🏋🏻‍♀️Ensu

rosgun
ENSU 03.02.2022 kl 06:21 29272




4 av 4 patenter er «SIKRET» og 9 patenter blir ytterligere «SIKRET».

Personlig likte jeg Kevin Barber og så på han som en drivende suksessrik fyr…..som virkelig snudde skuta fra tags til batteriinnovasjon….

At andre tar arven videre for å kommersialisere var muligens en genistrek….. da Ensu nå skal lage forretningsmodeller for kommersialisering, og hvem andre enn Rogne med fortid i Tandberg er bedre enn det?

Samme mann jobbet i Tandberg da..og gikk over som investor i Nordic semiconductor.💰💰

UTLISENSIERING ER AKKURAT HVA DE JOBBER MED NÅ…..

Både amerikanske og asiatisle batterikjemper «kjemper» nå side om side for å få startet med roll to roll produksjon av ENSU sin teknologi… i påvente av de siste 9 patentene….

Fabrikken i San Jose vil være som den har vært og kun fungere som FOU sted med fortsatt fokus på utvikling av flere typer batterier med større energitetthet.

Neste trinn blir batterier til klokker og mobiler/ar/vr…osv

AT ENSU TAR «kaka» på hele verdens batteriitfordringer med grønne gjenvinnbare batterier med større ytelser i selve solid state batterier er MER ENN ENORMT!!!! Selv Toyota har ikke fått til dette ENDA på sine bilbatterier!!!


At markedet ikke forstår dette er en gåte!!!!’

Noen våkner snart😂😂😂😂🚀🚀🚀🚀


DETTE BLIR IKKE MINDRE ENN VISSE Ai vekstselakaper med milliarder av dollar i både revenue og ebitda💰💰💰


Jakten på den « hellige gral» er over og Ensu har verdens herredømme på denne!!!

Som Rogne sa om markedet: «TENK PÅ ET TALL»- umulig å si… DET ER ENORMT…. ( og ristet på hodet nesten tom for energi)🚀🚀🚀💰💰💰


At en mcap på 1 mrd er en latterlig tilnærming sier seg selv,,,, også om det så hadde vært skrevet om fra NOK til $ eller €

En kurs på kr 10 er bare helt latterlig lavt hvis du tenker PATENTENE og royalties fra alle store batteriprodusenter i verden….. for alltid…. bare tenk OG KJØP AKSJER…

Dette blir en fantastisk reise, og vi er fortsatt på under krona?????

( Tror menge som meg kjøpte på 0,20 øre forbså ångevonstsikre, kjøpte inn igjen på 0,25, solgte og inn på 0,29… osv - OG ENDELIG SKJØNNER MAN « her skal jeg sitte i ro- OG TENKER « SHIT DETTE ER GALSKAP»
Bare å sitte helt i ro- handle seg opp på dipper og ikke selge en eneste aksje…… lite som matcher denne nå både med tanke på derisken som har spassert inn døra nå, MEN NESTEN IKKE TIL Å TRO ETTER TAP PERSONLIG I MILLIONKLASSEN SISTE 20 år …

Time for revenge- nå viser Ensu endelig sitt sanne potensial selv om det tok 20 år med mye tap for min egen del og endelig kom BULLS EYE og gudskjelov hadde jeg en mill og kaste inn i gryta på 0,30 i snitt…

Mener det er en god pris tross alt etter å gevinstsikret fra 0,20… Totalt «som vanlig» bedre å ikke ha gjort dette, men sittet dønn i ro…. Jaja, NÅ er det bare å vente og håper kursen skal gå dit den hører hjemme snart.

En mcap på 10 mrd når ordre meldes evt avtaler er IKKE usannsynlig tenker jeg. Tar muligens 1 år, men god avkastning med 1 mill inne og fra kurs 0,40.

1-2-4-8

Blir ish 8 mill i fortjeneste og 8 mrd i mcap på ett år…


Helt ok for ROSGUN det💰💰💰💰💰💰💰💰(8 mrd=8 mill) første året, innen 24.2.2025 da altså🤓


💰💰💰💰🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️

Intro NYE AKSJONÆRER:

https://youtu.be/FlGVMztwTfE

https://youtu.be/jnKYn7PRqHw

https://youtu.be/1ZiCrgI65VM

Bakgrunn for solid state batteries vs eldre teknologi:

https://youtu.be/fdSqibMhBwg

Bakgrunn for Ensus unike roll to roll teknologi :

https://youtu.be/5bLVeG94iUU

22 GRUNNER fra kurs 0,10 til kr 10!!

H V OR F O R ER DET BILLIG INNGANG ?


