đŸ‹đŸ»â€â™€ïžEnsu

rosgun
ENSU 03.02.2022 kl 06:21 32790




4 av 4 patenter er «SIKRET» og 9 patenter blir ytterligere «SIKRET».

Personlig likte jeg Kevin Barber og sÄ pÄ han som en drivende suksessrik fyr
..som virkelig snudde skuta fra tags til batteriinnovasjon
.

At andre tar arven videre for Ä kommersialisere var muligens en genistrek
.. da Ensu nÄ skal lage forretningsmodeller for kommersialisering, og hvem andre enn Rogne med fortid i Tandberg er bedre enn det?

Samme mann jobbet i Tandberg da..og gikk over som investor i Nordic semiconductor.💰💰

UTLISENSIERING ER AKKURAT HVA DE JOBBER MED NÅ
..

BĂ„de amerikanske og asiatisle batterikjemper «kjemper» nĂ„ side om side for Ă„ fĂ„ startet med roll to roll produksjon av ENSU sin teknologi
 i pĂ„vente av de siste 9 patentene
.

Fabrikken i San Jose vil vÊre som den har vÊrt og kun fungere som FOU sted med fortsatt fokus pÄ utvikling av flere typer batterier med stÞrre energitetthet.

Neste trinn blir batterier til klokker og mobiler/ar/vr
osv

AT ENSU TAR «kaka» pÄ hele verdens batteriitfordringer med grÞnne gjenvinnbare batterier med stÞrre ytelser i selve solid state batterier er MER ENN ENORMT!!!! Selv Toyota har ikke fÄtt til dette ENDA pÄ sine bilbatterier!!!


At markedet ikke forstĂ„r dette er en gĂ„te!!!!’

Noen vĂ„kner snart😂😂😂😂🚀🚀🚀🚀


DETTE BLIR IKKE MINDRE ENN VISSE Ai vekstselakaper med milliarder av dollar i bĂ„de revenue og ebitda💰💰💰


Jakten pÄ den « hellige gral» er over og Ensu har verdens herredÞmme pÄ denne!!!

Som Rogne sa om markedet: «TENK PÅ ET TALL»- umulig Ă„ si
 DET ER ENORMT
. ( og ristet pĂ„ hodet nesten tom for energi)🚀🚀🚀💰💰💰


At en mcap pĂ„ 1 mrd er en latterlig tilnĂŠrming sier seg selv,,,, ogsĂ„ om det sĂ„ hadde vĂŠrt skrevet om fra NOK til $ eller €

En kurs pĂ„ kr 10 er bare helt latterlig lavt hvis du tenker PATENTENE og royalties fra alle store batteriprodusenter i verden
.. for alltid
. bare tenk OG KJØP AKSJER


Dette blir en fantastisk reise, og vi er fortsatt pÄ under krona?????

( Tror menge som meg kjĂžpte pĂ„ 0,20 Ăžre forbsĂ„ Ă„ngevonstsikre, kjĂžpte inn igjen pĂ„ 0,25, solgte og inn pĂ„ 0,29
 osv - OG ENDELIG SKJØNNER MAN « her skal jeg sitte i ro- OG TENKER « SHIT DETTE ER GALSKAP»
Bare Ă„ sitte helt i ro- handle seg opp pĂ„ dipper og ikke selge en eneste aksje

 lite som matcher denne nĂ„ bĂ„de med tanke pĂ„ derisken som har spassert inn dĂžra nĂ„, MEN NESTEN IKKE TIL Å TRO ETTER TAP PERSONLIG I MILLIONKLASSEN SISTE 20 Ă„r 


Time for revenge- nÄ viser Ensu endelig sitt sanne potensial selv om det tok 20 Är med mye tap for min egen del og endelig kom BULLS EYE og gudskjelov hadde jeg en mill og kaste inn i gryta pÄ 0,30 i snitt


Mener det er en god pris tross alt etter Ă„ gevinstsikret fra 0,20
 Totalt «som vanlig» bedre Ă„ ikke ha gjort dette, men sittet dĂžnn i ro
. Jaja, NÅ er det bare Ă„ vente og hĂ„per kursen skal gĂ„ dit den hĂžrer hjemme snart.

