NYTT INNSIDEKJØP I JUMPGATE

lionel
GATE 03.03.2022 kl 08:28 80523

Enda ett nytt innsidekjøp 😊

2.3.2022, 17:06 · Finwire Smallcap
Ledamot köper 400 000 aktier i Jumpgate
Marcus Jacobs
har den 25 februari köpt

400 000

aktier

i s

pelutvecklingsbolaget Jumpgate

där han är s

tyrelseledamot

. Aktierna köptes till kursen

0,61

kronor

per aktie. Köpesumman uppgår till 244 000

kronor

.

Det framgår av Finansinspektionens insynsregister.

Jacobs äger enligt bolagets hemsida cirka 2,4 miljoner aktier. Han köpte även aktier i januari.

newsroom@finwire.se

Nyhetsbyrån Finwire

Redigert 03.03.2022 kl 08:55 Du må logge inn for å svare
Mattelæreren
30.05.2022 kl 09:28 3017

Må innrømme: er litt skuffet over tallene. Trodde det veldige salget av hestespillet ville gitt bedre tall.
Men fremtiden ser, om mulig, enda lysere ut enn før !!!
lionel
30.05.2022 kl 09:25 3043

Robotene styrer alt . Bare å vente til de bestemmer seg for å kjøre den oppover.
Fjellheim
30.05.2022 kl 09:13 3084

Spennende nyheter i dag. Q2 blir betraktelig bedre sier ledelsen. Nydelig å fylle på 0,83 i dag :)
Det er meg
30.05.2022 kl 08:30 3178

Fint at spillene vil bli lansert på de andre konsollene(playstation, xbox, Nintendo) tenker spesielt Tivola sine spill passer bra på Nintendo
Swich.
Lurer på hvor lang tid portinga tar(går ofte 1 år på sånne ting når det skal over på andre konsoler ,men vi får se)
Da får vi satse på at markedet ser potensialet fremmover 👍
Er bare og holde på aksjen en stund nå og kjøpe seg inn ved anledninger som kommer.
Solventia
30.05.2022 kl 08:06 3227

Utdrag fra rapporten som er verdt å merke seg:

"Vi har fler spännande projekt under
utveckling som baseras på partnerfinansiering och förväntar oss att kunna presentera ytterligare affärer under de kommande månaderna. Vi fortsätter att utforska
NFT-baserade spel och ser stor potential i att använda blockkedjan för spel, trots den nuvarande oron på marknaden. Vi kan se fram emot ett betydligt starkare andra kvartal som också inkluderar intäkter från NACON-avtalet och med väsentligt bättre intjäning från Wildshade än
under Q1. Med intäkter från spelportföljen, partnerfinansierad utveckling, beviljat produktionsstöd från det tyska programmet för spelfinansiering och begränsad
lånefinansiering förväntar vi oss att kunna nå positivt kassaflöde på månadsbasis under andra halvåret i år."
Solventia
30.05.2022 kl 08:00 3246

Der kom melding om avtale som ventet. Fantastisk avtale! Merk dere; "Efter att NACON
återfått sin investering från försäljningen av spelen ska efterföljande intäkter fördelas mellan parterna i enlighet med en fördelningsnyckel, som ger Jumpgate
en betydande uppsida även utöver det ovan nämnda beloppet."
Redigert 30.05.2022 kl 08:27 Du må logge inn for å svare
lionel
30.05.2022 kl 07:58 3179

Jumpgate ingår förlagsavtal med NACON för tre spel till ett värde på cirka 16 miljoner kronor
av Casey Truman | maj 30, 2022 | Press release

