Ensurge har åbnet Pandoras æske
Ensurge tidligere Thin Film, har nu lavet den første aftale med betaling forud.
Flere andre aftaler er allerede i hus, produktionen tilpasses den enkelte kunde.
Nu skal de have fabrikken op og kører i tidligere TESLA s produktions lokaler, og det skulle allerede være for småt til Ensu.
ENSURGE har knækket koden og har nu de patenteret produkterne som alle de store har sukket efter i flere år.
Produktionen kører vel på fuld tryk inden for et år, maskiner kan jo tilpasses den enkelte kunde og kører i døgndrift.
Der efter er det bare at afskibe container efter container med Micro batterier.
Kan godt være der kommer en emission nu, herligt gir flere billige aktier til nuværende aktionærer,
som skal dække fremtidens produktion, det går jo stærkt fremad med nye kunde.
ENSURGE har åbnet Pandoras æske ,
et hav af muligheder, knækket koden som ingen andre har kunne ,
snart vil dollars tjenes hvert eneste år i et marked til over 20 milliarder,, bare ta 10 % af det.
Glæder mig til vi ser analytiker vågner lidt op, så ser vi både kurs 10 og 20 inden for få år.
Flere andre aftaler er allerede i hus, produktionen tilpasses den enkelte kunde.
Nu skal de have fabrikken op og kører i tidligere TESLA s produktions lokaler, og det skulle allerede være for småt til Ensu.
ENSURGE har knækket koden og har nu de patenteret produkterne som alle de store har sukket efter i flere år.
Produktionen kører vel på fuld tryk inden for et år, maskiner kan jo tilpasses den enkelte kunde og kører i døgndrift.
Der efter er det bare at afskibe container efter container med Micro batterier.
Kan godt være der kommer en emission nu, herligt gir flere billige aktier til nuværende aktionærer,
som skal dække fremtidens produktion, det går jo stærkt fremad med nye kunde.
ENSURGE har åbnet Pandoras æske ,
et hav af muligheder, knækket koden som ingen andre har kunne ,
snart vil dollars tjenes hvert eneste år i et marked til over 20 milliarder,, bare ta 10 % af det.
Glæder mig til vi ser analytiker vågner lidt op, så ser vi både kurs 10 og 20 inden for få år.
Redigert 13.11.2022 kl 20:04
Du må logge inn for å svare
The Observer
17.10.2022 kl 16:00
2880
Hva aksjekurs kan bli er bare gettning, men at den kan bli atskillig høyere om det renner inn bestillinger fra disse kundene som nå får bestilte samples er vel ganske innlysende. Aksjen er en sjelden anledning til å være med på noe som kan bli meget stort. Skjær i sjøen, ja vel, men det er det i alle aksjer. Steg for steg har Ensu levert
på noe som virket ganske utopisk for et år siden, men som i dag ser ut til gradvis å bli slik ledelsen har forespeilet.
på noe som virket ganske utopisk for et år siden, men som i dag ser ut til gradvis å bli slik ledelsen har forespeilet.
iTRADER09
17.10.2022 kl 16:41
2837
Vi kan vel diskutere hvem som har livlig fantasi. Har skjelden sett noen som er så naive i sin tro og uopplyst om realitetene som enhver kan lese ut av regnskapene. Men i din fantasi så holder sikkert Ensu millioner i kundeforskudd utenfor regnskapet!
Ensu har fått noen forskudd men det er småpenger, mest sannsynlig for de sample leveransene. De har selvfølgelig ikke fått noe forskudd på volumproduksjon som fortsatt er langt unna.
Ensu har fått noen forskudd men det er småpenger, mest sannsynlig for de sample leveransene. De har selvfølgelig ikke fått noe forskudd på volumproduksjon som fortsatt er langt unna.
