Error 521

artig
01.11.2018 kl 01:25 463

Det betyr at Resett er hacket.
Vedder på ikke vg er hacket!
artig
02.11.2018 kl 17:37 342

Ja, det hadde vel ikke gjort noe om rasistisk senter ble lagt ned.
Et senter for ytringsfrihet hadde kanskje vært bedre.
Slettet bruker
01.11.2018 kl 09:10 403

Vi er lei både hacking og hakking nå!:

https://resett.no/2018/11/01/rosetoget-som-splittet-nasjonen/

"For min del ble etterspillet etter 22. juli en kvalmende affære. Jeg husker selv sjokket og fortvilelsen. Vår familie hadde leid en hytte i sjøkanten på Rennesøy utenfor Stavanger, vi skulle kose oss og nyte den vakre naturen. 22. juli rammet selv vår lille familie, som et jordskjelv. Jeg – som aldri har opplevd død i virkelig nær familie – kjente sorgen som et personlig overgrep. Jeg hadde ingen nære venner på Utøya, men jeg hadde folk i periferien med barn i miljøet.

Men så kom den kvalmende sentimentaliteten – kombinert med noen utvalgte folkefiender.

Ordet rosetog er for meg det styggeste og mest patetiske ordet i den norske ordbok. Det er ikke samhold, det handler om å vise hvor god man er. På baksiden av rosebuketten står det «Refugees Welcome».

Det som skjedde etter 22. juli var ikke at folket ble samlet. Det motsatte skjedde: venstresiden fikk et uangripelig våpen som alle «høyrevridde» visste kunne brukes når som helst, og som derfor gjorde all motstand umulig. 22. juli ble venstresidens atomvåpen.
22. juli var dødsstøtet for FrP. Det måtte en patetisk figur som Jonas Gahr Støre til, for at Ap faktisk skulle trykke på den røde knappen.

Støre & co er ikke i stand til å forstå de enkleste ting: At man ser problemer med masseinnvandring, betyr ikke at man vil drepe naboens ungdommer på en sommerleir. Og at ungdommene ble drept beviser ikke at de hadde valgt rett politikk."
Redigert 01.11.2018 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2018 kl 08:38 419

Sotah var usedvanlig angstbitersk i går, selv til han å være. Han var jo vant til å være godt gasjert Askeladd med bolig på Vålerenga og kontor i 5. etasje på Youngstorget før det ble blåblått i regjeringskontorene og han måtte slutte AP-sensuren. Nå har han kanskje skaffet seg ekstrainntekt for onelinerne sine et annet sted, og sånn kan det gå med de som knebler andres ytringsfrihet - litt hacking må nok påregnes:

https://resett.no/2018/11/01/antirasistisk-senter-ma-nedbemanne/

"Leder Rune Berglund Steen ved Antirasistisk Senter frykter for en langvarig krise i «bransjen», og at en nesten 40 år lang opparbeidet antirasistisk kompetanse vil forsvinne." - Fnis, fnis! (hacking eller "antirasistisk kompetanse", navnet skjemmer ingen!)
Redigert 01.11.2018 kl 08:48 Du må logge inn for å svare
aklm
01.11.2018 kl 03:48 449

Tyder på at de gjør en viktig jobb for ytringsfriheten. Den er j... farlig for sosialistene. Boka om Utøya ble stoppet selv om politikerne pratet om mer åpenhet på inn og utpust. Å gå rettens vei for å stoppe Resett ville kle dem av for alltid.