1)

Tidligere guiding stemmer med virkeligheten=tillit til ledelsen

https://www.nordnet.no/blogg/investorpresentasjon-og-qa-med-thin-film-electronics/

Hør fra :11: 28

2)

Egenkapital er nå på plass til de får inntekter ila 2024

3)

2 nyansatte,
1 ny fabrikksjef og 1 seniordirektør med direkte erfaring fra batteriproduksjon og kunderelasjoner i
Mikrobatteri segmentet

https://finance.yahoo.com/news/thinfilm-announces-solid-state-battery-070000663.html

4)

Kunder og samarbeidspartnere på plass

5)

Positivt volum indikerer videre oppgang- investech

6)

Mcap er 800 millioner - stor oppside med utsikter på milliardutbytte med fullskalaproduksjon og utlisensiering vil gi en kurs på
10 kr om man sammenligner med tilsvarende firmaer.(mcap 10 mrd)

7)

Mikrobatterier er det største markedet innen batterier

8)

Solid state batterier har unike fordeler , Ensu har som de første i verden utviklet disse for ekstrem effektiv og rimelig masseproduksjon i roll to roll

9)

Fremførbart underskudd som gir skattefritt overskudd de nærmeste årene.

10)

Eier egen fabrikk og produksjonsutstyr imotsetning til mange andre oppstartsfabrikket med store utgifter, feks Tesla og Freyr.....
Dette sparer de for millioner/mrd av penger og er helt unikt.

11) 3 kunder er meldt, de jobber fortsatt med 14 til. Bed full produksjon vil de levere 1 mrd Ebita ( overskudd før faste kostnader er fratrukket )

12)

Markedet for batterier er i sterk utvikling og i vekst de nærmeste årene

13)

Ledelse- Kevin Barber var mannen som stadig holdt det han lovet og var eksepsjonelt flink til å bygge svært lønnsomme foretak

14)

Ingen av de større eierne selger volum, noe som bekrefter at dette bare er starten og at aksjekursen vil fly svært mye høyere enn dagens konkursprising.

15)

Ensu aksjen har potensiale til mangedobling ila 2022-23... mange kjendiser er inne og flere vil nå inn. Dette gir aksjen bred nyhetsdekning i det grønne skifte- mye fokus på batteriproduksjon i media.

16)

Høye marginer :

«Significant cash generation potential based on premium pricing and > 80% contribution margins leveraging existing fixed assets»

17)

Annonserer allerde nå nye kundegrupper som forsvars produkter i «loopen» for å erstatte gamle teknologier.

«Selskapet kan nå kunngjøre at Ensus markedsføringsinitiativer har resultert i signerte teknologivurderingsavtaler med potensielle kunder og partnere. Etter hvert som selskapet fortsetter mot kommersialisering og oppskalering av SSLB-teknologien, ved å utnytte det eksisterende roll-to-roll-anlegget, har det prioritert de engasjementene som har størst potensial for å utnytte energitettheten, formfaktoren og syklingfordelene til kjerneproduktet plattform. Parallelt engasjerer selskapets go-to-market-team globale markedsledere i tilleggskategorier, som wearables og forsvar, der Ensu SSLB-fordeler løser begrensningene med eldre batteriteknologier.»

18)

Unike fordeler vs eksisterende teknologi:

«Ved å levere dobbel volumetrisk energitetthet til eldre litium-ion-mynt- og knappeceller, kan Ensu SSLB-produkter oppta 50% mindre plass og muliggjøre tynnere, mer komfortable hearables og andre bærbare enheter. I tillegg betyr den forventede vurderingen på 1000 lade- / utladningssykluser - sammenlignet med 300-400 sykluser oppnådd med vanlige litiumion-enheter - at Thinfilm-aktiverte produkter kan muliggjøre lading over natten av høreapparater, ørepropper, og andre ting som brukes daglig i løpet av flere års levetid, for å både tilfredsstille krevende forbrukere og minimere reparasjonskostnader for garanti på grunn av for tidlig batterisvikt»

19)