The Observer
17.10.2022 kl 17:03
2820
Veldig mange selskaper har overlevet på lån og emisjonspenger, år etter år, før de har vist seg å ha livets rett. Dess nærmere Ensu kan vise til nærliggende kontrakter og produkter med livets rett, jo lettere er det å skaffe penger til overlevelse og vekst. Flere topp potensielle kunder innen produkter som trenger batterier, har godkjent Ensu batteriene som nettopp lovende batterier, i innledende tester. Ellers hadde de ikke bedt om batterier med mål og form som kan testes implementert i deres markedsprodukter.
True
17.10.2022 kl 19:04
2746
Blir bra det her folkens. Siste innspurt nå, så er produksjonen for fullt i gang. Føler det nesten er litt for godt til å være sant selv, men kanskje ikke så rart når en del har konstant hakket ned på dette selskapet, som om de aldri kom til å levere noe som helst. Når det er sagt, så har ENSU så klart mye å bevise, men ikke om lenge.
Ticker nok inn et par meldinger til før måneden er over.
Ticker nok inn et par meldinger til før måneden er over.
Kvike11
18.10.2022 kl 07:36
2617
De store betalinger kommer når leverancerne begynder.
Og det kan ikke vare længe inden de første ordrer kommer, og derefter bliver der endnu kortere til fremtidens ordrer.
Tror vi skal op igen idag,
Ingen ved hvor store forskud de har fået, men vi kan godt blive enige i at det ikke er milliarder
de helt store spring med 50 -100 % kurs stigning , kommer først når ordren leveres.
Og det kan ikke vare længe inden de første ordrer kommer, og derefter bliver der endnu kortere til fremtidens ordrer.
Tror vi skal op igen idag,
Ingen ved hvor store forskud de har fået, men vi kan godt blive enige i at det ikke er milliarder
de helt store spring med 50 -100 % kurs stigning , kommer først når ordren leveres.
Gullhaugen
18.10.2022 kl 08:20
2569
UPPS DER kom det enda en..nå drar det seg skikkelig til. Vil tro at flere av partnerne også kommer inn på eiersiden. Da blir det virkelig fart i butikken.
Gullit
18.10.2022 kl 08:21
2684
Nok en godmelding. Det blir trykkoker her fremover, nå skal mange inn
TS
18.10.2022 kl 18:46
2491
Er det noen som har regnet på fremførbart underskudd i Thin/Ensu? Hvilken aksjekurs forsvarer bare dette?
True
18.10.2022 kl 19:50
2455
Ja, der kom en allerede ;D Da er det bare å vente i spenning på neste. November = produksjonsstart.
scorn
21.10.2022 kl 13:01
3249
Hvorfor er det ingen som kjøper denne aksjen? Tullhaugen kan du supplere og kjøpe til "høyeste pris"?
Gullit
21.10.2022 kl 13:15
3410
Nå er det sendt samples til flere giganter. Om disse blir funnet gode nok kan du angre på att du ikke kjøpte…
Redigert 21.10.2022 kl 13:15
Kvike11
21.10.2022 kl 13:23
3409
Scorn er det noget du ved noget om at der ikke er nogen der køber denne aktie.
Dem der har købt beholder deres aktier for alle ved vi skal betydeligt op i kurs.
Med de mega aftaler der allerede er lavet og snart store kontrakter,
vil vi se nye højder i ENSU.
Har stor tillid til kursen skal betydeligt op.
Dem der har købt beholder deres aktier for alle ved vi skal betydeligt op i kurs.
Med de mega aftaler der allerede er lavet og snart store kontrakter,
vil vi se nye højder i ENSU.
Har stor tillid til kursen skal betydeligt op.
True
21.10.2022 kl 13:47
3432
Scorn har allerede aksjer i ENSU og av en eller annen grunn er han mer redd for at selskapet skal lykkes enn mislykkes. Slik det fremstår i allefall. Dette kalles for "confirmation bias", dvs. at han konstant søker bekreftelse på dårlig kursutvikling som igjen bekrefter hans antagelse om at det er det samme gamle med ENSU.
Men nå som Kevin Barber sitter bak roret, ser vi jo tydelig at det ikke har vært- og er mest sannsynlig ikke tilfellet. ENSU går som det suser og la meg minne folk på at vi befinner oss midt i en krise.
