OPPSIDE 700 %, RISIKO NULL

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
03.01.2024 kl 19:49
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
kodenavn
NODL 09.02.2022 kl 09:34 388837


NODL, oppside 700-800 prosent.
Så kom meldingen om at Hemen, John Fredriksens personlige investeringsselskap, har kjøpt 9300 aksjer, og tippet over grensen på 40 % av aksjene i Northern Drilling, ticker NODL.
Dette lille kjøpet betyr at Hemen har tilbudsplikt på resten av aksjene i NODL Det ble samtidg meldt at det vil komme et bud på kr. 17.-

Kursen går selvfølgelig rett til 17.-, der den stoppes av en ivrig selger. Det er ingen premie for å gjette hvem det er.

The offer price in the forthcoming offer will be NOK 17 per NODL share, which exceeds the highest price Hemen has paid for shares in NODL during the last six months.

Fint tenker du. Tilbud på 17.-, og kursen er 17.-, case closed, her er det ikke penger å hente.
Men er det slik ?

Jeg mener potensialet er skyhøyt her.

CASET, kortversjon:
Northern Drilling, riggselskap. Tidlligere eide rigger er skilt ut i eget selskap, og er ute av regnskapet. Selskapet har pr idag ingen eiendeler. Litt gjeld og litt cash går i ca null.
Så cirka et tomt selskap uten gjeld eller eiendeler.

MEN, selskapet har et krav på Koreas store verft, Daewoo, DSME (verdens 3. største verft) på
230 MUSD, pluss renter, kostnader mm., dvs. 124-150 NOK pr. aksje.


Kravet:
Sea Drill hadde bestilt 2 nye boreskip, West Aquila og West Libra, av Daewoo. Som kjent gikk det ikke så bra for Seadrill, og NODL kjøpte skipene av Daewoo for 592 millioner dollar, og betalte inn 180 millioner dollar ved signering av kontraktene.
Skipene skulle egentlig leveres til Northern Drilling i henholdsvis januar og mars 2021, men leveringen ble utsatt en rekke ganger før begge ble kansellert i henholdsvis august og oktober i fjor pga kontraktsbrudd ved at verftet ikke klarte å levere i tide.
NODL bestilte også boreskipet Cobalt av DAEWOO. Her ble det innbetalt 50 mill dollar.
Denne kontrakten er også kansellert.

Det betyr at Northern Drilling har et krav mot Daewoo på minst 230 millioner dollar, eller over2 milliarder kroner. Det tilsvarer 124 kroner pr. aksje. I tillegg kommer renter og eventuelt andre kostnader.

Løsning:
Hemen forhandler med DAEWOO om kravet, Hvis de blir enige, blir de sikkert enige etter at tilbudsplikten har gått ut, altså tidligst i mai, for Hemen håper selvfølgelig at noen skal si ja takk til 17.-.
Hvis de ikke blir enige, går saken iht kontrakten til voldgiftsdomstolen i London. Da kan det ta tid,
12 til 24 måneder.

Sannsynlighet for å vinne frem med kravet:
De som kjenner saken best, er Hemen, dvs John Fredriksen og hans advokater.
Hemen kjøpte 9300 aksjer for å komme i budplikt.
Jeg tenker at storeulv (JF) ikke ville prøve å kjøpe selskapet hvis han ikke trodde han skulle vinne frem mot Daewoo. JFs advokater er de beste i gamet, og jeg tror de visste veldig godt hva de gjorde da de kansellerte kontraktene. Det høres også rimelig ut at det er en klausul som sier at kjøper skal ha igjen pengene hvis selger ikke klarer å levere.

Risiko ved å kjøpe NODL. Oppside og nedside.

Nedside:
Hemen må fremsette det pliktige tilbudet innen 4 uker. Det må stå i minimum 4 uker, max 6 uker,
Så en gang mellom 9. mars og 20. april, er du GARANTERT å få igjen 17 NOK.
Så i 4-10 uker fra nå, har du NULL risiko, bortsett fra rentetapet på investeringen.
Hvordan kursen vil gå etter mars/april, er umulig å spå.

