OPPSIDE 700 %, RISIKO NULL

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
03.01.2024 kl 19:49
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
kodenavn
NODL 09.02.2022 kl 09:34 391835


NODL, oppside 700-800 prosent.
Så kom meldingen om at Hemen, John Fredriksens personlige investeringsselskap, har kjøpt 9300 aksjer, og tippet over grensen på 40 % av aksjene i Northern Drilling, ticker NODL.
Dette lille kjøpet betyr at Hemen har tilbudsplikt på resten av aksjene i NODL Det ble samtidg meldt at det vil komme et bud på kr. 17.-

Kursen går selvfølgelig rett til 17.-, der den stoppes av en ivrig selger. Det er ingen premie for å gjette hvem det er.

The offer price in the forthcoming offer will be NOK 17 per NODL share, which exceeds the highest price Hemen has paid for shares in NODL during the last six months.

Fint tenker du. Tilbud på 17.-, og kursen er 17.-, case closed, her er det ikke penger å hente.
Men er det slik ?

Jeg mener potensialet er skyhøyt her.

CASET, kortversjon:
Northern Drilling, riggselskap. Tidlligere eide rigger er skilt ut i eget selskap, og er ute av regnskapet. Selskapet har pr idag ingen eiendeler. Litt gjeld og litt cash går i ca null.
Så cirka et tomt selskap uten gjeld eller eiendeler.

MEN, selskapet har et krav på Koreas store verft, Daewoo, DSME (verdens 3. største verft) på
230 MUSD, pluss renter, kostnader mm., dvs. 124-150 NOK pr. aksje.


Kravet:
Sea Drill hadde bestilt 2 nye boreskip, West Aquila og West Libra, av Daewoo. Som kjent gikk det ikke så bra for Seadrill, og NODL kjøpte skipene av Daewoo for 592 millioner dollar, og betalte inn 180 millioner dollar ved signering av kontraktene.
Skipene skulle egentlig leveres til Northern Drilling i henholdsvis januar og mars 2021, men leveringen ble utsatt en rekke ganger før begge ble kansellert i henholdsvis august og oktober i fjor pga kontraktsbrudd ved at verftet ikke klarte å levere i tide.
NODL bestilte også boreskipet Cobalt av DAEWOO. Her ble det innbetalt 50 mill dollar.
Denne kontrakten er også kansellert.

Det betyr at Northern Drilling har et krav mot Daewoo på minst 230 millioner dollar, eller over2 milliarder kroner. Det tilsvarer 124 kroner pr. aksje. I tillegg kommer renter og eventuelt andre kostnader.

Løsning:
Hemen forhandler med DAEWOO om kravet, Hvis de blir enige, blir de sikkert enige etter at tilbudsplikten har gått ut, altså tidligst i mai, for Hemen håper selvfølgelig at noen skal si ja takk til 17.-.
Hvis de ikke blir enige, går saken iht kontrakten til voldgiftsdomstolen i London. Da kan det ta tid,
12 til 24 måneder.

Sannsynlighet for å vinne frem med kravet:
De som kjenner saken best, er Hemen, dvs John Fredriksen og hans advokater.
Hemen kjøpte 9300 aksjer for å komme i budplikt.
Jeg tenker at storeulv (JF) ikke ville prøve å kjøpe selskapet hvis han ikke trodde han skulle vinne frem mot Daewoo. JFs advokater er de beste i gamet, og jeg tror de visste veldig godt hva de gjorde da de kansellerte kontraktene. Det høres også rimelig ut at det er en klausul som sier at kjøper skal ha igjen pengene hvis selger ikke klarer å levere.

Risiko ved å kjøpe NODL. Oppside og nedside.

Nedside:
Hemen må fremsette det pliktige tilbudet innen 4 uker. Det må stå i minimum 4 uker, max 6 uker,
Så en gang mellom 9. mars og 20. april, er du GARANTERT å få igjen 17 NOK.
Så i 4-10 uker fra nå, har du NULL risiko, bortsett fra rentetapet på investeringen.
Hvordan kursen vil gå etter mars/april, er umulig å spå.