En mcap pÄ 10 mrd nÄr ordre meldes evt avtaler er IKKE usannsynlig tenker jeg. Tar muligens 1 Är, men god avkastning med 1 mill inne og fra kurs 0,40.

1-2-4-8

Blir ish 8 mill i fortjeneste og 8 mrd i mcap pÄ ett Är



Helt ok for ROSGUN det💰💰💰💰💰💰💰💰(8 mrd=8 mill) fĂžrste Ă„ret, innen 24.2.2025 da altsĂ„đŸ€“


đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ’°đŸ‹đŸ»â€â™€ïžđŸ‹đŸ»â€â™€ïžđŸ‹đŸ»â€â™€ïž

Intro NYE AKSJONÆRER:

https://youtu.be/FlGVMztwTfE

https://youtu.be/jnKYn7PRqHw

https://youtu.be/1ZiCrgI65VM

Bakgrunn for solid state batteries vs eldre teknologi:

https://youtu.be/fdSqibMhBwg

Bakgrunn for Ensus unike roll to roll teknologi :

https://youtu.be/5bLVeG94iUU

22 GRUNNER fra kurs 0,10 til kr 10!!

H V OR F O R ER DET BILLIG INNGANG ?


1)

Tidligere guiding stemmer med virkeligheten=tillit til ledelsen

https://www.nordnet.no/blogg/investorpresentasjon-og-qa-med-thin-film-electronics/

HĂžr fra :11: 28

2)

Egenkapital er nÄ pÄ plass til de fÄr inntekter ila 2024

3)

2 nyansatte,
1 ny fabrikksjef og 1 seniordirektĂžr med direkte erfaring fra batteriproduksjon og kunderelasjoner i
Mikrobatteri segmentet

https://finance.yahoo.com/news/thinfilm-announces-solid-state-battery-070000663.html

4)

Kunder og samarbeidspartnere pÄ plass

5)

Positivt volum indikerer videre oppgang- investech

6)

Mcap er 800 millioner - stor oppside med utsikter pÄ milliardutbytte med fullskalaproduksjon og utlisensiering vil gi en kurs pÄ
10 kr om man sammenligner med tilsvarende firmaer.(mcap 10 mrd)

7)

Mikrobatterier er det stĂžrste markedet innen batterier

8)

Solid state batterier har unike fordeler , Ensu har som de fĂžrste i verden utviklet disse for ekstrem effektiv og rimelig masseproduksjon i roll to roll

9)

FremfĂžrbart underskudd som gir skattefritt overskudd de nĂŠrmeste Ă„rene.

10)

Eier egen fabrikk og produksjonsutstyr imotsetning til mange andre oppstartsfabrikket med store utgifter, feks Tesla og Freyr.....
Dette sparer de for millioner/mrd av penger og er helt unikt.

11) 3 kunder er meldt, de jobber fortsatt med 14 til. Bed full produksjon vil de levere 1 mrd Ebita ( overskudd fĂžr faste kostnader er fratrukket )

12)

Markedet for batterier er i sterk utvikling og i vekst de nĂŠrmeste Ă„rene

13)

Ledelse- Kevin Barber var mannen som stadig holdt det han lovet og var eksepsjonelt flink til Ă„ bygge svĂŠrt lĂžnnsomme foretak

14)

Ingen av de stĂžrre eierne selger volum, noe som bekrefter at dette bare er starten og at aksjekursen vil fly svĂŠrt mye hĂžyere enn dagens konkursprising.

15)

Ensu aksjen har potensiale til mangedobling ila 2022-23... mange kjendiser er inne og flere vil nÄ inn. Dette gir aksjen bred nyhetsdekning i det grÞnne skifte- mye fokus pÄ batteriproduksjon i media.

16)

HĂžye marginer :

«Significant cash generation potential based on premium pricing and > 80% contribution margins leveraging existing fixed assets»

17)

Annonserer allerde nÄ nye kundegrupper som forsvars produkter i «loopen» for Ä erstatte gamle teknologier.