Oppside:
De siste ukene har det vært omsatt 20-40.000 aksjer pr dag.
Igår og i dag ble det omsatt hhv. 207.000 og 284.000 aksjer.
Hemen har 6.453.826 aksjer. De har JF neppe lyst til å selge. Og de holder lenge om mange vil kjøpe.
Jeg tror egentlig ikke mange av de andre aksjonærene har lyst til å selge heller. I hvert fall ikke
topp 20, som har 29,4 % (i tillegg til Jfs 40 %)
Så 69,4 % av aksjene sitter ganske godt fast tror jeg.
Da er det 4.9 mill aksjer som kan sitte løst. Det er ikke mye.
Hvis mange som leser dette mener det samme som meg, at her er nedsiden et stykke fremover NULL, samtidig som best case litt frem i tid med god sannsynlighet er 130.-ish, vil aksjen gå uten at noen kan holde den igjen
Så hvor mye vil den gå ?
Det kommer an på hvordan kjøperne vurderer sannsynligheten for 130.-
Hvis de som jeg tror den er stor, burde kursen kunne gå til mellom 60.- og 100.- ganske fort.
Hvis de tror den er mindre, går den til 30, 40 eller 50.
Det som er sikkert, er at 17.- er helt feil kurs. For da har du null risiko, og betaler null for muligheten at kursen kan gå til 130.-

Hva hvis kursen går ?
Da har JF 2 muligheter.
A) La budet gå sin gang, og ta de aksjene han får fra bevisstløse tanter til 17.-. Så må han finne seg i å bare få 40 % av oppgjøret, og vi andre aksjonærer får resten.
B) Han kan øke budet, og se om det gir ham flere aksjer. Om han gjør dette, og eventuelt hvor mye, er håpløst å gjette på.
Men Hemen kan bare tvangsutløse andre aksjonærer hvis han får over 90 % av aksjene.
Og det er hele min agenda med å skrive dette. Det er ikke bare ren nestekjærlighet :)
Jeg vil at dere skal se at oppsiden er kjempestor, mens nedsiden er null
Hvis dere er enige meg i vurderingene her, vil kursen gå langt, og jeg vil ikke bli tvangsinnløst for knapper og glansbilder, dvs 17.-.

Og hva er min horisont ?
Det beste ville være om Hemen ble enige med DSME i løpet av forsommeren.
Fra 17.- til 130.- på noen få måneder hadde vært fint, og det kan skje.
Jeg tror sannsynligheten for å få 130.- er stor, og jeg selger ikke billig.
Men saken kan gå til voldgiftsdom i London. Da tar det lenger tid.
Tid er penger sies det, og i tilfelle saken går til London og det tar et år eller mer, er jeg klar for å selge under 130.- . Mellom 90 og 100 kanskje ?
Kommer vi ikke dit, venter jeg på London.



Lykke til, håper du gjør en kule på denne. Risikoen er i hvert fall null inntil videre.
Du har ikke en gang markedsrisiko i ukene som kommer. Går markedet åt skogen, får du fremdeles dine 17.- Hemen har cash.
BoostSeeker
05.12.2023 kl 23:42 2280

Nei, verken bud eller kurs har noe med aksjekapital pålydende å gjøre noe flere enn deg virker å ha misforstått og det var nettopp aksjekapitalpålydende som ble satt ned fra 10 nok til 10 øre for kort tid siden og det ble kun gjort på basis av av 1 eneste grunn at kursen lå under 10nok.
Som et bevis på det så behøver vi ikke å gå lengre tilbake enn til februar i år hvor aksjkapitalpålydende var 10nok når Fredriksen kom med et generøst bud på 17nok, men som ikke var generøst nok til å bli godtatt av aksjonærene og av samme grunn er det nå og forvente at budet til Fredriksen vil ligge høyere enn 5nok for ellers vil ikke de gamle aksjonærene godta budet da de sitter med et snitt høyere enn 5nok. Fredriksen vet dette og om han virklig vil ha aksept for resten av aksjene så må budet også ligge på et nivå som kan bli akseptert - altså over 5nok.

