Tråd for klaging og sutring, plus de som vil slenge dritt

Stonks_
RECSI 01.03.2022 kl 07:32 2733

Hei folkens, det er mye klaging og sutring i andre tråder og Sa2ri gå meg en idé. Så her er en tråd der folk kan klage og sutre så mye de vil.

Ha en ellers fin uke
Redigert 01.03.2022 kl 07:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2022 kl 08:17 2589

Klager på at kursen har gått fra 12.40 til 15.30
Hadde tenkt å kjøpe mer . Synes dette var en nedtur
Nsxnsx
01.03.2022 kl 08:35 2475

Klager på at jeg ikke fikk mer enn 30.000 ekstra aksjer under 13,- :) :) :) Ellers har jeg fått litt perspektiv de siste dagene hvor om at kursen er heller uviktig for meg.

Jeg bor i et land som( i hvert fall enn så lenge er trygt), barnene mine er trygge, vi er ikke på flukt. Jeg sier til meg selv: HOLD KJEFT...du har det bedre og tryggere enn nesten alle andre i verden. SÅ min klage er i hovedsak på meg selv som er så jævla overfladisk.
Stonks_
01.03.2022 kl 08:36 2456

Føler på den altså, fuck det at prisen ikke holdt seg på 12 til jeg fikk lønn her på mandag. Faen meg ikke greit altså
manman01
01.03.2022 kl 08:36 2445

Godt initiativ hahahahaha ((:
Slettet bruker
07.03.2022 kl 12:55 1959

Noen som kastet kortene i dag tidlig og synes litt synd på seg selv nå? (:
Slettet bruker
07.03.2022 kl 13:02 1914

Vil alltid være noen som kaster kortene uansett. Men hvordan man enn vrir på dette her så leser og skjønner man at verden må endre seg og at ingen lenger vil være avhengig av land som Russland og Kina . Dette betyr at politiske avgjørelser/beslutninger må tas mye raskere.
Redigert 07.03.2022 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
Stonks_
10.04.2022 kl 23:10 1504

Ser det er på tide å hente fram denne tråden igjen. Klaging og sutring kan der som vil klage å sutre gjøre her inne
Slettet bruker
04.05.2022 kl 11:53 1151

Ønsker å trekke frem igjen denne tråden i forhold til hva som utvikler seg på forumet her til tider.

Jeg hadde noen tanker om å enten lage en ny tråd eller legge ved dokumentasjon på konflikthåndtering mm. her, men har innsett at jeg ikke får tid til det nå med det første, så dere får ta til takke med denne klagemeldingen.

Ønsker at samtlige på forumet reflekterer over at vi alle er tjent med å vise hverandre respekt, og overse/blokkere det som ikke følger dette prinsippet.
Det blir minst like mye støy og tull å lese om innlegg som skal gjentatte ganger poengtere at et annet nick eller innlegg bare er tull.

Alle kan gjøre feil og tråkke over grensene til tider, men det holder med et høflig "ahem" istedenfor å erklære en vendetta mot vedkommende i lang tid etterpå.

For å oppsummere:
Blokker nick som plager deg -> hopp over rød tekst

NB: ikke skriv noe om at du har blokkert vedkommende og ikke kan lese hens tekst, da er vi tilbake til start igjen..

Til slutt vil jeg si at det å avvise løgn/feilaktige påstander med fakta og begrunnelse selvfølgelig ikke faller inn under denne kategorien, men det kan naturlig nok med fordel også legges vekt på respekt alle innlegg, uansett om det opprinnelige innlegget manglet dette..
Slettet bruker
04.05.2022 kl 13:29 930


Er det lov å skryte? Burde vel ikke være det?

Jeg irriterer meg over Voleon og lignende skadedyr. Mange av de store i US sitter long i de største selskapene (FAANG etc.), og er short i en haug av medium/small market cap. På omtrent alt av selskaper uten overskudd, er kursen minimum halvert siste året. (Som nevnt har REC klart seg bedre enn gjennomsnittet)
Kanskje jeg bare burde handle på tysk børs, der er vel shorting forbudt tror jeg?