Unike fordeler på sikkerhet mot legemiddelindustrien:

«For å imøtekomme sikkerhetsforventningene til forbrukere, produsenter og regulatorer - spesielt for bærbare og medisinsk elektronikk på kroppen - eliminerer Ensu SSLB-teknologi praktisk talt to store sikkerhetsrisikoer forbundet med vanlige oppladbare litiumbatterier: termisk løpsk, som kan føre til overdreven varme , brann og til og med eksplosjon; og elektrolyttlekkasje, som kan føre til at giftige kjemikalier kommer i kontakt med menneskelig hud. og regulatorer - spesielt for bærbar og medisinsk elektronikk på kroppen - Ensu SSLB-teknologi eliminerer praktisk talt to store sikkerhetsrisikoer knyttet til vanlige oppladbare litiumbatterier: termisk løpsk, som kan føre til overdreven varme, brann og til og med eksplosjon; og elektrolyttlekkasje, som kan føre til at giftige kjemikalier kommer i kontakt med menneskelig hud. og regulatorer - spesielt for bærbar og medisinsk elektronikk på kroppen - Ensu SSLB-teknologi eliminerer praktisk talt to store sikkerhetsrisikoer knyttet til vanlige oppladbare litiumbatterier: termisk løpsk, som kan føre til overdreven varme, brann og til og med eksplosjon; og elektrolyttlekkasje, som kan føre til at giftige kjemikalier kommer i kontakt med menneskelig hud.»

20)

Fra generell til spesifikke tilpasninger mot kunder vil gjøre kunder avhengig av Ensus løsninger og generere gjenkjøp fra samme kunder tilpasset spesifikke produkt i form og størrelse:

« Basert på bredden og kvaliteten på innspill fra kundene som ble mottatt i oppdragene, vil selskapet nå skifte fokus fra å bygge generelle teknologivurderingseksempler til å utvikle spesifikke produkter basert på teknologiplattformen som ble kunngjort i dag. Med kjernetekniske og markedsmessige byggesteiner vil prosessoptimalisering fortsette gjennom produktplattformutvikling, med vekt på konsistens av syklusens levetid, økt energitetthet og forbedret produserbarhet som er nødvendig for produksjonen. Videre har selskapets operasjonsteam begynt å utføre planer for å ta opp sine rull-til-rull-verktøy, overføre prosessteknologi fra selskapets arkbaserte produksjonslinje og kvalifisere innledende rullebaserte SSLB-produkter som forberedelse for volumlevering av batterier til kunder. og partnere senere i år og inn i 2023.»

21) Jallakongen sitter «long»

22) Tilrettelagt for vekst og økt produksjon på sikt:

«20,000 sq ft with expansion potential»



—————-
Kilde:

https://finance.yahoo.com/news/thinfilm-announces-solid-state-battery-070000663.html

Kilde:

https://open.spotify.com/episode/3EHMtEAEgE2ZIsF1lXiQp0?si=PsEyZHBUSfed0XKwjKikEw

Lytt fra 1:12:30

Kilde:

https://www.thinfilmsystems.com/wp-content/uploads/2020/02/Thinfilm_2020_February_Strategy_Presentation.pdf

Kilde:


https://www.gizmochina.com/2021/01/26/huawei-health-care-wearables-growth-new-areas/
Redigert 26.02.2024 kl 20:31 Du må logge inn for å svare
andypandy01
03.02.2022 kl 07:30 13653

Jallakongen long? Han advarte mot en emisjon i en av de siste episodene og at de ikke leverer sålangt som avtalt. Vet ikke hvor du har dette fra.
Seriøs
03.02.2022 kl 08:35 13502

Kan være veldig tilfeldig den kontakten som kom i forkant av emisjonen spør du meg.. Igjen. Hold dere unna Rosgun aksjer og hausing til de grader. 10 Kr???? Vill tanke og typisk Rosgun. Han stikker med halen mellom beina etter voldsom hausing

Til de som er inne så kan Ensurge få til noe men det gjenstår å se. Emisjon er det sikreste som kommer her..
Redigert 03.02.2022 kl 09:25 Du må logge inn for å svare
rosgun
03.02.2022 kl 09:31 13453

Vil du ha inngang her og, som i Prosafe?

