NYKODE THERAPAUTICS AS - internasjonalisering

null-co
NYKD 20.12.2021 kl 18:14 88588

Jan Haudemann-Andersen øker med MNOK 25,8. Som medlem av styret kan han ha gode grunner for det...

https://www.nordnet.no/market/stocks/16312532-nykode-therapeutics

Notering på Nasdaq, nye avtaler, covid vaksine, kreftlegemidler, autoimun-området - mange potensielle triggere. Men også risiko. Inviterer til synspunkter om kursutviklingen fram til neste jul i desember 2022?
Jguiden
10.04.2022 kl 13:51 6919

Vanskelig å spå bunn i dette markedet. Men denne skal utvilsomt opp igjen. Bare å kjøpe mer på disse nivåer om man har økonomi til det.
GullogGråstei
10.04.2022 kl 13:16 6458

keane skrev Big news.
Det blir spennende å se hva som skjer med kursen på mandag.

Jeg har inntrykk av at det er mange spekulanter som ligger og vaker i sivet på jakt etter en veldig forventet rekyl i Nykode. Det er mye volatilitet. På dager med oppgang har kursen gått voldsomt. Jeg blir ikke overrasket om vi er tilbake på 50-tallet igjen på mandag eller i løpet av uken som kommer. (Disclaimer: Men jeg har også tatt feil før og trodd at en prising på 50 kr/aksje var så lavt at aksjen neppe kunne gå lavere.
GullogGråstei
10.04.2022 kl 02:30 5753

Denne plansjen gir en slags beskrivelse av substansen i denne nyheten.

Konseptuelt så har de her tilføyd "Adjuvants" - spesifikt cytokines - som en egen del av Vaccibody-konseptet. Dette er nå tegnet med en egen farge nederst i den konseptuelle skissen av Vaccibody-molekylet.

Hvis jeg forstår plansjen riktig har de påvist at man ved denne utvidelsen kan få en betydelig forsterket immunrespons og at dette bl.a. skjer uavhengig av hvilket antigen som det konkrete vaccibody-molekylet er rettet mot.

https://nykode.com/wp-content/uploads/2022/04/Poster-AACR2022.pdf

Nederst i venstre hjørne oppsummeres dette veldig tydelig som "key take-aways":
- Nykode Therapeutics is developing its second-generation vaccine.
- The new Vaccibody platform encompasses the targeted vaccine and its adjuvants.
- The adjuvanted vaccine offers significant advantages in terms of immunogenicity, efficacy, flexibility and fields of application.
Redigert 10.04.2022 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
GullogGråstei
09.04.2022 kl 23:07 5794

Ja, det må jo være ganske bra. Når man for det første har en teknologi som er så spennende at den tiltrekker seg masse interesse fra store internasjonale biotech-selskaper og så i tillegg kan annonsere at denne teknologien nå er blitt kanskje tre ganger så bra, da burde det slå ut positivt (slik jeg ser det).
Redigert 10.04.2022 kl 01:57 Du må logge inn for å svare
GullogGråstei
09.04.2022 kl 20:24 5693

Det der er veldig spennende. Jeg skulle gjerne hatt litt mer kunnskap om det medisinske for bedre å forstå hva det betyr på kort til mellomlang sikt.

Slik jeg tolker meldingen handler dette om videreutvikling av plattform-teknologien som ligger til grunn for alle selskapets kliniske prosjekter. Dette er ikke de forventede nyhetene om fase II data fra f.eks VB10.16.

Er det noen som vet om man må starte helt nye kliniske løp med denne andregenerasjons-teknologien, eller om man kan gå videre med gen2-vaccibody teknologi i fase I, II eller III av pågående kliniske løp?

Uansett så er dette en veldig god nyhet.

