QEC - The Quebec government wants everything ready by February
17 DAGER IGJEN , TIL VI FÅR SVARET ?
BLIR DET 2,5 I KOMPENSJAJSON ELLER 10KR PR AKSJE ?
BLIR DET 2,5 I KOMPENSJAJSON ELLER 10KR PR AKSJE ?
spot on tuja :-)
Qec trenger mere ved på bålet men det er tomt for ved !
Cph2500
17.01.2022 kl 12:58
1924
Slettet brukerskrev spot on tuja :-)
Det vil I også sige når den kommer under 1 kr igen.
Hvis det er så billigt så hvorfor køber I ikke dem nu.
For I ved også den skal under 2 kr derefter under 1 kr igen.
Hvis det er så billigt så hvorfor køber I ikke dem nu.
For I ved også den skal under 2 kr derefter under 1 kr igen.
Ja, det trengs noen nye triggere.
Eller en algoritme som ta ansvar.
Eller en algoritme som ta ansvar.
Redigert 17.01.2022 kl 13:01
Du må logge inn for å svare
Vestjyden
17.01.2022 kl 13:04
1859
Du er jo genial, et geni uden sidestykke.
Der er ikke langt fra Geni til idiot.
Fred være med dig og god bedring
Der er ikke langt fra Geni til idiot.
Fred være med dig og god bedring
Vestjyden
17.01.2022 kl 13:12
1785
Slettet brukerskrev Ja, det trengs noen nye triggere. Eller en algoritme som ta ansvar.
Algoerne køre skam.
Er det ikke tydligt?
De får bare ikke så mange aktier på SL som de kunne tænke sig
Nu med spærreposter
Er det ikke tydligt?
De får bare ikke så mange aktier på SL som de kunne tænke sig
Nu med spærreposter
Redigert 17.01.2022 kl 13:18
Bombibitt
17.01.2022 kl 13:13
1779
Vet inte varför du och andra är så säkra på att naturgasen kommer att klassas som grön?
Visst jag hoppas ju på det också men det är starka krafter som är emot det också.
Hur som så är väl olje och gasbolag vana att driva sin verksamhet utan ekonomiskt stöd och det är var det handlar om, vilka ska få stöd i den så kallade taxonomin.
Vänta bara när det vaknar upp och inser att enbart grön hydrogen inte kommer att fungera, då behövs det naturgas där också.
Historien kommer att upprepas som det nu har gjort för dem som trodde att det räcker med lite vindsnurror och solpaneler för att försörja världen med energi.
Visst jag hoppas ju på det också men det är starka krafter som är emot det också.
Hur som så är väl olje och gasbolag vana att driva sin verksamhet utan ekonomiskt stöd och det är var det handlar om, vilka ska få stöd i den så kallade taxonomin.
Vänta bara när det vaknar upp och inser att enbart grön hydrogen inte kommer att fungera, då behövs det naturgas där också.
Historien kommer att upprepas som det nu har gjort för dem som trodde att det räcker med lite vindsnurror och solpaneler för att försörja världen med energi.
Redigert 17.01.2022 kl 13:15
njn-
17.01.2022 kl 13:35
1638
Vi vet ingenting, men det er godt å ha deg som kan veilede oss.
Skulle ønske jeg hadde sånn krystallkule som deg.
Skulle ønske jeg hadde sånn krystallkule som deg.
Carlsen73
17.01.2022 kl 13:40
1590
Pick Up kunne faktisk i nogen grad argumentere for sine udgydelser.
Cph2500 er på ganske få børsdage gået fra at gøre sig forestillinger om tocifrede kurser (vist nok 30 NOK - som jeg lige husker!) til at tale om 0,45 NOK.
Cph2500 er på ganske få børsdage gået fra at gøre sig forestillinger om tocifrede kurser (vist nok 30 NOK - som jeg lige husker!) til at tale om 0,45 NOK.
agevin
17.01.2022 kl 20:31
1377
25k er vel ikke å betegne som relativt mye vil jeg si,og mine aksjer i qec er vel heller ikke en portefølje.heller ikke ny,har vært ut og inn i mange år i denne,snakker sant har jeg for vane å gjøre.men att jeg tenker feil har du kanskje rett i.
agevin
17.01.2022 kl 20:34
1360
Helt enig,så sitter til siste slutt.var bare en lottokupong fra min side likevel.å da må man tåle ett eventuelt tap.pluss att den kan fortsatt få en bølge opp.