Jumpgate AB har ingått ett förlagsavtal med den franska förläggaren NACON SA, som omfattar vidareutveckling och portering av Tivola Games spel Wildshade, Cat Rescue Story och Animal Hospital för Playstation 5, Playstation 4, Xbox Series, Xbox One och Nintendo Switch. Spelen kommer att utvecklas av Tivola Games med stöd från Tableflip Entertainment och förläggas av NACON. Värdet på avtalet uppgår till cirka 16 miljoner SEK (1,565 miljoner EUR) i intäkter som tillfaller Jumpgate vid uppnådda milstolpar i projekten fram till lansering, där huvuddelen av intäkterna väntas intjänas under cirka ett och ett halvt år. Efter att NACON återfått sin investering från försäljningen av spelen ska efterföljande intäkter fördelas mellan parterna i enlighet med en fördelningsnyckel, som ger Jumpgate en betydande uppsida även utöver det ovan nämnda beloppet. Spelen kommer att lanseras som premiumversioner (pay-to-play) med uppdaterat och unikt innehåll för konsol.
“Vi är väldigt glada över möjligheten att få vidareutveckla våra spel för nya plattformar tillsammans med NACON. Det visar att produkterna håller en hög kvalitet. Spelen blir synligare och når en bredare publik, vilket hjälper oss att bygga våra varumärken och ger ytterligare intäktsströmmar. Kontraktet är en milstolpe för Jumpgate och innebär så väl säkra intäkter som ytterligare uppsida. Jag har mycket bra erfarenhet av att samarbeta med NACON i tidigare spelprojekt och ser fram emot att nu också få göra det med Jumpgate”, säger Harald Riegler, vd Jumpgate AB.
”Det är med stor glädje som vi ingår det här nya partnerskapet med Jumpgate, som säkrar tre mycket bra spel till vår förlagsportfölj. Två av spelen har redan tilldragit sig omfattande intresse från mobilspelare tack vare sin kvalitet, och Tivolas nya spel Cat Rescue Story väntas bli nästa framstående tillskott i uppställningen. Djurbaserade spel har varit mycket framgångsrika för oss historiskt, och genom samarbetet med Jumpgate ser vi en mycket bra möjlighet att komma i kontakt med nya grupper av spelare som ser fram emot att komma över dessa premiumversioner av spelen”, säger Benoit Clerc, Publishing Director NACON SA.
För ytterligare information
Harald Riegler VD, Jumpgate AB Telefon: 0705 – 54 73 33 E-post: harald@jumpgategames.se
Om NACON
NACON är ett bolag i BIGBEN Group, grundat 2019 för att optimera sitt know-how genom starka synergier i videospelsmarknaden. Genom att sammanföra 16 spelutvecklingsstudios, förläggandet av AA-spel och design och distribution av premium spelenheter, fokuserar NACON 30 år av expertis i spelarnas tjänst. För mer information se: www.nacongaming.com
Om Jumpgate
Jumpgate AB är en oberoende spelgrupp som grundades 2011 och omfattar den Visbybaserade spelstudion Tableflip Entertainment samt Hamburgbaserade Tivola Games och gameXcite. Koncernen producerar och förlägger egna spel samt utvecklar spel och andra digitala produkter på uppdrag av externa företag. Gruppens bolag har etablerade samarbeten med starka industripartners och spännande produktportföljer med stor potential. Koncernen verkar på den globala marknaden, distribuerar sina spel världen över och har ett stort internationellt nätverk. För mer information se: www.jumpgategames.se
Denna information är sådan information som Jumpgate AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (MAR). Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 30 maj 2021 klockan 07:55 CEST.
Slettet bruker
28.05.2022 kl 17:30 3423

Hva er sannsynlige tall fra selskapet for kvartalet? Er det noen kvalifiserte estimater?

Sekundært, har hørt rykter om oppkjøp, har det versert noen rykter her inne om oppkjøp?
Solventia
27.05.2022 kl 13:55 3707

Regner med de er i ferd med å tak i aksjen, og skal forsøke å sikre seg mest mulig på lavest mulig nivå får denne tar fullstendig av. God aktivitet og bra volum nå. Blir noen millioner i omsetning i dag. Tror denne er i ferd med å bli skutt opp nå.
lionel
27.05.2022 kl 13:51 3706

Avanca Bank kjøper og selger av seg selv og gjør så godt de kan for å holde den nede ? Hvorfor ?
lionel
27.05.2022 kl 13:17 3732

