ELE - Skal kursen til 100???

Hammers
HAMMER 30.12.2017 kl 00:51 17115

Jeg kan NULL om dagens ELEMENT, men vet at selskapet skiftet navn fra tidligere...??? til ELE senhøstes i år.
Det gamle ble kanskje FOR krevende - siden det var en ren katastrofe med en flom av emisjoner og pengetrøbbel fra start til mål.

Tar man et googlesøk på ELEMENT ASA finner man en fyr med geologiske interesser (som passer bra med selskapets drift) -
og som har startet et selskap. Videre ble det i følge en børsmelding i november ansatt en kvinnelig medarbeider (Cecilie Grue).
Betyr dette at det nå er 2 (TO) ansatte i dette tidligere skandaleprosjektet........
........ som nå har funnet en "ny vår" ved å slenge seg på en blockchain-bølge (noen tror vel at dette dreier seg om Bitcoin???).

Ikke vet jeg, men jeg er ganske sikker på at dette må dreie seg om kreative hoder som utnytter ny teknologi - og som med det rundlurer
den store hopen. Ikke NOE nytt er skapt i ELE, men kursen har 4-boblet seg på 2 mnd!
Man kan lure; har selskapet i det hele tatt noe som helst av verdier å vise til......bortsett fra fine ord i presentasjonen?

Ellers bør man kanskje merke seg at storeier Blue Ocean Advisors har solgt nesten alt
på oppgangen (Investor Sæther har dog nylig kjøpt en post).

Hilsen Hammers.......som ikke bryr seg stort om naboen vinner i Lotto - ei heller om noen har papirgevinst i ELE -
men hva bygges egentlig oppgangen på? Over 20% på årets siste handelsdag uten nyheter.
Dette vitner om idioti/desperasjon etter "lette" penger.....eller kanskje aller helst folks uvitenhet???

PS, PS: I dag gikk jeg inn på et par ELE-tråder fra 2 ulike nicks, men så til min forundring at jeg var avstengt fra BEGGE!
Jøss, tenkte jeg - ønsker de ikke saklig kritikk/kommentarer om selskapet. Helt klart ikke - så jeg skriver heller dette!
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
addyfred
30.12.2017 kl 01:18 11998

Tiltredes.
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 01:20 12008

Sjekk regnskapet. Når fremtiden er så svak at ingem vil stille opp med penger i en vanlig emisjon, hva gjør man da? Jo, kjører en ICO
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 01:41 11958

hei Hammer
Trodde jeg var den eneste som var kritisk til Ele .
Skrev en tråd som ikke er åpent for innspill for jeg gidder ikke besvare alt piss som kommer fra haussere.
Du sendte en forespørsel å skrive på tråden min og det kan du gjerne - det er åpent nå for deg .
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.12.2017 kl 02:21 11954

Brumle.
Den er grei, men jeg skrev heller her da jeg så at jeg var utestengt.

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 22:56 11705

hammers
det handler ikke om å være utestengt, men man kan velge om man ikke vil at alle skal ha tilgang til å svare på tråden, da må de som ønsker å skrive sende forespørsel om å bli invitert til å skrive
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
31.12.2017 kl 08:50 11504

Ja det er jo det enkleste.... lage egne tråder kun for dere selv slik at ingen kan komme med motargumenter.
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
31.12.2017 kl 10:44 11436

Hammers

som du innledningsvis sier så vet du NULL - 0 om ELE slik ELE fremstår i dag så da har det vel ingen sunn hensikt å skulle vinkle det som at ingenting er skjedd bortsett fra et navne-skifte fordi det er det eneste du virker å ha fått med deg.

Så hva var da hensikten med denne tråden?

Hvorfor har du ikke tatt deg tid til å lese deg opp før du etablerer denne tråden?

Er det fordi du har sett på det tekniske?

Og utfra det tekniske så spør du om kursen skal til 100?

Betyr det at du mener at det tekniske forteller deg dette?

Det finnes nok av omtaler og ikke minst tråder med legitime linker som beskriver i detalj hva som har skjedd frem til nå, hva som er i ferd med å skje og ikke minst hva som er planlagt å skje fremover - det er på basis av akkurat disse tingene som gjør ELE til et svært interessant case og har ingenting med navne-skifte å gjøre.

Det som heller kunne vært interessant er å få en input på og som til tider har vært din styrke er en teknisk analyse, men av en eller annen grunn har du ikke gjort dette nå bortsett fra at du spør om kursen skal til 100 - så jeg spør igjen var det basert på det tekniske slik du ser det?

