Aker Offshore Wind - samme værdi som 4 vinger til vindmølle
Aker Offshore Wind falder og falder, til langt under værdi,
er snart ikke mere værd end 4 vinger til en vindmølle.
Tror de arbejder på projekter , og håber de har haft en plan fra dag 1, som snart vil træde i kraft.
Kan være en kæmpe åbning for frøn energi med de høje olie priser.
Måske der skulle udskiftning i ledelsen, før der sker noget..
er snart ikke mere værd end 4 vinger til en vindmølle.
Tror de arbejder på projekter , og håber de har haft en plan fra dag 1, som snart vil træde i kraft.
Kan være en kæmpe åbning for frøn energi med de høje olie priser.
Måske der skulle udskiftning i ledelsen, før der sker noget..
Badgirl
24.02.2022 kl 16:45
1914
Man kan ikke skylde på ledelsen fordi aksjen er lavt priset. Har du troen så sitt rolig i båten har du ikke så selg. Ledelsens jobb er ikke å pleie kursen men å jobbe for å skape verdier for aksjonærer og det er jeg sikker på at de gjør. Akkurat nå mener markedet at aksjen er verdt kr 2,14 pr stk. Selv synes jeg aksjen har holdt seg bra hvis man tenker på det som skjer om dagen. Kommer det en god nyhet så kan AOW fyke opp 30% på en dag. BG
Kvike11
12.04.2022 kl 11:05
1614
Hvordan kan du skrive at ledelsen har skabt værdier for aktionærerne,
AOW og ACH mener jeg er 2 af de største røverier ved højlys dag på den norske bors.
Først får de store investorer til at give en alt for høj pris, beholder selv et overtal af aktier, derefter får de alm. aktionærer til at investerer i de 2 selskaber.
Intet er sket i de 2 selskaber, der har været et klart ledelses svigt, måske der har været en mening med galskaben fra start,
nemlig at få tilført mere kapital til aker Horizons .
Det er ikke første gang at Røkke familien svigter
AOW og ACH mener jeg er 2 af de største røverier ved højlys dag på den norske bors.
Først får de store investorer til at give en alt for høj pris, beholder selv et overtal af aktier, derefter får de alm. aktionærer til at investerer i de 2 selskaber.
Intet er sket i de 2 selskaber, der har været et klart ledelses svigt, måske der har været en mening med galskaben fra start,
nemlig at få tilført mere kapital til aker Horizons .
Det er ikke første gang at Røkke familien svigter
BOHICA
12.04.2022 kl 12:00
1513
Ja, man kan lure på om dette var planlagt helt fra starten. Røkke har som du sier, gjort det før, og det er genialt, men meget surt for aksjonærene. Alt man kan gjøre er å håpe AKH blir noe stort i det lengre løp. Jeg for min del tror det vil bli meget bra.