BCS – Profilert Investor mener BCS kan gå mange 100X DEL2

Lakshmi
BCS 15.02.2022 kl 14:10 104168

Den profilert Investoren Haakon Sæter mener BCS kan gå mange 100X om de lykkes.
En investeringer på 100 000 i BCS gir 20 millioner om kursen går 200X og 50 millioner om kursen går 500X gitt BCS lykkes og Sæter deretter får rett. Det er et stykke vei frem dit, men går kursen en brøkdel av dette ex. 10X-20X så er det fortsatt en gullkantet investering på dagens kursnivå rundt kr 35-36.

Hvis målet er å komme på Kapitals liste over Norges 400 rikeste - hvilken av aksjene skal bringe deg dit?
– Bergen Carbon Solutions. Den aksjen kan gå mange hundre ganger dersom de lykkes, sier Sæter.
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/10/06/7748347/den-aksjen-kan-ga-mange-hundre-ganger
Slettet bruker
17.03.2022 kl 13:23 2554

Nå har opptil flere bemerket deg hva de synes om dine meningsløse innlegg. På tide å ta det som et hint? De som trader, de trader og følger ikke Ingolven. Det blir det samma som om jeg skulle skrytt hemningsløst over hvor ofte jeg bytter truser, og nærmest forlanger at alle andre følger mine bremsespor. Ta deg sammen og heller finn på noe annet. Det er totalt uinteressant og så til de grader meningsløst. Skjerpings!
nopetter
17.03.2022 kl 13:28 2544

her er kjennetegnene for narsissime, beklageligvis finnes det ikke kur mot dette

Kjennetegn
har en overdreven oppfatning av egen betydning (grandiositet)
er opptatt av fantasier om ubegrenset suksess og makt.
oppfatter seg selv som «spesiell» og enestående, og derfor helst bør omgås andre spesielle mennesker med høy sosial status.
krever overdreven beundring.
mener å ha spesielle rettigheter.
Redigert 17.03.2022 kl 13:30 Du må logge inn for å svare
rockpus
17.03.2022 kl 13:29 2544

Antar at du ikke er gamle karen, som synes det er så stas å skryte av egen trading.
Slettet bruker
17.03.2022 kl 13:29 2585

Dette er gjerne bare KOMBAIJA innlegg som likes her. Sånne 500,- pr aksje innlegg som er tingen 😅
Slettet bruker
17.03.2022 kl 13:33 2595

Haha, nå ble det mye interessant i tråden. Er det Doktor Münster som har logget på her ? 😂

Nå er det røde tall for Ingolven 🙈
unikum
17.03.2022 kl 13:34 2584

Lurer på om headingen burde vært byttet ut med: hvor mye kan Bergen falle ?
Jeg sitter som aksjer eier men begynner å kjenne på at kontrakter vi alle håper på ,sitter langt inne !
Basil_Fawlty
17.03.2022 kl 13:39 2590

Om dere leser teksten om Ingolv Kvamme, så kjenner dere igjen typen :)

