PHLY - Ose`s mest underprisede aksje!

trani
PHLY 22.02.2022 kl 21:22 23832

Ved utgang av 4 kvartal hadde selskapet en kontantbeholdning på 255 mill. usd, som tilsvarer 2.264 mill. kr. på dagens usd-kurs. Og det med en ordrereserve på 1.203 mill. USD.
Og ikke nok med det, selskapet er også gjeldfri!
For en bra kombinasjon med tanke på VERDI, men prises til stusslige 595,7 mill. kr. på børs.

Selskapet er allerede i en posisjon der dem allerede kan utbetale utbytte!
Snakker vi da om den mest underprisede aksje på Oslo børs?
Redigert 22.02.2022 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
kentove
I går kl 23:22 280

Husker ikke helt ka de har men va en kreditt til PSI d var snakk om tidligere, og flere var i tvil om hva som skjedde der, står sikkert lengre oppe i tråden, men uansett sinnsyk rabatt, ulempen med de små børsene, merket det på nti helt til de kom i rampelyset og 3 doblet seg (mer før duppen) og omsetningen sikkert 100 doblet seg
kentove
I går kl 23:24 280

Har bare 3300alsjer så orker ikke undersøke, får tatt ut gevinsten skattefritt fra ask, så går rett til tegningsrettene i nti
Mira
I går kl 23:47 266

87 kr var budet fra Hanwa, men når du selger huset så tar du jo med deg innbo…kontantbeholdning ,4,5%av aksjeverdi pluss skattepengene som kommer inn nå…. Optimist og håper på minimum 110 kr pr aksje
kentove
I dag kl 00:27 252

Q3 skattepengene kommer i? Etter budet har jeg bare "glemt" aksjen så ikke fulgt med eller brydd meg 😬😬
kentove
I dag kl 00:35 251

Eller, etter d ble klart kreditten ikke ble fratrukket budet har jeg ikke fulgt med, kom på den igjen. År jeg så konsernsjefen lurte på hva pengene fra acc skulle brukes til, så får se om jeg husker d til i morgen og se intervjuet på finansavisen(tror jeg d var) i morgen kanskje.. Men fortrengt hele aksjen, sett bortifra jeg har kjøpt tegningsretter for rundt 87 kr aksjen i nti for å utnytte skattefradraget på ask da... Men som sagt, absurd rabatt, ulempen med access og growth, men og fordelen, kan finne gull der
d12m
I dag kl 08:24 153

Minimum 110? Du er nok ikke bare optimist, men på en rosa sky i tillegg =D
Mira
I dag kl 08:56 115

Du har kansje rett :), men jeg fikk omtrent samme svar da jeg skrev at ODL ville gå fra 20 til 60 kr…. Nå sier analytikerene at den kan gå mot 100 ?? Tiden vil vise … svaret får vi innen 2 mnd.for philly.