Så om det er andre ting du heller ikke kjenner til eller har misforstått så er det fint om du spør istedenfor å spre usannheter. Det som er meningen med forumet at vi skal gjøre hverandre bedre og da er det et must at vi deler riktig informasjon 😊

LES og LÆR:

https://e24.no/boers-og-finans/i/dnQvv1/john-fredriksen-vil-sluke-northern-drilling
Redigert 05.12.2023 kl 23:56 Du må logge inn for å svare
unikum
05.12.2023 kl 23:36 2296

Men kjære deg du kan da ikke bestemme hva voksne folk vil gjøre med sine investeringer/penger. Høres ut som om det er bare er uerfarne tradere som kjøper aksjer med de enorme omsetningen vi har sett i den siste tiden. Det koker av misunnelse av mange her inne. Jeg tok sjansen og får kreditt i form av emi aksjer. Jeg var grise heldig med timingen min samtidig som kurs for opp over 350% solgte mine aksjer da selvfølgelig å sikret inngang min samt gevinst. Men du kan virkelig ikke behandle alle som kjøper aksjer for hodeløse høns??
skadi
05.12.2023 kl 23:31 2300

Hva i alle dager innbilder du deg egentlig at et mulig pliktig tilbud fra Fredriksen ligger på? Jeg kommer ikke stort over 12,5 øre........... Og det er før de allerede kommende neste emisjoner. Ikke annonsert fra meg, men fra selskapet/Fredriksen himself.
unikum
05.12.2023 kl 23:27 2305

Jo takk tar dette som god underholdning og tidsfordriv mellom slagene i rimelig traust børs dager der ikke alt går riktig veien. Tålmodighet må til også her i nodl om man skal tjene penger å ikke ramle helt hodestups utenfor kanten bare kursen beveger seg. Dette er varslet at store svingninger kommer og enig at kurs kan fort gå nå 100 % på en dag. Det har vi sett her før. Litt tyngre tradere enn undertegnede i dette selskapet så blåses det igang igjen snart..
Slettet bruker
05.12.2023 kl 23:26 2284

Bare vås hele opplegget. Har aldri diskutert før med en som er så arrogant og bedreviter. Heldigvis klarer folk på forumet å gjøre gode vurderinger. Håper de ulike argumentene som har blitt gitt bidrar til gode investeringsbeslutninger.
skadi
05.12.2023 kl 23:25 2288

Ok, skjønner, du har alt å vinne fordi du er i pluss allerede, akkurat som riskokeren med sitt nye alias. Men det gjelder altså ikke de stakkars (uerfarne) folk som hopper på en høyrisiko aksje som Nodl i går/ i dag/ i morgen. De stakkars folka tar i verste tilfelle sjansen på å rote bort pengene sine, som de virkelig trenger, til fordel for noen som deg, riskokeren eller Fredriksen som ikke eier antydningsvis noe som ligner moral. Du har ja selv innrømmet at du lever av dette gamet. Fredriksen faktisk også. Riskokeren er jeg ikke sikkert på, han jobber nok hardt med alle sine halv/helboom enda for å bikke i pluss.
Holder en knapp på han Capt'n jeg. Og for min del holder jeg meg laaaaangt unna Nodl uansett hva som skjer. ;)
oivindl
05.12.2023 kl 23:22 2294

"Når det kommer til kursutviklingen de siste dager etter siste tids betydelige boost så er det helt som forventet”
-Boostseeker

Alltid greit å justere på hva man forventet når man sitter med fasit.

"Forventer at kursen vil etablere seg på 4 tallet og blir der en liten stund før den går videre til 5 tallet.”
-Boostseeker

"Endte på 5 tallet på fredag så teknisk så er kursen på vei til å etablere seg på det nivået og får vi ett par sluttkurser til på 5 tallet så er den etablert der og vil svinge i intervallet 5-6 i påvente av nytt.”
-Boostseeker

"En knallrød OSE gjorde at kursen ble noe baktung og førte også til at vi ikke fikk en ny sluttkurs på 5 tallet i dag, men det kommer.”
-Boostseeker
BoostSeeker
05.12.2023 kl 23:06 2326

Kudos til deg som gidder å svare de kunnskapsløse taperne som ikke har tjent ei eneste krone her så får jeg en pause for som ordtaket sier "mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves" så jeg hopper bevisst over innleggene til de som ikke har lest seg opp på caset og ikke kan regne, men som allikevel tror de vet best for det er og blir en never ending story som ikke bidrar med annet enn støy 😊

Når det kommer til kursutviklingen de siste dager etter siste tids betydelige boost så er det helt som forventet. Den kunne ha stabilisert seg på 5 tallet, men da ville også de største boosta latt vente på seg så når kursen nå har seget ned fra 6,98 til 3,55 - nærmest halvert seg så gir det rom for nok en dobling i løpet av kort tid så tiden er kommet for å plukke og ikke selge