Sykkelen te Ingolf var den flottaste I bygde
Ein konfirmasjons presang frå faren og heila folketrygde
Me bjølla og dynamo, ballongdekk bak og framme
Detta e historien om Ingolf, Ingolf Kvamme
Han voks opp i tronge kår, i et eld hus bak frabrikjen
Tidleg vart han tvinga te å spela i musikken
Han vart utvist i frå skulen sprengte mat boksen me knall
Fekk aldri idrettsmerkje kasta dødt me liten ball
Ingjen brydde seg om guten, han var ein utstøtt ulv i flokken
Og jentane dei lo tå han, dei ville ikkje ha han nokken
I øve fjorten år gjekk han Ingolf heilt åleina
Heilt te den dagen han fekk sykkelen mellom beina
Ingolf (Ingolf)
Ingolf Kvamme (Ingolf Kvamme)
(Ingolf)
For Ingolfen vart sykkelen fort ein trufast kamerat
Aldri før hadde bygde sett ein større akrobat
Han kunne skrensa framfor bussen så heila frontruta vart svart
Og klarte kasta seg tå sykkelen mens han endå var i fart
Han tråkka hompane på hauamarkje me berre ei hånd på styre
Og klarte sitte på bagasjebrette mens han kryssa lange myre
"Korleis klare du dette Ingolf? Korleis får du detta de?"
"Da e sykkelen min Harli Edvartsen, men la meg no få fre"
"Stayl då Ingolf"
(Ingolf)
(Ingolf Kvamme)
"Synd Ingolf"
(Ingolf)
"Du klare ikkje bratte bakjen Ingolf, før da vert mørkt"
"Pøh, han virka slapp for meg" snerra Ingolfen tørt
Han snudde sykkelen rondt, og følte på med kroppen
Det gjekk et isp gjennom folksje då dei såg han sto på toppen
Ingolfen komma naksjen og sette utfor baksjen
Og vekke var fort både hua og frakksjen
Ingolfen møste både brille og syne
Vart meir og meir lik på ein kvalross i tryne
Ingolf (Ingolf)
Ingolf Kvamme (Ingolf Kvamme)
(Ingolf)
Han trakka so galen
Folk var heilt i ekstase
Der han svinga opp ette veggen på ein nymala garasje
Med kurs i mot kaien, sjødn og have
Fekk Ingolfen slengboko fast bak i nave
Med skrik frå dei andre
Og giren i treje
Tok Ingolfen av i frå ferjeleie
Da var d siste dei såg te sykkelkongen der han einsam drei ut ned i solnedgongen
Ingolf Kvamme (Ingolf Kvamme)
Ingolf Kvamme (Ingolf Kvamme)
Ingolf Kvamme (Ingolf Kvamme)
Ingolf Kvamme (Ingolf Kvamme)
in2deep
17.03.2022 kl 13:41 2628

Jeg støtter deg Ingolv.
Kjøp på! (du gjør det alle andre her inne også kunne tenkt seg å gjøre i slike mellomperioder vi er inne i).
Selv orker jeg ikke, da det er stor usikkerhet å flytte større poster inn og ut, men aldri dumt å tjene penger på svingninger!

Mvh tidlig aksjonær
Slettet bruker
17.03.2022 kl 13:48 2662

Takk for det. Flere burde trade. Men de fleste sitter vel med 2-siffra minus i %.

Må si at de som klager på mine innlegg virkelig er med på å levere faglige innlegg i tråden. Hyklerisk, er det rett ord?

Kanskje menigheten kan forklare meg nedgangen i dag fra 51 til 47 på grønn børs ???

Noen forklaring på dette uten å skylde på roboter ?
VårDitto
17.03.2022 kl 14:01 2646

Misforstå meg rett Ingolv; det er ikke hva du gjør, ei heller hvor ofte du gjør det som mange reagerer på (undertegnede blant dem), men jeg tror at du må være den eneste som ikke ser at det du skriver er en endeløs, lett kvalmende rekke av gjentagelser.
Kanskje er dette din penis-forlenger, og for å opprettholde den, så kan du gjøre som andre har sagt, lag en egen BCS trading-tråd (slik som f eks finnes på REC), alternativt log deg på XI sin trading chat.
Slettet bruker
17.03.2022 kl 14:05 2643

Denne aksjen er en fin trading aksje. Går opp 3-5% mellom kl 09-10 hver dag og faller som en stein resten av dagen. Best å kjøpe mellom kl 14-15 før den styrker seg noe før stengetid. Dette kan man gjenta hver dag hele året så lenge Sagmo bare kommer med luftsuppe og venteboller. Dagen han kommer med en skikkelig nyhet er nok 6-9 mnd frem i tid. Lykke til!
Redigert 17.03.2022 kl 14:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.03.2022 kl 14:06 2665

Vi trenger ikke flere BCS tråder. Denne med mange hundre innholdsløse innlegg holder jo lenge. De som har problemer med mine innlegg kan bruke blokker knappen oppe i høyre hjørne på dette innlegg, eller scrolle videre.