Oppside:
De siste ukene har det vært omsatt 20-40.000 aksjer pr dag.
Igår og i dag ble det omsatt hhv. 207.000 og 284.000 aksjer.
Hemen har 6.453.826 aksjer. De har JF neppe lyst til å selge. Og de holder lenge om mange vil kjøpe.
Jeg tror egentlig ikke mange av de andre aksjonærene har lyst til å selge heller. I hvert fall ikke
topp 20, som har 29,4 % (i tillegg til Jfs 40 %)
Så 69,4 % av aksjene sitter ganske godt fast tror jeg.
Da er det 4.9 mill aksjer som kan sitte løst. Det er ikke mye.
Hvis mange som leser dette mener det samme som meg, at her er nedsiden et stykke fremover NULL, samtidig som best case litt frem i tid med god sannsynlighet er 130.-ish, vil aksjen gå uten at noen kan holde den igjen
Så hvor mye vil den gå ?
Det kommer an på hvordan kjøperne vurderer sannsynligheten for 130.-
Hvis de som jeg tror den er stor, burde kursen kunne gå til mellom 60.- og 100.- ganske fort.
Hvis de tror den er mindre, går den til 30, 40 eller 50.
Det som er sikkert, er at 17.- er helt feil kurs. For da har du null risiko, og betaler null for muligheten at kursen kan gå til 130.-

Hva hvis kursen går ?
Da har JF 2 muligheter.
A) La budet gå sin gang, og ta de aksjene han får fra bevisstløse tanter til 17.-. Så må han finne seg i å bare få 40 % av oppgjøret, og vi andre aksjonærer får resten.
B) Han kan øke budet, og se om det gir ham flere aksjer. Om han gjør dette, og eventuelt hvor mye, er håpløst å gjette på.
Men Hemen kan bare tvangsutløse andre aksjonærer hvis han får over 90 % av aksjene.
Og det er hele min agenda med å skrive dette. Det er ikke bare ren nestekjærlighet :)
Jeg vil at dere skal se at oppsiden er kjempestor, mens nedsiden er null
Hvis dere er enige meg i vurderingene her, vil kursen gå langt, og jeg vil ikke bli tvangsinnløst for knapper og glansbilder, dvs 17.-.

Og hva er min horisont ?
Det beste ville være om Hemen ble enige med DSME i løpet av forsommeren.
Fra 17.- til 130.- på noen få måneder hadde vært fint, og det kan skje.
Jeg tror sannsynligheten for å få 130.- er stor, og jeg selger ikke billig.
Men saken kan gå til voldgiftsdom i London. Da tar det lenger tid.
Tid er penger sies det, og i tilfelle saken går til London og det tar et år eller mer, er jeg klar for å selge under 130.- . Mellom 90 og 100 kanskje ?
Kommer vi ikke dit, venter jeg på London.



Lykke til, håper du gjør en kule på denne. Risikoen er i hvert fall null inntil videre.
Du har ikke en gang markedsrisiko i ukene som kommer. Går markedet åt skogen, får du fremdeles dine 17.- Hemen har cash.
Omnislash
12.11.2023 kl 10:39 3345

Ok, takk for svar! Jeg fikk tilbudet i innboksen på Nordnet med link til Nordnet-siden. Der inne på selskapshendelser var det et svarskjema som jeg fylte ut og sendte avgårde. Nå ligger det inne som en søknad i transaksjoner på appen, via IZ-kontoen.
Redigert 12.11.2023 kl 10:41 Du må logge inn for å svare
sebra_rull
12.11.2023 kl 08:54 3447

Du eide aksjer 25.10 og har da fått tegningsretter på 4,41 x nye aksjer for hver aksje du eide. Du har så brukt tegningsretten din og tegnet deg for disse nye aksjene (det skjer ikke automatisk, du må ha faktisk foretatt deg noe). Er du usikker, så skal du ha fått en mail fra SP1 Markets med bekreftelse på at du har tegnet deg for X antall nye aksjer der du også har oppgitt konto for vederlag for disse nye aksjene. Alternativt kan du logge deg inn på investor.vps.no, gå inn på «tegninger» og se oversikt over hva du har godkjent tegnet deg for der.

