CO2 CAPSOL_Sterkt undervurdert aksje innen global karbonfangst?

Slettet bruker
CAPSL 03.01.2022 kl 14:30 35042

Vil rette fokuset på CO2 Capsol som fortjener oppmerksomhet da de er ett fullfinansiert selskap med eide patenter innen utprøvet ready-to-market karbonfangst.

Det er ikke mange aktører globalt som er i en slik posisjon, og i allefall da ikke med en prising knapt over 1 MRD (Aker Carbon er til sammenligning priset til 16 MRD, begge leverer innen Pure Play karbonfangst). Selskapet baserer seg på en teknologi u t e n giftige avfallsstoffer, lavest fangstkostnad med lavest strømforbruk, samt gjenvinningsløsning for overskuddsvarme fra fangstprosess (. Dette er da igjen mye av årsaken til betydelig EU-støtte (få aktører forunt), samt kontrakt med Stockholm Exergi (fangst av 800 000 tonn pr. år). CO2 Capsol ligger videre meget gosdt an til å vinne nytt fangstprosjekt (Borg CO2), men er i tillegg i forhandinger med 40+ selskap om leveranse av patentert teknologi. Her er det grunn til å tro at det vil komme markedsdata fra selskapet (børsmeldinger) fortløpende etter hvert som avtaler signeres.

Selskapet har ikke bare ren industriell fangst på kjøreplanen, men vurderer nå også containerbasert modulfangst. Dette åpner opp markeder som bl.a. SMB Industri og Shipping. Mange tviler på Hydrogen og Amoniakk som grønt drivstoff da det er kostbart / lite egnet, og da er det rimelig å tenke at rimeligste løsning for container, cruise, bulk, tank m.m. vil være å ettermontere fangstanlegg,

Dette er naturligvis ikke å anse som investeringsråd. Alle må gjøre egne vurdering før de investerer. Jeg har gjort min egen analyse av selskapet, og mener klart at dette er et undervurdert selskap med et betydelig teknologiforsprang i et globalt marked. Dette da holdt opp mot sammenlignbare selskaper inne segmentet.

Gjør din vurdering, og kom med innspill på hva du mener. Vil gjerne høre både pro og kontra.
Redigert 03.01.2022 kl 14:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2022 kl 11:57 6539

Stort sett jevnt større trykk på kjøpersiden, men påfallende vilje til å selge på lav kurs fra de få som er på selgersiden. Kan ikke forstå annet enn at det er opsjonsaksjer (Tigerstaden?) som fortsatt dumpes med gode marginer opp mot opsjonskurs.

Ser på annet forum at det er forespurt mot selskapet om lønnsomhetsdata for Exergi og CapsolGo. Som mange sier er jo fangstkost betydelig under Co2-gebyret, noe som muliggjør interessante marginer. Blir interessant å se tallene (om tall slippes). Mener vel å ha sett at det kan ligge brutto marginrom på 25-35 Euro pr. tonn, og Exergi alene er jo på 800 000 tonn... Partner (Petrofac) skal jo ha inntekter for HW, men ut fra hva jeg kan forstå er det virkelig gode marginer å hente på å "redde jorden" :)

Med f.eks. 30 Euro pr. tonn på CapsolGo, og noen tusen enheter i omløp.....

Tror jeg skal fylle på ytterligere på mandag på de prisene vi ser nå. Kan ikke huske sist jeg så 16,- pr. aksje inne på NOTC (i 2021), men det er lenge siden, og siden da har jo Capsol til og med fått EU-midler til Exergi (noe de var temmelig alene om pga teknologiforspranget). Minner om at selskapet nå er priset til 8% av verdien av konkurrenten, Aker Carbon.....
Redigert 29.01.2022 kl 12:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2022 kl 12:31 6511

Jeg kan ikke skjønne at CO2 milliardene skal løfte dennne opp nå med prosject.

De kan umulig tape penger, bare tjene enormt.

Vi burde ha vert over 100kr ref andre konkurenter.
Slettet bruker
29.01.2022 kl 16:52 6469

Hei SP,

er vel kanskje mer nøktern, og ser det slik jeg ser det mer realistisk at denne stabiliserer seg mellom 2 og 4 MRD når nyheter / kursmål kommer. Det er kun snakk om kort tid før selskapet kommer med meldinger om kontrakter, og da vil kursmålene også bli sluppet fra Sparebank 1 Markets.