Er det dette man kaller i-lands problemer??

Hvor langt ned skal vi, 46 nå. Skal vi se 20 og 30 tallet ?
Kom det ikke gode nyheter siste tiden? Hvorfor er vi rød på grønn børs? Er visst ingen som har evner til å forklare dette, men svada om 500,- pr aksje det klarer man å lire av seg til det kjedsommelige. Få en forklaring, dette må da tråden fungere til ?
Slettet bruker
17.03.2022 kl 14:09 2692

Slike fenomen er min spesialitet å fange opp. Det har jeg utnyttet i åresvis Orkla, AXA og EQNR. Enkle penger.
in2deep
17.03.2022 kl 14:11 2697

BCS er rød nå grunnet roboter og JBS sin haussing.
Men dagen kommer nok hvor det virkelig meldes avtaler med substans, men inntil det skjer sitter folk videre på gjerdet.
Det er først når JBS viser at det har vært hold i alle teaserene sine at vi får et varig løft og forhåpentligvis et volum godt over snittet nå til dags.
(EDIT: da kan det bli trangt i døra)
Redigert 17.03.2022 kl 14:12 Du må logge inn for å svare
rockpus
17.03.2022 kl 14:44 2671

Tidligere aksjonær?

Dette skrev du jo tidligere i dag:

in2deep
I dag kl 09:25
755
Teknisk sett har det snudd nå, så jeg tipper vi kommer til å løfte oss litt nå de neste par ukene."

Da solgte du tydeligvis i dag?

Uansett skuffende at du da plutselig synes det er greit at tråden ødelegges.

rockpus
17.03.2022 kl 14:47 2681

Vi er flere som har forsøkt å forklare deg at dine innlegg ikke bidrar til nyttig opplysning.


Kan du forklare oss hva din intensjon er med dine innlegg? Hva ønsker du egentlig å oppnå?
MrBeach
17.03.2022 kl 14:54 2690

Foreslår at man bare ignorerer slike innlegg. Opplysning om egne trades bidrar lite i tråden.
Londonmannen
17.03.2022 kl 14:56 2682

Nåja, Tarjei ikke mye feil vil en del av gjerdesitterne bli sittende og se BCS løfte seg til høyder de ikke hadde drømt om. Har dessverre sett de samme smartingene gå skoa av seg i andre aksjer. Da ender de opp som bitre baissere.
in2deep
17.03.2022 kl 15:06 2667

Haha, nei "tidlig", som i tidlig inne (19.04.2021) :)
Jeg tenker la mannen holde på. Det har ingen innvirkning uansett. Det har da vært værre tilfeller enn dette i BCS-trådene.

Men like fullt støtter jeg trading. BCS svinger som en pendel så her er det penger å tjene på veien.

Selv tør jeg ikke grunnet den eksplosive reaksjonen som forhåpentligvis kan komme når det kommer en melding vi har ventet på.
Og selger nok uansett ikke før vi runder 150 uansett.
rockpus
17.03.2022 kl 15:08 2658

At kursen faller i i dag i dette selskapet etter de siste nyheter og oppdateringer, kan rent logisk bare skyldes at markedet sier: "Dette er for godt til å være sant, ergo er det sannsynligvis ikke sant".
Sjelden jeg er så lite bekymret over papirtap i en aksje som det jeg har vært i denne. Irritasjon skyldes kun at jeg er fullinvestert uten videre ledige midler.
Slettet bruker
17.03.2022 kl 15:08 2662

Puz; hvordan er ditt innlegg opplysende?

Forstår dere ikke at min motivasjon er å få flere tradere inn, som gir mindre svingninger og mer volum? Er dere virkelig så uerfarne ?