Selve tildelingen som skjer til uka er bare en formalitet. Du kommer 100% til å bli tildelt alle de nye aksjene du har tegnet deg for (så lenge de ikke overskrider antall du hadde tegningsrett på). Det er ikke noen konkurranse om hvem som blir tildelt aksjene, det finnes heller ikke flere tegningsretter enn det finnes emiaksjer.

Ifm godkjennelse i EGM at aksjens pålydende er satt ned til 0,125 følger det også at tildeling av emiaksjer (private placement) og repemiaksjer (subsequent offer) vil skje, som børsmelding av 07.nov sier.

Da du tegnet deg for aksjer måtte du også oppgi et kontonummer som SP1 Markets skal trekke vederlaget fra (0,125 pr emiaksje). Så du bør sørge for å ha penger på den kontoen du har oppgitt hvis du er redd for å ikke få emiaksjene dine.
Brygger
12.11.2023 kl 08:44 3438

Dersom du tegnet deg for rettighetene dine når du var inne på VPS er det bere å ha penger på kontoen som du oppgav når de trekker betalingen for aksjene. Dersom du ikke tegnet deg innen den 10.11 er rettighetene verdiløse nå.
Omnislash
12.11.2023 kl 01:25 3587

Jeg har aldri deltatt i en rep.emi før, så fint om noen med mer erfaring enn meg på feltet kan utdype.

Jeg slang inn et lodd for en tid tilbake da kursen lå på 1,21. Deretter falt kursen drastisk som følge av rep.emi. Jeg ble følgelig tilbudt tegnerett på omkring 30 000 aksjer til NOK 0,125 under selskapshendelser. Jeg takket såklart glatt ja til det - kostet jo ingenting.

Er det sånn at tilbudet ikke nødvendigvis er gjeldende? Hva er det i såfall som skal forhindre at det er gjeldende? Hva er sjansen/hvor normalt er det at det plutselig ikke gjelder lenger? Må jeg foreta meg noe mer for å hindre at tilbudet frafaller? Når får jeg vite det?

Takk på forhånd 🙂
BoostSeeker
10.11.2023 kl 15:31 4161

Nettopp, det er nok mange som plukker i det stille for risk/reward har aldri vært bedre. En ting er at Fredriksen er pålagt å komme med et bud og da blir det også en budpremie, men så har vi Cobalt avgjørelsen som kan bringe 500m og snu opp/ned på det meste så her gjelder det å ikke se seg blind på ører for det ligger mange kroner i potten.
unikum
09.11.2023 kl 20:58 4636

Sitt stille er mitt tips, såpass lite penger som er investert. Oppsiden er over 700 % på ditt snitt når du har fått emi aksjene. Fredriksen ønsker å få tak i alle aksjene etter hvert. Han har det ikke bestandig travelt, lar markedet jobbe litt så slår han til. Tålmodighet lønner seg i aksje markedet og i ditt tilfelle lav innsats bør du ta sjansen å ikke høre på alle de som ønsker å få kjøpt dine aksjer billig.
Omnislash
09.11.2023 kl 20:34 4696

Ok. Takk for informativt svar.

Ja, takket være vår alles kjære riskoker ble jeg overbevist om at det var verdt å sette et lodd på NOK 1,21. Loddet var bare på gøy og derfor svært lavt, men det gjorde at jeg har fått tegningsrett på 30K aksjer til NOK 0,125 per aksje i rep.emien, som jeg har kjøpt. Blir jo ikke skyhøye summer av 30k aksjer og en maksimal oppside på 7 kr - men om jeg får "loddene" (noe det vel er overveiende sannsynlighet for at jeg får?) og kursen når opp til NOK 7, så vil det bli fryktelig festlig å selge en verdi på NOK 210k for så lav innsats.