I så fall ville ikke det ha vært noen overraskelse slik interessen for caset er i dag og ikke minst slik man kan forventa at interessen for caset vil øke fremover både nasjonalt og internasjonalt spesielt etter presentasjonen av selskapet på FOX Business Channel på nyåret og i så måte er det ingenting i veien for at kursen kan stå i 100 basert på den virkeligheten caset befinner seg i og ikke minst basert på den reelle aksje begrensningen på 65.640.592 aksjer som gjør akkurat det mulig og det er mindre enn 2500% opp til 100nok/aksje hvor for eksempel BC har steget mer enn 25000% de siste 8 årene pga begrensningen på 21m/Coins.

Jeg har ikke studert det tekniske på lang sikt, men kortsiktig så leser jeg at videre oppgang er å forvente. Mitt target er 10nok i første omgang og det er mindre enn 250% opp dit.

Siden du ikke virker å ha interesse av å lese deg opp på selve caset så kunne det ha vært interessant å få en input på hva du leser av det tekniske både i det korte, mellomlange og lange bildet...;)
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 11:51 11295

tigerberget, jeg gjorde det bare fordi Rischioso laget sin tråd uten at man kunne svare.
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Lille
31.12.2017 kl 11:57 11299

Hei! Dere må forstå at BO gikk inn i en avtale med Element da kursen var på 1,15 ca. At de da får trekke trancher til en gunstig kurs er en selvfølge. De får ikke aksjene gratis, noe som gir penger i kassen til ELE. Vet dere at gruven i Canada ble kjøpt til en meget gunstig pris av et konkursbo?
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
31.12.2017 kl 14:28 11203

Ok, så det er min skyld at brumlemann opprettet en tråd som ingen kan kommentere på annen enn han selv hvor han virker å ha lagt meg for hat og ikke kommuniserer annet enn meg og hva jeg skriver om ELE - de som kjenner til nicket "brumlemann" vet også at det ikke er første gangen han har lagt noen for hat og sikkert ikke den siste...;)

For å gjøre en ting klinkende klart - jeg opprettet IKKE en tråd (slik brumle har gjort) for noen få utvalgte - jeg opprettet en informasjonstråd for ALLE om ELE - et levende dokument som hele tiden vil oppdateres etter hvert som ting skjer/ikke skjer.

Dette for å etablere en plass hvor ALLE som har en eller annen interesse for caset ELE kan innhente det meste av nyttig informasjon på en rask og enkel måte som ellers ville ha forsvunnet på tradisjonelle tråder som ofte fylles med mye annet som ikke angår selskapet...

Mao, tråden:

https://nytt.forum.hegnar.no/post/11475/thread

er og vil fortsatt være en informasjonstråd tilgjengelig for ALLE til å lese (også for brumle) og kun det så får heller diskusjonene tas på andre tråder.

Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
31.12.2017 kl 14:48 11279

Lille,

meget interessant input - har du mer informasjon om dette eventuelt noen linker?
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 14:53 11163

rischioso du skal skrive på andre sine tråder men dine egene stenger du for meninger (patetisk) du er helt desperat rischioso slapp av det er jul og nytt år he he
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
31.12.2017 kl 15:19 11177

Du virker mer besatt av å gå i strupen på Riskokeren enn å belyse fremtidsutsiktene til ELE.
Hva er det du ikke forstår?
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 15:24 11114

Blir det ikke litt for dumt å klage på selskapet og aksjonærene når man ikke kan noen verdens ting om hva de jobber med og verdiene i dette?
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 16:22 11151

nå er du langt ute på jordet, Rischioso
Har aldri lagt noen for hat. Heller ikke deg. Jeg misliker sterkt uhederlig adferd og folk som mer eller midre bevisst narrer folk inn i aksjer på falske forutsetninger med løgn og desinformasjon. Slik du har gjort i laaang tid på IOX og APCL - og delvis i Ele. Jeg kjenner ikke IOX, men så vidt jeg har fått med meg har du ikke akkurat hatt knalltreff med hausingen din. .
Da jeg skulle svare på din tråd om ELE , var det ikke mulig fordi du hadde utestengt alle andre og meg selv. Så mitt svar på tråden din resulterte i egen tråd, Og jeg skriver bare når du feilinformerer, f. eks. at du hevdet professoren til Zachrisson i Honeychain hadde gått inn i ELE. Det var en løgn som du rettet opp. Zachrisson har forresten hatt lenge 70 000 aksjer i ELE og i følge intervju i HO har han ikke økt beholdningen.
Du skriver også at din informasjonstråd vil være tilgjengelig for alle til å lese, men det er ikke anledning til å svare på tråden. Så det du forsøker å si , er i vanlig Rischioso stil - ikke troverdig.
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
drillpro
31.12.2017 kl 16:22 11115