«Selskapet kan nÄ kunngjÞre at Ensus markedsfÞringsinitiativer har resultert i signerte teknologivurderingsavtaler med potensielle kunder og partnere. Etter hvert som selskapet fortsetter mot kommersialisering og oppskalering av SSLB-teknologien, ved Ä utnytte det eksisterende roll-to-roll-anlegget, har det prioritert de engasjementene som har stÞrst potensial for Ä utnytte energitettheten, formfaktoren og syklingfordelene til kjerneproduktet plattform. Parallelt engasjerer selskapets go-to-market-team globale markedsledere i tilleggskategorier, som wearables og forsvar, der Ensu SSLB-fordeler lÞser begrensningene med eldre batteriteknologier.»

18)

Unike fordeler vs eksisterende teknologi:

«Ved Ä levere dobbel volumetrisk energitetthet til eldre litium-ion-mynt- og knappeceller, kan Ensu SSLB-produkter oppta 50% mindre plass og muliggjÞre tynnere, mer komfortable hearables og andre bÊrbare enheter. I tillegg betyr den forventede vurderingen pÄ 1000 lade- / utladningssykluser - sammenlignet med 300-400 sykluser oppnÄdd med vanlige litiumion-enheter - at Thinfilm-aktiverte produkter kan muliggjÞre lading over natten av hÞreapparater, Þrepropper, og andre ting som brukes daglig i lÞpet av flere Ärs levetid, for Ä bÄde tilfredsstille krevende forbrukere og minimere reparasjonskostnader for garanti pÄ grunn av for tidlig batterisvikt»

19)

Unike fordeler pÄ sikkerhet mot legemiddelindustrien:

«For Ä imÞtekomme sikkerhetsforventningene til forbrukere, produsenter og regulatorer - spesielt for bÊrbare og medisinsk elektronikk pÄ kroppen - eliminerer Ensu SSLB-teknologi praktisk talt to store sikkerhetsrisikoer forbundet med vanlige oppladbare litiumbatterier: termisk lÞpsk, som kan fÞre til overdreven varme , brann og til og med eksplosjon; og elektrolyttlekkasje, som kan fÞre til at giftige kjemikalier kommer i kontakt med menneskelig hud. og regulatorer - spesielt for bÊrbar og medisinsk elektronikk pÄ kroppen - Ensu SSLB-teknologi eliminerer praktisk talt to store sikkerhetsrisikoer knyttet til vanlige oppladbare litiumbatterier: termisk lÞpsk, som kan fÞre til overdreven varme, brann og til og med eksplosjon; og elektrolyttlekkasje, som kan fÞre til at giftige kjemikalier kommer i kontakt med menneskelig hud. og regulatorer - spesielt for bÊrbar og medisinsk elektronikk pÄ kroppen - Ensu SSLB-teknologi eliminerer praktisk talt to store sikkerhetsrisikoer knyttet til vanlige oppladbare litiumbatterier: termisk lÞpsk, som kan fÞre til overdreven varme, brann og til og med eksplosjon; og elektrolyttlekkasje, som kan fÞre til at giftige kjemikalier kommer i kontakt med menneskelig hud.»

20)

Fra generell til spesifikke tilpasninger mot kunder vil gjĂžre kunder avhengig av Ensus lĂžsninger og generere gjenkjĂžp fra samme kunder tilpasset spesifikke produkt i form og stĂžrrelse:

« Basert pÄ bredden og kvaliteten pÄ innspill fra kundene som ble mottatt i oppdragene, vil selskapet nÄ skifte fokus fra Ä bygge generelle teknologivurderingseksempler til Ä utvikle spesifikke produkter basert pÄ teknologiplattformen som ble kunngjort i dag. Med kjernetekniske og markedsmessige byggesteiner vil prosessoptimalisering fortsette gjennom produktplattformutvikling, med vekt pÄ konsistens av syklusens levetid, Þkt energitetthet og forbedret produserbarhet som er nÞdvendig for produksjonen. Videre har selskapets operasjonsteam begynt Ä utfÞre planer for Ä ta opp sine rull-til-rull-verktÞy, overfÞre prosessteknologi fra selskapets arkbaserte produksjonslinje og kvalifisere innledende rullebaserte SSLB-produkter som forberedelse for volumlevering av batterier til kunder. og partnere senere i Är og inn i 2023.»