Hvis det skjer skal jeg kjøpe en god vin til riskokern!
Barbera
09.11.2023 kl 20:19 4720

Gitt at kostpris for nåværende aksjer er 3,88 og du tegner fullt i emisjonen blir det nye snittet ditt 0,89.

Bør vurdere å selge de nåværende aksjene før emisjonsaksjer kommer i markedet. Dette representerer et stort usikkerhetsmoment. Timing har jeg ingen formening om, det kan godt hende denne forsøkes å pumpes på nytt og at kursen midlertidig kommer over dagens nivå. Men all empiri taler for et salgspress når emisjonsaksjene kommer i markedet.
Omnislash
09.11.2023 kl 18:43 4780

Folk får korrigere meg hvis jeg tar feil, men..

Hvis du har fått tegningsrett på for eksempel 20 000 aksjer til kurs NOK 0,125, så vil de 20 000 aksjene legges til de du allerede har, og GAVen din, altså det du kjøpte aksjene for, vil bli lavere. GAVen din var på 3,88 og alt ettersom hvor stor andel av din totale aksjepost som ble kjøpt for 3,88 og 0,125 så vil GAVen bli ett sted mellom 0,125 og 3,88 - som som sagt, det avhenger av hvor mange av aksjene som er kjøpt for 0,125 og hvor mange som er kjøpt for 3,88.
olemags
09.11.2023 kl 17:17 4899

Fikk et tips av en kamerat og slang meg på det toget her. Noe ny i "gamet" og trenger litt hjelp.

Jeg ble med på 3,88. Sitter fortsatt på de, og fikk tilbud om å tegne meg med et visst antall aksjer, men for å være helt ærlig så har jeg ikke helt kompetanse om hva dette betyr, og hva som skjer med de aksjene jeg fortsatt sitter på. Noen som kan gi en nybegynner en liten innføring? Settes pris på i så fall.
Takk på forhånd
Broker74
09.11.2023 kl 10:21 5122

litt mere volum her så kan alt skje, denne aksjen følger ingen regler, utslag opp og ned, meget artig å satse litt cash. Så får man se, blir det HOD over 2 en dag, hvem vet,
Aldara
09.11.2023 kl 07:37 5267

Kjøpssignal på norskbulls idag, om det skulle bety noe i det hele tatt.....
sebra_rull
09.11.2023 kl 00:31 5410

Ref børsmeldinger: Frist for tegning er 10.11, tildeling skjer 13.11 og betaling skjer 15.11. Du vil sannsynligvis få emi-aksjene dine når de er betalt. På lik linje med de 313 mill aksjene første emiaksjene, vil heller ikke de 32 mill repemiaksjene være mulig å omsette før prospektet er godkjent. Ingen dato satt på dette.

Hvorfor skal ikke kursen ned til 0,125?
Det kan godt hende kursen skal ned til 0,125, men da må i så fall summen av alle krav og potensiell oppsider ikke verdsettes til mer enn 45 mill av markedet. Antall aksjer 19m+313m+32m = ca 364 mill aksjer x 0,125 kr per aksje gir en mcap på NODL på 45 mill. Vil tro selskapet skal være så godt som erklært konkurs og alt håp ute før folk dumper emi-aksjene sine til emi-pris. I dag omsettes millioner av aksjer for kr 1,30 selv om det er opplest og vedtatt at det vil komme hundrevis av millioner nye aksjer i markedet om kort tid, og dette er priset inn i dagens aksjekurs, det er derfor aksjen har falt som en stein de siste ukene. Det betyr også at de som kjøper aksjer i går og i dag tror/håper/noen kanskje til og med vet(?) på en ganske mye større oppside enn de 45 mill. Ellers ville jo kursen vært 0,125 allerede nå - det var den faktisk på god vei mot i forrige uke, men stemningen snudde fullstendig av en eller annen merkelig grunn.