Du må slutte med personangrep og ta dette til et mer faglig nivå. Hva med å ta deg en tur på skolebenken?
rosgun
03.02.2022 kl 09:32 13451

long…. Er vel minst 2 -5 år. Dette uttalte han i 2021…..

Emisjon på 0,6 er vel bra . Med 1 mrd i Ebita som mål er vel dette vekslepenger å regne?

Kursen er jo på det akkurat i dette øyeblikk.

Bare å dra på og kjøpe med begge hender da vel?

Dette blir eksplosive kurser. 0,6 blir bunnen, da er det en vei: OPPOVER
Redigert 03.02.2022 kl 09:36 Du må logge inn for å svare
Seriøs
03.02.2022 kl 12:32 13227

Har en liten post her men forventer ikke annet enn emisjoner fremover. Det er det eneste som er forutsigbart i Ensu. Du går på en smell her også som i Life , Prosafe og nå Ensurge. Ensurge er og blir et tap og er vel den mest råtne aksjen på Ose. Rosgun jakter stadig på fantasier og hvor får du 10 kr fra😂
Kvike11
03.02.2022 kl 12:42 13215

Syntes du kommer med et fantastiks indlæg, utroligt at der ikke er flere der kan se det.
Kun dem der er short og er uvidende , kan kommenterer dit super indlæg i forum.
Jeg er ikke i tvivl om at ENSU bliver en milliard forretning, og en kurs på 0,60 er alt for lav.
Snart starter produktionen op og det bliver en penge maskine, lokalerne er allerede for små, derfor henter de penge,og med den indtægt der kommer i fremtiden, kan kursen sagtens gå i kurs 10-20
Var der ikke noget med USA kunne blive en fremtidig kunde til bl.a. militæret kunne bruge de unikke batterierne,
Sikker på der kommer flere gode kunder, og endnu mere salg, bliver en fabrik der kommer til at kører i døgndrift
Seriøs
03.02.2022 kl 12:51 13270

Greit å ha trua men stikk også fingern i jorda og ikke hodet i sanden. De eneste som blir rike her er Robert K og de andre i toppen. Tynnidioten kan dette og han er mer realistisk å høre på. Rosgun har bare mange innlegg som lokker nybegynnere og uvitende investorer.
mancity
03.02.2022 kl 12:52 13272

Vennligst slutt med feilinformasjon...noen blåøyde kan jo tro på deg.
mancity
03.02.2022 kl 13:04 13240

Hele selskapet bare rør....ingenting bortsett fra emisjoner leveres.
0,56 kommer i dag 1 dag før mitt tips.
Bryter ned gjennom støtte 0,42 i løpet av februar. En advarsel til de som leser disse trådene og som tror på all mulig dag drømming.
Selskapet hadde vært kjøpt opp forlenge siden av pengesterke investorer dersom dette er en 20 doblings kandidat.
Takk for meg.
Småplukker
03.02.2022 kl 14:05 13245

Seriøs???
Den baissingen din er faktisk så useriøs og uten fakta, at det er til å le av. Og det skal jeg gjøre enda mer, ett år fra nå når produksjonen er godt igang og flere store kontrakter er i boks. De har allerede flere, og de skriver ikke under for å la seg lure. De gjør grundig forarbeid.
mancity
03.02.2022 kl 14:39 13170

Da er vi på 0,56, 0,42 i sikte for dagdrømmende amatører, Gullit hvor er ditt rally etter lunch?
True
03.02.2022 kl 14:43 13157

Flott, bare å kjøpe med begge hender for der er vi neppe lenge fremover.
Dovretro
03.02.2022 kl 14:49 13134

Lurer på hvorfor du er så interessert i kursen, hadde du hatt aksjer i denne så hadde du vel ikke holdt på slik. Hyggelig hvis du kunne funnet et annet sted å plage folk enn her, på forhånd takk.🛴
mancity
03.02.2022 kl 15:03 13088

Aksjer i denne....solgte sist rest for 10 år siden....kjenner igjen gammel hausing jeg bet på selv....folk som ser på denne watch out....0,42 i anmars.
Dovretro
03.02.2022 kl 15:06 13071

Allikevel bruker du tid på dette ? Er det ikke bedre om du tar kontakt med de idiotene som ble med på siste emien og fortelle de hvor dumme de er, det tror jeg er bedre anvendt tid for deg.
aklm
03.02.2022 kl 15:13 13041

