ETTERLYSNING av Q10ps vedr veddemål

Slettet bruker
APCL 30.12.2017 kl 01:52 2290

Hei
kan du tilkjennegi deg Q10ps?
Vi inngikk i sommer et veddemål, da var kursen på APCL ca nesten 4. Du var overbevist om at kursen skulle fly til himmels (igjen) mens jeg mente at selskapet ikke hadde substans til å klare seg særlig bra.
Veddemålet gikk ut på en flaske champis (du nevnte en magnum flaske) jeg snakket om en vanlig flaske.
Veddemålet var at kursen innen 31.12. 2017 skulle være under kr 3. Planla egentlig å skrive kr 4 men det ble en skriveleif i farta. Men jeg gikk ikke bort fra veddemålet. Det har heller ikke du gjort håper jeg
Spørsmålet er om du står ved veddemålet? Kursen er ca 0,90 nå og veddemålet ble vunnet med klar margin.
Hvis du er mann for ditt ord, skriv et innlegg der du kan fortelle hvor /når jeg kan hente flasken med champis:
Med ønske om godt nytt og om håp om at de fleste hederlige sjeler lykkes i aksjemarkedet i 2018
mvh Brumlemann
Redigert 20.01.2021 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 02:26 2260

Hei Brumle.

Nå kan det jo hevdes at ditt veddemål var relativt "safe". APCL kan krysses av på alle felt som kjennetegner en ren "scam" eller børssvindel om du vil, og 2017 ble året da dette ble allment kjent. De som har sittet gjennom 2017 har tapt rundt 70% av sine penger, og risikoen er stor for at de taper mer. De som kjøpte seg inn på rundt kr. 11,- har tapt nesten alt, og det er naturligvis fryktelig ille. Men det har ikke manglet på advarsler. Du, jeg og flere med oss har lenge advart mot aksjen, og vi fikk desverre rett. Jeg tror du kan se langt etter Champagnen og det er like greit. De som har sittet med APCL har vel tapt nok som det er, og bør kanskje slippe å gi ut Champagne til dem som hadde mer kunnskap, vett og forstand enn hva APCL-aksjonærer har?
Slettet bruker
30.12.2017 kl 10:52 2192

Børsen er et veddemål. Og, kvalifisert synsing. Resultatet er tap eller gevinst, og ikke Champagne. Jeg gikk inn på 2-3 med 500k uten å ha satt meg godt nok inn i caset. Solgte på 9-11. Senere satt jeg igjen med en liten post som falt 70%. (Ca 80k) Genialt? Neppe. Denne er volatil. Q10 tapte veddemålet per 31.12. Men Siste ord er neppe sagt. Så hvem som til slutt taper og vinner vites ikke.
Redigert 30.12.2017 kl 10:56 Du må logge inn for å svare