Cloud - Opp til kr 17,40?
Aksjen har brutt opp igjennom støtten på kr 14,30 idag. Neste motstand er på kr 15, som ikke er langt unna dagens kurs. På ca kr 15 møter også aksjen toppen i en fallende trend, så et brudd opp igjennom kr 15 er viktig teknisk, hvis aksjen skal bryte ut av den fallende trenden. Bunnen i den fallende trenden ligger ca på kr 12,50, og der ligger det også sterkt støtte fra tidligere. MACD utløste kjøpssignal i aksjen 25.2.2022 og RSI har brutt opp igjennom 50 idag, som signaliserer økt stigningstakt i aksjen. Ved et brudd opp igjennom kr 15, utløses et sterkt kjøpssignal opp til kr 17,40, som er neste viktige motstand ved brudd opp.
Cloudberry bygger og produsere grønn energi. Havvind er estimert at trenger ca 80 øre pr kwh for å gå i 0. Dvs hvis havvind satsing skal kunne lykkes, vil Cloudberry ha veldig høye inntekter på sin strøm produksjon. Jeg har ingen tro på lav energi priser på lang tid, uavhengig hvordan konflikten løser seg med Russland. Hvis vi får et regnfull og mye vind i år, vil jeg sannsynligvis bomme på dette ;)
Cloudberry bygger og produsere grønn energi. Havvind er estimert at trenger ca 80 øre pr kwh for å gå i 0. Dvs hvis havvind satsing skal kunne lykkes, vil Cloudberry ha veldig høye inntekter på sin strøm produksjon. Jeg har ingen tro på lav energi priser på lang tid, uavhengig hvordan konflikten løser seg med Russland. Hvis vi får et regnfull og mye vind i år, vil jeg sannsynligvis bomme på dette ;)
d12m
07.06.2022 kl 08:40
1347
Ja, syns 1,02 er under det en kunne forvente.
Får ikke hørt callen idag. Fint om noen av dere kan høre om de sier noe interessant om oppnådd pris eller annet
Får ikke hørt callen idag. Fint om noen av dere kan høre om de sier noe interessant om oppnådd pris eller annet