21) Jallakongen sitter «long»

22) Tilrettelagt for vekst og Þkt produksjon pÄ sikt:

«20,000 sq ft with expansion potential»



—————-
Kilde:

https://finance.yahoo.com/news/thinfilm-announces-solid-state-battery-070000663.html

Kilde:

https://open.spotify.com/episode/3EHMtEAEgE2ZIsF1lXiQp0?si=PsEyZHBUSfed0XKwjKikEw

Lytt fra 1:12:30

Kilde:

https://www.thinfilmsystems.com/wp-content/uploads/2020/02/Thinfilm_2020_February_Strategy_Presentation.pdf

Kilde:


https://www.gizmochina.com/2021/01/26/huawei-health-care-wearables-growth-new-areas/
Redigert 26.02.2024 kl 20:31 Du mÄ logge inn for Ä svare
FĂžre var
04.02.2022 kl 08:55 4218

Du har lagt ned mye jobb i trÄden din rosgun, det er prisverdig. All relevant info er god info!
iTRADER09
04.02.2022 kl 08:46 4235

Han var jo innom thin et par ganger ogsÄ, med nÞyaktig samme type krampe. En masse trÄder med en masse tull om hvorfor thin skulle gÄ 10 gangen eller 100 gangen ganske snart og en masse irrelevante linker. Etter noen dager forsvant han, mest sannsynlig med brente fingre (om han hadde satset som han rÄdet andre til)
SeriĂžs
04.02.2022 kl 08:42 4176

Du har jo lagt ut noen skrytegreier pÄ tidligere investeringer og blottet ut her:( Du mÄ ha tapt mye pÄ Life, PRS og nÄ Ensurge. Sats pÄ aksjer over 1 kr.....
rosgun
04.02.2022 kl 07:26 4206

Hvordan kan du vite noe om mine investeringer? Jeg er opptatt av Ä bruke innsiden av hjernen pÄ firmaer som har skyhÞyt vekstpotensial som Polight med flere som du tydeligvis bet bedre enn meg selv. Legger aldri ut hvor mye og skryter av egne ting. Du vet jo ingenting om noenting, sÄ den trÄden har jeg laget for deg med flere. Ba deg om Ä opprette en slik trÄd, selv DET klarte du ikke selv.
SeriĂžs
04.02.2022 kl 07:19 12889

SÄ sÄ. Hvis du fortsatt er i Life og prs sÄ har du tapt mye. Ensurge vil snart bli nÞdt til Ä ta en ny spleis da den ikke kommer over krona. Skal man hÞre pÄ noen her sÄ hÞr pÄ Tynnidioten og ikke eventyr fantasiene til Rosgun. Bare luft hausing
Slettet bruker
03.02.2022 kl 23:52 13038

‘mange kjendiser er inne og flere vil nĂ„ inn’

Hvor har du det fra ? (Flere vil nÄ inn )
Redigert 04.02.2022 kl 08:00 Du mÄ logge inn for Ä svare
Landkrabba
03.02.2022 kl 23:35 13058

Hehe. Sutrer ikke :-) LÊr deg Ä lese og fortsÄ norsk tekst fÞr du trekker det klassiske sutre-kortet...
Jeg kan gjenta det jeg skrev SPECC: Jeg var veldig heldig og kom lykkelig og godt ut av det. 50-60.000 i pluss. Mye for meg, sikkert lite for andre. Nok om det. Blir du hÄrsÄr av dette sÄ er nervene dine veldig pÄ hÞykant. Nok om det ogsÄ.

Ang "fakta sier noe annet" som du sier, hvilke fakta mener du?
Mener du at lottoaksjer gir mer avkastning kontra ikke-lotto? Eller mener du ENSU gÄr sÄ det gnistrer? Sett ut fra kursutvikling de siste Ära sÄ mener jeg det er bevist at noe skurrer.