Men nå som Kevin Barber sitter bak roret, ser vi jo tydelig at det ikke har vært- og er mest sannsynlig ikke tilfellet. ENSU går som det suser og la meg minne folk på at vi befinner oss midt i en krise.
Gullhaugen
21.10.2022 kl 13:50
3507
Du et meg en merkelig skrue, skulle tro at du var tvilling med tynnidioten.....happy weekend til deg. Du skal.ikke.se bort I fra at det ligger en avtale mandag 0830 med.den første partneren. Det er bare å selge for de som ikke har lest siste meldinger fra Ensu
Broker74
21.10.2022 kl 14:12
3499
Fatter ikke de som har kjøpt, velger å selge noe nå rett før major break thru i selskapets historie. Man kjøpte vel aksjer her fordi det er dette man har hatt troen på. ja ja
True
21.10.2022 kl 14:35
3499
Enkelte her har dessverre vært i THIN aksjen i mange år tidligere uten konkrete resultater, så det er vel først og fremst det det skyldes. Så slikt sett, kan jeg forstå både scorn og tynnidioten.
Og som jeg nettopp nevnte - når ting har bare gått dårlig tidligere, er det fort gjort å søke etter slike bekreftelser og anta at alt bare vil bli dårligere fremover også. Det kan t.o.m. virke som en slags "trygghet" for vedkommende det gjelder, samtidig som det kan være skremmende dersom ENSU faktisk lykkes. Da faller jo den "tryggheten" bort.
Det er mange personer som har selvdestruktive vaner og rutiner, men som holder seg til dem av den simple grunn at det er i det minste kjent for dem, istedet for å utvikle gode vaner og rutiner. Trist men sant.
Og som jeg nettopp nevnte - når ting har bare gått dårlig tidligere, er det fort gjort å søke etter slike bekreftelser og anta at alt bare vil bli dårligere fremover også. Det kan t.o.m. virke som en slags "trygghet" for vedkommende det gjelder, samtidig som det kan være skremmende dersom ENSU faktisk lykkes. Da faller jo den "tryggheten" bort.
Det er mange personer som har selvdestruktive vaner og rutiner, men som holder seg til dem av den simple grunn at det er i det minste kjent for dem, istedet for å utvikle gode vaner og rutiner. Trist men sant.
Maggs
24.10.2022 kl 13:59
3237
Når vi nå er på et litt filosofisk spor. Har hatt aksjer i et par år og fulgt Thin opp igjennom. Har selv drevet innovasjon og FoU samt da hatt nye kunder på prøvde men ikke utprøvde produkter. Jeg har ingen formening om hvor høyt dette skal gå men er overbevist om at det vil gå rette veien, også inneværende år. Jeg tror bare at ny kunde er i possisjon til å presse på pris. Jeg tror det er intense forhandlinger og jeg tror de raskt vil på gå til "last possible moment" som jeg tipper er mot slutten av november før "a deal is done". Om nyheten om konkret produksjon kommer før så er jo det bra og da vil ENSU hoppe. Mener nok at den ikke vil hoppe så høyt som det her hevdes men opp vil den gå. Jeg for min del er nesten mer intressert i IP diskusjonene og lisensering. Det tror jeg kan bli like stort om ikke større. Når det kommer i havn har jeg ingen som helst anelse om
scorn
24.10.2022 kl 14:02
3237
Ja, som ENSU (og tidligere THIN) aksjonær så bør man være flink til "å vente"...
Maggs
24.10.2022 kl 14:05
3279
Jepp, men denne gangen er jeg meget possitiv. som i forumet nevnt så har Kevin Barbers meget ryddige styring vært en nøkkel til min optimisme. Kun lovet det han kan holde. Så er ikke produktet like svevende og ambisiøst som i Thin og markedet for produktene helt konkret. Jeg venter med tolmodighet og er fornøyd med at trenden ser ut til å ha snudd. Om en forsiktig så snudd.
Kvike11
24.10.2022 kl 14:20
3323
Første aftale med levering er guld værd.
