***Største Kjøpsmulighet i livet, imorgen???: 4/2-2022***

Meatskull
AKH 03.02.2022 kl 18:51 6124

Sjekk ut denne charten som viser at historien gjentar seg:https://ibb.co/hdnvvBH
2 uker etter emisjon så faller akh 5 uker på rad så opp 2-3 uker før faller nye 5 uker på rad!
Alle gangene dette skjer så kommer bunnen i femte uken med et stop loss raid i siste uken(lang strek under candle)

Nå skjer det samme imorgen Fredag 4/2-2022 i runde nr 2???
Stop loss raidet kommer nesten garantert imorgen i mine øyne etter shorten blei satt igår (litt sånn Exit stil over den shorten)

Dette er en unik sjangse til og kjøpe på bunnen av bunnen til AKH. Det har aldri skjedd før at AKH har falt mer en 5 uker i rødt på rad.
Jeg tror at om man klarer og finne en mulighet og handle imorgen og la de stå ut året så knuser man 99% av investorene på Oslo børs.
Mainstream Renewable Power er ikke priset inn i AKH og hva som helst kan skje innen nye børsmeldinger i år! Nå solgte også Aker BP sin del av Cognite til Araberne(Verdens største olje selskap) Så døren er åpen nå for og starte og gjøre avtaler med Saudi Aramco og AKH ;)

Ps. Ikke ta dette som investerings rådgivning da jeg bare deler hva jeg en uerfaren mann uten utdanning tror kommer til og skje. Alt kjøp og salg gjøres på eget ansvar!
Redigert 03.02.2022 kl 19:17 Du må logge inn for å svare
Meatskull
03.02.2022 kl 19:19 4636

Jeg tror jeg kommer til og bli kvalm fremover vertfall om Finansavisen og diverse meglerhus som har kommet med drittpakke etter drittpakke nå kommer til og snu de neste ukene og snakke varmt omg AKH og hype opp nå som gutta er inne eller kommer inn imorgen! Blir spennende og se på volumet imorgen men jeg tror det blir et heftig volum og jojokurs hvor folk kommer til og tape stop loss aksjer!
Meatskull
03.02.2022 kl 19:03 4703

Det grønne skiftet er absolutt ikke stoppet og 180+ land er med i Paris avtalen!
Største selskapene i verden og de mektigste landene satser også på renewable!
Men de er noe forsiktige i starten nå, men marginene blir bedre og bedre hvert eneste år.
AKH har også en vision og innvestere 100 milliarder innen 2025.
Vi har gamle oljefonds sjefen som bygde oljefondet fra 2000 milliarder til over 10 000 milliarder som snart setter igang med Aker sitt nye super fond på 1000 milliarder som skal innvestere mye i grønt og fornybart hvor Aker sjefene sier de ha forventninger til at disse innvesteringene skal komme AKH til gode.

Jokeren er også Røkke er kompiser med Arbeiderpartiet og Barth Eide sier jo at selvsagt er Aker favoritt når det kommer til statsstøtte ;)
https://www.nrk.no/norge/rokke-gir-klimarad-til-ap-1.15654439

Dette kommer til og skje uansett hvor lite folk syns at det er ok og ødelegge hav og natur! Gjelder bare og følge pengene!