Jeg har hørt kursmål, men vil ikke gjengi disse da de ikke er sluppet, men at det er noen logikk i at Capsl er vurdert til 8% av nærmeste sammenlignbare konkurrent "henger jo i k k e på greip" :)

Dette er long play pure play, og jeg for min del tror co2-fangst vil være en norm i fremtiden. Det betyr at alle virksomheter med utslipp vil kjøpe fra fangstselskap akkurat som de i dag handler kontorutstyr, papir, regnskapstjenester m.m. Fangst er den nye normen, og vi er helt i startfasen for dette forretningssegmentet. Det er ikke ofte en kan sitte så tidlig inne, og den plassen reserverer jeg for min del med mine ca. 50 000 aksjer (målet om 100 000 aksjer er innen rekkevidde med de priser vi ser nå).

God lørdag!
Redigert 29.01.2022 kl 16:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2022 kl 17:14 6464

Da har du lastet opp, jeg har litt mindre.
Slettet bruker
29.01.2022 kl 17:26 6526

Har lastet fra 6,-

Er trygg på at Co2-fangst er en ny norm, og en sektor som vil vokse mot 2050.
Slettet bruker
30.01.2022 kl 10:58 6398

Enig langsikktig viktig👍

Om noen år mange hundre
Slettet bruker
30.01.2022 kl 11:49 6384

Ser frem til faglig begrunnede kursmål fra analytikere da det inntil videre er en viktig indikator. Blir nok en interessant uke også uken som kommer.
Slettet bruker
30.01.2022 kl 12:22 6368

Får håpe det kommer en analyse av selskapet i neste uke allerede, det er vel 4-5uker fra notering de pleier og komme?
Blir veldig overrasket om kursmål er under 26-28kr. Gjort dere opp noen tanker rundt dette?
Slettet bruker
30.01.2022 kl 12:27 6384

Burde vel fått +50kr, dobbling av notering. Med prosjekt nå.
Slettet bruker
30.01.2022 kl 12:36 6394

Ikkje utenkelig, men det er vel i den optimistiske enden av skalaen😊
upsidedown
30.01.2022 kl 12:38 6405

Hvis man brukte ACC som ledestjerne ved introduksjon på børsen, så har ACC falt nær 50 prosent siden

Det gir muligens en pekepinn på hvor kursen er på vei her.
Green2030
30.01.2022 kl 14:09 6345

@G.O,gammelnok - kan vi lage en ny link/innlegg med faglig fakta om Capsol, samarbeids partnere, kunder og bransjer, utvikling pris Co2 EU, Norsk og EU støtte, MoU, LOI, etc... Du har skrevet veldig mye bra, jeg hjelper gjerne til. Tror det kan være sunt for mange eksisterende og nye og få en del fakta om selskapet, bransjen, viktigheten av å kutte Co2, konkurrenter, etc...

Alle andre må gjerne bidra også...
Slettet bruker
30.01.2022 kl 21:42 6201

Takk takk, så start ny side🤩hvis det er viktig.

Men CO2 viktig å bra for alle. Staten betaler bra.

https://www.regjeringen.no/no/tema/europapolitikk/aktuelt/aktuelt/rapporter-fra-eu-delegasjonen-2021/ny-dynamikk-for-karbonfangst-og-lagring-i-eu/id2890575/
Redigert 30.01.2022 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2022 kl 07:30 6075

Flott dag i vente😀
Slettet bruker
31.01.2022 kl 09:42 6014

ACC ble første noteringsdag omsatt på 5,05, og falt deretter noe ned (til 4,32). Aksjen omsettes nå på 18,4, altså en betydelig oppgang siden noteringsdato.

Altså et aldri så lite eventyr for aksjonærene.

Slettet bruker
31.01.2022 kl 09:44 6046

Da satser også Aker Carbon på offshore fangst:

https://newsweb.oslobors.no/message/552214

Dette vil være et lovende segment også for Capsol.
Slettet bruker
31.01.2022 kl 21:51 5911

Vi får håpe dwn snur snart kraftig opp.
Slettet bruker
01.02.2022 kl 07:55 5889

Det er jo en aksje med ekstremt potensiale, men dette potensialet må forløses gjennom kontrakter, partneravtaler globalt (ut over WOIMA og Petrofac), samt analytikervurderinger når de første kontrakter offentliggjøres.