Hvorfor tror dere at man i slike IPO’ er må ha MM for å lage volum i aksjen første ukene ?

Sjerp dere, hykleri på høyt nivå.
Slettet bruker
17.03.2022 kl 15:09 2659

Papirtap, ja der skriver du der jeg hevder over. De som klager på Ingolven, er aksjonærer med store papirtap.
Salbei
17.03.2022 kl 15:09 2683

Jeg heier på Ingolv, selv om traden hans nå er i minus :o
Slettet bruker
17.03.2022 kl 15:16 2712

Ja, men har nå lagt nye 300.000 på bordet 47 blank.
Redigert 17.03.2022 kl 15:17 Du må logge inn for å svare
Salbei
17.03.2022 kl 15:18 2763

Kultkult, good luck :D
M79
17.03.2022 kl 15:23 2790

Hæææ ? Det er jeg som ligger på vent på 47. Blank… 10.000 stk fra min side😅😅
nopetter
17.03.2022 kl 15:24 2837

var i militæret med en tulling som spiste speil, han måtte jo få indre blødninger tilslutt men han mEnte fortsatt at å spise speilglass var en form for kunst. siste han ropte før han ble kjørt ut av garnisonen var. GLASSETERI ER KUNST

merkelig at man ble påmint om dette nå, som skjedde for mange tiår siden
Londonmannen
17.03.2022 kl 15:32 2819

Ingen ting galt med trading, dersom man har tid til å følge markedet tett og ellers behersker kunsten. Jeg er ikke i tvil om at det er fullt mulig å tjene gode penger på trading generelt og BCS spesielt. Og det er nok mange som trader i BCS, ingen tvil om det. Men det flere påpeker mhp Ingolf, så er det hans trang til å informere, rett nok i god tid i etterkant, når han gikk inn og når han gikk ut. Enhver anonym tulling kan skrive den slags innlegg og tilpasse innholdet på en sli’ måte at man fremstilles som en suksessfull trader. Men eneste grunn til at enkelte må eksponere sin aktivitet må være et stort behov for å vise resten av verden at man behersker noe her i livet. Mye likt dem som må dokumentere enhver positiv hendelse i livet sitt for å gi inntrykk av at de er mer vellykket enn andre. Men hva er vitsen? Jeg er for gammel til å bite på den slags tøv. Vi vet jo at mange av disse «vellykkede» mennesker lever et ynkelig liv med langt mer problemer enn det et normalt menneske har. Men sosiale medier har gitt dem en scene der de kan fremstille virkeligheten slik de ønsker den skulle vært. Synes oppriktig synd på slike ynkelige sjeler. Og på samme måte har vi opp gjennom årene sett en del tradere som fremstiller seg som særdeles vellykkede,på et anonymt forum der ingen kan si om dette er reelt eller fake. Så hva er da vitsen?

Men som sagt, trading kan utvilsomt være innbringende og jeg er ikke i tvil om at BCS er en ideell aksje å trade i, for dem som driver med det. Og jeg bryr meg fint lite om du trader eller sitter investert langsiktig. Det må nesten bli opp til hver enkelt. Menndet jeg er rimelig sikker på er at på ett eller annet tidspunkt så smeller denne opp. Og den oppturen skal jeg ha med meg. Hva andre gjør? Could not care less.
nopetter
17.03.2022 kl 15:45 2803

merkelig med slike typer så skriver de alltid hva de har gjort etter at tradene er gjennomført. hvis man ønsker å skryte så bør man skrive hva man skal gjøre før tradene gjennomføres. men det er alltid etterpåklokskapen som skrives. denne aksjen eller roboten er svært sensitiv hvis man begynner med volumer helst over15k aksjer i slengen. da reagerer roboten umiddelbart på vanlige børsdager
Slettet bruker
17.03.2022 kl 15:52 2786

Hjelpes.

Vet dere ikke hva Iceberg er ?

