NYTT INNSIDEKJØP I JUMPGATE

lionel
GATE 03.03.2022 kl 08:28 74282

Enda ett nytt innsidekjøp 😊

2.3.2022, 17:06 · Finwire Smallcap
Ledamot köper 400 000 aktier i Jumpgate
Marcus Jacobs
har den 25 februari köpt

400 000

aktier

i s

pelutvecklingsbolaget Jumpgate

där han är s

tyrelseledamot

. Aktierna köptes till kursen

0,61

kronor

per aktie. Köpesumman uppgår till 244 000

kronor

.

Det framgår av Finansinspektionens insynsregister.

Jacobs äger enligt bolagets hemsida cirka 2,4 miljoner aktier. Han köpte även aktier i januari.

newsroom@finwire.se

Nyhetsbyrån Finwire

Redigert 03.03.2022 kl 08:55 Du må logge inn for å svare
Kingen
27.05.2022 kl 11:14 3483

Har kjøpt litt jevnt og trutt til 332,5K aksjer pt. Tror virkelig det blir fres her fremover. Først blir det meget spennende med Q1 på Mandag 31.05.
Redigert 27.05.2022 kl 11:15 Du må logge inn for å svare
lionel
27.05.2022 kl 11:17 3480

Latterlige lave priser Jumpgate befinner seg på nå. Ser på grafen at i Juni 2017 så var kursen over 34 kr.
birol
27.05.2022 kl 11:34 3461

Jeg tør ikke selge før en mangedobling om mandagen blir som jeg tror. lykke til alle JG investorer :)
Det er meg
27.05.2022 kl 11:58 3437

HAR EN TEORI:
Siden det gitt opsjon på 1,7 millioner aksjer til 8 ansatte hvor CEO vil få tildelt flest opsjoner. Det er altså snakk om få aksjer vs. de utestående aksjer i selskapet.
Utkjøpsverdien bergnes ut fra kursutviklingen i noen uker i sommer (fra 22.6.22)
Dette gjør de sikkert for de har selv troen på utviklingen i selskapet..
ER DET IKKE DA TENKELIG AT LEDELSEN VIL NEDTONE LITT POTENSIALET I SELSKAPET I EN PERIODE FREMMOVER FOR Å KOMME INN LAVEST MULIG SELV?
DERMED BURDE VI NEDTONE FORVENTNINGENE TIL MANDAG MED TANKE PÅ KURSUTVIKLING OG HELLER LESE GODT MELLOM LINJENE PÅ FREMMLEGELSENE AV TALLENE.
ELLER ER JEG FOR KONSPIRATORISK NÅ?
Solventia
27.05.2022 kl 12:45 3398

Jeg forstår hva du mener. Men dette ville vært markedsmanipulering og strengt forbudt- så dette er ikke tilfellet. 1,7 millioner aksjer er absolutt ingenting i forhold til hva ledelsen/nøkkelpersoner eier direkte og indirektet i dag. Noe vanskelig å få fullstendig oversikt, men vi snakker fort om at de allerede er i besittelse av rundt 33% av selskapets aksjer allerede. Så Jumpgate sin ledelse har virkelig alt å tjene på å fremlegge det de mener selskapets fulle potensial.

Det jeg forventer på mandag er at en eller flere avtaler blir meldt, at NFT-implementering på plass (evt. lanseringsdato innen kort tid), noen ord om den fantastiske utviklingen til Wildshade, og en strålende god guiding.

Uansett hvordan man snur og vender på dette, så er det sikkert at det foreligger en nyhet på mandag.
Selskapet har i kommunikasjon med meg meldt at de ikke kunne fortelle hvorfor kvartalsrapporten ble utsatt. Men at dette ville fremkomme sammen med kvartalsrapporten. Selskapet er svært aksjonærvennlige, og melder fra når de faktisk har lov. Hvilket betyr at det her ikke er en vanlig årsak til at kvartalsrapporten ble utsatt.

Jumpgate har sagt at de forventer en stor nyhetsflow denne våren, men at de ikke ønsker å komme med noe før alle avtaler er helt på plass. Merk dere hvor lenge siden det er Jumpgate nå har kommet med noe. Mandag blir svært spennende. For nyheter, ja det blir det!

Det hele ser forøvrig ut til å være perfekt timing. Se børsene nå, som lyser sterkt grønt over hele linjen, og børsene i USA ser ut til å bryte en 7 uker lang negativt trend. OMX opp nesten 3% i skrivende stund.
Redigert 27.05.2022 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
lionel
27.05.2022 kl 13:17 3373

Kan det være en mulighet at de forhandler med noen om ett bud på hele Jumpgate ?
lionel
27.05.2022 kl 13:51 3347

Avanca Bank kjøper og selger av seg selv og gjør så godt de kan for å holde den nede ? Hvorfor ?
Solventia
27.05.2022 kl 13:55 3348

Regner med de er i ferd med å tak i aksjen, og skal forsøke å sikre seg mest mulig på lavest mulig nivå får denne tar fullstendig av. God aktivitet og bra volum nå. Blir noen millioner i omsetning i dag. Tror denne er i ferd med å bli skutt opp nå.
Slettet bruker
28.05.2022 kl 17:30 3064

Hva er sannsynlige tall fra selskapet for kvartalet? Er det noen kvalifiserte estimater?

