Oversolgt+dobbelt bunn🌋

https://newsweb.oslobors.no/message/550431
Vi venter på nærstående drilling i LLA-47.
Aksjen er oversolgt.
Dobbelt bunn har oppstått 21.09. og 31.12.21.
Nyheter kan komme når som helst.
Vi håper på et spennende og Godt nytt 2022 år for IOX' ere.
Redigert 02.01.2022 kl 13:36 Du må logge inn for å svare

Ja Helloween, lenge siden det har vært såpass omsetning som nu ! Det må jo minke, men det kan være noen som prøver å sakke oppgangen. Eller så er det de kortsiktiges aksjer fra 0,80-0.90 området som skal ut ?

De korte får fort høydeskrekk å må selge 😅 Kanskje vi bryter 1,22 området imorra eller til uka ?
Redigert 06.01.2022 kl 15:56 Du må logge inn for å svare

Nedenfor fra rapport, utført av Wood/Mcensie vedr. Feltet som ligger nært lla47 til iox. Feltet er lla 34 som tilhører parex recourses. Det er i dette oljerike området det skal bores, etterhvert ……
PS: Da har vi gått forbi queq i % stigning så langt …. Helt greitt å overta stafettpinnen 👍🏻 Selv om at jeg selfølgelig unner quec aksjonærene å lykkes med investeringen sin. Olja stiger godt nu
Report summary

LLA 34 is located in the Southern Llanos Basin of Colombia. Since acquiring the block, GeoPark has made several discoveries. LLA 34 consists of heavy oil fields: Aruco, Chachalaca, Jacana, Max, Taro Taro, Tigana, Tigana Norte, Tigana Sur, Tilo, and Tua. The LLA 34 block is located in the prolific onshore Llanos basin with oil shows seen in the Mirador, Guadalupe, Gacheta and Ubaque formations. The two main productive reservoirs in the block are the Guadalupe (produces approximately 21-29 degree API oil) and Mirador (produces approximately 15.5 API degree oil) sandstones.
Redigert 06.01.2022 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Akte
06.01.2022 kl 15:49 3327

Fin handel i lukke aktionen
1.30 ses hurtig i morgen
Grafter
06.01.2022 kl 15:55 3303

Husk at det var nok endel som kjøpte seg inn fra Iox via emisjon på 1.20kr

Det er et poeng. Kjøpte en god del under den emisjonen 😀Noen tåler ikke å være med videre. Får håpe det er de som har vært sur,grinete å lei, som nu kommer seg ut å i sikkerhet 😱
Det ser uansett ut til at oppgangen nå styres av noe mer …. Men skal vel ristes litt først så noen faller fra å andre får komme til 😉
Redigert 06.01.2022 kl 16:05 Du må logge inn for å svare
henrikpa
06.01.2022 kl 16:02 3272

Satt selv å funderte på om det kunne være bakgrunnen til det magiske tallet. Og at sånn sett en 2% profitt ville være god nok. Blir spennende og se hva som skjer i morgen. Kanskje 2 % ikke lenger er nok :)
Grafter
06.01.2022 kl 16:13 3223

Ikke til å forstå og selge no! Kan doble seg og gjerne x 3 med de rette meldingene fremover :)

Så blir det produksjonsoppdatering mot slutten av neste uke, den burde gi en positiv utvikling. Kanskje kommer det noe snadder også?

Det kan fort bli hyggelig lesning ja. Produksjonsrapportene innholder også oppdateringer. Så da kan det komme signaler. Eller det kan for komme meldinger om andre ting også. Det er ikke tiden for å selge nå. Fin dag i dag også.Fredagene pleier å være god også, så. …. 😀

Du har helt ret i at det IKKE er tid til at sælge nu.det skulle man ha gjort for længe siden.
drillpro
06.01.2022 kl 17:32 2991

Carsten1972 Hehe, du ser vel litt lysere på tilværelsen nå. Går riktig vei dette. Sitter med nesten 600.000 med snitt på 2.10 så jeg ser ivertfall litt lys I tunnelen selv om ting har vært mørkt lenge

Jeg drømmer tit om de 30 dage hvor jeg var i plus .det er nu over 2 år siden,resten af historien skal jeg Skåne jer for. Den tror jeg i kender.🥲( snit 4,75 og all in,altså låst). Lykke til.

Håper at vi når snittet ditt å mere til om litt ! 600 000 er jo ei voksen beholdning det 👍🏻
Akte
07.01.2022 kl 03:48 2518

1.30 ses hurtigt idag. Hvad er kursen ved luk
Mit gæt er 1.35
hauka
07.01.2022 kl 05:06 2501

Ja mulig, men 1,22 må taes ut..

Spennende tider plutselig:)
Fint om vi kan komme oss litt høyere opp på 1-tallet før det tikker inn noen gode meldinger.
Håper endelig at tolmodige sjeler skal få betalt

Merkelig handel, nokon vil ikkje tjene penger

Mulig noen tradere vil kjapt ut og over i qec
Redigert 07.01.2022 kl 09:12 Du må logge inn for å svare

Forsøk på å riste ut småaksjonærer....
HP17
07.01.2022 kl 09:13 2302

Det er noen som prøver å bremse oppgangen ved å "skremme" med småposter ved start. QEC har gått 200% på kort tid, potensialet til IOX er også høyt og 50%-100% kan komme fort? Vil ikke overraske meg om kursen er oppe mellom kr 1.30-1.40 innen helgen kommer.

