Norske drittunger blir bare verre og verre!

Slettet bruker
31.10.2018 kl 18:43 3351

"Det er en mindreårig person som er død etter knivstikking på Vinstra i Nord-Fron kommune i Oppland. Politiet har kontroll på en mindreårig gjerningsperson.
– Politiet mottok onsdag ettermiddag klokken 15.54 melding om knivstikking på Vinstra. En mindreårig person er bekreftet omkommet, mens en voksen person er skadd. Den skadde personen er ikke livstruende skadd, og er fraktet til Lillehammer sykehus. Politiet har kontroll på en mindreårig gjerningsperson. Kriseteamet i Vinstra kommune er varslet om det inntrufne, opplyser Innlandet politidistrikt i en pressemelding. Den skadde personen har et kutt i beinet og er sendt til sykehuset på Lillehammer, skriver Gudbrandsdølen Dagningen."

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/politiet-mindreårig-død-etter-knivstikking-på-vinstra-–-mindreårig-pågrepet/ar-BBPavOg?ocid=spartanntp
Slettet bruker
31.10.2018 kl 19:06 3337

Kodespråket er lagt ut her, men NRK nekter å gi noen koder; det er jo kjekk norsk ungdom dette her. Nordmenn fra Afghanistan eller Syria?

"Både den drepte og den antatte gjerningspersonen er tenåringer forteller hun. Hun vil ikke oppgi kjønn, men opplyser at det dreier seg om norske statsborgere."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J185Qb/tenaaring-drept-paa-vinstra
Slettet bruker
31.10.2018 kl 19:26 3305

"Ordfører Støstad opplyser at Vinstra vidaregåande skule i kveld holder åpent for elever og foreldre som ønsker å snakke om det som er skjedd. Én av de involverte er elev ved skolen. - Alle de involverte som vanlige folk fra Vinstra, sier han til Dagbladet."

https://www.dagbladet.no/nyheter/tenaring-knivdrept-pa-vinstra---svaert-vanskelig-og-tragisk-sak/70402747

"...som vanlige folk fra Vinstra"??? Javel. Men bare én av femtenåringene er elev ved skolen??? Nei, ungdommen nå til dags asså!
Redigert 31.10.2018 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 19:37 3292

Nå skal ikke jeg foregripe noen konklusjoner her, men trolig er det konsekvensene av Listhaugs retorikk vi ser her?
Slettet bruker
31.10.2018 kl 19:47 3275

Ei 16 år gammel jente er drept av en 16 år gammel gutt......
Slettet bruker
31.10.2018 kl 19:47 3272

Sotah skrev Innlegget er slettet
Overhodet ikke - drapsmannen kan godt være etnisk norsk - norsk kultur er endret for alltid!

(For et ekkelt innlegg fra deg, Sotah! Sikle, sikle, snakk for deg sjæl!)
Slettet bruker
31.10.2018 kl 19:51 3261

"Resett erfarer imidlertid etter tips fra sikre kilder på Vinstra at den siktede gjerningsmannen, som er 17 år, var offerets kjæreste. Motivet for ugjerningen skal ha vært et sjalusidrama. Gutten er av etnisk norsk bakgrunn."

https://resett.no/2018/10/31/den-siktede-for-drapet-pa-vinstra-er-etnisk-norsk-drepte-kjaeresten-etter-sjalusidrama/
Slettet bruker
31.10.2018 kl 20:04 3236

Statistisk sentralbyrå utelukker ikke at nordmenn uten innvandrerblod allerede er i mindretall, men spør hvordan «etnisk norsk» skal defineres.
- Statistisk sentralbyrå (SSB) utelukker ikke at personer uten innvandrere blant sine aner kan komme i mindretall i dette århundre. Og kanskje har det allerede skjedd, ettersom tidspunktet avhenger av hvor mange generasjoner bakover man velger å se på, sier seniorforsker ved Statistisk sentralbyrå (SSB), Helge Brunborg, til Nettavisen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/3174830.html

Norsk kultur er borte, ordensmaktens voldsmonopol er opphevet i folks rettsbevissthet, gammel og ny æreskultur gjelder nå i all menneskelig relasjon som også i mangel på relasjon. I morgen er denne saken glemt til fordel for neste drapssak.
Slettet bruker
31.10.2018 kl 20:09 3230