Hva er problemet med 0,42? Kundene skal kjøpe produktet ikke aksjen.
mancity
03.02.2022 kl 15:19 13017

Problemet med 0,42....dette er bare støtte før videre nedgang...noen kan jo tro at denne skal til 10 kr...store aksjonærer er jo berget....får mye aksjer før evt ny emisjon
kr. 0,25 + warrants slik at alle andre vannes ut og de stikker av med hele gevinsten ved evt suksess. Er det ingen som ser dette spillet?
aklm
03.02.2022 kl 15:26 13006

Håper du er en av de få som alltid kjøper riktige aksjer til riktig pris. Vi andre får avvente.
scorn
03.02.2022 kl 15:35 12963

Kursen nærmer seg kanskje 10 om/når spleisen blir gjennomført... 😂

"The Board will propose a reverse share split to be effected simultaneously with or shortly after the issue of Tranche 2, the proposed ratio of which will be determined by the Board. The proposed reverse share split remains subject to approval by the general meeting of the shareholders".
Redigert 03.02.2022 kl 15:38 Du må logge inn for å svare
Seriøs
03.02.2022 kl 15:47 12918

Sitter selv men denne er på tapslisten. Inngang 0,59 . Aksjen er råtten
Gullit
03.02.2022 kl 16:00 12879

Var råtten, nå er det lysere tider med storproduksjon i 2022. Nydelig inngang no, kommer aldri til 0,42 .
Gullhaugen
03.02.2022 kl 16:15 12841

Alle disse mega utdannede selskapenw som har trykket aksjer som en gal siste årene er tapere.Ingen har klart seg uten om mpc container. Alle er tapere desverre . Sånn er det bare.
Småplukker
03.02.2022 kl 16:35 12801

Det er svært så useriøst å la sin utålmodighet gi seg utløp i drittslenging og grunnløse påstander. Aksjen er råtten? Aksjen har gått nedover i verdi fordi at markedet har gått over til verdiaksjer som nå har fått fokuset pga inflasjonsfrykt mm, for et år siden var det motsatt. Hadde du vært seriøs hadde du skjønt at TTT Ting tar tid.
Men for all del, selg deg ut, så slipper vi høre sutringen.
Nederlaget
03.02.2022 kl 16:57 12750

Det foreslås aksjespleis til ratio 1:9, da er vi halvveis opp til rosguns mål🤪😂
True
03.02.2022 kl 17:03 12727

Helt enig. At den falt ned til 55 øre her om dagen har jo ingenting med ENSU's fremdrift å gjøre i det hele tatt. Alle aksjer har lidt av dette, da folk har panikksolgt i hytt og pine.
marked1
03.02.2022 kl 18:14 12599

ENSU over 70 - 75 øre i morgen.
True
03.02.2022 kl 18:20 12578

Godt mulig! (dog jeg tviler litt). Kjempebra avslutning i dag.
X-43 scramjet
03.02.2022 kl 18:27 12556

Hvis det skjer, så blir det god stemning
True
03.02.2022 kl 18:34 12527

Har en Champagneflaske her som står klar ;D
Seriøs
03.02.2022 kl 19:12 12465

Jeg sutrer ikke og har vært ut og inn i aksjen i mange år. 0,59 er en grei inngang som kan gi noen prosenter og det er det. Vil alltid være slik den er i dag og en aksje uten de store muligheter for å lykkes. Robert K m.fl vil tjene penger som alltid og noen få tradere. Det store gjennombruddet kommer ikke og ja aksjen er råtten.
Gullit
03.02.2022 kl 19:26 12424

Tenker du har tapt litt her jeg. Er nok en grunn til att flere og flere ønsker våres batterier. Så surmul så mye du orker, dette blir bra skal du se
rosgun
03.02.2022 kl 19:53 12357

Isåfall blir det kr 9.

Begynner med selskapsverdi, ikke mange som kan gangetabellen. Kursen er rasende likegyldig. Sjekk selskapsverdien- er det vanskelig. Den var 950 millioner igår før den rettede emisjonen. Det ble flere aksjer og selskapsverdien ble 1,2 mrd høyere etter den rettede emisjonen fordi det ble flere aksjer.
Da er differansen 250 millioner som vi ikke fikk gevinst på.
250 millioner er absolutt lommerusk, og utfra en ebita på 1 mrd, dvs annonsert overskudd ved full kapasitet ( margin 35%)…..