Tålmodighet er et nøkkelord her, og da er det greit at kursen nå beveger seg i områder som knapt reflekterer verdien av ett av patentene :)

Ha fine dager :)
takumi
01.02.2022 kl 12:17 5784

Enig i at tålmodighet er nøkkelordet her, men samtidig klarer jeg ikke slippe tanken om at de ble notert for tidlig på Growth. Ut ifra det som ble kommunisert i høst burde de lansert flere nyheter 1 måned etter notering. Jeg mistenker at en eller flere av bjellesauene som var tidlig inne presset på for å få en notering slik at de kunne få solgt unna og hoppe videre til neste case. Det blir selvsagt bare en teori fra min side, men jeg må si jeg er litt skuffet over "nyhetsstrømmen" vi har fått servert.

Men denne kommer, det er jeg ikke i tvil om. Det bare å se på Co2-avgiften som stadig når nye høyder. Så jeg sitter og venter og akkumulerer på dippene:)
upsidedown
01.02.2022 kl 12:42 5764

Dette er et samarbeid som skal lede fram til ACC nye forretningsområde. Det innebærer at mindre selskaper kan tegne abonnement med garantert pris per tonn CO2 som fanges.
Noguts-noglory
02.02.2022 kl 09:58 5590

CO2 Capsol and Hitachi Zosen Inova to collaborate on carbon capture initiative for the Waste to Energy industry

https://newsweb.oslobors.no/message/552423
Green2030
02.02.2022 kl 12:16 5569

Noen ide om hvem som presser kursen ned?
Det er litt for systematisk til at det er en tilfeldig aksjonær som vil ta litt profitt... ned 9% nå til kr 14,55 (kl.12.16)
Redigert 02.02.2022 kl 12:17 Du må logge inn for å svare
Aaleby
02.02.2022 kl 12:19 5622

Tipper at det er Tigerstaden som benytter nyheter til å få ut mest mulig aksjer uten at det gruser kursen fullstendig. Gjenstår å se.
takumi
02.02.2022 kl 12:55 5605

Har sett litt på meldingen nå og selv om markedet ikke virker videre imponert vil jeg si at dette er et godt førstesteg mot det som kan bli en solid kontrakt.

På Hitachi Zosen Inova sin hjememside kan vi lese følgende:

"Hitachi Zosen Inova (HZI) is a global cleantech company operating in energy from waste (EfW) and renewable gas. Our roots are in Switzerland, where we were established in 1933 as “L. von Roll Aktiengesellschaft”, later known as Von Roll Inova. Since 2010 we have been part of the Hitachi Zosen Corporation, one of Japan’s largest industrial and engineering firms and a longstanding partner and licensee of Von Roll Inova. To this day we foster the spirit of a traditional Swiss company combined with the know-how and economic strength of an international group.

We have been building and maintaining plants for almost 90 years. We develop projects with our clients and then draw on our experience as a general engineering, procurement and construction contractor to deliver on their behalf complex turnkey plants and system solutions for thermal and biological EfW recovery, gas upgrading and power to gas. We also offer comprehensive, expert and reliable after-sales services for operators of existing plants. Quality is our greatest asset. Our unconditional endeavours to achieve this quality, together with our long experience and honest commitment, are what we pass on to clients"

Det er altså et av Japans største industri firmaer Capsol nå har fått til en MoU med. For de som ikke vet hva en MoU er så er en MoU det første steget mot en formell kontrakt og inneholder de store linjen i hva partene forplikter seg til. I motsetning til en LoI(letter of intent" er en MoU bindene og er således et juridisk dokument. Dette er altså mer en en pressemelding om to selskaper som prater med hverandre, det er det det første steget mot en formell kontrakt.

Hitachi Zosen Inova er altså en del av Hitachi Zosen Corporation som er et selskap med over 10 000 ansatte og er visstnok verdensledene når det kommer til levering av "energy from waste" anlegg. De har nesten 1000 anlegg over hele verden og det er klart at hvis Capsol får til en konkret avtale er er det noe som vil gi penger i kassa.

