Thin - 1 og 2 aftale ud af 500 på plads, strong buy


Appel bruger deres nye produkt på phone, skal det også bruges gratis på ipad.
Sikker på nye ordrer vil vælge ind resten af året og kursen vil når 2 inden jul.
Kursen har været for lav længe
Strong buy
fleks
31.10.2018 kl 08:43 2773

Tesla kunne bruge deres nye produkt som en indkøbs guide med rådgivning i bilerne.
Ville være fantastisk for Thin

Clause kommer att få en central roll här, ta en titt på deras samarbetspartners. Passar perfekt in i deras eko-system

Dagens utvikling gir et godt bilde av hva markedet tenker om Thin nå i forkant av kjempeemisjonen.

Thin faller da de slipper en avtale.
Idex stiger 16%.

Tynnidioten: Short pågår i Thin, men tror jag inte du riktigt har förstått :-D

Shortere er de eneste som er nødt til å kjøpe aksjer,fint hvis de må betale mer enn dagens nivå,?

Det er alltid en "vikarierende årsak" til at Thin faller.
Og da er det bare positivt.
Redigert 31.10.2018 kl 18:35 Du må logge inn for å svare

Faller ikke i dag fordi om mange ønsker det,opp 0.44%

Tynnidioten: Det mest intressanta är att du kommentere en aktie du inte ens äger, men på gamla dag har du väl inget annat att göra

Det har du helt rett i.

Og hvis det er shorting som pågår - hva kan da årsaken være ?
Redigert 31.10.2018 kl 22:12 Du må logge inn for å svare

Tynnidioten: Nej inte så lätt att förstå, men att någon vill tjäna mellanskillnaden och lämna aktierna tillbaka enligt kontrakt :-D
Redigert 31.10.2018 kl 23:36 Du må logge inn for å svare

Jeg mener å ha lest at det er smart å kjøpe "gode" og shorte "dårlige" aksjer. Hva mener du om denne teorien ?

Tynnidioten: Ha ha försök hitta hvad du har för dig att du har läst :-D om du inte visste det så är det ett investeringsinstrument för den som vill spekulere, inget dåligt i det, det är som vilket annat instrument som helst

Ok. Så du mener altså at i Thin's tilfelle er det annerledes. Der shorter man selv om man tror at aksjen skal opp ?

Kanskje det er andre som har synspunkter på hvorfor Thin er en "short kandidat".
Redigert 01.11.2018 kl 09:18 Du må logge inn for å svare

Endnu en bitter nordmand som sad hele vejen ned, get over it Tynd, livet går videre

Därför att de stora säljer inte, de låner ut och så kan de göra vad de vill med aktien tills nyheter kommer

Det må fortsatt være mulig å være med å diskutere selv etter at man har solgt seg ut av et selskap.

Bitter kan man bli av å sitte hele veien ned (Badlife).
Vi som solgte oss ut på 2-tallet har derimot grunn til å være rimelig fornøyde slik bildet ser ut i dag.
Redigert 01.11.2018 kl 11:30 Du må logge inn for å svare

Tynnidioten: Vi är många som köpt hela vägen ned och har investerat än mer i en framtid som du inte har förmågan att ens kunna stava till :-D. Ni sålde ingenting, ni blev tvångssålda ut, det är bara att bevisa motsatsen.
Redigert 01.11.2018 kl 11:44 Du må logge inn for å svare

Høy gearing og tvangsalg kan få selv den beste til å surne totalt i egen bitterhet.?
Reserven
02.11.2018 kl 02:44 1784

Innleggene til blochster, Billyjojimbob, Greatlife og andre, beviser at de påtatt positive til Thinfilm er de som egentlig er bitre, når de eneste svarene de klarer å kommer med på kritiske syn på Thinfilm, er kontinuerlig slenging av oppdiktet dritt om de som er kritiske til Thinfilm - som er de som har hatt rett HELE veien siden kursen var flere kroner høyere enn den er nå  :-)


Redigert 02.11.2018 kl 02:45 Du må logge inn for å svare

Reservern: Det är nog för att du inte har förmågan att blicka framåt utan bara rota runt i gammalt och inaktuellt som inte har speciellt mycket till relevans framåt. Företaget utvecklas, det tas nya beslut och tar de steg som det behöver för att anpassa sig det ekosystem som kommer att behövas framåt

"förmågan att blicka framåt "
Det er i ettertid fasiten ligger på bordet.
Reserven hadde rett om fremtiden i 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 og så langt i 2018.

Når hadde du rett, Greatlife ?



