Er frepperne her happy?

Slettet bruker
02.11.2018 kl 20:05 902

Hvordan er følelsene med å få imamsleikerne inn rundt Kongens bord?

Tror det kommer til å gå helt greit jeg. Litt flere flyktninger bare.
Sotah
02.11.2018 kl 20:06 900

Kjære Knut Arild. Eller han andre fyren...
Slettet bruker
02.11.2018 kl 20:21 889


Happy og Happy Fru Blom....

Jeg er mest Happy for å Slippe Støre som Statsminister.

Så er jeg mindre Happy for at KrF skal finansiere flere privatfly til korrupte nigerianske diktatorer.
ladaen7,30
02.11.2018 kl 20:30 885

Kunne ikke brydd meg mindre om hvem som sitter rundt det runde bord, norsk politikk er uansett litt sånn Monty Pyton. Who cares.
SCK
02.11.2018 kl 20:42 876

Enig. Spørsmålet er nok hvor mye verre det kan/vil bli.
For bedre blir det ikke. Det er vel det eneste sikre i et land der mikropartiene har makt til å bestemme norsk flyktning og innvandringspolitikk.
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:06 870

NEI! Jeg er IKKE frepper, og NEI jeg er IKKE happy ?

Det siste vi trenger er flere sosialister i regjeringen, der er det mer enn nok fra før!

Forbanna synd at ikke Hareide og Støre vant frem med konspirasjonen deres. De hadde vært perfekte herskere i sosialistregimet.

Ser på TV nå at krigshisseren Bombeviken med fredssenteret løp rundt og konspirerte i kulissene han også.

Og luringen Støre er skuffet på landets vegne som nå går glipp av et varmere samfunn med mindre forskjeller, he he ?
Redigert 02.11.2018 kl 21:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:14 862

Imamsleikeren har vel abdisert? Det er nok få som ønsker seg KrF i regjering men det å ha gitt Hareide, Støre, Bondevik og den forvokste babyen Vedum en i trynet må jeg si gir meg rene lykkefølelsen.
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:17 861

.777. hvor har du det fra at det skulle bli flere sosialister i regjering? Antallet skulle bli uforandret etter din tellemåte.
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:19 860

Det er mange likheter men også litt forskjell på sosialister og venstreekstremister, men det er stort sett utvendig da.
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:31 847

Hvis alle er sure så betyr det at prisen er rettferdig, sånn er det ihvertfall i business. Men bare tenk dere valgresultatet vi KUNNE fått med disse falske rørehuene ved roret i tre år.
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:35 842

Sylvi er en av de store vinnerne idag.
ALT Jonas prøver på går i stokk for tømmerhoggerarbeiderskjortemannen Gahr Støre.
Jeg utroper dagen som Sylvihelgens dag.
Happyday
børst
02.11.2018 kl 21:45 833

Ropstad har signalisert at han vektlegger "kamp mot sorteringssamfunnet", altså det at det tilbys diagnostikk for å avdekke avvik ved fostere som kan føre til at foreldrene beslutter abort. Den viktigste kampen står om innvandringen, som er helt ødeleggende for den vestlige sivilisasjonen. Et par Downs-barn fra eller til har ingen betydning. Det er innvandringen som er pri. 1. Den må stoppes.
Slettet bruker
02.11.2018 kl 21:48 833

«Med Trump i spissen» presterte han å si nå... dustegjøken.

Trump er den eneste politikeren i Europa som fører en politikk som gavner arbeiderne. Alle de andre er totalitære sosialister som kveler all tiltakslyst.

«mitt hjerte og følelsene mine» Nei nå begynner jeg å bli kvalm og må bytte kanal. Nå har jeg fått nok politikervås for minst en måned her.
Redigert 02.11.2018 kl 21:48 Du må logge inn for å svare
Nuka
03.11.2018 kl 01:19 784

Trump er den eneste politikeren i Europa som fører en politikk som gavner arbeiderne. Alle de andre er totalitære sosialister som kveler all tiltakslyst.
Det er fan tute meg det dummeste jeg noen gang har lest,
Slettet bruker
03.11.2018 kl 05:55 765

Du har nok lest for mye i norsk løgnmedia og derfor gått glipp av sannheten, Nuka.

Skattekutt og kutt i byråkratiet skaper incentiver. Det skaper igjen en følelse av frihet, håp, fremtidstro, og positivitet, altså det motsatte av totalitær og depressiv sosialisme. Denne vinnende kombinasjonen gir Joe Sixpack motivasjon til å reise seg fra sofaen og starte sin egen bedrift, hvor det også ansettes medarbeidere (småbedriftene står for mesteparten av alle nye arbeidsplasser).

Når du i tillegg til denne vinnende kombinasjonen har en president som involverer seg personlig og tar tak i de større selskapene, kritiserer og straffer dem for utflagging, og skryter av dem og belønner dem for det motsatte, ja da får du rett og slett VERDENS DESIDERT BESTE ARBEIDERPOLITIKK. Den ENESTE økonomisk bærekraftige og dermed ekte arbeiderpolitikken i Vesten.