Jeg har også tradet på de store svingningene i kursen, samtidig som jeg netto har akkumulert aksjer den siste tiden. Jeg har 6500 aksjer nå.
Redigert 10.04.2022 kl 02:00 Du må logge inn for å svare
null-co
09.04.2022 kl 14:07 5796

Nykode melder om framgang i vaksinearbeidet. Tålmodighet kan gi gevinst til slutt. Jeg selger som regel halvparten på dager med over 10% oppgang og kan nesten alltid etterfylle til lavere kurs på et senere tidspunkt. Nykode har mange vaksiner i utvikling, og suksess med noen av disse kan bringe kursen til uante høyder. DNB har kursmål på 102 kroner.

https://www.nordnet.no/market/stocks/16312532-nykode-therapeutics
GullogGråstei
01.04.2022 kl 13:17 6141

Tilnærmingen i Finansavisen er iallfall helt tåpelig. Det er ingen nyhet at selskapet i forfjor inngikk - og kunne bokføre - en diger parneravtale og at det ikke kom noen avtale av samme omfang i 2021. Det er i det hele tatt merkelig å fokusere på utvikling av finansresultatet i et selskap som er i denne fasen. Det viktigste for Nykode er vekst og gode kliniske resultater. Selvfølgelig er det også gunstig dersom veksten kan skje i en ramme av milepælsinntekter, slik at man ikke har en burn rate på cash som er så høy at det blir nødvendig med nye emisjoner. Det har selskapet kontroll på.
Redigert 01.04.2022 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Dr.Money
01.04.2022 kl 11:42 6142

Link til presentasjonen ligger der. Alt fungerer som det skal.
SomSa
01.04.2022 kl 11:32 6105

Har noen lik til live webcast (starter 11:30)? finnes ikke her: https://nykode.com/investors/financial-reports-and-presentations/?category=Webcasts

"hosts a webcast presentation of the 2021 financial results conducted by CEO Michael Engsig and other members of management April 1, 2022, at 11.30 a.m. CET / 5.30 a.m. ET."

Jeg kaller slike selskaper idiot selskaper som bruker jævla mye penger og klarer ikke presentasjon........
GullogGråstei
01.04.2022 kl 11:06 6108

Jeg ser ikke noe galt i rapporten.

For meg er det positivt at selskapet ansetter folk. Det er en forutsetning for å gjennomføre alle de parallelle kliniske løpene de kjører og for å kunne utvikle nye måter å anvende selskapets kjerneteknologi. Selskapet hadde uansett bare driftsutgifter på ca. 45 millioner dollar i fjor og et finansresultat på drøye minus 10 millioner dollar. Med 256 millioner dollar i cash kan de drive i mange år med mange ansatte før de trenger royalityinntekter på produktsalg med dagens driftsmodell.

En av de tingene jeg likte godt da dnb-analytikeren snakket på Finansavisen-TV for et par uker siden, er at selskapet etter sigende har svært god tiltrekningskraft på de største talentene i bransjen. Slikt blir det innovasjon og penger av på sikt.

Covid er ikke over som sykdom, selv om det akkurat nå ikke er noen varianter av viruset som er veldig dødelige og har stor spredning i vår del av verden. Kina er derimot i nedstengning akkurat nå, med enorme økonomiske konsekvenser. En god og fremoverlent vaksine med evne til å gi kroppen mulighet til å bedre håndtere ukjente varianter av viruset kan definitivt fortsatt få stor kommersiell verdi. Vaksinen må bare være medisinsk og kommersielt konkurransedyktig.

Det som betyr noen ting for kursutviklingen fremover er i mine øyne:
A) Resultatene fra de kliniske undersøkelsene som er forventet nå i H1 2022. Hvis disse er oppløftende, viser god klinisk effekt og få bivirkninger er det all mulig grunn til å tro at kursen vil hente seg inn.
B) Nye samarbeidsavtaler. Hvis selskapet annonserer en ny partner (á la Regeneron eller Genentech) der det skal utvikles nye behandlinger samtidig som Nykode får betalt for milepæler og royalties på produktet, vil det være veldig positivt. Det blir nok en bekreftelse på at bransjen anser Nykode som en ledende aktør, i tillegg til at det øker det langsiktige inntektspotensialet.
C) Nye kliniske løp med eksisterende samarbeidspartnere. Hvis selskapet annonserer nye kliniske løp med eksisterende samarbeidspartnere forteller det også om stor tro på teknologien i tillegg til at det kan indikere større fremtidige inntekter.