Folk får gjøre som de vil men jeg synes dette var en god melding som viser at Capsol har følere ute i hele verden og forhåpentligvis vil dette være den første av mange lignende meldinger fra selskapet.
Redigert 02.02.2022 kl 12:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.02.2022 kl 13:06 5638

Vanskelig børsklima for et selskap som Capsol, men positivt! Her gjelder det å være inne med behagelige beløp slik at man ikke trenger å følge så nøye med, det er ingen tvil om at det skal pøses forferdelig mye penger inn i karbonfangst.

Plutselig så er man så heldig at man eier aksjer i et selskap det drypper litt på :)
MNo
02.02.2022 kl 20:45 5493

Hei, hvordan verdivurdering du selskapet?

Personlig gjør jeg bare et enkelt overslag basert på siste presentasjonen de hadde for Pareto: 40 selskaper ala 270 mill tonn CO2 som potensielt skal fanges. Estimerer at de kan få 5% av dette, 13,5 mill tonn. Gitt at de da får 1 euro per tonn og en P/E på 20. ( Oslo børs P/E 23) så finner jeg at selskapet er verdt ca 2.7 mrd. Føler jeg har vært konservativ her, heller ikke tatt med inntekter fra capsolGo eller % of Capex as license fee in instalments
MNo
02.02.2022 kl 20:51 5525

De sier selv at de regner med å tjene ca 100-200 000 euro på capsolGo per enhet per mnd, trenger ikke mange slike enheter i drift før en verdsettelse godt over 3mrd kan forsvares. Tror forsåvidt også at Capsol vil rense betydelig over 13.5 mill tonn per år
TekkR
03.02.2022 kl 18:20 5267

Hvorfor gikk Capsol ut med så mye bull nyheter før notering for så sitte helt stille å se på kursen rase nedover 50%? Enten har Capsol gitt ut ufullstendig informasjon eller så er selskapet rett og slett inkompetent. Utfallet er uansett at investorer selger seg ut. Capsol fremstår lite troverdig!
Green2030
07.02.2022 kl 17:22 4903

UTKLIPP FRA E24

Skyhøy kvotepris kan endre markedet for grønne bedrifter
Co₂-kvoten har bikket et nivå som analytikere først ventet i 2030. – Endringen fra fossilt til fornybart kommer til å skje enda raskere enn man tidligere har trodd, sier biokullsjef.

Det var anslått at EUs kvotepris ville bikke 90 euro per tonn Co₂ i 2030.

– Nå er vi der allerede, påpeker Thina Saltvedt, bærekraftsanalytiker i Nordea.

Fredag nådde kvoteprisen rekordhøye 94,81 euro. På samme tid i fjor lå den på rundt 38 euro.

Norske bedrifter har vært en del av det europeiske kvotehandelssystemet siden 2008. Systemet skal presse bedrifter til å kutte klimagassutslipp, men i flere år har det derimot vært et overskudd av kvoter, og prisene har ligget på svært lave nivåer.

Nå er kvoteprisen skyhøy, og det kan endre markedet for grønne selskaper i tiden fremover. Saltvedt peker på at kvotemarkedet er EUs og Norges viktige klimapolitiske virkemiddel for å nå klimamålene om netto null i 2050.

Klimakvoter:
-En klimakvote er en tillatelse til å slippe ut en viss mengde klimagasser. Over tid reduseres antall kvoter, slik at utslippene av klimagasser totalt sett blir mindre.
- Et system for handel med klimakvoter kalles kvotesystem. I et kvotesystem finnes det et bestemt antall kvoter som kan selges og kjøpes.
- Det europeiske kvotesystemet (EU ETS) setter et tak på utslippene fra de europeiske bedriftene og aktivitetene som omfattes av systemet.

Norske bedrifter har vært en del av det europeiske kvotesystemet gjennom EØS-avtalen siden 2008. Kvotesystemet dekker omtrent halvparten av de norske utslippene, i hovedsak fra industri og petroleum.
Kilder: Regjeringen.no & Miljødirektoratet

Kan bety millioner for store bedrifter
Hvis kvoteprisen holder seg på rundt 90 euro per tonn, kan det bety store summer for selskaper med store klimagassutslipp.
For en bedrift med utslipp på én million tonn betyr det at utslippskostnaden vil øke fra om lag 400 millioner kroner til om lag 900 millioner kroner i året, med mindre bedriften får tildelt gratiskvoter.