Alle de andre liksom arbeiderpartiene i Vesten baserer seg på og praktiserer livsløgnen om at skatt=velferd. Problemet er bare at politikken aldri har vært og aldri kommer til å bli økonomisk bærekraftig. Det er nemlig umulig å omfordele seg til velstand og velferd. Det er derfor politikken fører til evigvarende vekst i skatter, avgifter, overvåkning, antidepressiva, og utenforskap som trygd, offentlig ansatte, og andre tiltak for å manipulere tallene og statistikken.

Men vær skeptisk du, Nuka. Så ikke tro på meg, sjekk tallene selv. Se om ikke det er satt sysselsettingsrekord på sysselsettingsrekord der borte. Se om ikke politikken har gavnet spesielt dem Trump lovte at det skulle gavne. Sjekk ut «Blacks for Trump» og hør selv hva de sier. Sjekk også om ikke denne boomen har ført til lønnsøkninger for første gang på mange år der borte, ikke pga. tvang og innføring av kommunistisk minstelønn, men rett og slett fordi politikken har ført til større etterspørsel etter arbeidere, og dermed høyere priser på arbeid.

Effekten av sosialistisk omfordelingspolitikk i praksis kan du teste ut selv i husholdningsøkonimien din. Prøv å omfordele penger fra f.eks. høyre til venstre bukselomme og se om den fungerer. Alternativt prøv å omfordele pengene rundt internt i husholdningen og se om dere får mer velstand og velferd totalt sett av å omfordele pengene rundt fra den ene til den andre.
Redigert 03.11.2018 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
03.11.2018 kl 10:23 729

Happy?
Jeg er svært happy for at Norge fortsatt vil ha en regjering som evner gjennomføre, som ikke har økte skatter som eneste løsning på alt, som klarer å bli enige innad, og ikke er handlingslammede.
At vi fortsatt vil ha en regjering;
- med en massiv samferdsel- og vedlikeholds-satsing, som var og er svært nødvendig
- som står for den strengeste innvandringspolitikken, som var og er nødvendig for unngå de samme enorme problemene andre sosialist-land allerede har
- som ser at skattekutt gir vekstincentiver, og ikke at økt skatt løser alt, slik sosialistene innbiller seg.
osv osv

Så ja, jeg er happy med at vi ikke får Støre, en tragedie for AP og enda større for landet i så fall, som SM og leder for et ineffektivt sosialistisk vanstyre, slik vi så utrolig tydelig fikk se de 8 årene med RødGrønn flertallsregjering.
De 4 første med norgesrekord i løftebrudd!
De 4 neste med Norgesrekord i beslutningsvegring!

Er det dog grunn til å være 100% fornøyd?
Som Frp`er, overhodet ikke.
Som blå, overhodet ikke.

Men det er det beste vi kan få i dette landet nå.

RR
Slettet bruker
03.11.2018 kl 10:57 723

*prRrRffrSssshhFrprFt*

Å her lukta det du!!! Å du å du, du!!! Nå: pilsner og storkæll-remedier se!
Betonghue
03.11.2018 kl 11:02 716

Antar det skal forhandles først ? Mikropartiet vil stille "tøffe" krav, ifølge den nye prinsen. Det får da være måte på ettergivenhet fra H/FrP - la innvandrings- og utgiftspartiet forbli i opposisjon. Ved neste valg er de garantert historie uansett. Gjerne V også !
Let it be !!
mishka
03.11.2018 kl 11:36 708

Det beste Frp kan gjøre nå er å tre ut av regjeringen og posisjonere seg for neste stortingsvalg. Da er både Krf og V under sperregrensa. Hvis Frp i mellomtiden får inn Listhaug som leder og omdannes til et tydelig nasjonalkonservativt parti som spisser innvandringspolitikken er det håp om å bli like store som H. Da kan det bli en topartiregjering neste gang med Frp. og H.

Målet må være å avskaffe hele asylordningen samt en familiegjenforeningspolitikk som sier at hvis f.eks. en Pakistaner som er norsk statsborger ønsker å gifte seg med en fra Pakistan må gjenforeningen skje der de begge har størst tilhørighet. Det er ikke Norge men i Pakistan.

Abortsaken nå er bare støy. Den muslimske delen av befolkningen i Norge dobles hvert 10. år. Det haster med å redde landets fremtid. Å diskutere abortspørsmål nå er som å diskutere skolepolitikk på Elverum 9. april 1940.
Slettet bruker
03.11.2018 kl 12:19 688

Blir vanskeligere å få gjennom politikken nå gett. Dvs. den politikken venstresiden sammenligner med å sende jøder med tog retning Auswitch.
Redigert 03.11.2018 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2018 kl 21:44 518

ts forstår ikke dynamikken og nyansene i et samarbeidende demokrati. Dirken spiller på populisme. seff. desp da.
Slettet bruker
13.12.2018 kl 18:51 488

Jeg *liker* dirkens invitter til debatter. Det er på nivå