Eagle: Ja klimaet har snudd nå. Den ser sterk å positiv ut fremover. Kommer nyheter her etterhvert, det er jo utmeldt. Det har vært et skikkelig tålmodighetsspill å mye surk på trådene fra de som kjøpte før den snudde nedover. Slik er markedet å slik er det med olje å gass mygger. Risiko som en selv tar for å få snarlig gevinst. Håper at utviklingen fremover blir slik som selskapet har meldt ut å at alle aksjonærer får økt sine verdier. Muntlig i podcast sending fra Mr.Carbone, så er 5000 bopd Et mål igjennom de aktiviteter som er og skal igangsettes. En eller annen gang må ting skje. Jeg har stor tro på utviklingen fremover å har kjøpt en god slump under krona, å snittet ned. Det har vært mitt fokus. 🦟🐝🐝 korreksjon er vanlig før den evnt. Går videre, kanskje drevet av godt nytt !
Så får de kortsiktige nå leke seg litt å riste hverandre av seg med eller uten gevinst 😱
Redigert 07.01.2022 kl 09:22 Du må logge inn for å svare

Kjøperane blei skeptisk, hadde ikkje forventa at så mange vil ut på dette nivået.
kaunis
07.01.2022 kl 10:01 2171

Det er jo riktig morsomt i dag å se på denne skiflyvingen somskjer i dag, fra 1,22 til 1,13 på null time, er det tapere fra Que som skal senke IOX for å få billige aksjer?

Kaunis: Dette er helt vanlig etter noen dagers oppgang. Kommer korreksjon fra de som kom inn fort å har kortsiktig gevinst i blikket. Slik er børshverdagen. Håper at det kommer godt nytt og at oppgangen drives av godt nytt å stigende verdier, samtidig med at både kort og langsiktige hjelper aksjen Nordover 😄
Men kjøp på over en mill i et par handler i dag å seneste dager sier meg at det er økt interesse nå fremover ! Så får jeg håpe at videre positiv utvikling kommer nå

Sitter med samme tankene. Go IOX go ;_)

Den presses ned av robot eller noen ! Slik at noen kan komme inn lenger ned i pris ! Slik som den som kjøpte over 700T på 1,12 kr 🙄 Men det som er greitt å se nå, er at det er vanskelig å holde den nede, etter mange dagers oppgang. Så den er i positiv utvikling fortsatt å det er nok noe på gang snart. 👍🏻
Ransen
07.01.2022 kl 13:09 1836

Heldig de som satser egne penger og slipper tvangssalg i disse tider…

Så du trur det er tvangssalg?
Ulrik1
07.01.2022 kl 13:38 1853

Det kan jo være arvinger som selger. De som har sittet lengst å ventet her begynner vel å sjekke ut nå etterhvert.
Mdg1
07.01.2022 kl 13:42 1840

De som selger er de som tror aksjen skal ned.

Dette salget på 1.22 kommer fra den siste emien..på 1.2.. mange som er fornøyd med 0.02% de får nå.....mange som har mista jobbene sine og er arbeidsledig nå....så 0.02% er mye mye penger til de som solgt igår på 1.22.. men de som selger nå er de som har kjøpt under 1.15 og nå selger de på 1.17 de er også fornøyd med den fortjenesten de har nå.......mye ...mye penger for de.....

Folkens nå er det på tide å puste med magen. Denne oppgangen som kom da de meldte at de har fått utsatt starten av boringen på LLA47 er i overkant stor. De fleste trodde sikkert at dette bare var formaliteter og at dette burde være bakt inn i kursen. Hadde de meldt om at de ville miste området så hadde IOX bare vært å legge ned om de da ikke klarte å bore alt som er sagt innen fristen. Nå mangler det vel fremdeles godkjennelse på utsettelse av Altair og den vil 100% garantert bli gitt. Kursen vil da muligens dra seg opp 10 øre på denne meldingen også. Helt uten grunn, men sånn er markedet. Så vil kursen falle litt ned igjen. Tilliten er tynnslitt, men det betyr ikke at IOX ikke vil levere. Jeg mener de sitter på et av de bedre områdene i hele Colombia LLa47 som kan inneholde enormt med olje og som kan gi brønner som kan gi noen tusen daglige fat olje. Når dette meldes, dvs borestart så vil kursen gå 50% på 2 minutter. Og når/om de melder et godt funn så vil den doble seg igjen på få minutter. Så alt avhenger nå at de melder oppstart og så spudd og så godt resultat. Da vil kursen gå til himmels? Det vi alle må spørre oss er om dette vil skje i Q1 eller Q2? Alt annet fremover nå avhenger totalt av det jeg nevner over her. Jeg er ærlig på at jeg avventer litt til da jeg sitter "låst" i andre selskaper som jeg mener i løpet av kort tid kan gå kraftig oppover. Det kan seff bety at jeg kommer litt for sent inn til å handle på kr 1 eller lavere, men jeg må ta den sjansen. Hadde jeg hatt løse penger nå ville jeg nok ha handlet her nede. Uansett så vil jeg ønske dere alle ekte IOX'ere masse lykke til. Jeg heier på dere. Kanskje kommer jeg sterkere tilbake.

Er vel bare å utnytte dagen med å handle. MCAP er under 200 mil.. olja på 82 usd så her er det interessant å få gang på boringen

En skjult kjøper fikk 1,5 mil aksjer på 1,10

Helloween: Det ble ikke noe fredagsstigning i dag. En liten korreksjon etter flere dager med oppgang. God kjøpsmulighet.Ja noen får store poster billig her ….
God Helg alle IOX ere 😀