– Ikke alle deler av næringslivet er inkludert i kvotehandelen, men de sektorene som inngår i markedet er blant annet kraftproduksjon og varme, energiintensiv industri som for eksempel stål, aluminium og sement, sier Saltvedt.

Senioranalytiker Ingvild Sørhus i Refinitiv mener de høye prisene gjør at grønne bedrifter har en fordel.
– Har bedriftene allerede gjort omstilling for å kunne være levedyktige i det grønne skifte så betyr det at de er mindre eksponert for karbonprisrisikoen enn de som henger etter, sier hun.

Markant oppsving i snittpris

Bloomberg New Energy Finance (BNEF) anslår at CO₂-kvoteprisen vil ligge på rundt 75 euro per tonn i snitt for 2022.
– Det er en markant oppgang sammenlignet med snittprisen som i 2021 har ligget på 52 euro tonnet, sier Thina Saltvedt.

Hun trekker frem tre ting som kan ha drevet prisene oppover:

- Tilbudet ble strammet inn ettersom markedsstabilitetsreserven – en mekanisme for å dempe overskuddstilbudet av kvoter – fjernet 308 millioner tillatelser mellom september 2020 og august 2021. Mekanismen er planlagt å fjerne ytterligere 378 millioner kvoter mellom september 2021 og august 2022. Dette reduserer nåværende tilgjengelighet av kvoter, noe som legger press oppover på prisene.
- Stigende gasspriser økte etterspørselen etter tillatelser.
Markedet vil trolig bli strammet inn i tiden fremover. EU-kommisjonen la ut et lovreformforslag i sommer, kalt, «Fit for 55», der de ba om en engangsreduksjon i karbonkvotetaket og en raskere reduksjon i den årlige tilgangen på CO₂-kvoter.

Kvotepris kan bikke 100 euro

– Hvordan vil høy kvotepris slå ut på det norske næringslivet i 2022 og i årene fremover?

– Hensikten med høye kvotepriser er å få bedrifter med høye klimagassutslipp til å legge om sin drift og å øke tempoet i det grønne skiftet, det vil si det skal lønne seg å redusere klimagassutslippene sine på sikt. Det skal gjøre det dyrere å slippe ut skadelige klimagasser eller å forurense, sier Saltvedt.

Ifølge Sørhus kan vi ikke utelukke en karbonpris på rundt 100 euro per tonn om ikke altfor lenge.
– Høye karbonpriser har støtte fra et stramt gassmarked og at bedrifter gjør seg klare til utslippsoppgjøret for 2021 hvor utslippene gikk opp, sier hun.

https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/28Xjby/skyhoey-kvotepris-kan-endre-markedet-for-groenne-bedrifter?fbclid=IwAR13ya8TSotX1z7pKkNrDsyoKuzjj06b-adrl2cph3mgWZlA78s9qPWoY9E

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stockholm Exergi forventer å fange 800 000 tonn per år, det utgjør kr 720 mill i brutto kostnads besparelse - minus kostnad for å fange og lagre Co2. Noen som vet sånn ca hva Capsol får for sin EoP teknologi? De har tidligere kommunisert at oppstart er 2025, men med stigende Co2 priser, så skal vi ikke se bort fra at de starter opp noe før...

Capsol har også en MoU med et Europeisk konglomerat som har et karbon footprint på over 100 millioner tonn og en omsetning på over kr 250 mrd, med en kvotepris som nærmer seg 100 euro så er det vel en stor mulighet for at konglomeratet gir på litt gass og inngår en avtale før sommeren 2022

Etter hvert så vil nok Petrofac og WOIMA bringe nye avtaler til Capsol i tillegg til de 4 MoU med EPC og teknologi leverandører, 6 RFQ/RFI og 2 LOI med waste-to-energy, powerplant og cement de har i dag.

Det blir garantert litt butikk med CapsolGo(TM) når de får ferdig test anlegg og starter testing Q3 2022.

