Dagens poster

Volum
NANO 01.11.2018 kl 07:48 17457

Vil dennne komme før børsåpning ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
HotStock85
03.11.2018 kl 12:01 4103

https://www.shareville.no/aksjer/nordic-nanovector/kommentarer

Om en ser Savepig siste kommentar. Utrolig fin graf som forteller mye ang. Nanokursen. Den røde sperren er beinhard å bryte. Dessverre lyser alle lamper; selg! Bryter vi 70kr; vil det utløses et vanvittig kjøpssignal, med target 90kr. Vi kan alle påstå at TA ikke er relevant for Nano; siden kursen er nyhetsbassert. Men dette har vært føringen i 2år.

Nå gjelder det å holde tungen rett i munnen Bravo på Q3!
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
03.11.2018 kl 12:27 4057

Det er jo lov å håpe på oppkjøp...
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.11.2018 kl 12:27 4055

Må ærlig si at i mitt hodet lyser alle lamper kjøp.
Legger du merke til hvordan 50 og 200 dagers er krysset i denne omgang? Og vi har kvartalspresentasjon foran oss, og Kolstad presenterer på ASH om mindre enn en måned(02/12). Det er et stort kjøpssignal teknisk om vi skulle bryte den streken til den lange nedtrenden. En dyktig teknisk guru som pratet om at det var 'Change of Character' som blir sett etter hos NANO på sikt(skrevet i april). Tror det er på døra til det vi står nå.
Så er det et spørsmål til det tekniske jeg ikke har fått svar på. Er det lineær eller logaritmisk en skal se på streken til nedtrenden? Det endrer en del på hvor den ligger i dag(65 lineært, log usikker på hvordan jeg skal tegne den riktig, ~75 er høyeste mulige som jeg kan forstå)
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
HotStock85
03.11.2018 kl 12:38 4020

Helt enig; Men, hver eneste gang vi har vært å stanget i taket av denne trend streken, har vi tapt. Denne er sterk. Klarer ash, q3 eller kolstad å bryte 70kr; har vi neste target på 90kr. Stort sprang= følg med!!!

Spennende tid!
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
03.11.2018 kl 14:25 3864

Jeg tror vi må ha nye store institusjonelle investorer som kjøper masse aksjer og erstatter de kjedelige som sikrer gevinsten og setter den samme gevinsten i PCIB/Trvx/pho/bgbio og visa versa.

Da bryter vi 70 og 90 og ath lett.

Men det kommer, så lenge Nano leverer varene slik dem gjør.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
Merlin
03.11.2018 kl 17:09 3659

>Må ærlig si at i mitt hodet lyser alle lamper kjøp

Samme her. Kjøpte en del "kassetter" for å bruke Hugoils uttrykk, i går.

Realiteten vi har fått servert i ASH-posterne er intet mindre enn fenomenale.

Flott for oss som skjønner verdien av den nye informasjonen. At aksjekursen bare beveger seg noen kroner er dermed intet mindre enn fantastisk. Antagelig burde kursen ha doblet seg om man ser på hva infoen betyr for Nanos fundamentale verdi. Bare positive nyheter. Ikke minst ORR på 100% på de 5 siste 20/100 pasientene er svært lovende. Start-up på Lymrit-01 med første inklusjon er også bra. Kombobehandling kommer! Analytikeranbefalingene bør nå vise kraftig stigning i kursmål!

Grunnen er gjerne som en del har vært inne på at dels tar tradere gevinst, dels at robothandel dermed stopper en kursoppgang med nærmest irrasjonelle kjøp og salg for å ta ut mikrogevinster. Det kan se ut til at robotene forsøker å "knuse ned" kursen når aksjen har gått et stykke. Robotene tjener på volatiliteten som oppstår, fordi de står først i handelskøen.

Ved å legge inn sine salg og kjøp litt unna der omsetning skjer er det normalt grei å komme litt unna robotlogikken.

For egen del la jeg inn en del kjøp på lave kurser i går og alt gikk inn. Det var bare å vente en stund så var det i boks. Ved i tillegg å plassere en del bunnordrer ble det prosentuelt handelsovertak på kjøpssiden. Dermed satte robotene i gang med kjøp. Utrolig nok.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
Merlin
03.11.2018 kl 18:55 3516

Snøffelen skriver på TI: "kommer det en melding om Breakthrogh Therapy Designation for Betalutin vil det være all grunn til å sprette en sjampis eller flere."
"BTD et etter min mening på ingen måte overflødig. BTD vil, om Betalutin skulle få for 3L FL, ta hele prosessen til et helt nytt nivå. Fast Track er bra, men skal jeg gi en karakter på de forskjellige regulatoriske privilegiene skala 1 til 10 så mener jeg Fast Track (FT) er 4, Priority Review er 5 og Breakthrough Therapy Designation er 8."

FDA responderer innen 60 dager etter søknad. Dersom Nano søkte i slutten av august, noe de antagelig kunne gjøre, bør det kunne være kun dager til avgjørelse!

Breakthrough Therapy designation is requested by the drug company. If a sponsor has not requested breakthrough therapy designation, FDA may suggest that the sponsor consider submitting a request if: (1) after reviewing submitted data and information (including preliminary clinical evidence), the Agency thinks the drug development program may meet the criteria for Breakthrough Therapy designation and (2) the remaining drug development program can benefit from the designation.

Ideally, a Breakthrough Therapy designation request should be received by FDA no later than the end-of-phase-2 meetings if any of the features of the designation are to be obtained. Because the primary intent of Breakthrough Therapy designation is to develop evidence needed to support approval as efficiently as possible, FDA does not anticipate that Breakthrough Therapy designation requests will be made after the submission of an original BLA or NDA or a supplement. FDA will respond to Breakthrough Therapy designation requests within sixty days of receipt of the request.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
HotStock85
03.11.2018 kl 20:09 3438

Jeg forstår det ikke; hvorfor bruke tid å søke Fast Track, for så søke BTD? Det er ikke logisk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
zuba
03.11.2018 kl 20:59 3321

Utrolig at du eier aksjer i nano.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
HotStock85
03.11.2018 kl 21:20 3270

Enda en hyggelig fyr på HO...

Om Nano hadde ambisjon om BTD, hvorfor først søke fast track? Ingenting i fast track, som ikke BTD har. Det er fortsatt ikke logisk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.11.2018 kl 21:53 3196

Siden BTD henger høyere, og langt færre får det, du kan jo søke selv på antall som har fått det i FL indikasjonen i nyere tid, så er det nok den naturlige veien å gå.
Tror også avklaring på hvorvidt de tidlige pasientene hadde Rit behandling eller ikke er noe som NANO ville avvente for en BTD søknad. Slik mangel på informasjon vil nok svekke data-settet.

Vi kan få både Prime og BTD i år i beste fall.
LR informerte om at de håpet informasjonen var på pass til Q3, endringen på når vi har Q3 kom i midten av oktober, så en søknad om BTD sendt innen en uke etter vil resultere i mulig PRIME 13. desember. Og BTD innen 60 dager fra medio oktober+ dager brukt på ferdigstilling av søknad.
Lurer på hvordan markedet ville reagere på det..

Edit, tillegg:
FDA kan bistå med å fasilitere kontakt med BP for partnerskap via BTD om jeg har forstått det riktig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare