde for meg selv. Mange ting er fint å diskutere, men når jeg tror jeg har sett noe annet enn andre, kan det være lurt å holde det for seg selv.
Tekanalyse
21.09.2024 kl 00:37
2710
Da har endelig investtech også sett de samme signalene som jeg kommenterte her for 2 uker siden. Kapitalmarkedsdag den 26 september, som kommer til å trigge videre oppgang både før og i etterkant.
"Nordic Semiconductor ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen ga kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 127 kroner. Videre oppgang til 171 kroner eller mer er signalisert. Aksjen har støtte ved cirka 126 kroner og motstand ved cirka 157 kroner. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som understøtter det positive trendbildet."
"Nordic Semiconductor ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen ga kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 127 kroner. Videre oppgang til 171 kroner eller mer er signalisert. Aksjen har støtte ved cirka 126 kroner og motstand ved cirka 157 kroner. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som understøtter det positive trendbildet."
Myrabakk
08.09.2024 kl 10:22
3221
Det kan se ut til at Apple skal lansere nye AirPods i morgen, om ryktene stemmer.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DUZ4Bqr9gVw8&ved=2ahUKEwjJ8Y2X9LKIAxXeDRAIHchAHwgQwqsBegQIDRAG&usg=AOvVaw1iHRHy91kK27SN5Lb1xpdt
Det diskuteres ar det kan være nye funksjonaliteter i disse, blant annet på kommunikasjon med andre enheter og i tillegg diverse bruk som hjelpemiddel. Nod leverte BLE-chip til forrige modell, så jeg regner med Nod er representert i disse også.
Noen som er kjent med om chip som ble lansert forrige uke er velegnet for denne type applikasjon, eller om det kan være samme chip som i forrige versjon?
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DUZ4Bqr9gVw8&ved=2ahUKEwjJ8Y2X9LKIAxXeDRAIHchAHwgQwqsBegQIDRAG&usg=AOvVaw1iHRHy91kK27SN5Lb1xpdt
Det diskuteres ar det kan være nye funksjonaliteter i disse, blant annet på kommunikasjon med andre enheter og i tillegg diverse bruk som hjelpemiddel. Nod leverte BLE-chip til forrige modell, så jeg regner med Nod er representert i disse også.
Noen som er kjent med om chip som ble lansert forrige uke er velegnet for denne type applikasjon, eller om det kan være samme chip som i forrige versjon?
Tekanalyse
10.08.2024 kl 00:25
3832
Alt tyder på en ny oppgangssyklus. Teknisk er aksjen svært sterk i en oppadgående positiv trend, med sterke støttenivåer. INGEN motstand oppover på kort sikt. Sjeldent jeg ser så lite nedside i en aksje. Opp å teste 170kr.
Redigert 10.08.2024 kl 00:31
ibyx
09.08.2024 kl 14:01
3975
Tech var jo veldig følsom vs VIX. Også NOD leverte gode tilbud på mandag... 114,60
https://www.marketwatch.com/investing/index/vix
https://www.marketwatch.com/investing/index/vix
Hermano
08.08.2024 kl 16:51
4156
De lover vel ikke akkurat «gull og grønne skoger» - de leverer over 70% økning på topplinjen fra forrige kvartal og kommer med en oppdatert guiding for kvartalene framover. Begge deler tolkes som at de er over kneika og at de skal tjene mer penger framover. Hvis ikke markedet skal være på jakt etter informasjon som kan tilsi at en aksje skal stige i kurs, hva skal man da se etter? Man ønsker jo gjerne at det selskapet man investerer i skal tjene penger i dag, men det viktigste må jo være å finne dem som tjener MER penger i morgen enn det som er priset inn i dag. Det er grunnen til at noen leverer grønne tall og kursen får ned, mens andre leverer røde tall og kursen går opp.
Redigert 08.08.2024 kl 16:52
DrDental
08.08.2024 kl 10:47
4293
Ja, helt tullete med KOA, ser den passere 2kr ila året. NOD 180 👍🏻
Mammon
08.08.2024 kl 10:20
4331
ræva resultat men går opp 6-7% på nye lovnader om gull og grønne skoger LOL
mens KOA tjener penger men går ned :)
mens KOA tjener penger men går ned :)
Serboss
08.08.2024 kl 10:02
4356
DrDental skrev Ser denne over 140 i morra. Lavt priset kvalitetsaksje.
Og hva mener menigheten om Q2.. det ble ikke helt ok, res. etter skat -15 mil.
DrDental
04.08.2024 kl 21:54
4896
Fristelsen ble for stor fredag, kjøpte meg inn på nytt. Tror denne nærmer seg 180-200 i en 8-12mnd periode👍🏻
Singa
13.06.2024 kl 09:21
5852
Det hender saker, en shorter stakk i går, derfor oppgang tror jeg. Den andre Arrowstreet Capital, Limited Partnership 0,6%, sitter med ett betydelig tap på -58 mill ser det ut som.Startprisen var ca 97 mill, kan ses her: https://shorteurope.com/details_company_all.php?land=norway. Forsvinner nok snart den også kan vi håpe på.
Redigert 13.06.2024 kl 10:40