Til slutt så har vi MoU med Hitachi Zosen Inova som er en del av Hitachi Zosen Corporation som er et selskap med over 10 000 ansatte og er visstnok verdensledene når det kommer til levering av "energy from waste" anlegg. De har nesten 1000 anlegg over hele verden, så med Co2 priser på snart 100 euro og referanse til Stockholm Exergi så er det vel ikke umulig at det kommer et par avtaler denne veien også.

Tror vi har noen spennende kvartal foran oss:)


MacT
15.02.2022 kl 20:57 4426

Topp 50 kjøper og småsparere selger.
Topp 50 sitter med 93% av aksjene. Når denne begynner å røre på seg, så skjer ting fort👀
Midtlel
15.02.2022 kl 23:41 4339

Kor henter du denne informasjonen?
MacT
16.02.2022 kl 16:56 4189

Tekinvestor abonnement.

Fredrik Sneve i financial funds AS og F2 funds AS kjøper sakte men sikkert aksjer nesten hver dag.
Mens småsparere tar tapet siden den ikke går 100% på en uke
Redigert 16.02.2022 kl 17:10 Du må logge inn for å svare
rvmossi
16.02.2022 kl 20:52 4158

Bingo
takumi
20.02.2022 kl 22:42 3891

Da går vi inn i slutten av februar måned.. Hadde vært deilig med en godmelding denne uka for å få litt fart i capsol igjen! Lite aktivitet på forum og i aksjen generelt, er vel mange som sitter på gjerdet og avventer situasjonen. Vi har jo sett noen ganger at kursen plutselig tar et byks når noen velger og ta et jafs så når de riktige meldingene kommer er vi nok oppe og nikker igjen 😊
Slettet bruker
21.02.2022 kl 09:39 3797

Gjør som topp 50 og fyller på med aksjer fortløpende med mål om å nå 100K aksjer før markedet forstår potensialet og kursen "løsner" :)
takumi
25.02.2022 kl 12:26 3531

Registerer at tigerstaden faktisk har økt med 5000 aksjer på siste oppdatering. Selv om jeg gjerne skulle sett han var helt ute så tyder det jo på at han også ser en oppside fra disse nivåene.
stupklara
25.02.2022 kl 14:51 3548

Hva skjer med kursen, 12,5 en aksje kjøpt. Er det noen som vil ha billige aksjer, eller?
takumi
25.02.2022 kl 15:58 3529

Blir gjerne sånn i aksjer med lite omsetning og stor spread, noen vil gi et inntrykk av at aksjen faller mens andre vil gi inntrykk av at den stiger og kjøper/selger noen få aksjer utifra hva man ønsker. Ser uansett at når det blir handel med litt volum så går kursen opp, så det er da enda godt
MacT
01.03.2022 kl 22:32 3300

Sneve Plukker opp etter småsparerne.

Financial funds
CO2 CAPSOL AS +20 000 +7,58% 284 000 0,5615% 01/03/2022
CO2 CAPSOL AS +10 000 +3,94% 264 000 0,5219% 25/02/2022
CO2 CAPSOL AS +4 626 +1,86% 254 000 0,5% 17/02/2022
CO2 CAPSOL AS +35 374 +16,53% 249 374 0,493% 16/02/2022
CO2 CAPSOL AS +10 000 +4,9% 214 000 0,4231% 15/02/2022
CO2 CAPSOL AS +20 000 +10,87% 204 000 0,4033% 14/02/2022
CO2 CAPSOL AS +50 000 +37,31% 184 000 0,3638% 09/02/2022
CO2 CAPSOL AS +20 000 +17,54% 134 000 0,2649% 08/02/2022
CO2 CAPSOL AS +69 700 +157,34% 114 000 0,2254% 07/02/2022
CO2 CAPSOL AS +20 300 +84,58% 44 300 0,0876% 04/02/2022
CO2 CAPSOL AS +11 662 +94,52% 24 000 0,0474% 30/12/2021
CO2 CAPSOL AS +12 338 +100% 12 338 0,0244% 29/12/2021

F2funds

Selskap Endring Relativ endring Aksjer Eierandel Dato
CO2 CAPSOL AS +10 000 +1,07% 940 389 1,8591% 14/02/2022
proffen
03.03.2022 kl 09:12 3167

Har blitt Euronext sin kjedeligste aksje ,lite omsetning på stadig fallende kurser