Sotah skrev Innlegget er slettet
Sotah, du har for lengst stemplet meg som "irreversibelt innvortes ond" - så det er ingen tvil om hvem som er eklest av oss to.
Jeg ville ALDRI finne på å si noe sånt om deg!
Sotah
31.10.2018 kl 20:15 3219

Tragisk historie og tragisk tråd. Jeg foreslår at vi sletter hele greia. Og lar Vinstra få være i fred.
Slettet bruker
31.10.2018 kl 20:25 3203

Sotah skrev Innlegget er slettet
Det innlegget burde du spart deg for Sotah.
Jeg trodde i det lengste du aldri ville synke så lavt. Du er nettroll deluxe.
Redigert 31.10.2018 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 21:15 3151

Her ser ikke mye ryggrad der i gården nei,man ser zothen i fri dressur;ser at egne innlegg er smakløse og sletter dem.

:=)
Redigert 31.10.2018 kl 21:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 23:23 3097

Jeg synes faktisk tråden startet veldig fint, jeg - med en uuttalt assumption - og det kunne det blitt veldig fin debatt av, særlig med det som fortløpende er blitt avdekket. Til min egen unnskyldning, så må jeg nok si at (var det) VG som brukte feil koder og forledet meg:
Vi sier ikke om nordmenn at "de har norsk statsborgerskap", for nordmenn HAR jo naturligvis norsk statsborgerskap - vi er sågar født med det fordi vi er nordmenn hjemmehørende i Norge!

Så jeg er ikke spor flau for at jeg ble forledet av misvisende kodebruk. Men får det noen forståelse av drittsekken Sotah? Nei da, han bare turer på med fordømmelser og stygge vendinger fordi jeg har fornærmet hans foretrukne medborgere - de nye landsmenn - de som ikke må fornærmes, selv om forrige uke bød på 3 drap fra den kanten.

Heldigvis går det år og dag mellom hver gang en mindreårig nordmann dreper. Mine tanker går til den drepte jenta og hennes familie.

Jeg er forskrekket over at unge mennesker begår sjalusidrap. Så lite individuell styrke skal våre unge ikke ha at deres verden raser fordi ungdomskjæresten gjør dem sjalu. De skal vite at det kommer mange flere kjærester i livet, og at det er en del av våre menneskelige betingelser å oppleve hjertesorg. Alt svinger i livet og alt har sin tid - ingenting varer evig - kjærlighetens kostnad er sorg.

Jeg finner det veldig merkelig at vår kultur, der vi kunne omgås andre uten frykt for eget liv, har svingt til lovløse tilstander - der jenter går i fare, og der vi alle må vokte vår rygg.
Redigert 31.10.2018 kl 23:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 23:45 3084

Ingen som tør å mene noe mer etter Sotahs angstbiterske utfall?

Vel, ungdommen fortsetter å utagere, og nå tør jeg ikke lenger gjette på hvilken kultur av multikulturen det dreier seg om:

"Tre gutter i 15-årsalderen ble truet og ranet med kniv på Strømmen onsdag kveld. Tre gutter er pågrepet i saken."
https://resett.no/2018/10/31/tre-pagrepet-etter-knivran-pa-strommen/

At det er blitt farlig å være ung, er jaffal sikkert og visst!
Slettet bruker
01.11.2018 kl 15:22 2996

Denne 16 åringen som gjorde dette, kan man bare kaste til haiene. Ikke noe å spare på.
Slettet bruker
01.11.2018 kl 16:50 2961

Og det kan du si høyt, KalleQ, bare fordi han er nordmann! Hadde illgjerningsgutten vært en av våre nye landsmenn, så hadde vi måttet vise empati. Vi hadde ikke integrert han godt nok, eller han manglet en ungdomsklubb å henge på.

Siden denne tråden tok så galt av sted og er løftet til en ny dag, så vil jeg si dette:

Empati har ingenting med høy moral å gjøre. Empati er en refleksiv følelse, som er menneskelig. Særlig en mor må la seg styre av empati når hun skal ta seg av den skrikende bylten som er hennes baby (fordi babyen ikke kan ivareta seg selv og er helt avhengig av andre for å dekke sine behov). Men litt senere må man begynne å stille noen krav for å unngå at barnet vokser opp til å bli en egoistisk asosial drittsekk som ikke kan opptre akseptabelt for andre - det blir helt nødvendig at mor og far avveier empatien mot barnets oppdragelse til et hensynsfullt og samfunnsgagnlig menneske. Det kreves mer enn bare empati for å takle verden.

