REC uke 8.
Ny uke.
Ser Slyngstad er klar til å begynne 1. Mars i Aker Asset Management.. Timingen kan være god. Hvor mye betydning dette har for REC gjenstår å se, men jeg tror her blir det synergieffekter som gjør at dette vil gagne REC.
https://e24.no/boers-og-finans/i/7dMmEW/vi-har-gitt-yngve-en-flying-start
Ser Slyngstad er klar til å begynne 1. Mars i Aker Asset Management.. Timingen kan være god. Hvor mye betydning dette har for REC gjenstår å se, men jeg tror her blir det synergieffekter som gjør at dette vil gagne REC.
https://e24.no/boers-og-finans/i/7dMmEW/vi-har-gitt-yngve-en-flying-start
Nsxnsx
23.02.2022 kl 10:06
5290
Satt jo på FA tv og sa at dette var en "no brainer".....når største eier kjøpte på 20,- og han kunne få kjøpt på 14,- tallet og at ML åpning bare var et spørsmål om tid.
Da blir det vel litt rart å selge på 13,- tallet....men hva vet vel jeg :)
Da blir det vel litt rart å selge på 13,- tallet....men hva vet vel jeg :)
Lauri
23.02.2022 kl 10:08
5255
Han er jo en klovn ikke noe tvil om det, ja ja er egentlig glad at han solgte seg ut ettersom det bare forsterker hvor elendig "investor" han er
Homer Simpson
23.02.2022 kl 10:55
4986
Grove kaller seg seg en "investor". Slik som han opererer vil jeg kalle han mer for en trader. Sikkert ikke feil det heller. Personlig er jeg dårlig til å spå kursen time for time. Jeg sitter long.
Lauri
23.02.2022 kl 11:06
5013
Uansett utrolig idiotisk det han gjør, hauser opp en aksje så selger han seg ut så si med engang. Han skryter konstant av den ENE gangen han traff da han først kjøpte REC, men alle andre trades etter det har gått sør. Jeg traff selv veldig godt med MPCC på 5-6kr, men bruker ikke det som bakgrunn til å bevise at jeg er en god investor. Ville uansett ikke hørt på noe av det han har å si, han lurer småsparere og jeg er glad for at han er ute av REC. Vi som sitter long har mye å tjene på dette, handler om å ha is i magen
enurweb
23.02.2022 kl 11:33
4893
Hva tenker man generelt rundt det som kan bli en krigssituasjon? Jeg har troen på REC og er en del i minus allerede med GAV på rett under 17 men skulle det bryte ut krig så er det vel best å ha penger på bok og ikke knyttet opp i noen selskaper? Kanskje med unntak av oljeselskaper?
Jeg vet, det blir veldig motstridende i forhold til REC...
Jeg vet, det blir veldig motstridende i forhold til REC...
Skalleknarp
23.02.2022 kl 11:58
4845
Tror det blir et storm i vannglass. Store bølger med det første som roer seg og at de selskap som har livets rett vil vokse (ikke blir direkte påvirket) når det roer seg litt og markedet blir vant med situasjonen. Tror ikke dette vil ta så mange dagene. Tar jeg feil så er heldigvis ikke aksjenen mine i RECSI eller andre selskaper belånt. Viktig å ta det med i betraktningen da det kan bli laaaaang ventetid for å komme ajour om det skulle gå skikkelig nedoverbakke. Har allerede vært med at par turer når det gjelder RECSI og håpet nå at det bare skulle gå oppover...men så feil kan man ta.
Dolly
23.02.2022 kl 12:24
4704
Virker som dette bare renner ut i sanden, dessverre. Lite volum også. Må nok være innstilt på å holde lenge dersom det skal bli avkastning å snakke om. Biden er opptatt med andre ting og manchin mener vel det samme. Warnick er fint, men ikke nok. Blir et langt år for rec-aksjonærer.
Intravenøsiu
23.02.2022 kl 12:50
4569
Det er heldigvis inntekter innen halvleder, og man vil få inntekter på noen titalls millioner kroner på salg til batteri segmentet i år.
Dette er selvsagt kun småskala produksjon for å verifisere at de ulike kombinasjonene av kjemi i Katode/anode fungerer optimalt.