Kan det være en mulighet at de forhandler med noen om ett bud på hele Jumpgate ?
Solventia
27.05.2022 kl 12:45 3757

Jeg forstår hva du mener. Men dette ville vært markedsmanipulering og strengt forbudt- så dette er ikke tilfellet. 1,7 millioner aksjer er absolutt ingenting i forhold til hva ledelsen/nøkkelpersoner eier direkte og indirektet i dag. Noe vanskelig å få fullstendig oversikt, men vi snakker fort om at de allerede er i besittelse av rundt 33% av selskapets aksjer allerede. Så Jumpgate sin ledelse har virkelig alt å tjene på å fremlegge det de mener selskapets fulle potensial.

Det jeg forventer på mandag er at en eller flere avtaler blir meldt, at NFT-implementering på plass (evt. lanseringsdato innen kort tid), noen ord om den fantastiske utviklingen til Wildshade, og en strålende god guiding.

Uansett hvordan man snur og vender på dette, så er det sikkert at det foreligger en nyhet på mandag.
Selskapet har i kommunikasjon med meg meldt at de ikke kunne fortelle hvorfor kvartalsrapporten ble utsatt. Men at dette ville fremkomme sammen med kvartalsrapporten. Selskapet er svært aksjonærvennlige, og melder fra når de faktisk har lov. Hvilket betyr at det her ikke er en vanlig årsak til at kvartalsrapporten ble utsatt.

Jumpgate har sagt at de forventer en stor nyhetsflow denne våren, men at de ikke ønsker å komme med noe før alle avtaler er helt på plass. Merk dere hvor lenge siden det er Jumpgate nå har kommet med noe. Mandag blir svært spennende. For nyheter, ja det blir det!

Det hele ser forøvrig ut til å være perfekt timing. Se børsene nå, som lyser sterkt grønt over hele linjen, og børsene i USA ser ut til å bryte en 7 uker lang negativt trend. OMX opp nesten 3% i skrivende stund.
Redigert 27.05.2022 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
Det er meg
27.05.2022 kl 11:58 3796

HAR EN TEORI:
Siden det gitt opsjon på 1,7 millioner aksjer til 8 ansatte hvor CEO vil få tildelt flest opsjoner. Det er altså snakk om få aksjer vs. de utestående aksjer i selskapet.
Utkjøpsverdien bergnes ut fra kursutviklingen i noen uker i sommer (fra 22.6.22)
Dette gjør de sikkert for de har selv troen på utviklingen i selskapet..
ER DET IKKE DA TENKELIG AT LEDELSEN VIL NEDTONE LITT POTENSIALET I SELSKAPET I EN PERIODE FREMMOVER FOR Å KOMME INN LAVEST MULIG SELV?
DERMED BURDE VI NEDTONE FORVENTNINGENE TIL MANDAG MED TANKE PÅ KURSUTVIKLING OG HELLER LESE GODT MELLOM LINJENE PÅ FREMMLEGELSENE AV TALLENE.
ELLER ER JEG FOR KONSPIRATORISK NÅ?
birol
27.05.2022 kl 11:34 3820

Jeg tør ikke selge før en mangedobling om mandagen blir som jeg tror. lykke til alle JG investorer :)
lionel
27.05.2022 kl 11:17 3839

Latterlige lave priser Jumpgate befinner seg på nå. Ser på grafen at i Juni 2017 så var kursen over 34 kr.
Kingen
27.05.2022 kl 11:14 3842

Har kjøpt litt jevnt og trutt til 332,5K aksjer pt. Tror virkelig det blir fres her fremover. Først blir det meget spennende med Q1 på Mandag 31.05.
Redigert 27.05.2022 kl 11:15 Du må logge inn for å svare
Solkysten
27.05.2022 kl 11:08 3149

Det er jeg fullstendig enig i. Tiden kan fort renne ut i løpet av noen timer nå…
oysjohansen
27.05.2022 kl 11:02 3130

Skal vi si 2,1 da ? ;) Poenget er vel bare at tiden for å ta lodd til denne prisen er i ferd med å renne ut! :)
oysjohansen
27.05.2022 kl 10:49 3129