Hva er det ikke forstår gull007? Rischioso har laget en informasjons tråd som kun er ment som god og informativ informasjon og vil da selvfølgelig ikke at denne skal forsøples av all mulig drit. Du må lese hva han skrev om akkurat dette. All honnør til Rischioso for masse god og lærerik informasjon..Tror det egentlig er veldig mange som ikke helt forstår hva Element driver med og at det er mange som kommer til å få en stor positiv overraskelse i 2018. Vil med dette takke deg Rischioso for 2017 og ønske deg ett godt 2018 år sammen med Element
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
stlh
31.12.2017 kl 19:39 10972

Element må ha noe å selge før en kan hele tatt beregne noe stor stigning.
Der er de ikke enda..om de i hele tatt får noe produksjon og salg i 2018, er forsatt usikkert
I mellomtiden er det jo for mange kryptovalutta på markedet, og bare fåtall vil overleve.
Er ellers enig brumlemannens synspunkt
Ha et Godt Nyttår
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
31.12.2017 kl 21:46 11159

stih,

RE - Element må ha noe å selge før en kan hele tatt beregne noe stor stigning.

* ELE eier pr i dag 14% av Ambershaw - 14% av 336m/tonn tilsvarer 47m/tonn med en estimert verdi (før prod kost med basis i dagens spottpris på 65usd/tonn) på over 3milliarder/usd - dette kan ELE selge pr i dag gjennom en ICO i nærmeste fremtid.

Innen 31.03 så vil ELE eie 51% av Ambershaw hvor de da får aksjemajoriteten og kan da bestemme at alle 336m/tonn skal forhåndsselges.

Caset er basert på forhåndssalg (smartkontrakter) med levering frem i tid mens resursene ennå befinner seg i bakken og da er det jo så missfortstått som det kan få blitt når man mener at produksjonen først må starte...;)

Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
31.12.2017 kl 21:54 11141

drillpro

Takk for det og et riktig godt nytt år til deg!
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 02:04 11050

Nytt nick rischioso

drillpro
Antall innlegg: 1
Siste innlogging: 30.12.2017 kl 21:29
Siste innlegg
31.12.2017

Forsøpling kan gjøres begge veier .....også hausing
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 08:23 11018

gull007,

jeg har vært aktiv på HO siden 02.09.2013 og har aldri hatt noe annet nick. Å påstå at drillpro er mitt faller på sin egen urimelighet ikke ulikt alt annet du kommer drassende med.

Godt Nytt År!
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
drillpro
01.01.2018 kl 09:44 10947

gull007..Her tar du nok grundig feil gitt..
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 09:46 11063

brumle,

RE - Jeg misliker sterkt uhederlig adferd og folk som mer eller midre bevisst narrer folk inn i aksjer på falske forutsetninger med løgn og desinformasjon. Slik du har gjort i laaang tid på IOX og APCL - og delvis i Ele

* Slike påstander blir jo direkte latterlige når alle mine innlegg er lagret og kan hentes opp igjen. At man kan skifte mening undervegs i et case betyr jo ikke at det man tidligere har skrevet var feil, løgn eller misledende - det er fordi ingenting er statisk verken case eller børsklima og da kan heller ikke den enkelte være det.

Det er vel noe du burde vite som sitter i WRL hvor kursen ikke klarer å løsrive seg fra 2 tallet og hvor du påstår at kronene tikker inn på konto hver måned - det er slikt som er løgn og ikke minst et bevis på at når man er statisk uansett hva som skjer/ikke skjer så vil man heller aldri tjene penger på børs...

Jeg skriver på basis av hva selskapene til en hver tid melder markedet så hvis min info er feil så har selskapet kommet med feil info. Jeg informerer om min inngang, jeg informerer om min utgang og ikke minst så tar jeg meg tid til å forklare hvorfor jeg endrer mening undervegs noe de færreste gjør - det er vel å anse som alt annet enn uhederlighet.

I APCL så har man vel funnet ut i ettertid at selskapet virker å ha holdt tilbake info og det er jo ikke min feil. Av samme grunn snudde jeg i APCL og det finnes flere detaljerte tråder som beskriver dette.