At selskapsverdien skal i 20 mrd er udiskutabelt når full produksjon blir realitet. En aksjespleis 1:9, dvs at krona blir til kr 9, og vil heller ikke berøre selskapsverdien.

Aksjespleis gjøres pga Oslo børs reglement på at en kurs ikke skal komme under en krone på ett år.

Nytt kursmål blir isåfall 9-18-36’-72-154

Kursmål: 100
Redigert 03.02.2022 kl 19:54 Du må logge inn for å svare
Landkrabba
03.02.2022 kl 20:06 12328

Gullit; majoriteten av oss småsparere har nok tapt på denne aksjen. Vært noe ut og inn jeg og. Ute nå for tiden fordi jeg tror dette kan være luftslott. Var griseheldig og fikk med meg rep.emi pluss warranter. Landa godt i pluss, men det var kun flaks for meg, noen andre fikk det tapet i sin portefølge. Lotto-aksjer er moro ved seier, men statestikken her taler i mot tror jeg. Følger med på tidligere eide aksjer, pluselig kan man ombestemme seg og gå inn igjen. Dog aldri med den optimismen som sist og med mindre sum. Risikoen her er for høy pr i dag.
Seriøs
03.02.2022 kl 21:17 12205

Du er helt utrolig. Du gikk på samme smellen i Life , Prosafe og nå igjen Ensurge.
specc
03.02.2022 kl 21:24 12184

Fakta sier noe annet. Har du lest rapporter? Virker som du er irritert over tap og skal sutre på hegnar forum
rosgun
03.02.2022 kl 22:00 12107

Jeg er ikke så inni helv….. kortsiktig som deg og sine shortervenner…

Jeg er smartere.. tror du jeg har vært så dum at jeg selger noen av disse gullaksjene????

Tror du jeg er dum din shorterk….

Vet du og disse andre i shorter gruppa di en drit om aksjer bortset fra å komme med ubegrunnet sprøyt og ball. Finn deg en annen arena er du snill. For et jævla gnål - konstant tull. Kom dere vekk fra tråden min. Start deres egen som kan ha overskriften : Ingenting om noenting!
Slettet bruker
03.02.2022 kl 22:25 12058

Takk rosgun. Flott oppstart på tråden. Beundrer din grundighet.
Landkrabba
03.02.2022 kl 23:35 11955

Hehe. Sutrer ikke :-) Lær deg å lese og fortså norsk tekst før du trekker det klassiske sutre-kortet...
Jeg kan gjenta det jeg skrev SPECC: Jeg var veldig heldig og kom lykkelig og godt ut av det. 50-60.000 i pluss. Mye for meg, sikkert lite for andre. Nok om det. Blir du hårsår av dette så er nervene dine veldig på høykant. Nok om det også.

Ang "fakta sier noe annet" som du sier, hvilke fakta mener du?
Mener du at lottoaksjer gir mer avkastning kontra ikke-lotto? Eller mener du ENSU går så det gnistrer? Sett ut fra kursutvikling de siste åra så mener jeg det er bevist at noe skurrer.

Nå er det Rosgun som starta denne tåpelige tråden, ikke du, men å dra opp spleis på 100kr i samme setning som kursmål fra 0,6kr er lavmål. Dere har påvirkningskraft på nye investorer. For alt jeg vet er dere samme person. Jeg er ikke sur på ENSU altså, de fylla lommeboka mi med en god slant.
Problemet er at dere er med på å lure uerfarne inn i katastrofer. Det hadde vært bedre å få de uerfarne inn på tryggere grunn. Vi er alle mest tjent med at uerfarne forblir på børs, ikke går fort ut som bankrupt...
tynnidioten
03.02.2022 kl 23:52 11935

‘mange kjendiser er inne og flere vil nå inn’

Hvor har du det fra ? (Flere vil nå inn )
Redigert 04.02.2022 kl 08:00 Du må logge inn for å svare
Seriøs
04.02.2022 kl 07:19 11786

Så så. Hvis du fortsatt er i Life og prs så har du tapt mye. Ensurge vil snart bli nødt til å ta en ny spleis da den ikke kommer over krona. Skal man høre på noen her så hør på Tynnidioten og ikke eventyr fantasiene til Rosgun. Bare luft hausing