2024 så er det stor sannsynlighet for at dette markedet tar av, og i mellomtiden så vil det komme nyheter fra Selskapene som benytter silangass
Group14 ,Amprius, Cenate, Tekna Holding, Leyden Jar, Sila nano, OneD battery sciences ++
Dette er selvsagt kun småskala produksjon for å verifisere at de ulike kombinasjonene av kjemi i Katode/anode fungerer optimalt.
2024 så er det stor sannsynlighet for at dette markedet tar av, og i mellomtiden så vil det komme nyheter fra Selskapene som benytter silangass
Group14 ,Amprius, Cenate, Tekna Holding, Leyden Jar, Sila nano, OneD battery sciences ++
Redigert 23.02.2022 kl 12:53
Du må logge inn for å svare
Media er veldig fokusert rundt Ukraina krisen nå selfølgelig, samt politiske ledere og Vesten. Men en må ha flere tanker i hodet samtidig. Alt annet kan ikke bare stoppe opp. Men ting tar nok lengre tid enn hva som var forespeilet rundt nyttår.
DjTao
23.02.2022 kl 12:54
4900
Da har du ikke gjort hjemmeleksen din Dolly.
Manchin er klar til å begynne på nytt. SEMA act som er ukontroversiell og støttes av Manchin vil bli frikoblet fra BBB og mest sannsynlig vedtatt innen sommeren.
"Manchin said that he is once again open to talks but wants the conversation to start over “from scratch.” SolarReviews projects the passing of the package would lead to the creation or continuance of more than 1 million solar jobs. For now, the nation awaits resolution in what would be the most significant climate and energy legislation in US history."
https://pv-magazine-usa.com/2022/02/21/build-back-later/
Manchin er klar til å begynne på nytt. SEMA act som er ukontroversiell og støttes av Manchin vil bli frikoblet fra BBB og mest sannsynlig vedtatt innen sommeren.
"Manchin said that he is once again open to talks but wants the conversation to start over “from scratch.” SolarReviews projects the passing of the package would lead to the creation or continuance of more than 1 million solar jobs. For now, the nation awaits resolution in what would be the most significant climate and energy legislation in US history."
https://pv-magazine-usa.com/2022/02/21/build-back-later/
Nsxnsx
23.02.2022 kl 14:41
4608
May said REC has $110.5 million in cash on hand, thanks in large part to a major investment from South Korean chemical and solar producer Hanwha Solutions in late 2021. That amount, he said, is enough to restart Moses Lake when the opportunity arises
Hva skal de gjøre med den andre milliarden ? :) Hadde jo betalt ned den "dyre" gjelden så hadde de sluppet unna ganske mye renter....evt lånt opp på nytt til bedre betingelser når cash behov evt skulle melde seg.
Hva skal de gjøre med den andre milliarden ? :) Hadde jo betalt ned den "dyre" gjelden så hadde de sluppet unna ganske mye renter....evt lånt opp på nytt til bedre betingelser når cash behov evt skulle melde seg.
Bob Macahan
23.02.2022 kl 14:55
4602
Polysilicon price reaches $39.3/kg — the highest since 2011
https://www.pv-magazine.com/2022/02/22/polysilicon-price-reaches-39-3-kg-the-highest-since-2011/
Det är ju ingen direkt hjälp för REC som står utanför marknaden men prisutvecklingen gör givetvis att hela industrin letar efter polysilicon. Om man kan få tag på billigt polysilicon i USA så borde man se över möjligheten att sätta upp sin ingot och wafer production där.
Priserna kommer ligga kvar på höga nivåer länge. Mycket av den kapacitet som annonserats i Kina kommer inte att byggas och om den byggs kommer de ta tid inan de är online och i full produktion. Hur lång tid tog det för Yulin att nå full produktion? Avtalet för att bygga Yulin skrev REC 2014 med Shaanxi Non-Ferrus Tian Hong New Energy
https://www.pv-magazine.com/2022/02/22/polysilicon-price-reaches-39-3-kg-the-highest-since-2011/
Det är ju ingen direkt hjälp för REC som står utanför marknaden men prisutvecklingen gör givetvis att hela industrin letar efter polysilicon. Om man kan få tag på billigt polysilicon i USA så borde man se över möjligheten att sätta upp sin ingot och wafer production där.