NÄ er det Rosgun som starta denne tÄpelige trÄden, ikke du, men Ä dra opp spleis pÄ 100kr i samme setning som kursmÄl fra 0,6kr er lavmÄl. Dere har pÄvirkningskraft pÄ nye investorer. For alt jeg vet er dere samme person. Jeg er ikke sur pÄ ENSU altsÄ, de fylla lommeboka mi med en god slant.
Problemet er at dere er med pÄ Ä lure uerfarne inn i katastrofer. Det hadde vÊrt bedre Ä fÄ de uerfarne inn pÄ tryggere grunn. Vi er alle mest tjent med at uerfarne forblir pÄ bÞrs, ikke gÄr fort ut som bankrupt...
Slettet bruker
03.02.2022 kl 22:25 13161

Takk rosgun. Flott oppstart pÄ trÄden. Beundrer din grundighet.
rosgun
03.02.2022 kl 22:00 13210

Jeg er ikke sÄ inni helv
.. kortsiktig som deg og sine shortervenner


Jeg er smartere.. tror du jeg har vÊrt sÄ dum at jeg selger noen av disse gullaksjene????

Tror du jeg er dum din shorterk
.

Vet du og disse andre i shorter gruppa di en drit om aksjer bortset fra Ä komme med ubegrunnet sprÞyt og ball. Finn deg en annen arena er du snill. For et jÊvla gnÄl - konstant tull. Kom dere vekk fra trÄden min. Start deres egen som kan ha overskriften : Ingenting om noenting!
specc
03.02.2022 kl 21:24 13288

Fakta sier noe annet. Har du lest rapporter? Virker som du er irritert over tap og skal sutre pÄ hegnar forum
SeriĂžs
03.02.2022 kl 21:17 13309

Du er helt utrolig. Du gikk pÄ samme smellen i Life , Prosafe og nÄ igjen Ensurge.
Landkrabba
03.02.2022 kl 20:06 13432

Gullit; majoriteten av oss smÄsparere har nok tapt pÄ denne aksjen. VÊrt noe ut og inn jeg og. Ute nÄ for tiden fordi jeg tror dette kan vÊre luftslott. Var griseheldig og fikk med meg rep.emi pluss warranter. Landa godt i pluss, men det var kun flaks for meg, noen andre fikk det tapet i sin portefÞlge. Lotto-aksjer er moro ved seier, men statestikken her taler i mot tror jeg. FÞlger med pÄ tidligere eide aksjer, pluselig kan man ombestemme seg og gÄ inn igjen. Dog aldri med den optimismen som sist og med mindre sum. Risikoen her er for hÞy pr i dag.
rosgun
03.02.2022 kl 19:53 13461

IsÄfall blir det kr 9.

Begynner med selskapsverdi, ikke mange som kan gangetabellen. Kursen er rasende likegyldig. Sjekk selskapsverdien- er det vanskelig. Den var 950 millioner igÄr fÞr den rettede emisjonen. Det ble flere aksjer og selskapsverdien ble 1,2 mrd hÞyere etter den rettede emisjonen fordi det ble flere aksjer.
Da er differansen 250 millioner som vi ikke fikk gevinst pÄ.
250 millioner er absolutt lommerusk, og utfra en ebita pÄ 1 mrd, dvs annonsert overskudd ved full kapasitet ( margin 35%)
..

At selskapsverdien skal i 20 mrd er udiskutabelt nÄr full produksjon blir realitet. En aksjespleis 1:9, dvs at krona blir til kr 9, og vil heller ikke berÞre selskapsverdien.

Aksjespleis gjÞres pga Oslo bÞrs reglement pÄ at en kurs ikke skal komme under en krone pÄ ett Är.