Jeg er langsiktig i aksjen fordi jeg har latt meg overbevise om at teknologien er unik og kan bli en massiv medisinsk og kommersiell suksess.
Redigert 01.04.2022 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
Dr.Money
01.04.2022 kl 11:02 6108

Merkelig hvordan selskapet omtales i Finansavisen. Selvfølgelig vil inntekter være lavere i år enn i fjor pga. avtalene som ble inngått i fjor. Vinklingen får det til å virke som om selskapet drives dårlig. Sannheten er at de har over 2 milliarder på bok og vaksiner i pipeline som big pharma tydeligvis har klokketro på. De ville aldri inngått avtaler med slik størrelse om de ikke tror at disse vil lykkes. DNB har kursmål 102. Personlig mener jeg det er et ganske nøkternt.
SomSa
01.04.2022 kl 10:06 6124

Mest problematisk med 4Q rapporten er at de har økt antall ansatte fra fra 50 i 2020 til 102 i 2021 og skal økes til ca. 128 i 2022. Man skal være forsiktig med å ha fantasifulle ambisjoner og grave sin egen grav. Ellers forstår jeg ikke hvorfor de kaster ut penger på å utvikle covid vaksine. Det finnes nok varianter av covid vaksiner i verden, til og med Iran har produsert sin egen og startet eksport................
Dr.Money
01.04.2022 kl 09:45 6153

Bemerkelsesverdig stille på forumet her. Synspunkter på rapporten? Synes ærlig talt det så ganske bra ut. Virker dog som at de med håp om rask rekyl til 102 kr forlater aksjen an mass....
The Observer
25.03.2022 kl 11:07 6556

Årsrapport torsdag neste uke.
GullogGråstei
19.03.2022 kl 08:25 6854

Jeg tror at veldig mange potensielle aksjonærer har et blikk på Nykode-aksjen og tenker på den som underpriset, men at det har vært stor vegring for å gå inn i aksjen så lenge den teknisk sett har ligget i en sterkt fallende bane.

Etter den kursutviklingen som har vært de siste par ukene finnes det et argument for at aksjen har brutt gjennom motstanden i øvre del av den negative trenden. Jeg vektet opp på kurser lavt på 40 tallet tidligere i uken og fikk med meg en pen oppgang på 11% i går.
GullogGråstei
19.03.2022 kl 08:19 6828

Her er en lett forståelig artikkel som forklarer det unike konseptet til Nykode Therapeutics på en enkel måte. Det virker som om Agnete Fredriksen fortsatt er veldig optmistisk.med tanke på fremtiden.

https://www.farmatid.no/aktuelt/tema-vaksine-2-2022/nykode-har-en-vaksine-mot-alt
Slettet bruker
09.03.2022 kl 14:08 7165

Mye tvangssalg de siste ukene. Kanskje de har fått tømt seg og kursen er klar for en rekyl.
FMI
09.03.2022 kl 14:04 7141

Noen som kan forklare hva som skjer idag? Kursen har jo vært ekstremt lav, men forstår ikke helt at melding om den presentasjonen var bull nok til denne oppturen?
keane
23.02.2022 kl 11:59 7435

Foreslår at dere sjekker ut ABS...et meget spennende selskap innenfor biotch med 225 mill i cash og ingen gjeld. De kommer med et psoriasisprodukt som kan bli helt hinsides stort. DNB har i ny analyse target kr 60!!
Redigert 23.02.2022 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
heilo888
23.02.2022 kl 11:39 7372

Har hatt en mindre post i en uke.
Umulig å si, men kan være at aksjen har bunnet ut.
Videre oppgang er imidlertid helt avhengig av gode resultater i livmorkreft-studie. I motsatt fall såes det tvil om teknologien
GullogGråstei
23.02.2022 kl 11:26 7383

Heilo888, jeg håper du hørte på oss og kjøpte Nykode i går. 9% opp intradag i dag. :-)
SomSa
23.02.2022 kl 10:18 7234

Dette er børsmeldingen:
11.2.2022
Etter vellykket registrering av 50 pasienter på tvers av utprøvingssteder i seks land, ser vi frem til å rapportere midlertidige data fra de første pasientene i første halvdel av 2022.