Priserna kommer ligga kvar på höga nivåer länge. Mycket av den kapacitet som annonserats i Kina kommer inte att byggas och om den byggs kommer de ta tid inan de är online och i full produktion. Hur lång tid tog det för Yulin att nå full produktion? Avtalet för att bygga Yulin skrev REC 2014 med Shaanxi Non-Ferrus Tian Hong New Energy
Redigert 23.02.2022 kl 15:01
Null
23.02.2022 kl 15:02
4557
Det som er trist er jo at REC ikke ser at det er behov for deres produkter fra ML i dag, og derfor ikke ønsker å starte prosessen med oppstart.
Ledelsen er heller ikke sikker på om markedet vil holde seg så lenge at de kan få til gode avtaler etter en eventuell oppstart i 2023, derfor venter vi og de av oss om har tror på at det løsner kjøper, de som ikke har troen selger.....
Slik det er nå ser det ut til at det er flere som ikke har troen, desverre....
Jeg er også litt lei har det bedre på kurser 16,5+ enn dagens 13....
Null
Ledelsen er heller ikke sikker på om markedet vil holde seg så lenge at de kan få til gode avtaler etter en eventuell oppstart i 2023, derfor venter vi og de av oss om har tror på at det løsner kjøper, de som ikke har troen selger.....
Slik det er nå ser det ut til at det er flere som ikke har troen, desverre....
Jeg er også litt lei har det bedre på kurser 16,5+ enn dagens 13....
Null
Bob Macahan
23.02.2022 kl 15:03
4754
Om man vill få en liten mer uppdaterad hemsida som beskriver vad REC silicon FBR process kan åstadkomma kan man titta på Yulin https://www.trsilicon.com/en/index
Det man kan være rimelig sikker på er at Hanwha ikke spyttet inn en milliard med den hensikt å dekke underskudd i REC de neste 50 årene.
Middelmann
23.02.2022 kl 15:15
4828
Det nyeste var fra august 2018, så vi skryter ikke av oppdateringen på denne nettsiden heller. ( men grei info).
Nsxnsx
23.02.2022 kl 15:50
4691
Burde dem ikke annonsert ny CEO snart....for å i det minste skape litt glede og optimisme for oss langsiktige som støtter dem i tykt og tynt ? :)
FMI
23.02.2022 kl 15:54
6308
Ja, vi kommer til å våkne opp en dag til nyheter om ML-åpning, wafer-fabrikker og anoder (kanskje ikke samme dagen, da), og da blir det fart på kursen. Det kan skje når som helst så jeg sitter stille og hamstrer når jeg kan..
Salbei
23.02.2022 kl 15:57
6273
Ser ikke bra ut teknisk nå.. Ser vi 12-tallet allerede i morgen? Satser på det :)
Tror aksjen lider under fravær av en synlig leder. En som - hvis vedkommende da hadde troen på REC og selskapets mange muligheter - kunne være en synlig ambassadør som fremsnakket selskapet litt i mediene. Slik det er nå, virker det som om «lyset er slukket og ingen er hjemme». Mange går da videre i sin jakt på gode investeringer.
Jaja, sånn går nå dagan.
Jaja, sånn går nå dagan.
Stabukk
23.02.2022 kl 16:31
10482
Godt spørsmål! Rec henta jo inn ca. 1 mrd kr på slutten av 2020 til gjenåpning av ML, pluss ein ny mrd. frå Hanwha «late 2021». Men siste summen er vel ikkje betalt inn før i Q1-21? Dermed skal vel Rec litt over 200MUSD i cash no...Eller er det eg som rotar?
Huskar i alle fall ein Q-rapport frå i fjor som estimerte gjenåpning av ML til 60MUSD, så Rec har nok cash til å gå i gang.
Huskar i alle fall ein Q-rapport frå i fjor som estimerte gjenåpning av ML til 60MUSD, så Rec har nok cash til å gå i gang.
Bob Macahan
23.02.2022 kl 16:39
10417
Expansion på gång i USA med kinesiska intressen.