Mange sitter med høye innganger i denne aksjen, og selv om et begrenset antall aksjonærer har fått kjøpt emi-aksjer til 0,125 kr som et plaster på såret for den totale kollapsen som har vært de siste to måneder, sitter mange likevel med store tap. Det gir liten mening å kjøpe en aksje for 0,125 for så å underby andre i et håp om å selge den samme aksjen for 0,125 - med mindre selskapet har gått konk før emiaksjene er på konto og omsettbare.

I tillegg til spenning knyttet til endelig avgjørelse i pågående saker (oppside fra dagens kurs) er det vel også knyttet litt spenning til tilbudsplikten som JF har utløst i denne emi-prosessen. Han vil komme med et pliktig tilbud til øvrige aksjonærer i løpet av 4 uker sfa at han har krysset 50% eierandel, og det tilbudet er det nok mange som er spente på. Budet kan ikke være lavere enn hva han har betalt for aksjer de siste 6 mnd, og det virker som det er noe usikkerhet knyttet til denne størrelsen også.

Så NODL er et eneste lotteri med en stor nedside der man kan tape alt (mange har allerede 90% papirtap og kunne ikke brydd seg mindre om også de siste 10% forsvant), men også en potensiell oppside med kurs både 5, 6 og 7 kr som tidligere nevnt på tråden her. Det er det tydeligvis mange som tenker siden aksjen omsettes som den gjør om dagen.

Om du har fått tildelt emiaksjer som følge av et lodd på inngang kurs av typen svært lav, er det nok en del som er misunnelige. Mange av de med emiaksjer vil være avhengig av en kurs på kr 5 for å være i nærheten av å gå i 0 her, derfor vil det friste lite å selge aksjer for knapper og glansbilder før alt håp er ute.
Stokk Dum
08.11.2023 kl 23:38 5460

Godt, heretter ingen løgn, feilinformasjon, forsøk på manipulering og andre ugreier som ikke hører hjemme på dette forumet.
Da er vi jo enig alle sammen, hvem skulle tro det.

What goes around comes around, som det sies i enkelte kretser.

mvh
Shikibetsu
08.11.2023 kl 23:36 5453

Helt klart bevisst villedning. Er nok en gruppe som desperat prøver å komme seg inn, det er i bunn og grunn ikke så mange frie aksjer når JF sitter på sine, og det vil jo komme et bud..så de som får rep emiaksjer vet jo at det ikke lønner seg å bare kaste de fra seg ved første mulighet.

Sier noe om interessen når så mange uten en fot innenfor tar av på denne måten, prøver å gripe tak i hvert et halmstrå av noe som «kan misforståes». Veldig tydelig at det er en oppside som appellerer til mange her.

Enig, synd for tråden og de som ønsker å diskutere mer saklig i caset. Men viktig at noen svarer på åpenbar løgn..folk må skjønne at de som villeder så bevisst ved å dekke seg bak sprøyt er up to no good!
BoostSeeker
08.11.2023 kl 23:10 5431

Ja, det er dessverre så mye feilinformasjon at det neppe kan sies å være en glipp. Ser også at visse gjentar den samme feilinformasjonen selv etter å ha blitt korrigert med fakta flere ganger. Synd at det er slik for forumet ska jo være en plass hvor man deler og diskuterer fakta, men om man går rundt og tror at det man deler her kan flytte kurs til egen fordel så blir det kanskje slik noe som selvfølgelig også er feil.

Videre så skjønner jeg ikke hvorfor man er så opphengt i når emiaksjene blir tilgjengelige fordi det vill uansett ikke utgjøre noen forskjell annet enn at det finnes flere aksjer. Fredriksen som tok det meste i den rettede emisjonen vil jo ikke selge og det samme gjelder for de fleste som blir med i rep emisjonen. Mulig noen tror de kan skremme med slik feilinformasjon siden de feilaktig fokuserer på feil plass.