Det vil si det bør publiseres data . Dette blir meget spennende og ikke minst hvor mye Nykode kan få utbetaling av sine partner pga oppnådd milepæl .....................
GullogGråstei
23.02.2022 kl 00:12 7298

Når det gjelder tiltroen til onkologi-vaksiner basert på Nykodes teknologi tror jeg heller at jeg legger vekt på at Regeneron har aktive stillingsannonser ute for å bemanne sin kapasitet til å håndtere kreftvaksine-samarbeidet med Nykode mer enn på hva noen måtte mene om ikke-publiserte data i et forum.

https://careers.regeneron.com/job/R7960/Associate-Manager-Research-Program-Management
Redigert 23.02.2022 kl 00:12 Du må logge inn for å svare
GullogGråstei
22.02.2022 kl 22:05 7328

Ja, han fra DNB hadde stjerner i øynene. Han kunne anbefalt en annen biotech-aksje (siden denne typen selskap er hans spesialfelt), men han hadde valgt seg ut Nykode.

Det er også litt interessant å merke seg at han sa at deres kursmål var estimert basert på en sannsynlighetsvurdering for kommersialisering av de konkrete produktene som det i dag er kliniske utviklingsløp for. Han har ikke innberegnet at selskapet mest sannsynlig vil inngå ytterligere partnerskap med andre store aktører i bransjen (av samme typen som Genentech og Regeneron-samarbeidene). Både slike nye partnerskap og en betydelig økning i antall kliniske utviklingsløp ligger fort i kortene. Spesielt dersom det fortsetter å komme oppløftende resultater fra de første kliniske undersøkelsene med noe større volum. Da er ikke lenger et kursmål på 102 et relevant tak.
Redigert 22.02.2022 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
keane
22.02.2022 kl 21:50 7244

Dette selskapet virker særdeles spennende. Han analytikeren i DNB var grisebull til selskapet. Denne er min favoritt innenfor biotech sammen med ABS som DNB i går kom med en analyse med target kr 60 på!! Tror disse to aksjene blir meget hyggelige å sitte i fremover.
GullogGråstei
22.02.2022 kl 20:04 7271

Hva er substansen i det første argumentet om 18 ukers oppfølging og 12 ukers ORR-data? Den forstod jeg ikke.

Det er helt riktig at selskapet holder informasjon fra de kliniske testene tett til brystet. Dette er en del av betingelsene i samarbeidskontraktene som selskapet har inngått. I flere av utviklingsløpene i selskapets pipeline forteller de ikke engang hva substansen i det konkrete samarbeidet handler om. Det er litt overilt å dømme selskapet nord og ned på bakgrunn av dette.

https://nykode.com/pipeline/
heilo888
22.02.2022 kl 18:20 6932

Det er noe åpent hvordan resultatene blir i livmorkreft-studie som blir publisert nå i H1 2020.

Fornybar på TI:
"Fatter ikke hvorfor det skal kun komme 18 ukers oppfølging av kun 18 pasienter når de har 12 ukers ORR-data på nesten samtlige. Kursen burde faktisk få litt juling, for her holder de tilbake info."
"Et rødt flagg at et selskap som har (nylig) hatt market cap på 25mrd ikke vil publisere oppdaterte data, imo.

http://admininfo.helse-sorost.no/digitalfornying_/MKBSttteinformasjon/Gyn%20081-082%20VB%20C-02%20Atezolizumab.pdf 4
GullogGråstei
22.02.2022 kl 17:45 6902

Det analytikeren sier i dette intervjuet (fra ca. 7 minutter) oppsummerer også min vurdering av caset.

Jeg snittet ned og vektet opp i dag.

https://tv.finansavisen.no/m/3htTP7pZ/ukraina-demper-brsene-men-spr-nykode-fest
heilo888
22.02.2022 kl 17:18 6912

Med en prislapp på fortsatt 12,8 milliarder kan man ikke se bort fra at kursen skal halveres enda en gang.
Jeg kjøper ikke noe volum i NYKD før man eventuelt ser en kurs på 20-tallet.
SomSa
22.02.2022 kl 14:43 6977

See på Hegnar TV, snakkes om Nykode, masse penger på bok og kursmål 102..........
Gull i pungen
22.02.2022 kl 13:23 29702

Oslo, Norway, February 22, 2022 - Primary insider Martin Nicklasson, Chairman of
the Board of Nykode Therapeutics AS, has today acquired 10,000 shares in Nykode
Therapeutics AS at a price of NOK 42.00 per share. Following the transaction,
Martin Nicklasson holds 22,000 shares in Nykode Therapeutics AS.
peaf
21.02.2022 kl 13:04 29907