Redigert 02.11.2018 kl 09:30 Du må logge inn for å svare

Tynnidioten: Med tanke på din tröghet så får du samma inlägg som du fått sen 2015. Inget har förändrats där, har samma inställning till företaget
"Vad var och en tror är orelevant, det viktigaste är att varje person bygger sin tro utifrån hur var och en fundamentalt tror på företaget. Jag kan ofta få känslan av att saker och ting styrs, men det är ju min uppfattning och det finns ingen som konkret vet. Men det är klart är man en större aktör så har man också mer muskler, i alla fall i min värld och det är fint med mig att ingen delar den uppfattning, jag söker inte bekräftelse eller att ha rätt, har inget behov av det och kommer aldrig att ha. Som jag skrivit innan så får tiden utvisa vart vi är på väg, Time will tell!

tynnidioten: Hur många gångar måste du läsa ett inlägg för att fatta vad jag skrivit.



Redigert 02.11.2018 kl 10:24 Du må logge inn for å svare
Reserven
02.11.2018 kl 14:55 1527

Greatlife, hvordan mener du at fremtiden til Thinfilm ser ut - begrunnet med harde fakta?
SabelT
02.11.2018 kl 15:11 1511

Når man lige en stund her ud på fredagen kortvarigt slipper blikket fra forumdeltageres interageren, så ER der faktisk kun 4 børsdage indtil Q3.

Den allerstørste spænding er fortsat, hvorvidt THIN med alle de mange ansatte + Byggemand Bob RMaybe2R vil klare at få en indtægt, der kan dække CEO Davor Sutija's aflønning - Megen, megen, ja, vel nærmest dirrende spænding.

Redigert 02.11.2018 kl 15:13 Du må logge inn for å svare

Det er ingen spenning i forbindelse med Thins kvartalsrapporter.
De er alltid en stor skuffelse.
SabelT
02.11.2018 kl 15:52 1478

Mit lille fredags indlæg må endelig ikke tages bogstaveligt - Og ja, helt enig i at THIN's Q3 højst sandsynligt bliver endnu en stor skuffelse for mange - måske endda krydret med en tidlig "julegave" i form af endnu en EMISSION.

Om "de stora" har bestemt at Q3 blir en skuffelse - så blir det så.
Reserven
03.11.2018 kl 01:55 1317

 
Hva med det Thinfilm skrøt av i denne børsmeldingen?
20.06.2018   https://newsweb.oslobors.no/message/454093   El Jimador Tequila Chooses Thinfilm's NFC Mobile Marketing Solution to Amplify its "Soccer Moments" Marketing Campaign
«Following its Soccer Moments promotion, el Jimador plans to use Thinfilm’s NFC mobile marketing solution in a “Day of the Dead” campaign this coming October


I år var "De Dødes Dag" fra 31.10 til 02.11:
https://en.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Dead

Da ser det ut til at El Jimador Tequila var så misfornøyd med Soccer Moments Mobile Marketing kampanjen at de ikke ville bruke tid og penger på den allerede planlagte "De Dødes Dag" kampanjen.


Med 2 måneder igjen av 2018, har Thin i år hatt 10 Mobile Marketing kampanjer, mot totalt 19 Mobile Marketing kampanjer i 2017.
"Det går den veien høna sparker", som Onkel Skrue | Joakim von And | Joakim von Anka   sier.

2016-Q1:   1   •Barbadillo [1]
2016-Q2:   2   •Hopsy •Maria&Donato
2016-Q3:   1   •Sarine
2016-Q4:   2   •Olive Oil •Holoptica
2016:        6

2017-Q1:   3   •Northern Lights Spirits •Arcus •Coronado Brewing Company
2017-Q2:   4   •Korean Red Cross •Oskar Blues Brewery •Caliva •Amplified Ale Works
2017-Q3:   4   •Cratus •Barbadillo [2] •NEXGEN Biotechnologies •Valmont Cosmetics
2017-Q4:   8   •GlaxoSmithKline •NFCSwag •SFS Group USA •PengWine •Kilchoman [1] •Astral Tequila •Unseong Industries •Mundipharma
2017:      19

2018-Q1:   3   •Campari America •British American Tobacco •Iovate
2018-Q2:   2   •YUNI Beauty •El Jimador Tequila
2018-Q3:   3   •Kilchoman [2] •Clause •The Conran Shop & Pinterest
2018-Q4:   2   •Slikhaar •Mackmyra
2018:      10


Redigert 03.11.2018 kl 01:57 Du må logge inn for å svare

Reserven treffer "spot on" og ingen kan bestride faktaopplysningene. Men for dere som fortrenger virkeligheten oppfattes dette som "bittert oppgulp".