Sekundært, har hørt rykter om oppkjøp, har det versert noen rykter her inne om oppkjøp?
Kimmi41
30.05.2022 kl 06:53 2863

Blir spennende i dag...om den skyter fart 😊👍
lionel
30.05.2022 kl 07:58 2820

Jumpgate ingår förlagsavtal med NACON för tre spel till ett värde på cirka 16 miljoner kronor
av Casey Truman | maj 30, 2022 | Press release

Jumpgate AB har ingått ett förlagsavtal med den franska förläggaren NACON SA, som omfattar vidareutveckling och portering av Tivola Games spel Wildshade, Cat Rescue Story och Animal Hospital för Playstation 5, Playstation 4, Xbox Series, Xbox One och Nintendo Switch. Spelen kommer att utvecklas av Tivola Games med stöd från Tableflip Entertainment och förläggas av NACON. Värdet på avtalet uppgår till cirka 16 miljoner SEK (1,565 miljoner EUR) i intäkter som tillfaller Jumpgate vid uppnådda milstolpar i projekten fram till lansering, där huvuddelen av intäkterna väntas intjänas under cirka ett och ett halvt år. Efter att NACON återfått sin investering från försäljningen av spelen ska efterföljande intäkter fördelas mellan parterna i enlighet med en fördelningsnyckel, som ger Jumpgate en betydande uppsida även utöver det ovan nämnda beloppet. Spelen kommer att lanseras som premiumversioner (pay-to-play) med uppdaterat och unikt innehåll för konsol.
“Vi är väldigt glada över möjligheten att få vidareutveckla våra spel för nya plattformar tillsammans med NACON. Det visar att produkterna håller en hög kvalitet. Spelen blir synligare och når en bredare publik, vilket hjälper oss att bygga våra varumärken och ger ytterligare intäktsströmmar. Kontraktet är en milstolpe för Jumpgate och innebär så väl säkra intäkter som ytterligare uppsida. Jag har mycket bra erfarenhet av att samarbeta med NACON i tidigare spelprojekt och ser fram emot att nu också få göra det med Jumpgate”, säger Harald Riegler, vd Jumpgate AB.
”Det är med stor glädje som vi ingår det här nya partnerskapet med Jumpgate, som säkrar tre mycket bra spel till vår förlagsportfölj. Två av spelen har redan tilldragit sig omfattande intresse från mobilspelare tack vare sin kvalitet, och Tivolas nya spel Cat Rescue Story väntas bli nästa framstående tillskott i uppställningen. Djurbaserade spel har varit mycket framgångsrika för oss historiskt, och genom samarbetet med Jumpgate ser vi en mycket bra möjlighet att komma i kontakt med nya grupper av spelare som ser fram emot att komma över dessa premiumversioner av spelen”, säger Benoit Clerc, Publishing Director NACON SA.
För ytterligare information
Harald Riegler VD, Jumpgate AB Telefon: 0705 – 54 73 33 E-post: harald@jumpgategames.se
Om NACON
NACON är ett bolag i BIGBEN Group, grundat 2019 för att optimera sitt know-how genom starka synergier i videospelsmarknaden. Genom att sammanföra 16 spelutvecklingsstudios, förläggandet av AA-spel och design och distribution av premium spelenheter, fokuserar NACON 30 år av expertis i spelarnas tjänst. För mer information se: www.nacongaming.com
Om Jumpgate
Jumpgate AB är en oberoende spelgrupp som grundades 2011 och omfattar den Visbybaserade spelstudion Tableflip Entertainment samt Hamburgbaserade Tivola Games och gameXcite. Koncernen producerar och förlägger egna spel samt utvecklar spel och andra digitala produkter på uppdrag av externa företag. Gruppens bolag har etablerade samarbeten med starka industripartners och spännande produktportföljer med stor potential. Koncernen verkar på den globala marknaden, distribuerar sina spel världen över och har ett stort internationellt nätverk. För mer information se: www.jumpgategames.se
Denna information är sådan information som Jumpgate AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (MAR). Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 30 maj 2021 klockan 07:55 CEST.
Solventia
30.05.2022 kl 08:00 2887