Fokuset bør være en helt annen plass. Kursen ligger nå like over krona hvor den potsensielle oppsiden ligger skyhøyt over. Vi snakker her om en mulig oppside i det korte til mellomlange bildet på 600%. Det både kan og vill komme bud fra Fredriksen og så kan Cobalt avgjørelsen komme noe som vil kunne snu opp ned på hele bildet da kravet der er på hele 500m. Likeså vil en ankebekreftelse booste kurs og jokeren kan være verftet som vil kunne komme krypende sammen med ankebekreftelsen for å unnslippe nye rettsrunder for det i seg selv er en betydelig kost så mye positivt kan skje fremover. Og når dagens kurs ikke reflekterer mer enn 1/7-del eller rundt 15% av potensialet så gir det seg selv at det ikke skal mye positivt till før vi igjen får en ny super boost. Så her ligger det meste an til å kunne bli årets jule-nyttårs rakkett
Stokk Dum
08.11.2023 kl 22:59 5421

Mulig jeg tar feil, men igjen, jeg forholder meg kun til det selskapet selv skriver i sin melding, gidder ikke lime inn en gang til, men kortversjonen er at aksjene blir levert på eller omkring 9. november, som er i morgen, forutsatt at betaling er i orden.
Hva JF gjør aner jeg selvsagt ingenting om.

mvh
unikum
08.11.2023 kl 22:48 5382

Apropos HAKK I PLATA Nå har du også tidligere fått dato når Sp 1 markeds ser for seg alt er under kontroll.
Shikibetsu
08.11.2023 kl 22:26 5436

Har lest alt og klarer fint tolke dette, er ingen inkompetent krakknisse. Dette er jo oppgjør av aksjene på denne dato og det står jo klart og tydelig at de vil stå på et separat ISIN fram til godkjennelse, ikke listet ei heller tradeable før prospectus er godkjent.

Og en annen ting, siden du tror de skal kunne selges imorgen: du tror også at JF skal begynne å selge aksjene han har ervervet også da eller?😂

Makan til mvh og skarpe kommentarer som kommer fra den kanten🤡
Stokk Dum
08.11.2023 kl 20:56 5517

Når jeg hevder der kommer nye aksjer i morgen, er det kun basert på hva selskapet selv har meldt.

Gjentar med glede:
Settlement of the New Shares allocated in the Private Placement is expected to take place on or about 9 November 2023 on delivery versus payment basis by delivery of New Shares.
https://newsweb.oslobors.no/message/602134

Fra dagens melding vet vi at:
Pålydende er satt ned til US$0.01, og "the board of directors of the Company has resolved to issue the 313,600,000 new shares allocated in the Private Placement (the "Private Placement Shares").".
Da gjenstår bare et "listing prospectus" og at "prospectus has been approved by the NFSA and been published by the Company" før siste hinder er overvunnet: "the Offer Shares will (not) be listed or tradeable on Oslo Børs".

Alt dette er offentlig informasjon, en behøver ikke ringe noen megler i en eller annen bank for å få denne informasjonen.
Da gjenstår det å tenke noen selvstendige tanker, det er ikke gitt for alle.

Edit: LOL

mvh
Redigert 08.11.2023 kl 21:25 Du må logge inn for å svare
unikum
08.11.2023 kl 20:55 5510

Tror du kan kalle deg akkurat det du selv ønsker. Din agenda blir avslørt uansett.
Shikibetsu
08.11.2023 kl 20:26 5544

Her sitter du å feilinformerer med viten og vilje for ente gang på få dager. Er dette i henhold til forumreglementet.