Förr eller senare är det ett initiativ som gynnar REC
https://www.digitaljournal.com/pr/spi-energys-solarjuice-technology-starting-production-expanding-solar-module-manufacturing-capacity-to-1-1gw-at-sacramento-facility
Förr eller senare är det ett initiativ som gynnar REC
https://www.digitaljournal.com/pr/spi-energys-solarjuice-technology-starting-production-expanding-solar-module-manufacturing-capacity-to-1-1gw-at-sacramento-facility
Stabukk
23.02.2022 kl 16:45
10356
Blant anna Hanwha sitt inntog er forventa «to result in a firm plan to restart operations in Moses Lake, Washington», sa James A. May i si Q4-melding. Men same mann, ei heller styret, nemner ikkje dette med eit ord under «RISKS AND UNCERTAINTIES» i sjølve rapporten. Der får media plukka ut dette sitatet: «Accordingly, plans to restart the facility in Moses Lake, Washington is subject to substantial uncertainty». Skummelt og ei nedvurdering av Hanwha, spør du meg.
Når dette er sagt, er det vanskelig å sjå for seg at Rec kan rota bort muligheten for restart av ML og solid drift. Ser fremdeles for meg kurs ca. 22-24 i løpet av 2022.
Når dette er sagt, er det vanskelig å sjå for seg at Rec kan rota bort muligheten for restart av ML og solid drift. Ser fremdeles for meg kurs ca. 22-24 i løpet av 2022.
Det er beundringsverdig at du gidder å diskutere med alle disse som går med hodet under armen og armen i bind.
manman01
23.02.2022 kl 17:20
10100
Din pause herfra er det eneste beundringsværdigt.
Redigert 23.02.2022 kl 17:21
Småplukker
23.02.2022 kl 17:44
9963
hahaha, tiltredes Manman!!!
Redigert 23.02.2022 kl 17:45
Akkurat den setningen du viser til der, finner du i eldre Q-presentasjoner. Lenge før vi hørte om HS. Copy/paste mao. Det er for dårlig, og alt for lite fremoverlent å informere markedet på den måten. Det viser at selskapet «driter i» oss aksjonærer. I hvert fall aksjekursen. Den virker ikke å bekymre dem det døyt.
Bullinvestor
23.02.2022 kl 18:06
9806
Det er vanskelig å fatte hvor enormt dette halvleder markedet blir, er nok nettopp det RECSI med Aker sikter mot. Noen som lurer på om Slyngstad ser potensiale her med AAM…
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/02/23/7825250/airbus-skal-teste-hydrogenmotorer-pa-superjumboen-a380
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/02/23/7825250/airbus-skal-teste-hydrogenmotorer-pa-superjumboen-a380
Intravenøsiu
23.02.2022 kl 18:25
9680
Dette er hydrogen for luftfart, har lite med halvlederbransjen å gjøre.
Halvlederbransjen går uansett veldig bra, det er en superboom i bransjen og forventet høy etterspørsel i mange år, planlagte fabrikker i asia er snart klare, og det vil bli vesentlig produksjon av halvledere i USA også i årene som kommer.
fra q4 Rec:
" 2022 Order Visibility High
- 90% of Production Sold Out"
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/745b1aa9-de0b-44bf-aeb0-3a3f236c8f9d
Halvlederbransjen går uansett veldig bra, det er en superboom i bransjen og forventet høy etterspørsel i mange år, planlagte fabrikker i asia er snart klare, og det vil bli vesentlig produksjon av halvledere i USA også i årene som kommer.
fra q4 Rec:
" 2022 Order Visibility High
- 90% of Production Sold Out"
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/745b1aa9-de0b-44bf-aeb0-3a3f236c8f9d
Redigert 23.02.2022 kl 18:32
Paala
23.02.2022 kl 19:21
9449
Rec er en glimrende aksje å gå inn og ut av hvis en treffer sånn nogenlunde på bånn og topp,der pengene er for øyeblikket og sikkert ett år til, det er min spådom.
Nyhetstørke fremover, så går den sakte men sikkert nedover. amerikansk politikk går alltid tregt. men før eller siden så kommer meldingene vi venter på, er helt ute nå, men satser på en meget lavere inngang
Nyhetstørke fremover, så går den sakte men sikkert nedover. amerikansk politikk går alltid tregt. men før eller siden så kommer meldingene vi venter på, er helt ute nå, men satser på en meget lavere inngang
Bullinvestor
23.02.2022 kl 19:56
9271
Vi kan bruke hydrogen i fly på to ulike måter. Den ene muligheten er å brenne hydrogenet på lignende måte som vi forbrenner vanlig flybensin. Da er det tilstrekkelig med kun mindre endringer av flymotoren. Den andre måten er å gjøre strøm ut av hydrogenet, noe som krever større tilpasninger av flyet.