Der kom melding om avtale som ventet. Fantastisk avtale! Merk dere; "Efter att NACON
återfått sin investering från försäljningen av spelen ska efterföljande intäkter fördelas mellan parterna i enlighet med en fördelningsnyckel, som ger Jumpgate
en betydande uppsida även utöver det ovan nämnda beloppet."
Redigert 30.05.2022 kl 08:27 Du må logge inn for å svare
Solventia
30.05.2022 kl 08:06 2868

Utdrag fra rapporten som er verdt å merke seg:

"Vi har fler spännande projekt under
utveckling som baseras på partnerfinansiering och förväntar oss att kunna presentera ytterligare affärer under de kommande månaderna. Vi fortsätter att utforska
NFT-baserade spel och ser stor potential i att använda blockkedjan för spel, trots den nuvarande oron på marknaden. Vi kan se fram emot ett betydligt starkare andra kvartal som också inkluderar intäkter från NACON-avtalet och med väsentligt bättre intjäning från Wildshade än
under Q1. Med intäkter från spelportföljen, partnerfinansierad utveckling, beviljat produktionsstöd från det tyska programmet för spelfinansiering och begränsad
lånefinansiering förväntar vi oss att kunna nå positivt kassaflöde på månadsbasis under andra halvåret i år."
Det er meg
30.05.2022 kl 08:30 2819

Fint at spillene vil bli lansert på de andre konsollene(playstation, xbox, Nintendo) tenker spesielt Tivola sine spill passer bra på Nintendo
Swich.
Lurer på hvor lang tid portinga tar(går ofte 1 år på sånne ting når det skal over på andre konsoler ,men vi får se)
Da får vi satse på at markedet ser potensialet fremmover 👍
Er bare og holde på aksjen en stund nå og kjøpe seg inn ved anledninger som kommer.
Fjellheim
30.05.2022 kl 09:13 2725

Spennende nyheter i dag. Q2 blir betraktelig bedre sier ledelsen. Nydelig å fylle på 0,83 i dag :)
lionel
30.05.2022 kl 09:25 2684

Robotene styrer alt . Bare å vente til de bestemmer seg for å kjøre den oppover.
Mattelæreren
30.05.2022 kl 09:28 2658

Må innrømme: er litt skuffet over tallene. Trodde det veldige salget av hestespillet ville gitt bedre tall.
Men fremtiden ser, om mulig, enda lysere ut enn før !!!
Fjellheim
30.05.2022 kl 09:30 2611

Jepp - markedsverdi på ca. 100 millioner er rasende billig med alt Jumpgate holder på med nå. Mangedobling fremover :) Dersom man lykkes i spillindustrien er det gigantiske oppturer som gevinst. Svenskene har vist flere ganger at de kan dette gamet :)
lionel
30.05.2022 kl 09:39 2590

Ny avtale i boks og utsiktene ser lysere ut enn noen gang ,men den faller 14 % . Her er det bare takke å bukke å laste opp. Helt utrolig .
lionel
30.05.2022 kl 09:55 2570

Stort sett Ava og Non som kjøper og selger med seg selv eller hverandre , mulig de samarbeider for å få oss andre usikre til å selge . Her er det bare å holde eller kjøpe mer. Dette snur .
Niel
30.05.2022 kl 10:09 2551

Sitter med en liten skuffelse over rapporten i forhold til inntjeningen i Wildshade. Hadde sett for meg litt oppgang i dag, men lurer på hvorfor Wildshade ikke har større påvirkning på inntektene. Tjener de egentlig gode penger på Wildshade? Det er blitt rapportert at Wildshade har over en million nedlastninger og ligger på topplister i flere land. Noe stemmer ikke her.

Over til det positive så blir guiding bedre gjennom året. Fantastisk avtale ligger til grunn for en bedre inntjening og vi kan krysse fingrene for en vellykket Astrix lansering. Jeg føler at forventningene til Q1 rapporten er forskjøvet til Q2 rapporten.
Slettet bruker
30.05.2022 kl 12:34 2421

Står det noe interessant i aksjeanalyser sitt nye innlegg?
Fjellheim
30.05.2022 kl 13:29 2427

Et sitat fra rapporten: Vi kan se fram emot ett betydligt starkare andra kvartal som också inkluderar intäkter från Nacon-avtalet och med väsentligt bättre intjäning från Wildshade än under Q1", skriver vd Harald Riegler
birol
30.05.2022 kl 13:36 2415

Skuffet over inntektene for Q1, men syns dette er overreaksjon. forventningene var alt for høye mtp den lave marketcappen til Jumpgate. selskapet er i vesentlig bedre posisjon enn noen gang. så jeg venter tolmodig på feriepenger og bygger opp større eierandel :)

Trøster meg med at vi mest sannsynelig ikke trenger tenke på emisjon med det første.
Fjellheim
30.05.2022 kl 14:17 2380