Listing of the Private Placement Shares will require a listing prospectus. The Private Placement Shares will be registered under a separate ISIN pending approval relevant prospectus authorities and publication by the Company of such prospectus, and the Offer Shares will not be listed or tradeable on Oslo Børs until the prospectus has been approved by the NFSA and been published by the Company.

https://newsweb.oslobors.no/message/603346

Skal få ferdig rep emi førstkommende fredag først. Må nesten bli ferdig med den før listing prospectus approval for både rettet og rep samlet kommer på bordet.
Redigert 08.11.2023 kl 20:31 Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
08.11.2023 kl 19:31 5621

Due Date for payment i reparasjonsemisjonen er 15. november, du får ikke aksjer før det vil jeg tro.
Innen den tid skulle de som var med i rettede emisjon hatt god tid å eventuelt selge sine aksjer.

mvh
Redigert 08.11.2023 kl 19:33 Du må logge inn for å svare
Marius33
08.11.2023 kl 19:02 5605

Om noen øker aksje pris til 1.25 kr da er x 10 for Fredi, da tar han 390 millioner med 39 investert i emi..
Omnislash
08.11.2023 kl 18:45 5639

Hadde et knøttlite bet på selskapet før emisjonen, noe som gjør at jeg har tegningsrett på 50k aksjer. La inn ordren idag, men når får jeg disse aksjene? Og ikke minst - hvorfor skal ikke kursen ned til 0,125 som er emikursen?
oivindl
08.11.2023 kl 16:43 5767

Og jeg som trodde Rischioso hadde forlatt oss 😉
BoostSeeker
08.11.2023 kl 16:32 5789

Interessen øker logisk nok hvor flere benytter muligheten til å kjøpe mer her nede noe vi vil se mer av fremover. Bud fra Fredriksen og Cobalt avgjørelsen er 2 av flere mulige nærstående boostere hvor det kun er 1 svak tekniskk motstand ved 2,2 og over er det helt fritt for teknisk motstand helt opp på 2 sifret så når det først begynner å bevege seg så vil det gå fort.
Redigert 08.11.2023 kl 16:39 Du må logge inn for å svare
BoostSeeker
08.11.2023 kl 14:23 5862

Ja, det er noe med det. Fredriksen har vært med og bidratt med titalls miillioner hele veien noe han aldri ville ha gjort om det ikke er en reell sjanse for å få de tillbake og det med renter noe historien hans er et bevis på og her er nedsiden nå svært begrenset sett opp i mot den mulige oppsiden som ligger mange hundre% over dagens kursnivå 1,2 Vs 7.
Stokk Dum
08.11.2023 kl 13:31 5918

Vurderer å opprette meg en ny bruker på HO, nick skal være 'the manipulator'.
Hva tror dere om det, blir det litt for åpenbart?

Hvor lang tid tar det å få godkjent et prospekt og publisere det, under 1 minutt?

mvh
unikum
08.11.2023 kl 12:34 5923

JF er inkluderende inntil ett vist nivå. Han tar alltid den største risikoen/uforutsigbarhet i alt han foretar seg og oftest blir det gull til slutt. Dof kom du tydeligvis for seint inn for der gjorde jeg ei kule. Flyr holdt meg langt unna men her er det mer enn vi aner ! Du selv må vurdere case til case oppimot risikoen
BoostSeeker
08.11.2023 kl 12:15 5724

Nei, ingen teknisk motstand før rundt 2,2 og den er svak så om den brytes så er det ingen teknisk motstand før langt opp på 2 sifret kurs.

https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100794&tck=NODL&product=2
Redigert 08.11.2023 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
BoostSeeker
08.11.2023 kl 12:12 5437

Casa du refererer til er ikke sammenlignbare og kanskje viktigst av alt, Fredriksen er smart men ikke kjeltring og derfor gjør han som han gjør og kjører en liten rep emi som tilsvarer 10% av den rettede emisjonen for de med mindre enn 150.000 aksjer slik at han vil bli utvannet med 10% og går i fra 94% eierskap og ned til 84,6%.
Syklisten1
08.11.2023 kl 11:49 5504

Ingen sperrer. Folk er rådvill
Aldara
08.11.2023 kl 11:36 5478

Er der sperre rundt 1.30-1,35?