Nytt kursmĂ„l blir isĂ„fall 9-18-36’-72-154

KursmÄl: 100
Redigert 03.02.2022 kl 19:54 Du mÄ logge inn for Ä svare
Gullit
03.02.2022 kl 19:26 13528

Tenker du har tapt litt her jeg. Er nok en grunn til att flere og flere Þnsker vÄres batterier. SÄ surmul sÄ mye du orker, dette blir bra skal du se
SeriĂžs
03.02.2022 kl 19:12 13569

Jeg sutrer ikke og har vÊrt ut og inn i aksjen i mange Är. 0,59 er en grei inngang som kan gi noen prosenter og det er det. Vil alltid vÊre slik den er i dag og en aksje uten de store muligheter for Ä lykkes. Robert K m.fl vil tjene penger som alltid og noen fÄ tradere. Det store gjennombruddet kommer ikke og ja aksjen er rÄtten.
True
03.02.2022 kl 18:34 13631

Har en Champagneflaske her som stÄr klar ;D
X-43 scramjet
03.02.2022 kl 18:27 13660

Hvis det skjer, sÄ blir det god stemning
True
03.02.2022 kl 18:20 13682

Godt mulig! (dog jeg tviler litt). Kjempebra avslutning i dag.
marked1
03.02.2022 kl 18:14 13703

ENSU over 70 - 75 Ăžre i morgen.
True
03.02.2022 kl 17:03 13831

Helt enig. At den falt ned til 55 Ăžre her om dagen har jo ingenting med ENSU's fremdrift Ă„ gjĂžre i det hele tatt. Alle aksjer har lidt av dette, da folk har panikksolgt i hytt og pine.
Nederlaget
03.02.2022 kl 16:57 13854

Det foreslĂ„s aksjespleis til ratio 1:9, da er vi halvveis opp til rosguns mĂ„lđŸ€Ș😂
SmÄplukker
03.02.2022 kl 16:35 13905

Det er svÊrt sÄ useriÞst Ä la sin utÄlmodighet gi seg utlÞp i drittslenging og grunnlÞse pÄstander. Aksjen er rÄtten? Aksjen har gÄtt nedover i verdi fordi at markedet har gÄtt over til verdiaksjer som nÄ har fÄtt fokuset pga inflasjonsfrykt mm, for et Är siden var det motsatt. Hadde du vÊrt seriÞs hadde du skjÞnt at TTT Ting tar tid.
Men for all del, selg deg ut, sÄ slipper vi hÞre sutringen.
Gullhaugen
03.02.2022 kl 16:15 13946

Alle disse mega utdannede selskapenw som har trykket aksjer som en gal siste Ă„rene er tapere.Ingen har klart seg uten om mpc container. Alle er tapere desverre . SĂ„nn er det bare.
Gullit
03.02.2022 kl 16:00 13984

Var rÄtten, nÄ er det lysere tider med storproduksjon i 2022. Nydelig inngang no, kommer aldri til 0,42 .
SeriĂžs
03.02.2022 kl 15:47 14023

Sitter selv men denne er pÄ tapslisten. Inngang 0,59 . Aksjen er rÄtten
scorn
03.02.2022 kl 15:35 14068

Kursen nĂŠrmer seg kanskje 10 om/nĂ„r spleisen blir gjennomfĂžrt... 😂

"The Board will propose a reverse share split to be effected simultaneously with or shortly after the issue of Tranche 2, the proposed ratio of which will be determined by the Board. The proposed reverse share split remains subject to approval by the general meeting of the shareholders".
Redigert 03.02.2022 kl 15:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
aklm
03.02.2022 kl 15:26 14111

HÄper du er en av de fÄ som alltid kjÞper riktige aksjer til riktig pris. Vi andre fÄr avvente.
mancity
03.02.2022 kl 15:19 14122

Problemet med 0,42....dette er bare stÞtte fÞr videre nedgang...noen kan jo tro at denne skal til 10 kr...store aksjonÊrer er jo berget....fÄr mye aksjer fÞr evt ny emisjon
kr. 0,25 + warrants slik at alle andre vannes ut og de stikker av med hele gevinsten ved evt suksess. Er det ingen som ser dette spillet?
aklm
03.02.2022 kl 15:13 14146

Hva er problemet med 0,42? Kundene skal kjĂžpe produktet ikke aksjen.
Dovretro
03.02.2022 kl 15:06 14176