Når først den er i hus, kommer de andre som perler på stribe.
Kontrakten er vel lavet på forhånd, mangler bare en underskrift.
Kunne godt komme inden for en overskuelig tid, måske allerede i denne uge.
Når først den er i hus, kommer de andre som perler på stribe.
Kontrakten er vel lavet på forhånd, mangler bare en underskrift.
Kunne godt komme inden for en overskuelig tid, måske allerede i denne uge.
Broker74
25.10.2022 kl 11:03
3155
Kjenner virkelig at tiden vi er inne i nå er faktisk ganske så spennende, ikke med tanke på å se på kurs handelen, men mere om hvilken dag det kommer en melding. .
True
25.10.2022 kl 11:48
3095
Kommer trolig til å laste opp mer i dag. Kan godt hende vi skal litt lenger ned nå på kort sikt dersom det blir litt lenger ventetid på neste melding. Trenden er uansett opp på mellomlang sikt, så man bør ikke vente alt for lenge heller.
Redigert 25.10.2022 kl 12:11
True
25.10.2022 kl 11:50
3116
scorn skrev Ja, her er det bare å vente som vanlig 🙂
Den som venter på noe... ;-)
Trend opp på lang sikt? Ser du på omvendt chart?
True
25.10.2022 kl 12:13
3179
Ja, stryk det. Her er det bare jeg som har tenkt litt feil og vært litt forutinntatt på veien fremover. Jeg håper den trenden snur også dog, nå som det går så bra for ENSU. Men ingenting er set in stone ennå.
Det håper jeg og! Tro, håp og kjærlighet er bra å ha i aksjemarkedet🤣🤔 At det går bra for ENSU synes jeg er sterke ord. De har fortsatt ikke fått en eneste krone i omsetning meg bekjent..
True
25.10.2022 kl 13:58
3104
Ja, nei - ingenting går bra for ENSU ifølge de siste meldingene det siste året... Ikke noe som helst fremgang i det hele tatt. Begriper ikke personer som deg som sitter i aksjer de har ingen som helst tro på. For det handler faktisk om det ja, investere i det man har tro på.
Det var ikke det jeg sa. Jeg sier at det ikke har kommet faktiske ordre eller omsetning. At du sitter her og spyr ut halleluja stemning synes jeg ikke noe om. Du påvirker andre til å kjøpe noe som er EKSTREM risiko uten å anerkjenne det i dine innlegg. Jeg er helt med på at selskapet utvikler seg riktig retning, men risikoen er enorm. Kanskje vi blir belønnet, men sannsynligheten heller den andre veien.
Hoist
25.10.2022 kl 14:34
3112
Tak cpg MC. Jeg er enig. Det ser godt ud, men risikoen er stadig stor, da der ingen indkomst er.
scorn
25.10.2022 kl 14:50
3089
...men du snakker som det er 0% risiko i aksjen og at aksjen skal gå 10000000%. Fordi du "tror" på aksjen.
Redigert 25.10.2022 kl 14:50
True
25.10.2022 kl 14:51
3091
Deg om det. Jeg roper ikke noe mer "halleluja" her enn noen andre som er positivt innstilt til ENSU, og hva andre velger å gjøre, har absolutt ingenting med meg å gjøre.
Folk må ta sine egne selvstendige valg, uavhengig av hva andre mener og sier. Har aldri sagt at dette var en sikker case, tvert imot. Hvis du bare ser littegrann lenger ned, skrev jeg at "ENSU har fortsatt mye å bevise"...
Og det har de så klart inntil ordrene begynner å ticke inn. Worst case scenario, dersom dette skulle vise seg å være et "spill for galleriet", vil kursen uansett gå oppover igjen over tid, og da er det jo bare å komme seg ut.
Jeg kan imidlertid ikke forestille meg det på dette tidspunktet.
Folk må ta sine egne selvstendige valg, uavhengig av hva andre mener og sier. Har aldri sagt at dette var en sikker case, tvert imot. Hvis du bare ser littegrann lenger ned, skrev jeg at "ENSU har fortsatt mye å bevise"...