De klarer knappt at finne pasienter til Betalutin når de betaler dem for att prøve det. Og så tror noen att de skall stå i kø før att betale 1,5 mil før en behandling når det bkansje blir godkjent. Men en sak er sikker og det er att leger har ikke mye tru på Betalutin, når de ikke gidder overtale pasienter til at prøve det mot betalning.
heilo888
20.02.2022 kl 23:45 30035

Nå er du så "langt ute på jorde" at jeg ser liten hensikt å kommunisere!
SomSa
20.02.2022 kl 21:39 30101

Hvor har du fra at det meste tyder på midlertidig FDA-godkjenning av Betalutin sommer 2023? I flere år hevdet ledelsen at de kunne sende søknaden ca. 6 måneder etter første dataavlesningen. Senere innrømte de at de må starte fase 3 før de kunne sende søknaden.......

Første dataavlesningen av fase 2 skal skje 2H 2022. Hvis man undersøker hva det trenges å designe, godkjenne og starte fase 3 + hvor lang tid bruker FDA å godkjenne søknader kan en fast track søknad fra fase 2 godkjennes i 2025 etter min beregning.
heilo888
19.02.2022 kl 14:09 30277

Det meste tyder på midlertidig FDA-godkjenning av Betalutin sommer 2023.
Det er klart uttrykt flere ganger fra ledelsen i Nanov at de søker partner i det videre løpet. Dette vil trolig komme i forbindelse med avlesning Paradigmestudie nå til høsten.

Ellers håper jeg også at begge selskapene lykkes både for pasienter og investorer!
GullogGråstei
19.02.2022 kl 07:49 30347

Når regner du med at Betalutin er i salg? Engsig snakket om at Nykodes coronavaksine kan være gjennom klinisk testing og nå markedet i slutten av neste år dersom den smidige prosessen for myndighetsgodkjenning fortsatt opprettholdes?

Selv om Nanov også har flere produkter i sin pipeline, mener jeg at det er forskjell på et selskap som allerede gjør milliardavtaler med store internasjonale aktører og som får disse aktørene til å finansiere produktutvikling på plattformen, sammenlignet med et selskap som utvikler produktene sine selv og for aksjonærenes regning.

Det sier både noe om den finansielle styrken i selskapet og noe om hvor unik og ledende teknologien som selskapet sitter på faktisk er.

Jeg håper og tror gjerne at begge selskapene kan lykkes, men synes selv at det er betryggende å satse på de som ser ut til å ha aller mest medisinsk potensiale (selv om det også er dyrest).
heilo888
18.02.2022 kl 23:36 30351

NANOV har ikke bare Betalutin som mono, men har i likhet med NYKD mye i pipen som kan bli kommersielle produkter i de kommende årene.
Men mener bestemt at Nanov vil ha sitt første legemiddel Betalutin i salg en god stund før NYKD har sitt første legemiddel for markedet.
GullogGråstei
18.02.2022 kl 21:43 30411

Nanov er et spennende selskap. Men de er ikke på samme måten et plattformselskap som lisensierer ut sin teknologi til andre selskaper og som faktisk også tjener penger i produktutviklingsfasen, ikke bare i etter at produktene er kommersialisert. Vi får se. Jeg har troen på NYKD på lang sikt og har snittet ned.
heilo888
18.02.2022 kl 19:06 30481

Kan være at aksjekursen går 10x i løpet av noen år, men tror faktisk muligheten er større for 10x i et selskap som Nanov som er priset til 1,5 milliarder enn et selskap som i utgangspunktet er priset til 10 milliarder.
GullogGråstei
18.02.2022 kl 17:07 30514

Det er selvfølgelig vanskelig å spå hvilke fremtidige produkter Nykode kan komme ut i markedet med og hvor gode inntekter disse produktene vil kunne generere. Men bredden av muligheter fremstår enorme, og resultatene fra de pågående kliniske testene er lovende.

Selskapet har i underkant av 100 ansatte, de har INGEN gjeld og hadde ved utgangen av Q3 i fjor 189 Millioner USD i kortsiktig likviditet.

Ved utgangen av Q3 i fjor hadde selskapet et YTD underskudd på ca. 20 millioner USD, men mottok i Q4 2021 50 millioner USD fra Regeneron-avtalen og i Q1 2022 20 millioner USD i milepælsinntekter fra en samarbeidspartner.