Jeg tror dette er aksjen og tråden med minst tradererfarne jeg har sett på Hegnar siste 15 år - husk at jeg har nesten 60.000 innlegg i ryggen her (med andre nick)


Dokumentasjon:
https://ibb.co/LdGfnvm


Redigert 17.03.2022 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.03.2022 kl 16:02 2776

Hvorfor skal det bety mer at du daglig forteller at du skal sitte til 5000,- kr aksjen ? Er det mer relevant. Tror du skal selge på 100,- denne skal ikke over det uansett nyheter.
al-tei
17.03.2022 kl 16:23 2726

https://finansavisen.no/forum/thread/148097/view

Her er en gave til dere som vil legge ut om egen trading og teknisk analyse i Bergen Carbon Solution.

Kos dere.
tekna
17.03.2022 kl 16:31 2705

Smått utrolig utvikling i aksjen.
Klimanytt
17.03.2022 kl 16:34 2695

Heldigvis så kom KV Bergen og fisket opp Ingolfen..:). Der fikk han jobb som løs kanon på dekket…
Slettet bruker
17.03.2022 kl 17:04 2682

Har du en forklaring?
Grønn børs, grønne aksjer i støtet, og denne er 460 kr under kursmålet til conenus i denne tråden. Eller ca 4600 kr under kursmålet til noen få i tråden.

Kan Ingolv få vite hvordan man prier inn 500 eller 5000 kr i en aksje som BCS ? Hva må til da ?
nopetter
17.03.2022 kl 19:23 2545

Som jeg skulle sagt det selv. Dette er en gamechanger

Innovasjon Norge-sjef Håkon Haugli kaller EUs nye plan for «verdenshistoriens største fornybarsatsning» og trekker frem at Norge kan bidra til energisikkerhet til Europa.
Londonmannen
17.03.2022 kl 20:16 2465

Med all respekt Ingolf, men har du lesevansker? Jeg la selv inn et innlegg i går kveld der jeg viste hvordan selskapet kan forsvare en kurs på kr 500,- når vi nærmer oss full produksjon i de to planlagte fabrikkene i Mosjøen og Høyanger. Forutsetningen er at selskapet får etablert fabrikkene og oppskalert diger 2.0 produserer det antall kg som ledelsen fremholder. Ikke noe hokus pokus. At du har forstått det slik at kursen skulle være på det nivå allerede, styrker meg i troen på at du sliter med lesevansker. Men det kan selvfølgelig være andre årsaker til at du ikke oppfatter alt som skrives. Hva vet jeg om en anonym person.
Slettet bruker
17.03.2022 kl 20:20 2518

Hvilke gyldige kursmål finne ute blandt husa og analytikerne?

At en anonym Londonmann, kanskje med solid minus synser og håper på kurs 500,- i en akje han selv eier, har jeg opplevd mange ganger på dette forum. Hallelujah.

Jeg lurer på hva PE og PB ville være i ett slikt scenario.

Har du mange eksempler på børsen hvor en kurs går fra 30 til 500,- eller 5000 på kort tid, selv år ?

Tro håp kjærlighet. Men det holder ikke på børs.
Londonmannen
17.03.2022 kl 20:39 2485

Kunne jeg vennligst be deg legge ut de daglige innleggene der jeg fremholder at jeg skal sitte i aksjen til kursen er kr 5000,-? Inntil du evner det så bør du klappe igjen brødboksen. Slike påstander, uten konkrete bevis bidrar til at dine utspill mhp trading av BCS har svært, svært liten, for ikke å si ingen troverdighet. Si meg Ingolf, er du ferdig i grunnskolen? Slike tøvete og løgnaktige utspill forventer jeg ikke fra personer som har fått kjønnshår.
Redigert 17.03.2022 kl 20:40 Du må logge inn for å svare
tekna
17.03.2022 kl 20:40 2727

Tror alle travere har alle disse opplysningene, men ingen ønsker å gi deg til deg:)