Hvorfor er kursen på AOW ikke på ett høyere nivå
Hvorfor er kursen på dette lave nivået rett før tildeling av en ev kontrakt?
Er det shortere som gjør det, burde da ikke volumet vært høyere. Lurer fordi jeg ikke har så greie på dette…har selv det jeg har av aksjer i AOW fordi jeg har troen på aksjen…
Er det shortere som gjør det, burde da ikke volumet vært høyere. Lurer fordi jeg ikke har så greie på dette…har selv det jeg har av aksjer i AOW fordi jeg har troen på aksjen…
Amat_ør1
19.01.2022 kl 14:47
3030
Aow er jo ikke ferdige bare fordi de ikke traff med anbud i denne runden…. Noen har fått laster opp og andre har lempet ut…. Så lenge noen fortsatt kjøper er det jo bra….
Sirius1
19.01.2022 kl 14:55
2995
Er nok mange som benytter anledningen til å selge seg ut nå med dagens oppgang.
Men det er det selvfølgelig noen langsiktige kjøpere som drar fordel av, og som ønsker en god pris på aksjene (meg selv inkludert som har kjøpt mer.)
Tror fortsatt det er en god investering om man har tid og tålmodighet.
Men det er det selvfølgelig noen langsiktige kjøpere som drar fordel av, og som ønsker en god pris på aksjene (meg selv inkludert som har kjøpt mer.)
Tror fortsatt det er en god investering om man har tid og tålmodighet.
Redigert 19.01.2022 kl 14:57
Du må logge inn for å svare
Amat_ør1
19.01.2022 kl 15:04
2966
Helt enig
Tror Aker har tro på det de satser på og lar seg ikke knekke av å ikke få tildelt en lisens, det er jo flere lisenser pluss vi er bare i startgropa…
Tror Aker har tro på det de satser på og lar seg ikke knekke av å ikke få tildelt en lisens, det er jo flere lisenser pluss vi er bare i startgropa…
Mulla3
19.01.2022 kl 15:09
2939
Tror at noen må ta innover seg at om det handler om vindkraft til lands eller til vanns så er det direkte naturstridig og ødeleggende for landskap og natur. Vårt ettermæle blir ingen lystig lesing.
Sirius1
19.01.2022 kl 15:17
2890
Panikksalg av kortsiktige aksjonærer, samt en stor del som baserte sin kortsiktige investering på tildeling i ScotWind.
Jeg tror at Aker Offshore Wind vil om en stund komme dit hvor flere tildelinger blir gitt dem, og vi vil da ikke se tilsvarende fall om de ikke skulle vinne frem et anbud.
Sånn sett er det ikke overraskende at vi på nåværende tidspunkt kan se et slikt fall i Aker Offshore Wind-aksjen. Det gir mening.
Men om man har tro på selskapet og har tid til å vente, så er det etter min mening en god investering.
Jeg tror at Aker Offshore Wind vil om en stund komme dit hvor flere tildelinger blir gitt dem, og vi vil da ikke se tilsvarende fall om de ikke skulle vinne frem et anbud.
Sånn sett er det ikke overraskende at vi på nåværende tidspunkt kan se et slikt fall i Aker Offshore Wind-aksjen. Det gir mening.
Men om man har tro på selskapet og har tid til å vente, så er det etter min mening en god investering.
Amat_ør1
19.01.2022 kl 15:19
2878
Strøm må vi ha og vi trenger mye mere i fremtiden en vi gjør nå… hvordan ønsker du at det skal løses.. de fleste måter vil gjøre en form for innhogg i naturen…
Så hva mener du er det beste alternativet??
Så hva mener du er det beste alternativet??
china
19.01.2022 kl 15:30
2825
Tror du må finne en miljø tråd for ditt innlegg. Du bommer hvertfall kraftig her, da vi selvsagt har stor tro på vind til havs.
Patron72
19.01.2022 kl 15:34
2810
Men strøm skal du sikkert ha?
Energibehovet i årene som kommer er økende.
Energibehovet i årene som kommer er økende.
Yostock
19.01.2022 kl 15:53
2733
Akkurat nå har vi dårlig tid for å redde atmosfæren slik vi kjenner den. Strøm fra vindkraft er helt nødvendig. Eventuelt kan jo trendene fortsette med høyere strømpriser slik at kun de rike har råd til varme om vinteren.
Redigert 19.01.2022 kl 15:54
Du må logge inn for å svare