Arbeidsledigheten fortsetter å falle

Blåveisen
02.11.2018 kl 18:58 315

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/arbeidsledigheten-faller-videre/3423554405.html

Var det ikke nettopp høyere arbeidsledighet Ap og LO
skremte oss i vakgksmpen i fjor med om Ernas regjering fikk fortsette?
Nattevakt1
02.11.2018 kl 19:02 309

men konkursene øker og er på samme nivå som etter finanskrisen. Rart
atnorhe
02.11.2018 kl 19:03 307

Det var mye dårlige nyheter på en dag for AP og Støre:)
brahman
02.11.2018 kl 19:13 301


Jeg tror ikke på de lave arbeidsledighetstallene.
consept
02.11.2018 kl 19:20 295

Triks. jeg var i arbeidsledighetsstatistikken. nå er jeg uför. vips er jeg ikke arbeidsledig lenger. hva tror dere skjer med ali og fatima?
Lisse
02.11.2018 kl 19:32 288

Svartmalingen til Ap slår tilbake på dem selv,
og dessuten kjente ikke velgerne seg igjen
og Ap og Støre ble valgtapere.
Londonmannen
02.11.2018 kl 19:37 281

At firmaer hår konkurs kan ikke regjeringen ta ansvaret for. Men de kan legge forholdene til rette for at selskaper med livets rett kan vokse og ekspandere og derigjennom ansette flere medarbeidere. Følgelig vil etterspørselen etter arbeidskraft suge opp dem som mister jobben i konkurser.

En sosialistisk regjering ville heller ikke kunnet redde bedrifter fra konkurs, men de kunne med et feilaktig skatteopplegg kunne hindret bedrifter i å vokse og ha anledning til å ansette nye medarbeidere. Sosialister er jo en rase som elsker å skatte ihjel de rike og middelklassen slikmat det ikke blir kjøpekraft igjen i befolkningen og som gjør at bedriftene sliter. Når bedriftene heller ikke skal kunne tjene penger og helst skatte mer enn de tjener, så er det ikke rart å skjønne at arbeidsløsheten stiger med sosialistene i regjeringskontorene. For de må ha penger til å dele ut til alle mulig merkelige regimer, slik at den tilenhver tid sittende AP statsministeren er sikret en fet jobb i utlandet på slutten av sin karriere. Slik Gro, Jens og Torbjørn har klart å få til. Jonas så dessverre sin mulighet ryke i dag.