I IOX så har jeg vel gjort alt annet enn å bomme - jeg var kanskje litt tidlig ute med forventninger om at det ville snu nettopp fordi CNE fortsatt hadde noen millioner aksjer de allikevel skulle ut med, men jeg beskrev bunnen på 2 som stemte og har fått en avkastning på mellom 35 - 50% etter det og det kan vel ikke akkurat likestilles med å bomme...

I ELE så er desinformasjonen du henviser til basert på samme tomme argumentasjon - Jeg skrev i headingen at professoren hadde gått inn i blockchain og i parantes ELE da HarmonyChain er ELE`'s partner, MEN samtidig så legger jeg jo ved linken til artikkelen som beskriver hele situasjonen så hva slags lureri er så dette?

Du leser tydeligvis ikke hva som blir skrevet, men leter etter typing errors. Du har gitt uttrykk på falske premisser at du er interessert i caset slik at du kan fortsette med å spre usikkerhet, du har ennå ikke forstått caset selv etter at du har fått mange gode og detaljerte svar og det på de samme kritiske spørsmålene du sprer utover forskjellige tråder hvor du gjentar deg til det kjedsommelige - er det slik adferd du kaller hederlighet?

Det er vel heller akkurat slik adferd som er å anse som uhederlighet og spredning av misvisende informasjon...

Informasjonstråden er lukket for kommentarer - ikke pga uhederlige hensikter, men for at de som er interessert i caset enkelt kan lese seg opp uten å måtte lete blant alle innlegg uten betydning for caset - mao, slike som dine...så kan heller diskusjonene tas på andre tråder noe som skaper ryddighet.

Du bruker ord som hederlighet og troverdighet, men du gir dessverre ikke det minste inntrykk av at du forstår betydningen av det heller...

Godt Nytt År og lykke til med personforfølgelsen(e) og misledende desinformasjon i case du ikke forstår noe av også i 2018 - det blir jo ikke penger av slikt, men det virker heller ikke å være målet ditt så det må være noe helt annet du får ut av akkurat det uten at jeg verken skal ta meg bryet eller bruke tid på å spekulere i det...
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
stlh
01.01.2018 kl 11:05 10827

Flere små selskaper med store resusser i bakken har vært på OSE før men like mange er forsvunnet, om det gjelder olje eller gruvedrift. Har selv litt ELE...men å hausse her på HO for en slik usikker aksje, er helt unøvendig.
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 11:36 10928

rischioso
jeg gidder ikke ga i polemikk med deg. For det fører ingen steder hen.
Jeg har andre aksjer enn WRL, men skriver ikke om dem. Jeg i motsetning til deg driver ikke med frenetisk haussing. Jeg skriver så godt som aldri om egne aksjer.
Jeg anser deg som manipulativ og uhederlig. Et eksempel var da du faktisk skrev at denne professoren hadde gått inni ELE. Det var løgn uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Når jeg arresterte deg for løgnen. beviser jo det at jeg leser det du skriver til og linkene du legger frem.
Livet er for kort til å bry seg om sånne som deg.
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 11:55 10838

stlh,

du mener at det å diskutere caset man har investert sine sure oppsparte midler i og har troen på ikke skal kunne gjøres for det er haussing?

du mener at når man gir uttrykk for ting som er positive så er det haussing?

du mener altså at slikt ikke skal postes og allikevel gjør du det og det i et case som er nærmest konkurs og hvor selskapet selv har advart mot å være posisjonert under restruktureringen nettopp fordi minoritetsaksjonærene vil drukne i utvanningen?

https://nytt.forum.hegnar.no/post/10843
https://nytt.forum.hegnar.no/post/11711

Og ikke et eneste positivt innlegg om ELE hvor du påstår at du har en post - mao, det skal mange slags figurer til for å kunne fungere som et anonymt forum...;)

Ikke minst burde man nå forstå verdien av rene informasjonstråder hvor man ikke kan kommentere som nettopp av den grunn ikke drukner i denne type unødvendige innlegg...
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 12:41 10737

Rischioso du må hause i din egen tråd der du ikke tillater NOEN å skrive og ikke forsøpple andre sine tråder og et nytt nick som plutselig er enig i alt du skriver (drillpro) ha ha NB skulle ikke Rec ned til 0,50 øre snakk om forsøpling du der du messa i måneds vis om Rec skulle gå rett vest ......
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 12:42 10868

brumle,

flott hvis og om du endelig tar til fornuften, men jeg har mine tvil legger vi historien til grunn.