Når vi så kjenner til at både det pliktige budet fre Fredriksen og Cobalt kjennelsen med over 500nok i potten nærmer seg for hver dag som går i tillegg til en oppdatering på ankeprosessen for kravet på over 2milliarder nok så sier det seg selv at kursen ikke blir liggende lenge her nede - mao, det blir spennende og se hvor høyt den vil fly denne gangen for som kjent så ligger den potensielle oppsiden ved full refusjon nå nærmere 300% høyere enn dagens sluttkurs 😊
Redigert 05.12.2023 kl 23:10 Du må logge inn for å svare
unikum
05.12.2023 kl 22:57 2347

Leit litt lenger opp her så ser du hva jeg har skrevet om det tidligere. Har ingenting å tape, alt å vinne det er en god posisjon tenker jeg
BoostSeeker
05.12.2023 kl 22:51 2331

Hehe, jo helt klart. Sitter man i aksjer som kan gå flere hundre % på en og samme dag som denne har gjort ved flere anledninger så må man også tåle at det innimellom går noen %-er den andre veien uten at man mister fatningen for ingenting vokser inn i himmelen. For at noe skal kunne gå flere hundre % i slengen så må den innimellom sige noe tilbake noe den nå ha gjort hvor den har nærmest halvert seg siden siste boost hvor den snudde ned ved 6,98 vs 3,55 som ble sluttkursen i dag - mao, en perfekt anledning til å begynne plukkingen for å bli med på neste boost som mest sannslig ikke er langt unna.

Viktig å få med seg at faller aksjen 50% så skaper det en potensiell oppside på 100% - altså en dobling for å komme opp på samme nivå igjen og det er det som gjør denne så interessant for man kan doble pengene sine over natten - gang på gang på gang og dette vil fortsette frem til fasit foreligger til neste år en gang så denne vil nok helt klart være OSE's desidert klareste jule-og nyttårsrakett favoritt spesielt i disse trauste børstider hvor det meste annet tynger 😊
unikum
05.12.2023 kl 22:50 2304

Aner ikke om du sikter til meg her men innsatsen min har jeg fått igjen 3 ganger på trader så det går fint. Det er det jeg lever av. Ja aksjen kan gå høyt det veit vi alle. Med en verdi nå på selskapet 1,2 milliard og kurs på 3,5 så trengs ikke tung matematikk inn for å forstå mulighetene. Man må ta risiko men at selskapet ikke er verdt kurs på 3,5 og 1,2 milliard tror jeg ikke på. De som måtte selge under dette bør ikke ha vært inne her i hele tatt!
Thesistulling
05.12.2023 kl 22:36 2331

Ok, missforstod jeg.

Ja, er da ikke noe vits i å ha mitt språkvrøvl her når jeg har fått frem poenget.

Lite sau her, men gaupe på andre siden av vegen.

Natt natt.
😉
Redigert 05.12.2023 kl 22:36 Du må logge inn for å svare
skadi
05.12.2023 kl 22:28 2345

Spurte unikum jeg.

Flink å slette er du også. Natta. Ikke glem å telle sauer, ikke ERTE de. ;)
Thesistulling
05.12.2023 kl 22:22 2370

Har tydeligvis gjort det
🤣

Har ingen her, følger bare med.
Redigert 05.12.2023 kl 22:24 Du må logge inn for å svare
skadi
05.12.2023 kl 22:21 2373

Skulle ikke du gå å erte på deg en stein?
skadi
05.12.2023 kl 22:20 2346

Per nå (til T-tullingen) har du altså ingen aksjer i Nodl? Det vil si du venter på dine emisjonsaksjer kjøpt for hele 12 øre? Skal jeg gjette på hva du gjør med de aksjer umiddelbar etter du har de på konti, hvis det underligge skjer og kursen fortsatt er over 3 kroner den dagen du mottar de?
skadi
05.12.2023 kl 22:14 2333

Thesistulling skrev Innlegget er slettet
Det må du gjerne tro så mye og så lenge om som du vil. Innbilning er også en bildning heter det så fint.......
skadi
05.12.2023 kl 22:09 2278

Thesistulling skrev Innlegget er slettet
Når sånne liksom "vil gjerne være norsklærer" inntar aksje diskusjonsfora er det kanskje på tiden å vurdere aksjemarkedet i sin helhet. Slår ja drosje sjåfører langt ned i støvlene.......
Slettet bruker
05.12.2023 kl 21:34 2346

