Slettet bruker
19.01.2022 kl 18:35 1035

ingen kommenterer. Tipper folk er i sjokk nå.
Dette er jo total galskap og ting er satt på hodet. Vi er ikke medlem av EU og EU ønsker å gi oss prisimport av dyr strømm også etterpå vil EU at kraftkrevende industri i Norge skal betale EU priser på strøm. TOTAL GALSKAP. HVOR MANGE ARBEIDSPLASSER GÅR FØYKA NÅ ? Nå må fagbevegelsen reagere.
Redigert 19.01.2022 kl 18:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.01.2022 kl 19:37 982

Vi må holde folkeavstemning om oppsigelse av EØS-avtalen. Ja, det er vi nødt til å gjøre.
*JBJB
19.01.2022 kl 20:19 931

Hei folkens:))

Og...pampene i Berlin, Paris og Brussel skyr ingen middel for å klamre seg til makten, folkens - snart kommer ved fyrings forbudet også, men aller først Co2 avgift pr. favn - intet nytt under solen...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
vicktor
19.01.2022 kl 20:23 922

Jeg sitter med et inntrykk av at norske politikere er noe nikkedukker og
godtar alt som kommer fra EU. Slik utviklingen nå går så må vi ut av den EØS avtalen.
Slettet bruker
19.01.2022 kl 20:24 907

Jeg stemmer imot.

Forslaget om å ta tak i klima problemene på alvor er viktig.
Festen er egentlig over og Norge lever ikke på egen planet.

Norge kan ikke redde verden og trenger ikke å følge EU i alt selv om Norge
er med i EØS.

Praktisk eksempel
Norge og Svergie har monopol på salg av sterke godsaker ..
EU var imot det men godtar at Svergie og Norge har det.

India og Kina har store problemer med forurensing og vil få det værre
om de bare kjører på.



*JBJB
19.01.2022 kl 20:38 866

Hei fylla/folkens:))

Og...selvsagt må vi ut av EØS tvangstrøya, fylla - Norge har alle forutsetninger for å få gode handelsavtaler og fri tilgang til alle markeder med pampene i Brussel - vi har gass, fisk, olje, energi++++ som pampene er helt avhengig av for å fortsette sitt udemokratiske prosjekt - Sveits som ligger midt i EU området blomstrer helt på egen hånd uten noen av Norges fortrinn - pampene vil som kjent også straffe alle medlemsland som ikke danser etter Brussels pipe - ZnageZz...

https://www.aftenposten.no/verden/i/J1Jay8/eu-kommisjonen-med-historisk-avgjoerelse-innleder-prosess-for-aa-straff

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 19.01.2022 kl 20:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.01.2022 kl 21:06 818

Enig, vi må ut. Jeg vil ikke forhandle en gang jeg, hverken før eller etter.
Martin10
19.01.2022 kl 21:22 786

Kan noen fortelle meg hvorfor det ikke går en kabel fra nord i landet og sørover som kan avhjelpe situasjonen i sør norge. Når strømmen koster 16 øre pr kwt i nord koster den 1,60 kr i sør. Dessuten er de i våre nordligste fylker frtatt for offentlige avgifter. Kablene til utlandet går i fra sør. Skal vi hjelpe utenlands bør nordnorge avhjelpe sørnorge. Synspunkt?
Slettet bruker
19.01.2022 kl 23:42 698

Martin men da blir det like dyrt der hvis de har en overføringskabel. Det får jaggu holde at galskapen holder seg i øst-sør- og vestNorge. Men vi ser nå galskapen og må UT av EØS avtalen. Bare UT uten noe forhandlinger.

Vi må bare UT av EØS

NEI til EØS men JA til handel og tjenester med EU
Redigert 20.01.2022 kl 03:06 Du må logge inn for å svare