Særlig venstresiden har pervertert empati til å bli et symbol på høy moral - men det at du synes synd på noen, gjør deg IKKE til godt menneske (det kan være en underkomponent av det å være et godt menneske, men i og av seg selv er det ikke tegnet på et godt menneske). Et problem krever komplekse sett av innsikt, analyse, forståelse og planlegging - og ikke alltid er det slik at det som vil gi god effekt i det lange bildet ser så snilt ut i det korte bildet.

Du kan faktisk underminere et menneske ved å synes synd på dem når det ikke er på sin plass. Du kan ta selvoppholdelseskraften og styrken fra dem ved å gjøre dem til et offer. Det er ikke hjelpsomt.

Og her er det altså Sotah går i svart over Havfruen.

Jeg tror regelrett at vi ødelegger og underminerer våre fremmedkulturelle landsmenn ved å overøse dem empati og hjelp fremfor å stille krav til dem: Her hos oss respekterer vi livet mer enn æren. Det er forventet at vi jobber og ikke snylter på ordninger vi har laget for de som faller utenfor. Alle bidrar, også med dugnad for å ta et løft uten at vi får betalt annet enn ved resultatet av det arbeidet vi legger ned. Vi behandler alle likt. Hvert individ er like mye verdt og du får ingen særretter og egne lover for særlig beskyttelse.

Venstresiden og globalismen har gått fullstendig av sporet. Det ER interessant at Sotah går i taket og trekker frem ondskap for å si slike ting, og det er interessant at når det viste seg å være en etnisk norsk ungdom, så tåler han ikke at jeg fremdeles kan stå i debatten og ha noe å si. Sotah tror at vi her på HO bare har noe å si hvis det dreier seg om fremmedkulturelle - men nei - det er et samfunnsproblem når vi ikke kan leve sammen uten frykt for våre og våre barns liv, uansett hvem som tror de er berettiget å drepe andre. Det er det ENESTE kravet for å leve i samfunn som individer at vi kan være trygge for andre.

I multikulturen dreper mange - men si noe som fornærmer noen - så bryter helvete løs! Nei, Sotah - tråden får stå - og du bør vurdere å endre din oppfatning av folk som tenker mer rasjonelt og er mindre politisk følelsesstyrt enn du selv er!
Slettet bruker
01.11.2018 kl 20:48 2911

"Dommen i Den europeiske menneskerettsdomstolen nylig representerer et brudd med europeisk kultur og historie.

Det tar én generasjon. Så er båndet til ytringsfriheten borte. Båndet til det som la grunnlaget for vår suksess.

Min generasjon fikk våre egne bånd til våre foreldre og besteforeldres skikk og bruk, alminnelig dannelse og høflighet brutt av den nye fremadstormende generasjon unge marxister som tok kontrollen over barn og unge i skoler, fritidsklubber og andre organisasjoner og institusjoner.

Så fort går det. Så umerkelig. Én generasjon – og vi har ingenting å lære våre barn."

https://www.document.no/2018/10/31/allehelgensmesse-for-ytringsfriheten/
Odeven
01.11.2018 kl 22:08 2887

Herreminhatt.
Her er det mye brun gjørme.

Dette er altså etnisk norsk ungdom.
Men siden det kunne vært noen med invandrerbakgrunn, - så må skylden selvfølgelig plasseres der.
Skulle bare mangle.
For en gjeng!!!!!

O.
Slettet bruker
01.11.2018 kl 22:38 2875

Hvor har noen plassert skylden på noen med "invandrerbakgrunn" som du kaller det, Odeven?
Riot
01.11.2018 kl 23:48 2846


”combustio spontanea” du är nära nu fruen....i hela värden är bara norrmän över 40 kvar som förtroliga...resten är skit.
(altså norrmän rakt nedstigande i 800 år)

polemiker
02.11.2018 kl 00:03 2838

Kan anbefale å lese (i hvertfall første halvdel) av Havfruens innlegg 16:50 minst EN gang til. Dette var det klasse over!