Og det har de så klart inntil ordrene begynner å ticke inn. Worst case scenario, dersom dette skulle vise seg å være et "spill for galleriet", vil kursen uansett gå oppover igjen over tid, og da er det jo bare å komme seg ut.
Jeg kan imidlertid ikke forestille meg det på dette tidspunktet.
True
25.10.2022 kl 15:08
3055
Jeg hadde forresten ikke noe særlig tro på THIN for ett år tilbake, anså det som en fasade, og var kun interessert i å møte break-even for å komme meg ut av aksjen.
Det bildet har endret seg betydelig det siste året med Kevin Barber bak roret, selv om det så klart kan være "same shit, different wrapping" ala. Statoil / Equinor.
Jeg hadde t.o.m. planlagt å selge meg ut av ENSU selv om de lykkes fordi det vil uansett ta lang tid før man får ordentlig avkastning, og jeg er mer interessert i andre prosjekter.
Det bildet har også endret seg nå, så lenge ting fortsetter å gå etter planen og ENSU lykkes på sikt. Så ja, risikoen er fortsatt veldig høy, men er i det minste blitt betydelig mindre etter de 5 siste meldingene. Det burde de fleste være enig i.
Det er dessuten kriminelt å gi ut falske børsmeldinger og mislede investorer, så med mindre hele systemet er korrupt, skjønner jeg ikke hvordan dette skal gå galt.
Det bildet har endret seg betydelig det siste året med Kevin Barber bak roret, selv om det så klart kan være "same shit, different wrapping" ala. Statoil / Equinor.
Jeg hadde t.o.m. planlagt å selge meg ut av ENSU selv om de lykkes fordi det vil uansett ta lang tid før man får ordentlig avkastning, og jeg er mer interessert i andre prosjekter.
Det bildet har også endret seg nå, så lenge ting fortsetter å gå etter planen og ENSU lykkes på sikt. Så ja, risikoen er fortsatt veldig høy, men er i det minste blitt betydelig mindre etter de 5 siste meldingene. Det burde de fleste være enig i.
Det er dessuten kriminelt å gi ut falske børsmeldinger og mislede investorer, så med mindre hele systemet er korrupt, skjønner jeg ikke hvordan dette skal gå galt.
Du sier så mye rart at jeg vet ikke om jeg kan ta deg seriøst lengre. Hvis dette faktisk er et spill for galleriet, så vil kursen aldri gå opp til de nivåene vi er på nå. Da er pengene dine tapt - punktum. Hvis du tror noe annet må du lese en bok eller noe.
Edit: skal svare på det siste du sier også. Jeg er enig i at risikoen er lavere etter de siste meldingene. Det har jeg sagt før også, men det er ikke får vi får se harde fakta (ordre) at jeg roper hurra👍
Edit: skal svare på det siste du sier også. Jeg er enig i at risikoen er lavere etter de siste meldingene. Det har jeg sagt før også, men det er ikke får vi får se harde fakta (ordre) at jeg roper hurra👍
Redigert 25.10.2022 kl 15:20
True
25.10.2022 kl 17:29
2956
Du skjønte godt hva jeg mente. Ta en titt på hvor kursen har vært tidligere. LifeCare er jo også et veldig godt eksempel når det gjelder dette. Men jeg er ikke interessert i å diskutere dette lenger. Vi hadde et byks opp på slutten av dagen i dag, noe som kan tyde på at en melding KAN komme i morgen.
Redigert 25.10.2022 kl 17:35
scorn
25.10.2022 kl 17:51
2924
> noe som kan tyde på at en melding KAN komme i morgen.
Ja, det er bare å vente og se :)
Ja, det er bare å vente og se :)
True
25.10.2022 kl 18:07
2898
Det er det, og jeg trekker forresten det jeg skrev om worst case scenario som er bare helt latterlig. Worst case scenario, så får ikke ENSU ordrebestillinger, for dette er så legit som det kan få blitt.