Allikevel bruker du tid pÄ dette ? Er det ikke bedre om du tar kontakt med de idiotene som ble med pÄ siste emien og fortelle de hvor dumme de er, det tror jeg er bedre anvendt tid for deg.
mancity
03.02.2022 kl 15:03 14193

Aksjer i denne....solgte sist rest for 10 Är siden....kjenner igjen gammel hausing jeg bet pÄ selv....folk som ser pÄ denne watch out....0,42 i anmars.
Dovretro
03.02.2022 kl 14:49 14239

Lurer pĂ„ hvorfor du er sĂ„ interessert i kursen, hadde du hatt aksjer i denne sĂ„ hadde du vel ikke holdt pĂ„ slik. Hyggelig hvis du kunne funnet et annet sted Ă„ plage folk enn her, pĂ„ forhĂ„nd takk.🛮
True
03.02.2022 kl 14:43 14262

Flott, bare Ă„ kjĂžpe med begge hender for der er vi neppe lenge fremover.
mancity
03.02.2022 kl 14:39 14275

Da er vi pÄ 0,56, 0,42 i sikte for dagdrÞmmende amatÞrer, Gullit hvor er ditt rally etter lunch?
SmÄplukker
03.02.2022 kl 14:05 14350

SeriĂžs???
Den baissingen din er faktisk sÄ useriÞs og uten fakta, at det er til Ä le av. Og det skal jeg gjÞre enda mer, ett Är fra nÄ nÄr produksjonen er godt igang og flere store kontrakter er i boks. De har allerede flere, og de skriver ikke under for Ä la seg lure. De gjÞr grundig forarbeid.
mancity
03.02.2022 kl 13:04 14346

Hele selskapet bare rĂžr....ingenting bortsett fra emisjoner leveres.
0,56 kommer i dag 1 dag fĂžr mitt tips.
Bryter ned gjennom stÞtte 0,42 i lÞpet av februar. En advarsel til de som leser disse trÄdene og som tror pÄ all mulig dag drÞmming.
Selskapet hadde vĂŠrt kjĂžpt opp forlenge siden av pengesterke investorer dersom dette er en 20 doblings kandidat.
Takk for meg.
mancity
03.02.2022 kl 12:52 14378

Vennligst slutt med feilinformasjon...noen blÄÞyde kan jo tro pÄ deg.
SeriĂžs
03.02.2022 kl 12:51 14377

Greit Ä ha trua men stikk ogsÄ fingern i jorda og ikke hodet i sanden. De eneste som blir rike her er Robert K og de andre i toppen. Tynnidioten kan dette og han er mer realistisk Ä hÞre pÄ. Rosgun har bare mange innlegg som lokker nybegynnere og uvitende investorer.
Kvike11
03.02.2022 kl 12:42 14323

Syntes du kommer med et fantastiks indlĂŠg, utroligt at der ikke er flere der kan se det.
Kun dem der er short og er uvidende , kan kommenterer dit super indlĂŠg i forum.
Jeg er ikke i tvivl om at ENSU bliver en milliard forretning, og en kurs pÄ 0,60 er alt for lav.
Snart starter produktionen op og det bliver en penge maskine, lokalerne er allerede for smÄ, derfor henter de penge,og med den indtÊgt der kommer i fremtiden, kan kursen sagtens gÄ i kurs 10-20
Var der ikke noget med USA kunne blive en fremtidig kunde til bl.a. militĂŠret kunne bruge de unikke batterierne,
Sikker pÄ der kommer flere gode kunder, og endnu mere salg, bliver en fabrik der kommer til at kÞrer i dÞgndrift
SeriĂžs
03.02.2022 kl 12:32 14335

Har en liten post her men forventer ikke annet enn emisjoner fremover. Det er det eneste som er forutsigbart i Ensu. Du gĂ„r pĂ„ en smell her ogsĂ„ som i Life , Prosafe og nĂ„ Ensurge. Ensurge er og blir et tap og er vel den mest rĂ„tne aksjen pĂ„ Ose. Rosgun jakter stadig pĂ„ fantasier og hvor fĂ„r du 10 kr fra😂