Så har vi Hydrogen El på langtransporten, ferger ect,.. så behovet for halvledere blir ikke mindre.
Så har vi Hydrogen El på langtransporten, ferger ect,.. så behovet for halvledere blir ikke mindre.
Intravenøsiu
23.02.2022 kl 20:23
9139
Ok skjønner, floatzone silisium for halvledere kreves vel til slike applikasjoner med høy spenning.
manman01 skrev Din pause herfra er det eneste beundringsværdigt.
Personlig ser jeg ikke noe poeng i å diskutere med folk som ikke gir etter for kraften i de bedre argumenter.
….. En ting er dessuten rimelig sikkert - og det er at REC-aksjen nå vil bli gjenstand for en langvarig ørkenvandring grunnet fravær av kursdrivende nyheter.
….. En ting er dessuten rimelig sikkert - og det er at REC-aksjen nå vil bli gjenstand for en langvarig ørkenvandring grunnet fravær av kursdrivende nyheter.
Holo
23.02.2022 kl 20:52
8945
Du roter ikke, enten så er det cash før emi til HS eller så har dem tatt med og trukket fra lån som forfaller neste år.
Intravenøsiu
23.02.2022 kl 21:03
8885
edit, off topic.
Redigert 23.02.2022 kl 21:07
VL
24.02.2022 kl 07:09
8308
Nå håper jeg verdens leder sanksjoner Russland tilbake til steinalderen. Vesten kan ikke være avhengig av energi forsyning fra Russland og ihverfall ikke Kina i fremtiden. Før eller siden vil det oppstå konflikter i Taiwan og da bør USA har halvleder produksjon, batteri og solindustrien på plass. Håper Ukraina klarer å stå imot og kommer seg enda sterkere tilbake etter den mørkeste tiden i Europa etter 2. verdenskrig.
Stonks_
24.02.2022 kl 07:25
8224
Da er det bare å vente å se hvordan markedet reagerer, Oslo børs går nokk opp grunnet oljeslekspaene. Men jeg lurer på hvordan resten av markedet reagerer, og hvordan rec reagerer. Tviler også på at det blir all out war i europa men vi får vente å se.
Lykke til Folkens, det utenkelige kan skje i nær fremtid. Men vi får håpe på at det går bra
Lykke til Folkens, det utenkelige kan skje i nær fremtid. Men vi får håpe på at det går bra
Kjøpe ved åpning eller vente litt?
Bjellesauen
24.02.2022 kl 08:27
7839
Vel det har skjedd ting i europa siden 2.verdenskrig. Husker du ikke 90-tallet og Jugoslavia? Tror ikke dette blir like stygt, men kanskje mer omfattende for verdenssamfunnet.
JohnnyBGood
24.02.2022 kl 09:34
7473
Jugoslavia gikk i oppløsning og delt i mange småstater først uten militære styrker fra eksterne stater. Det utviklet seg bl a til folkemord i Bosnia.
Nå er det en falmende autokratisk stormakt med enorm militærmakt som går til konvensjonell krig mot et naboland på 40 mill innbyggere. Over 14 000 er blitt drept i en stillingskrig siden 2014. KGB-Putin har testet aksjon og reaksjon de får siden 2008 i Georgia. Nå må både norske innbyggere og det internasjonale samfunn forstå hva som ligger i russere og reagere inntil de har gjort grundige og varige kursendringer. Og norske myndigheter bør gjøre alt de kan for å for å hjelpe finansielt og militært for å hindre andre blir offer for russisk aggresjon i neste omgang. Se på motet til Litauen som har vært offer for russisk terror i nesten et århundre. De har opplevd russiske metoder under huden, og vet hva de er i stand til. Tøffe nok til å sende materiell til Ukraina til tross for at de deler grense med Russland. Og tøffe nok til å trosse Kina ved å samarbeide med Taiwan, til tross for voldsomme reaksjoner fra Kina. Kina viser også sitt sanne ansikt ved å akseptere Russlands angrep uten å anklage Russland. Like barn leker best!