Siste dag før q1 rapport. Kommer det gode nyheter så er dette siste dag en handler Gate til under 1,1.
Her er det bare å ta seg et lodd! :)
Solventia
27.05.2022 kl 10:19 3146

Wildshade fortsetter å levere på et spinnvilt nivå. Top grossing også i land med befolkning på nærmere 280 millioner nå. Befester sine posisjoner og leverer så godt at jeg ikke tror hva jeg ser. Personlig er jeg ikke i tvil- Jumpgate skal høyt opp! Denne kommer til å ta av.
Redigert 27.05.2022 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
27.05.2022 kl 09:52 3175

Kommer det skikkelig gode nyheter smeller denne opp både 100 og 200% :) Får de suksess fremover, kan den gjerne passere 10 og 20 kroner på ganske kort tid. Spennende å ha et lodd her :)
lionel
27.05.2022 kl 09:43 3163

Overraskende at det er så liten interesse for Jumpgate siste handelsdagen før rapporten .
lionel
27.05.2022 kl 09:11 3125

Siste handelsdag før kvartalsrapporten på mandag . Blir spennende . 😊
lionel
27.05.2022 kl 09:07 3128

Totalanalyse på Jumpgate fredag morgen fra Investtech .com .

Totalanalyse
Jumpgate er teknisk positiv både på kort, mellomlang og lang sikt. Aksjen er positiv på innsidehandler.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp (Score: 88)
lionel
25.05.2022 kl 09:00 3359

Teknisk analyse fra Investtech på morgenen i dag

Automatisk teknisk analyse. Kort sikt, 24. mai 2022
Jumpgate viser en sterk utvikling innenfor en stigende trendkanal på kort sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen har støtte ved cirka 0.88 kronor og motstand ved cirka 1.07 kronor. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som understøtter det positive trendbildet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på kort sikt.
Anbefaling en til seks ukers sikt: Kjøp (Score: 71)
Fjellheim
24.05.2022 kl 13:29 3488

Ja, vanskelig med slike spillselskaper men det kan jo gå så helt vanvittig dersom det blir suksess. Har vært ute i mange uker men tilbake med bitte litt i dag :)
Kjipt å stå helt utenfor om dette lykkes.
Solventia
24.05.2022 kl 12:07 3542

Helt riktig. Og godt poeng du anfører i siste avsnitt. Her er jeg helt enig med deg. Ser frem til nyhetene som blir sluppet kommende mandag!
lionel
24.05.2022 kl 09:37 3613

Fortsatt positiv på kort-middels-lang sikt i følge Investtech.com på morgenen i dag . 😊

Totalanalyse
Jumpgate er teknisk positiv både på kort, mellomlang og lang sikt. Aksjen er positiv på innsidehandler.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp (Score: 82)
Slettet bruker
24.05.2022 kl 07:53 3667

Det er snakk om 1,7 millioner aksjer til 8 ansatte hvor CEO vil få tildelt flest opsjoner. Det er altså snakk om få aksjer vs. de utestående aksjer i selskapet.
Utkjøpsverdien skaø bergnes ut fra kursutviklingen i noen uker i sommer (fra 22.6.22)

Det jeg leser ut av dette er at nå anser styret at det er gode tider i sikte, og ledelsen må nå honoreres for å sikre at en beholder disse i selskapet.

Det er meg
23.05.2022 kl 23:52 3719

Hva står det egentlig her. Annet en at 8 personer skal få kjøpe aksjer til en snittpris som blir beregnet over en periode.
Emisjon ifm dette?
Lengste meldingen jeg har sett på lenge...

https://news.cision.com/se/jumpgate-ab/r/kallelse-till-arsstamma-i-jumpgate-ab,c3572621
Redigert 24.05.2022 kl 00:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.05.2022 kl 20:50 3781

Helt rått🚀 Tenker vi skal høyt etter Q1!
Solventia
23.05.2022 kl 19:58 3795

De oppdaterte tallene viser at det er nå blitt enda bedre. Økningen tiltar og dette ser ut til å aldri stoppe. Hvor skal dette ende? Rett og slett ekstremt. Åpenbart er det ikke så mange som følger nøye med på disse tallene. Da er jeg sikker på at vi hadde sett store utslag på kursen. Jeg vil fortsette å kjøpe på disse nivåer.