Det å diskutere egne aksjer - altså aksjer man selv er posisjonert i er jo noe som bør ha førstepri, men der er du helt fraværende noe som er veldig merkelig. Du putter pengene dine i et case og har null interesse av å diskutere caset sammen med andre som både skjønner og vet mer enn en selv...??... Det er vel kanskje en medvirkende årsak til at du ikke tjener på børs...

Når det kommer til påstanden din om løgn så faller den igjen på sin egen urimelighet.

Den var listet opp slik i triggerlista under Selskapsnytt:

Arkitekt bak oljefondet går inn i blokkjedeselskap (ELE)

https://min.e24.no/arkitekt-bak-oljefondet-gar-inn-i-blokkjedeselskap/a/rLABaR

Det du har hengt deg opp i er parantesen med (ELE).

Det du ikke kommenterer er at linken til artikkelen er vedlagt slik at det ikke kunne misforstås.

Når det ble påpekt så ble det endret til:

Arkitekt bak oljefondet går inn i blokkjedeselskap (HC/samarbeidspartner med ELE)

* Men det var tydeligvis ikke godt nok for deg for jeg er fortsatt en løgner pga shortcuten i parantesen - da er du jo ikke ute etter å korrigere er du vel? Da er det jo innlysende at du er etter arkitekten bak innlegget eller tråden når du fortsetter å messe om det samme selv etter at ting er blitt forklart og rettet opp i....

https://nytt.forum.hegnar.no/post/11475/thread
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 12:49 10748

Dette har jo utviklet seg til å bli en krangletråd som ikke bare ødelegger tråden men også sikkert kjedelig lesning for de som søker informasjon om caset ELE.

Jeg skal i alle fall ikke bidra noe mer til denne forsøplingen så får andre stå for det fremover.

Ha en fortsatt fin første nyttårsdag og lykke til med investeringene uavhengig hvor dere er posisjonert!
Redigert 20.01.2021 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 12:52 10956

PS, PS: I dag gikk jeg inn på et par ELE-tråder fra 2 ulike nicks, men så til min forundring at jeg var avstengt fra BEGGE!
Jøss, tenkte jeg - ønsker de ikke saklig kritikk/kommentarer om selskapet. Helt klart ikke - så jeg skriver heller dette!
------------------

Er det ikke en forutsetning at en kan noe om selskapet om en skal komme med såkalt saklig kritikk av DAGENS Element:)? Men det er såklart forståelig at en er kritisk til noe man ikke forstår mens "alle andre" tjener penger på oppgangen. Så kritikken er såklart forståelig...jeg ville også vært bitter om jeg hadde misset oppgangen når alle kryptovarsler har sust rundt ørene på oss i årevis...

Dere selverklærte "ringrever" får holde dere til shipping og olje...Alt som er nytt..det er fali det..
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
stlh
01.01.2018 kl 14:32 10863

Rischioso, jeg sikter ikke til Deg, når jeg nevner haussing...jeg tenker bare ifra erfaring med slike myggselskaper på OSE, og til overskriften at denne skal i 100.
om marked liker denne ICON som produseres i Estland, er vel også et spørsmål.
Til nå har ELE vært en trading aksje, og ikke noe annet...men vi får da se om dette forandrer seg utover våren.
Det er da ikke så lenge siden du var negativ.. rischioso ;)
Godt nyttår til Deg også .
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 14:46 10948

Dbl post - jfr rischioso
I dag kl 14:49
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 14:49 10886

Lille I går kl 11:57

RE - Vet dere at gruven i Canada ble kjøpt til en meget gunstig pris av et konkursbo?

* Jeg har sjekket litt og funnet frem til følgende som støtter den påstanden:

Property potential excites new owner.

The Chronicle-Journal Dec 27, 2016.

A once-promising iron ore project near Ignace that went into receivership in 2014 has been sold to a British Columbia-based company.

Ambershaw Metallics Inc., a subsidiary of Legacy Hill Resources Ltd., purchased the property for an undisclosed amount on Nov. 18, and is excited about the potential of the property. The purchase was confirmed with the filing of Certificate with the Superior Court of Ontario by receiver A. Farber & Partners Inc.

London, England-based Legacy Hill Resources has specific experience in magnetite (iron ore) mining and pelletizing technology.

According to information on the receiver’s website: A. Farber & Partners was appointed receiver over the assets, undertakings and properties of Bending Lake Iron Group by Superior Court of Ontario in August 2014 after an application was made to the court by 2403177 Ontario Inc.