Selskapet har allerede løpende inntekter ved at de oppnår milepæler i utviklingsprogrammet for vaksiner med sine samarbeidspartenere og de har mottatt betydelig upfront betaling fra selskap som ønsker enerett på deres teknologi med sine vaksiner. Enerett som sikrer at andre aktører ikke kan bruke samme teknologien, men ikke enerett som hindrer Nykode fra å tjene royalties på salget av vaksinen i tillegg. Inntektene og cashposisjonen er mer enn nok til å holde selskapet flytende i flere år, og avtalene med samarbeidspartnerne sikrer Nykode gode inntekter også inn i en vellykket kommersialiseringsfase.

Farmasiselskaper har jo en veldig høy prising generelt sett, men akkurat Nykode har faktisk teknologien og inntektsstrømpotensiale som kan forsvare høy prising. Jeg mener at dagens kurs nå er lav og at dette selskapet kan gå tigangeren på noen års sikt.

På presentasjonen i dag indikerte CEO at en covid-vaksine i teorien kan være på markedet neste år gitt at den smidige prosessen rundt myndighetsgodkjenning av denne typen vaksiner fortsetter i tiden fremover.
Redigert 18.02.2022 kl 17:14 Du må logge inn for å svare
heilo888
18.02.2022 kl 16:20 30545

Vet du ikke det får du nesten ringe selskapet å spørre😉.
Ellers bestemmes ikke mcap. av selskapets gjeld men av mange ulik faktorer hvor jeg har nevnt et par ovenfor.
heilo888
18.02.2022 kl 12:17 30631

NYKD er nok et seriøst og spennende selskap for fremtiden. Men jeg tro at selskapet fortsatt er for høyt priset sett i lys av nåværende makroforhold og at eventuelle markedsgodkjente legemidler fra selskapet ligger relativt langt inn i fremtiden.

Slettes ikke umulig at selskapet skal prises til ca. 5 milliarder i dagens marked med bla. forventet økende rentenivå; dvs. en halvering av kursen fra nåværende nivå.
SomSa
18.02.2022 kl 10:31 30680

Fra side 5 leser jeg at de har fått milliardavtale på VB10.NEO. Kan man forvente en milliardavtale avtale på VB10.16 eller Nykode har så mye penger at de vil gå alene?
GullogGråstei
18.02.2022 kl 09:46 30708

Presentasjonen som skal holdes senere i dag ligger allerede ute på hjemmesidene til Nykode. Jeg har sett igjennom innholdet og liker veldig godt det selskapet rapporterer om de medisinske resultater fra pågående tester. Alle vaksinekandidatene som de har rapporteringsdata fra viser - etter det jeg kan skjønne - veldig lovende resultater. For oss som sitter langsiktig i aksjen er dette veldig gode nyheter:

https://nykode.com/wp-content/uploads/2022/02/220217-SVB-Leerink-Global-Healthcare-Conference-2022_Nykode-FINAL-.pdf
Redigert 18.02.2022 kl 09:46 Du må logge inn for å svare
Tota
17.02.2022 kl 15:53 30676

Jeg har noen netto månedslønner i NYKD. Når jeg ser på firmapresentasjonen så blir jeg imponert over CV-ene til managementteamet. Men styret? Masse eldre og halvgamle gubber med generell businesskompetanse og tradisjonell farmasierfaring, nokså trist og grått.
SomSa
17.02.2022 kl 13:27 30725

Hvor mye hadde Algeta børsverdi da de fikk en miniavtale med Bayer på 4-5 mrd? Nykode´s avtaleverdier er 15,1 mrd.
Hva var børsverdien til Nano etter publisering av foreløpige data fra fase 1, og hvilke verdi kunne Nano få med kursmålet fra analytikere? På toppen hadde børsverdien på 4,2-4,5 mrd og kursmål fra analytikere ville gi en børsverdi på 6-7.

Aksjekursen i Nykode er nesten halvert. De er ferdig rekruttert sine pasienter i fase 2 studien, første data skal avleses om noen måneder, de har avtaler verdt 15,1 mrd. På slutten av 3Q hadde de US 172,6 mil eller ca. 1,5 milliarder koner i cash. Kasse er stappfull og for hver gjennombrudd skal de få milepæl fra 2 big pharma.

Dette er en aksje som kan stige mye , veldig fort og om kort tid.