Thesistulling skrev Innlegget er slettet
Dette er heldigvis ikke et forum for rettskriving, men takk uansett! Svært viktige bidrag du kommer med!
Slettet bruker
05.12.2023 kl 21:02 2359

Per nå viser fasiten at du hadde spart deg for et tap på 29% dersom man 1) hadde solgt da jeg sa selg eller 2) ikke kjøpte i det hele tatt. Målet var hele tiden at man ikke skulle lure flere inn i boblen og det håper jeg gjelder fortsatt. Så er det slik at ja - aksjen KAN gå til 8-10kr dersom best case inntreffer, men den risikojusterte avkastningen var absolutt ikke tilfredsstillende på 5kr og er heller ikke tilfredsstillende på 3,55kr.
unikum
05.12.2023 kl 19:48 2459

Du kan vri og vrenge på alt inntil fasiten ligger på bordet. Du får ikke kjøpt noen aksjer under 1 krone. Skal du bli med så er faktisk 3 tallet fremme. Det er ikke lenge før vi fyker opp igjen. Ikke mye nytt skal til før det exploderer, det så vi ut ifra en annen dom.
Slettet bruker
05.12.2023 kl 18:44 2545

Ja, men det er ikke slik at Fredriksen MÅ eie hele selskapet vel? Han eier for alle praktiske formål hele selskapet og kan styre det slik han vil. Han ender opp med å legge inn et møkkabud (fordi han er pålagt det), men etterpå blir det helt stille frem til neste emisjon. Altså blir ikke dere kjøpt ut. Dere får ikke en julegave av Fredriksen i form av gratis penger.
Slettet bruker
05.12.2023 kl 18:41 2557

Helt enig, og har selv vurdert fredriksens muligheter for et børsskall hvis alt går åt skogen. Men som du sier har jo Fredriksen gjort en kjempedeal her! I motsetning til de som kjøper i dag.

Og takk forresten😊
Redigert 05.12.2023 kl 18:42 Du må logge inn for å svare
Omnislash
05.12.2023 kl 18:32 2594

Alle forstår at Fredriksen ønsker å gi et så lavt bud som overhode mulig. Det er hele poenget med en investering. Spørsmålet er hvor grensen går for hva et betydelig antall aksjonærer er villig til å selge for. Du kan mene at den grensen går på 1 kr. Andre argumenterer for at grensen antakelig går betydelig høyere. Hovedargumentet for at det antakelig må være betydelig høyere, av typen 5+ kr, er fordi de fleste vil tape på å si ja til noe særlig lavere, og vil derfor avslå tilbudet. Det er ikke noe poeng å gi skambud all den tid det ikke foreligger noen akseptplikt. Så har du de som er mer gambleranlagt og derfor er motivert til å vente på evt. tilkjennelser fra Cobalt.
Redigert 05.12.2023 kl 18:33 Du må logge inn for å svare
unikum
05.12.2023 kl 18:25 2591

Liten nedgang så kommer alle trolla fram og er bedre vitere enn markedet. Ikke så mange dager siden omsetningen var på over 20 mill aksjer og mange ganger omsetning enn det vi ser nå. Mange har sikret seg aksjer og vil med det sitte å vente på avklaring mens dere troll har sikkert klart å skremme skitten av flere som kaster korta og taper en haug med penger. Ingen tvil at dere kan dette og har mye bedre forståelse å sette verdier for ett selskap... Ikke lenge siden det sto i ca 30 kr. Tapte sak i første instans og går til skrittet å anker. En grise emisjon er blitt utført der også mange av aksjonærene for delta for å snitte seg ned om man har troa. Så for vi se åsen dette går. Bra dere stiller opp for alle de som taper penger om dagen, godt jobba! Jeg er ikke der for jeg har ikke aksjer ennå men de kommer sikkert snart.
Slettet bruker
05.12.2023 kl 17:15 2683

Du skriver: «Nå spyr du ut igjen noe du absolutt ikke har noe grunnlag for»

Vel.. Det viser seg at han hadde grunnlag for å skrive det. Han klarer til og med å dokumentere det med sitat fra styret. Med én gang dere får noe motgang er det piggene ut. Hadde dere bare giddet å diskutere konstruktivt kunne vi hatt noen gode debatter her, men dere er så farget av investerings-teorien deres. Fredriksen har ikke noe plikt til å gi et bud som matcher dagens aksjekurs. Han kan by hva han vil! Jeg tipper han ender opp med å by 1kr per aksje. Differansen mellom hva dere ønsker og hva han er villig til å by er flere titalls millioner. Fyren kaster ikke bare bort penger fordi du eier aksjer her.
PaleRider
05.12.2023 kl 17:05 2714

Du har rett. Du belyser caset på en god måte.

