Er krigen siste spiker i kisten for grønt hydrogen

Value Investor
NEL 26.02.2022 kl 10:39 2001

Grønt hydrogen krever enormt med energi, og gir lite tilbake. Det er mao ressursødende eller som en ingeniør ville sagt det så har det lav effektivitet. Nå er det krig, og europa er avhengig av russisk gass via ukraina. Denne avhengigheten er europa lite interessert i at skal fortsette. Veien ut av dette må jo da være sol vind og kjernekraft, og selvsagt å slutte med grønn hydrogen. Jeg har ingen posisjoner i NEL.
Kane
26.02.2022 kl 15:39 1882

Hvis du ikke har noen posisjon i Nel så synes jeg du skal slutte med dette tullet Value.
De fleste her inne har fått med seg hva du mener om Nel, så da skjønner jeg ikke vitsen.
Er mange her inne som har troen på Nel, så finn deg heller en annen aksje å mene noe om.
Bruk dine tjente 20000kr på noe fornuftig i stedet for å mene noe om en aksje du ikke har interesser i. Vi vet hva du og Seriøs mener å trenger ikke og høre det flere ganger.
Det satses på hydrogen stort sett over hele verden nå, så om du og Seriøs synes dette er helt idiotisk er oss knekkende likegyldig.
Helt utrolig at du ser deg nødt til å opprette en ny tråd for å fortelle oss dette.
Redigert 26.02.2022 kl 16:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2022 kl 16:26 1829

Takk for latteren value, du skuffer aldri, stå på videre så får du belønning en vakker dag
MorganKane
26.02.2022 kl 23:06 1633

Low Value,

Jeg foreslår at du setter deg inn i hva grønn hydrogen er for noe og hva det er tenkt til å brukes til/som. Nå høres du bare ut som et skikkelig brødhode som har absolutt null anelse om hva han snakker om. Jeg har sjeldent hørt noe mer borti veggene dum argumentasjon.

Skjønner at du ikke har noen posisjoner i NEL. Tror helt ærlig talt du ikke burde ha posisjoner i noe som helst. Ta deg et jobbkurs isteden.
Value Investor
26.02.2022 kl 23:49 1562

Jeg bare tenkte vi skulle ha en debatt......
Osvaldsen
27.02.2022 kl 23:19 1084

Det sa Putin også før han gikk til krig.... Nei dette var ikke annet enn usmakelig! En skam!

Osvaldsen