Jeg mener selskapet legger grunnlaget for en fenomenal vekst de kommende årene, så dette er en god kjøpsanledning. (Aksjeanalytiker.com har gitt en god gjennomgang og kursmål er vel 3-4 i første omgang) Netflix banker kanskje på døren :)
lionel
30.05.2022 kl 14:23 2365

Re Fjellheim . Har du tilgang til Aksjeanalyser .com sitt nye innlegg på morgenen i dag ?
Fjellheim
30.05.2022 kl 14:26 2402

Nei dessverre. Jeg referer til det jeg har lest tidligere.
Fjellheim
30.05.2022 kl 14:39 2389

Beskyttet: "Aksjen har enorm oppside og Aksjeanalyser.com mener aksjen nå prises til en P/E på 2-3 på forventet resultat i 2023. Aksjeanalyser.com tror selskapet snart blir kjøpt opp. Aksjeanalyser.com kommer med ny analysesak rundt aksjen etter 1. kvartal 2022 presentasjonen den 19. mai."

Dette står på nettsiden åpent for alle. Resultatet var utsatt til i dag. Jeg antar han ikke er blitt mindre optimistisk :)
lionel
30.05.2022 kl 16:45 2314

Noen her inne som har tilgang til det nye innlegget fra Aksjeanalyser.com som ble lagt ut i dag ?
oysjohansen
30.05.2022 kl 17:11 2282

Han skriver i korte trekk at omsetningen i q1 var noe lavere enn forventet, men at han ikke ser noe grunn til kursfall og står inne for at aksjen har et stort potensiale.
Kommer med analyse en av dagene. Han sitter selv på en betydelig post i selskapet. Han mener det er store muligheter for et oppkjøp av GATE.

Jeg sitter selv med en ok stor post og selger ikke før det går veien :) Kjøp og hold! :)
Solventia
30.05.2022 kl 17:44 2260

Spennende dette med at JG får en betydelig andel av inntektene etter at NACON har tjent inn sin investering. Legges trykk på betydelig i begge børsmeldinger. Denne splitten kunne jeg tenkt meg å vite mer om.
"the following revenues shall be shared by the parties according
to an agreed split, which provides Jumpgate with a substantial upside even beyond the guaranteed
revenues."

Slik jeg tolker det, så er det 50/50 fordeling av inntekter etter at NACON har fått inn igjen sin investering?

https://ml.globenewswire.com/Resource/Download/251d95fd-6527-4db9-80bd-83c2c2da7084

Videre så uttaler Jumpgate at man forventer at flere avtaler som dette kommer i havn i løpet av neste måneder. Fremtiden ser svært lovende ut! Frem mot Q2 blir enormt spennende.
Redigert 30.05.2022 kl 17:47 Du må logge inn for å svare
lionel
30.05.2022 kl 17:51 2245

Takker oysjohansen . Sitter fullasta selv . Kjøpte enda mer i dag . Selger ikke en aksje .😊
tynnidioten
30.05.2022 kl 23:12 2180

Jeg venter på oppfølging på din TA.
Fjellheim
31.05.2022 kl 08:51 2192

Hyggelig med oppkjøp men JG viser at de med spillene de har i gang og avtaler med stor sannsynlighet vil lykkes som eget selskap. Da kan kursen like gjerne stå i 20 kroner om en stund. Vanvittig oppside når slike selskaper får suksess.
oysjohansen
31.05.2022 kl 08:54 2188

Ikke uenig med deg her i det heletatt. Slik jeg også ser, stor oppside og begrenset nedside. Håper ikke tilbud om oppkjøp eventuelt kommer "for tidlig" :)
Fjellheim
31.05.2022 kl 09:21 2165

JG var tydelig på at det kommer en veldig positiv nyhetsstrøm de neste månedene :) Jeg har lastet opp.
lionel
31.05.2022 kl 09:35 2154

Det er Avansa Bank roboten som styrer hele Jumpgate . De kjøper og selger til seg selv hele tiden . Vært artig hvis noen andre meglerhus tok tak i denne og lasta opp. Husker at Dnb kjøpte noen millioner aksjer da aksjekursen lå mellom 1,15-1,22 . De sitter fortsatt med de aksjene , så de har i alle fall troa . 😊
Fjellheim
31.05.2022 kl 10:40 2167

Nå er det muligheter for billig kjøp. Tydelig noen vil ut :)
Det er meg
31.05.2022 kl 12:15 2117

Da er vi offisielt bagholders...
så får vi se fram mot q2.
Nordnet og Avansa som kommer til å drive robotene nå frem mot noen skikkelige nyheter kommer.
Dett var dett!!
Greit med et sitat fra Waren Buffet nå
" THE STOCK MARKED IS A DEVICE FOR TRANSFFERRING MONEY FROM THE IMPATIENT TO THE PATIENT"

Logger meg ut og sjekker i August igjen.