Dette liker ikke dem som skal lure inn a even greater fool. De som hausser for å få opp kursen i håp og desperasjon om at den går opp og de kan selge til mer enn snittet: Det kommer ikke til å skje. Du har nok redda noen småsparere fra å gå i NODL fella, som nå vel klapper igjen.

Noen lurer på hvorfor Jon Fredriksen har gått inn med bittelitt mer.
Svaret er nok enkelt. Han gjorde det på 12,5 øre. Kjøp på slike kurser er kanskje ikke så verst risk/reward. For dem som lurer. Det har ingenting å si hva snittet hans eller andres er.

I verste fall kan nok Jon Fredriksen ha nytte av selve børsnotering i seg selv. Det koster mange millioner å børsnotere. Og her kan han dytte inn noe om søksmålene ikke går veien og de heller ikke fører til at NODL står i massiv gjeld.

Dersom folk kun hadde hatt en bruker, så ville det nok komme fram at en enkelt hen står for mange av skriveriene under flere brukere. Total mangel på evne eller vilje til å lage anslag på annet enn best case verdier tilsier det. Argumentene om bl.a. snitt, språk etc tilsier likeså. Det å skrive om "nick" og ikke argumentene går igjen. En annen indikasjon er alle de nye nickene som dukker opp. Og tilfeldigvis er enige om å koke ris.

Folk er advart. Stay away. Risk/reward er svak. Også etter dagens nedgang. Kursen skal nok under 1 kr.
Redigert 05.12.2023 kl 17:09 Du må logge inn for å svare
skadi
05.12.2023 kl 17:03 2720

Kanskje han gi en betydelig budpremie på si 50 prosent i forhold til siste prisen han betalte. Nemlig 12 øre i emisjonen. Pluss 50 prosent fra snille Fredriksen blir fort 18 øre. Mye å se fram til.....
Redigert 05.12.2023 kl 17:03 Du må logge inn for å svare
oivindl
05.12.2023 kl 16:48 2673

Problemet er at det blir hevdet at Fredriksen vil betale en betydelig budpremie, basert på syltynne resonnement.
Han gav ikke en betydelig budpremie sist, tilbudet var ikke bedre enn at styret unnlot å anbefale det og responsen blant aksjonærene var vel heller ikke all verden.
unikum
05.12.2023 kl 15:03 2783

Det veit vi alle er meldt. Sannsynlig så er vi så langt ute i prosessen at Fredriksen sitter med hele selskapet og vi sitter på sidelinja. Når emi aksjene kommer ut så utløser det automatisk bud plikt innen 4 uker og de emi aksjene er like rundt hjørne. Å muligens kommer Fredriksen med ett bud akkurat samtidig. Da kan det være smart å være inne men jeg snakker garantert til døve hører her og faktisk så unner jeg deg absolutt ingenting.
ocw
05.12.2023 kl 13:44 2826

jo takk for det Piggvar. ventet i 6-7 mnd sist gang med northern offshore.så jeg har god tid. kunne selvsagt solgt litt mere på 5,50.- men handler litt her nede. og tror det kan gi en god avkastning på sikt.tenker det er blir en avklaring før nyttår..
oivindl
05.12.2023 kl 13:07 2920

Dette er hva selskapet selv skriver:

"The Board is of the opinion that the Company will need more funding for the Appeals Process, and intends to raise such capital in several equity transactions, of which the Private Placement is the first."
Slettet bruker
05.12.2023 kl 13:05 2920

Problemet er hvis de taper West Cobalt saken i tillegg. Da må de på nytt hente penger for å anke. Eventuelt må de hente penger for å betale motkravet/saksomkostninger samtidig som ankesaken i West Libra og West Aquila pågår. Jeg tror som sagt dere har vært ALT for optimistiske til dette caset og bare tenkt best case hele veien.
unikum
05.12.2023 kl 13:00 2941

Nå spyr du ut igjen noe du absolutt ikke har noe grunnlag for. Kan du finne deg en gang for alle, din egen aksje å bli der ? Det er varslet behov for penger å ja penger har de fått inn via siste emisjonen. Noe mer er ikke meldt utenom det du måtte finne ut i din egen verden.