Dårlig kunderservice og dårlig adm dir?

Ikke Penge Dum
FKRAFT 17.01.2022 kl 19:15 704

Hvorfor er dere aksjonærer i Fjordkraft? Jeg hadde de slm kunde for mange år siden. Byttet spot avtale fordi jeg fikk bedre tilbud hos noen andre.

Så tenkte jeg skulle prøve meg på 6måneders fastpri her i desember.

Da satt jeg meg inn i de gamle fleksikontraktene, de nye og fastpriskontraktene. Formuleringene av fleksi kontraktene var uhørvelig dårlig og en priskontrakt jeg ikke anbefaler noen p inngå. Derimot fortalte selgerne meg en helt annen historie. Og jeg tok faktisk i å fortelle usannheter. Ok, misforståelser da når jeg «arresterer» de på det.

Anyways, fastprisen virket ok. Men så begynte balubaet. De klarte ikke å finne målerne og oppgjørsavdelingen brukte svørt lang tid. Når endelig alt var i boks på 3 addresser så opplyste de en ny høyere pris enn i kontraktene. Da klaget jeg og de viste forståelse, men kunne ikke garantere at jeg kunne få prisen som var i min kontrakt selvom prisen var oppgitt. Allerede var jeg irritert og nå ble jeg pisst siden de prøvde å si at de var ikke forpliktet til å oppfylle kontrakten. De sleit med å finne paragrafen de mente var gjeldende og gav meg rett, men kunne likevel ikke garantere prisen.

, da truet jeg med å gå tilbake til min gamle leverandør siden den kontrakten var ugyldig etter min mening når de ikke kunne binde seg til den prisen. Da var de plutselig rask og fikk 2 addresser overflyttet. Siste henger fremdeles over 1 måned fra tegnet kontrakt. Men veien dit var usedvanlig humpete. Hele tiden ny kundebehandlere å forholde seg til. Noen hadde skrevet gode notater og andre ikke slik at man måtte ofte gjenta problemstilling. Alle klaget på dårlige intern systemer og det ikke var uvanlig mee ulike feil i systemet og at oppgjørsavdelingen var treig.

Jeg kommer ikke til å forsette når min kontrakt går ut til sommeren.

Når jeg da googler finner jeg mange som har dårlig erfaring som kunde hos Fjordkraft. Itillegg går adm dir nå hardt ut mot forbrukerrådet og etter min mening også bruker ett dårlig språk som ikke passer en toppleder.

Jeg søkte også en jobb hos dem i sin tid og ble ikke særlig imponert over ene mellomlederen i en intervjuet ettersom han allerede fra første minutt virket å «jobbe» med andre ting og brukte lang tid med «eeeeehhhhhh» hver gang han ble spurt om noe. Itillegg måtte folk gjenta spørsmålene sine ofte til denne personen.

Hvordan vil det gå med Fjordkraft på veien videre?
PHOinvestor
17.01.2022 kl 21:47 603

er også glad jeg er ferdig med det selskapet