Skjønner faktisk ikke hva du mener. Bykset opp var utelukkende pga innhenting på børsen generelt. Melding kan komme i morgen eller om ett år.. Hvis du skriver hver eneste dag (noe du gjør) at melding kan komme i morgen, så får du til slutt rett!
Hoist
25.10.2022 kl 20:33
2796
👍 Vi er nok alle enige om at thinfilm vs. Ensurge giver indtryk af mere styring fremadrettet, men om det er happy ending ved ingen.
Broker74
26.10.2022 kl 10:59
2598
Ja mulighet nå å dumpe ut en stor post for den som ikke vil være med, ser ut til at noen ønsker seg mere :-)
Skal det snart ta fyr i ENSU tro...
Skal det snart ta fyr i ENSU tro...
Gullhaugen
26.10.2022 kl 11:17
2571
Spennende nå ligger den nesten på hoppet fra 2.8 til 3.6.
Ser på listene siste dager at DNB MARKETS AKSJEHANDEL/-ANALYSE er kommet inn med 1.3 millioner aksjer på 27. plass og at DANSKE BANK A/S har økt med 200.000 nye siste dager. Ellers ikke noe mer å melde.
Ser på listene siste dager at DNB MARKETS AKSJEHANDEL/-ANALYSE er kommet inn med 1.3 millioner aksjer på 27. plass og at DANSKE BANK A/S har økt med 200.000 nye siste dager. Ellers ikke noe mer å melde.
Kvike11
27.10.2022 kl 11:26
2235
De køber sig op, når deres beholdning er fuld, kommer analyser på stribe.
ENSU er godt på vej til at blive en af årets nytår raketter.
Ser ikke kurs 30 som en umulighed
ENSU er godt på vej til at blive en af årets nytår raketter.
Ser ikke kurs 30 som en umulighed
The Observer
27.10.2022 kl 12:03
2246
De fleste har vel allerede registrert, men:
SAN JOSE, California, October 27, 2022 -- Ensurge Micropower (OSE: ENSU, and OTCIQ: ENMPY), today announced that it has solved key challenges related to manufacturing packaged rechargeable batteries using its solid-state lithium technology, and customer sampling has now begun. Ensurge shipped the first packaged battery samples today for delivery to a leading manufacturer in the hearables market.
Ensurge’s packaged microbattery samples enable prospective partners and customers to evaluate the principal elements of its innovative 1-100 milliampere-hour (mAh) solid-state lithium technology, including the performance of energy-producing cells and the ultra-compact stacking and packaging technology used to create production batteries. Samples in the first shipment phase are being offered to companies that have signed contracts with Ensurge and want the batteries for testing, evaluation and adoption. In a subsequent phase, the samples will be offered to more than a dozen customers that have shown strong interest in the Ensurge microbattery’s performance but have not yet signed agreements.
SAN JOSE, California, October 27, 2022 -- Ensurge Micropower (OSE: ENSU, and OTCIQ: ENMPY), today announced that it has solved key challenges related to manufacturing packaged rechargeable batteries using its solid-state lithium technology, and customer sampling has now begun. Ensurge shipped the first packaged battery samples today for delivery to a leading manufacturer in the hearables market.
Ensurge’s packaged microbattery samples enable prospective partners and customers to evaluate the principal elements of its innovative 1-100 milliampere-hour (mAh) solid-state lithium technology, including the performance of energy-producing cells and the ultra-compact stacking and packaging technology used to create production batteries. Samples in the first shipment phase are being offered to companies that have signed contracts with Ensurge and want the batteries for testing, evaluation and adoption. In a subsequent phase, the samples will be offered to more than a dozen customers that have shown strong interest in the Ensurge microbattery’s performance but have not yet signed agreements.
X-43 scramjet
27.10.2022 kl 12:50
2223
"Have not yet signed agreements"
Da kan en mulig storkontrakt komme til ENSU før jul? Nå skjer det endelig noe her
Da kan en mulig storkontrakt komme til ENSU før jul? Nå skjer det endelig noe her