Court documents show the company owed more than $6 million, including a $3.5-million loan to creditors.
The $3.5 million in principal and interest was owed to a “credit facility” whose principals are Stuart Livingston, James MacLean and Arm’s Length Holdings Inc. No payments had been made since November 2012.

The company owed more than $62,000 to the Ministry of National Revenue, and almost $5,800 to the Ministry of Northern Development and Mines for taxes in connection to 49 mining claims near Ignace.

Shortly after the property was purchased, Oslo, Norway-based Intex Resources ASA entered into an agreement to acquire a 51 per cent interest in Ambershaw Metallics.
The US$7 million agreement remains subject to entering into a shareholder and management agreement with Legacy Resources and satisfactory due diligence.

* Mao - den enes død er den andres brød...;)

http://www.chroniclejournal.com/news/local/property-potential-excites-new-owner/article_e5b2e2b8-cbef-11e6-a5bf-afe5ffdaa987.html
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2018 kl 14:57 10876

Til nå har ELE vært en trading aksje, og ikke noe annet...



sthl, snakker du for alle eller bare deg selv:-)?
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
01.01.2018 kl 15:14 10836

stlh I dag kl 14:32

RE - om marked liker denne ICON som produseres i Estland, er vel også et spørsmål.

* Foreslår at du leser deg opp på hvem ELE samarbeider med i Estland - slettes ikke noen hvem som helst:

https://oblicity.com/

-------------------------

LES - Element har besluttet å utstede Tokens gjennom et utstederselskap som skal etableres i Estland. Estland er medlem av EU og således gjenstand for kjent regulering innenfor EU. Estland har videre tatt en aktiv rolle for å ligge i forkant av regulering og gjøre tilpasninger til markedet for kryptovaluta. Etter grundige undersøkelser av forskjellige jurisdiksjoner er Estland det beste alternativet for utstedelse av Tokens etter Elements oppfatning. Element har engasjert erfarne advokater i Oblicity til å bistå med utarbeidelse av rammeverket for Tokenene i henhold til regelverket i Estland. Oblicity har deltatt i en mange ICO'er/ITO'er i Estland, derunder ICO'ene for Agrello and Cashaa. "Vi er glade for å jobbe med dette prosjektet og ser frem til å bistå i arbeidet med å utvikle en råvare-sikret Token innenfor dette markedet", sier Rene Lauk CEO i Oblicity. For mer informasjon om Oblicity se: https://oblicity.com/

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=440971
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
Hammers
01.01.2018 kl 22:46 10562

RisOtto.
- Hensikt med tråden: Mitt hovedinnlegg beskriver vel hva jeg mener og tror om ELE? Skandaleselskap m/navnebytte +++.
- Lese seg opp: Fine ord i en festtale er lite å vektlegge.
- Teknisk: Har jeg ikke sett på, men et selskap med en slik utvikling må vel være OVERKJØPT så det holder!
- Til 100?: SELVSAGT tror jeg ikke det. Kunne like gjerne ha skrevet 50 eller 200.
- 100 var et tilfeldig tall for å få siklernes spyttproduksjon opp noen hakk ekstra!

Når et selskap ikke stiger pga underliggende verdiskapning, men restriksjon på antall aksjer......ja, så er ikke JEG med!
Så vidt jeg vet er IKKE NOE skapt i dette "enkeltmannsforetaket" - med et par ansatte.

Lille:
Javel......de har kjøpt en gruve fra et KONKURSBO!
Da er det vel en grunn til at tidligere eier GIKK KONK?
Det kan i hvert fall ikke være snakk om en GULLGRUVE man har skaffet seg.

Hilsen Hammers.......som forresten lurer på hvor store utgifter som skal til for å få liv i denne gruva.
Neppe lite..........og dere har kanskje Northland Resources i minne.....de som også konket pga alle utgiftene?
Kjøres kursen nå opp for å sette en emisjon som skal dekke utgiftene???? Man kan alltids jo lure....!
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.01.2018 kl 07:03 10366

Lukter pyramidespill. Stinker faktisk.
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
02.01.2018 kl 08:52 10306

Hammers,

lurer gjør den som ikke setter seg inn i ting og ikke følger med i tiden - det blir aldri penger av sånt - spør brumle...;)
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
02.01.2018 kl 09:53 10226

Stock-Holm,

takk for at du tok deg tid til å dele slik viktig informasjon - det eneste jeg lurer på er - hvordan lukter et pyramidespill, fint om du kunne ha beskrevet det?
Redigert 20.01.2021 kl 23:04 Du må logge inn for å svare