Wildshade er i ferd å ta helt fullstendig av, og dette kan fort ende opp med å bli et spill helt oppe i den internasjonale toppen. Dersom denne utviklingen fortsetter, så er det ikke tvilsomt at man er nærmere kursmål på 13 Kr enn 4 Kr. Dagens kursnivå er latterlig. Jeg tror det bare er et spørsmål om tid før denne eksploderer. Neste ut er NFT-implementering i Wildshade, og dette skal etter planen kunne bidra til inntekter man aldri har sett maken til hos JG. Enormt spennende!

Jeg har vært i kontakt med ledelsen i Jumpgate, og svaret er som forventet- her er det ingen "vanlig" forklaring på forskyvelse av kvartalsrapporten. I dette tilfellet måtte de avstå fra å kommentere, men årsaken ville fremkomme sammen med kvartalsrapporten. Så her er det nyheter på vei, det er opplest og vedtatt.

Alle som sitter godt posisjonert i Jumpgate nå, har all grunn til å være veldig optimistiske. Kursmålet på 3,5-4 fremstår nå som meget konservativt med tanke på den vanvittige utviklingen Wildshade nå viser. Det er virkelig helt utrolige tall Wildshade leverer!

Ønsker alle sammen en strålende kveld!

Redigert 23.05.2022 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
lionel
23.05.2022 kl 08:41 3928

Totalanalyse
lionel
23.05.2022 kl 08:40 3931

Her kommer en teknisk analyse fra Investtech .com mandag morgen . 😊
lionel
23.05.2022 kl 08:33 3936

Takk for flott oppdatering 😊👍
Solventia
23.05.2022 kl 00:11 4017

Wildshade når nye høyder, og jeg kunne nok ha skrevet et par siden om hvor utrolig stort den gjør det. Men skal forsøke å fatte meg i korthet her.

Wildshade leverer så bra at jeg nesten må gni meg i øynene. Det er voldsomme tall. Ta Tyskland som et eksempel, der appen nå ligger som nr 13 i sin kategori i et veldig gjevt selskap. De 12 appene som ligger over Wildshade i Tyskland er i snitt nedlastet 86,41 millioner ganger pr. app (!). Og skal man se utenfor kategorien, så ligger Wildshade på rundt topp 300 av ALLE spill i hele Tyskland i alle kategorier. Dette i et land med 83 millioner innbyggere. Appen ligger også på flere lister over topp revenue i Tyskland. Det er ganske voldsomt!

Om man ser på Horse World, som ble lansert for 5 år siden og har mer enn 10 millioner nedlastinger, så har den aldri vært featured (vist på Appstore sin forside/anbefalte apper) Og det er det svært få av appene som har. Nå har Wildshade vært det 2 ganger, og det kort tid etter lansering. Synes det taler for seg selv. Dette i Sør Korea med 52 millioner innbyggere. Så ja, listen er lang over store land appen gjør det bra i, og dette er mer enn noen kunne ha forventet. Rett og slett helt utrolige tall! I Sør Korea ligger forøvrig appen nå som nr 24. over topp revenue i sin kategori.

I Sør Afrika (60 millioner innbyggere) så er appen nr. 60 blant ALLE spill, og nr. 100 blant ALLE apper for iPad. Nr. 2 på Racing og Nr. 8 på Adventure. Som nevnt, listen er lang over store land Wildshade gjør det utrolig bra i- så har kun tatt med et lite utdrag her. Wildshade leverer på et nivå ingen kunne ha drømt om!

Det Wildshade nå leverer er såpass ekstremt at jeg mangler ord for å beskrive hvor stort dette er.
Redigert 23.05.2022 kl 00:15 Du må logge inn for å svare