Nå er det en falmende autokratisk stormakt med enorm militærmakt som går til konvensjonell krig mot et naboland på 40 mill innbyggere. Over 14 000 er blitt drept i en stillingskrig siden 2014. KGB-Putin har testet aksjon og reaksjon de får siden 2008 i Georgia. Nå må både norske innbyggere og det internasjonale samfunn forstå hva som ligger i russere og reagere inntil de har gjort grundige og varige kursendringer. Og norske myndigheter bør gjøre alt de kan for å for å hjelpe finansielt og militært for å hindre andre blir offer for russisk aggresjon i neste omgang. Se på motet til Litauen som har vært offer for russisk terror i nesten et århundre. De har opplevd russiske metoder under huden, og vet hva de er i stand til. Tøffe nok til å sende materiell til Ukraina til tross for at de deler grense med Russland. Og tøffe nok til å trosse Kina ved å samarbeide med Taiwan, til tross for voldsomme reaksjoner fra Kina. Kina viser også sitt sanne ansikt ved å akseptere Russlands angrep uten å anklage Russland. Like barn leker best!
strider1
24.02.2022 kl 09:35
7466
Jeg fylte på med mer på 12,5. Vanvittig å få aksjen til den prisen med alt vi vet. Ukraina krig påvirker ikke REC. Skal vi være kyniske er dette positivt for REC da det viser hvor viktig det er å få en egen solar kjede i US. Kan ikke være avhengig av diktaturer.
SEMA vil gå igjennom.
ML vil åpnes.
Det mest negative huset kommer med oppdatert analyse på 17kr .68kr(ved full klaff med batt.)
Gjør som dere vil men jeg benyttet sjansen som bød seg nå
SEMA vil gå igjennom.
ML vil åpnes.
Det mest negative huset kommer med oppdatert analyse på 17kr .68kr(ved full klaff med batt.)
Gjør som dere vil men jeg benyttet sjansen som bød seg nå
Tanjiro
24.02.2022 kl 10:38
7176
Jeg skjønner ikke hvem REC aksjonær som får lyst til å selge nede på 12kr… har man glemt at Hanwha gikk inn med 1,5mrd på 20kr for ikke så lenge siden. Håper hvertfall det er kortsiktige folk som ikke hadde mer tålmodighet;, for de har vi nok av
Skalleknarp
24.02.2022 kl 10:58
7023
Enig, men det er vel så enkelt at det kjøpes og selges hele tiden. (Trade) Mine ble kjøpt for mange år siden og er ikke til salgs. Det er vel flere som meg, men aksjer er uansett "levende" hver dag - hele året. UT fra kursen skulle en jo tro at solen er i ferd med å slukne når tid som helst, men det stemmer jo ikke. Vi får bare roe ned og vente på bedre vær. Det kommer nok en vakker dag selv om bølgedalen akkurat i dag synes dyp og mørk.
Ingen vet det.
Men skjønner ikke hva Hanwha skulle tjent på det. Ingen hensikt meg bekjent.
Men skjønner ikke hva Hanwha skulle tjent på det. Ingen hensikt meg bekjent.
Sa2ri
24.02.2022 kl 11:42
6703
Stabukk skrev Har Hanwha «forbud» fra Aker mot å øke sin eierandel?
Både HS, AKH er å anse som innsidere og kan derfor ikke handle aksjer dersom de sitter på kursdrivende informasjon. Det gjelder også ledende ansatte og de andre som sitter i styret, eller er plassert på listen over innsidere i en gitt sak.
Stabukk
24.02.2022 kl 14:50
6053
Har tenkt å vera tolmodig. Alt tyder på at dei store eigarane har kurssensitiv info, som vi berre får venta på. Kjem löpet av året.
Stabukk
24.02.2022 kl 16:30
5716
Ingen hensikt å eiga meir av Rec dersom selskapet startar å gi utbytte frå 2025? Og kursen er tilbake på over 20?
Har gått i surr på trådane om Recsi...Så kan nokon sei kor Sa2ri har lagt siste oppdaterte Rec-analyse frå Sp1Markets?
Har gått i surr på trådane om Recsi...Så kan nokon sei kor Sa2ri har lagt siste oppdaterte Rec-analyse frå Sp1Markets?